Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #15 Gepost op: 16 december 2010, 00:15:18 »
Inderdaad, een mooi verslag, bedankt Tellme.  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Marvel2463

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #16 Gepost op: 30 december 2010, 13:01:41 »
Beste medewandelaars,

Ik zal hier ook eens mijn (recente) ervaring met Isabelle delen. Isabelle is een knappe blondine met lang haar en lange benen, ja daar houdt Marvel wel van. Zelf heeft Marvel haar een aantal bezoekjes gebracht en direkt aan haar opvalt zijn natuurlijk haar grote C of D cup borsten. Eenmaal naakt op bed heeft Marvel haar mooie lichaam kunnen aanschouwen en haar borsten beoordeeld. Silliconen, maar lekker zacht, hmmm wat wilt een man nog meer? De actie natuurlijk!  ;D

Terwijl Marvel op bed ligt, deed ze zijn jongeheer het jasje om terwijl hij nog niet op sterkte was, maar daar wist ze wel raad. Gevolgd door een lekker pijpbeurt dat zeker niet slecht was, kreeg ze de jongeheer op volle sterkte en klaar voor de actie. Standje was bovenop of langs achteren, geen idee of ze ook andere standjes doet, want sommige dames beperken zich tot een beperkte aantal mogelijkheden. Marvel heeft graag het missionaris standje en eenmaal in haar volgde een lekker vrijpartij waarbij Isabelle zachtjes kreunt en hijgt. Fake of echt? Maakte voor Marvel niet uit. Marvel vond het lekker, medewanderlaars willen wel eens beschrijven dat een meisje een lekker strakke k** heeft, maar Marvel heeft de hare ervaren als een echt lekker k**.  :P Als je plezier hebt en het lekker vind, dan is het einde vaak ook heerlijk. Eenmaal klaargekomen, voelde de jongeheer alsof  het nog nagloeide van genot.

Elke man heeft graag sex met een mooie vrouw en Isabelle is er een. Wel moet Marvel ook toegeven dat ze vaak koel overeenkomt, maar glimlach op haar gezicht verbreekt dat meestal.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #17 Gepost op: 30 december 2010, 17:21:38 »
Beste medewandelaars,

Ik zal hier ook eens mijn (recente) ervaring met Isabelle delen. Isabelle is een knappe blondine met lang haar en lange benen, ja daar houdt Marvel wel van. Zelf heeft Marvel haar een aantal bezoekjes gebracht en direkt aan haar opvalt zijn natuurlijk haar grote C of D cup borsten. Eenmaal naakt op bed heeft Marvel haar mooie lichaam kunnen aanschouwen en haar borsten beoordeeld. Silliconen, maar lekker zacht, hmmm wat wilt een man nog meer? De actie natuurlijk!  ;D

Terwijl Marvel op bed ligt, deed ze zijn jongeheer het jasje om terwijl hij nog niet op sterkte was, maar daar wist ze wel raad. Gevolgd door een lekker pijpbeurt dat zeker niet slecht was, kreeg ze de jongeheer op volle sterkte en klaar voor de actie. Standje was bovenop of langs achteren, geen idee of ze ook andere standjes doet, want sommige dames beperken zich tot een beperkte aantal mogelijkheden. Marvel heeft graag het missionaris standje en eenmaal in haar volgde een lekker vrijpartij waarbij Isabelle zachtjes kreunt en hijgt. Fake of echt? Maakte voor Marvel niet uit. Marvel vond het lekker, medewanderlaars willen wel eens beschrijven dat een meisje een lekker strakke k** heeft, maar Marvel heeft de hare ervaren als een echt lekker k**.  :P Als je plezier hebt en het lekker vind, dan is het einde vaak ook heerlijk. Eenmaal klaargekomen, voelde de jongeheer alsof  het nog nagloeide van genot.

Elke man heeft graag sex met een mooie vrouw en Isabelle is er een. Wel moet Marvel ook toegeven dat ze vaak koel overeenkomt, maar glimlach op haar gezicht verbreekt dat meestal.
Bedankt voor je ervaring.
Waar zit dit wonder ?
Op welke dagen en uren werkt dit wonder ?
Of is het gewoon deze "Isabelle ook in de Vogue nu" Isabelle ?
Nog meer fotootjes van deze schone Isabelle ? .....Klik dan op de link

Het zou natuurlijik ook een andere blonde schone kunnen zijn.
Er zijn wel meer blonde schoonheden in de Gentse wandelbuurt.
Dus wat meer info zal zeker gewaardeerd worden.

Groeten,

Tellme
« Laatst bewerkt op: 30 december 2010, 17:41:49 door Tellme »

Offline Marvel2463

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #18 Gepost op: 30 december 2010, 23:46:11 »
@ Tellme,

Ik heb het inderdaad over de schone Isabelle in De Vogue. Laatste keer dat ik haar heb gespot is op een dinsdag vanaf 15:00, maar dat is al enkele weken terug.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #19 Gepost op: 31 december 2010, 05:55:45 »
Beste medewandelaars,

Ik zal hier ook eens mijn (recente) ervaring met Isabelle delen. Isabelle is een knappe blondine met lang haar en lange benen, ja daar houdt Marvel wel van. Zelf heeft Marvel haar een aantal bezoekjes gebracht en direkt aan haar opvalt zijn natuurlijk haar grote C of D cup borsten. Eenmaal naakt op bed heeft Marvel haar mooie lichaam kunnen aanschouwen en haar borsten beoordeeld. Silliconen, maar lekker zacht, hmmm wat wilt een man nog meer? De actie natuurlijk!  ;D

Terwijl Marvel op bed ligt, deed ze zijn jongeheer het jasje om terwijl hij nog niet op sterkte was, maar daar wist ze wel raad. Gevolgd door een lekker pijpbeurt dat zeker niet slecht was, kreeg ze de jongeheer op volle sterkte en klaar voor de actie. Standje was bovenop of langs achteren, geen idee of ze ook andere standjes doet, want sommige dames beperken zich tot een beperkte aantal mogelijkheden. Marvel heeft graag het missionaris standje en eenmaal in haar volgde een lekker vrijpartij waarbij Isabelle zachtjes kreunt en hijgt. Fake of echt? Maakte voor Marvel niet uit. Marvel vond het lekker, medewanderlaars willen wel eens beschrijven dat een meisje een lekker strakke k** heeft, maar Marvel heeft de hare ervaren als een echt lekker k**.  :P Als je plezier hebt en het lekker vind, dan is het einde vaak ook heerlijk. Eenmaal klaargekomen, voelde de jongeheer alsof  het nog nagloeide van genot.

Elke man heeft graag sex met een mooie vrouw en Isabelle is er een. Wel moet Marvel ook toegeven dat ze vaak koel overeenkomt, maar glimlach op haar gezicht verbreekt dat meestal.
Beste moderators en administrators,

Kan dit berichtje in de topic van Isabelle geplaatst worden ?
En kan deze gedachtenwisselling dan gewist worden ?
Kwestie van de onnodige berichten wat weg te werken en de boel wat overzichtelijk te houden natuurlijk.  :)

Groeten,

Tellme

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #20 Gepost op: 8 januari 2011, 16:07:30 »
Met deze uitzonderlijke temperatuur voor de tijd van het jaar, 11 °C zeg nu zelf, mijn wandelschoenen weer eens aangetrokken.
Iets vroeger dan gewoonlijk, nog geen 11:00 uur, kwam ik aan in Gent.
De gewone routine en dus eerst met de wagen een rondje gereden.
Via de Schepenvijverstraat reed ik door de Vlaanderenstraat naar de Belgradostraat toe.
Daar vond ik dadelijk parkeerplaats dus ticketje genomen, dat in de wagen gelegd en op mijn stappen terug gekeerd.
In de Schepenvijverstraat kunnen we vrij kort zijn, alleen in de bar Unique waren meisjes te zien.
Van L naar R : Sofia (Poolse), Nathalie (Nederlandse), ik denk Angela (Poolse) en natuurlijk ook Doris (Poolse).
Verder niets te zien in  ganse straat.
Door het niet overdekte deel van de Vanderdoncktdoorgang gewandeld.
Niet veel blanke meisjes te zien.
Alleen een paar kleurlinges die nogal hevig teken deden en hun deur al open deden om me naar binnen te lokken.
In het overdekte deel waren er meer meisjes aanwezig.
Ik som hier alleen diegene op die ik bij naam ken : Marina, Bonnie, Kim, Caty en Claudia
daarboven nog een aantal meisjes die ik niet bij nam ken.
Maar wel allemaal samen meer volk dan op andere zaterdagen.
Daarna mijn passen gericht naar de Belgradostraat
In het laatste deel weinig of geen dames te zijn.
Voorin enkel in bar Cupido (Belgradostraat 02) stond Elvira.
Bij haar ben ik dan ook binnen gegaan.
Recensie hierover vindt je in haar topic.
Toen ik er buiten kwam stonden er nog 3 andere meisjes in dezelfde bar.
Ook Agnes (Belgradostraat 33) en Cathy (Belgradostraat 24A - bar : L'Etoile) waren bij het huiswaarts gaan aanwezig.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 04 (bar : L'Orchidee) - Brunette - Wie kent haar ?
« Reactie #21 Gepost op: 23 februari 2011, 17:53:41 »
Wie heeft er ervaring met de brunette die al een tijdje in de Vanderdoncktdoorgang 04 (bar : L'Orchidee) gehuisvest is ?
Of wie kent haar naam ?
Als ik het goed voor heb zitten rechts van haar Kim en links van haar Tatiana.
Hier wat info over de dame,

Haarkleur : bruin
Haarlengte : Shouderlengte
Maat : D cup (vermoedelijk).
Lengte : 1.65 meter
Lichaamsbous : Robuust / Stevig (niet echt dik)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #22 Gepost op: 5 maart 2011, 16:33:15 »
Nog eens naar Gent geweest.
Ik kwam er, voor mijn doen, redelijk laat aan. Het zal zo 13:00 uur geweest zijn.
Ik vondt vrijwel dadelijk plaats om de wagen te plaatsen dus begon ik mijn verkenning te voet.
Algemeen niet veel meisjes te zien.
In de Schepenenvijverstraat in elke bar slechts een meisje.
Wat me opviel dat er toch al een paar weken, vermoedelijk sinds Doris haar sexy outfits aan de haak gehangen heeft, de andere Poolse meiden (Caroli(e)n - Schepenenvijverstraat 19, Sonja/Sofia - Bar : Unique Schepenenvijverstraat 02 en Angela - Bar : Unique Schepenenvijverstraat 02) er ook niet meer zijn.
Kan zijn dat ze natuurlijk verhuist zijn of een ander tjidsschema er op nahouden,
Kan ook zijn dat ze samen de bus terug naar Polen hebben genomen.

In de Vanderdoncktdoorgang (niet overdekte deel) mocht ik na een tijdje de aankomst van Anna - Bar : Betty BOOB Vanderdoncktdoorgang 19 meemaken.
De Russische Anna die stond er al toen ik voor de eerste keer langs ging.
Verder alleen maar hevig gebarende negerinnen maar die negeerde ik gewoon.

In de Vanderdoncktdoorgang 12 was er wel licht te zien.
Peggy was dus aanwezig.
Moet zijn dat ze er nog maar net was want het duurde toch een tijdje voor ze er klaar voor was.
Zodra ze verscheen, ging ik naar binnen.
Hoe dat verliep kunnen jullie lezen in haar topic.



Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #23 Gepost op: 11 maart 2011, 14:31:12 »
Goed weer en een dagje vrijaf, wat doet een mens dan in zijn vrije tijd ?
Juist, naar Gent gaan om de dames een bezoekje te brengen.
Zo gezegd zo gedaan ik naar Gent.
Mij idee was een van mijn favoerite dames een bezoekje brengen.
Ik hoopte Doris nog eens aan te treffen maar ook Caroli(e)n, Agnes, Elvira en natuurlijk ook mijn nieuwe favoerite dame Peggy zouden me kunnen bekoren.

Een mens kan al eens tegenslag hebben is het niet ?
Geen van allen was aanwezig.
Misschien hebben de werken in de Schepenenvijverstraat er iets mee te maken.
Doortocht met de wagen was niet mogelijk, zelfs te voet kon je er nauwelijks door.
Misschien zullen vele meisjes daarom mijn voorbeeld gevolgd hebben een eveneens een dagje vrij genomen hebben.

Zoals al gezegd in de Schepenenvijverstraat waren echt niet veel meisjes aanwezig. 2 ini bar Unique en 2 in bar Vogue maar voor de rest geen kat te zien.
In het niet overdekte deel van de Vanderdoncktdoorgang een aantal kleurlinges.
Maar die genieten al lang mijn voorkeur niet meer, misschien onterecht maar ja...
In de Vanderdoncktdoorgang was er wel een druk heen en weer geloop van de aanwezige meisjes.
Toen ik voorbij het nummer 11 kwam, zag en hoorde ik Zagira hevig discussieren met haar buurmeisje.
Ik weet niet wat er aan de hand was, misschien was het wel het eerste goede weer.
De nieuwe aankomende lente.
Wel opgemerkt dat een aantal meisjes nu gebruik maken van een naambordje.
Veel eenvoudiger voor ons, dan is er geen twijfel mogelijk als je een beoordeling leest/schrijft over wie het gaat.
Ze zouden dat allemaal moeten hebben, spijtig genoeg kan je hen er niet toe verplichten nietwaar ?

Verder gegaan naar de Belgradostraat.
Ook daar waren niet veel meisjes aanwezig.
Nadia (bar : Topas) kwam juist aan. Sofie was aanwezig en ook Farah (Belgradostraat 24A - bar : L'etoile) was aanwezig.
Verder niet veel te zien.
Naarmate de tijd verstreek, ik heb er zo'n uurtje, gewandeld, kwamen er wel een paar meer aan, maar geen enkel kon mijn goesting opwekken.

Rond de klok van 12:30 was nog geen enkel van mijn favoerite dames aanwezig.
Ik ben dus onverrichterzake terug naar huis gereden.
Morgen wordt het nog beter weer, misschien heb ik dan meer geluk.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2011, 14:35:34 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #24 Gepost op: 25 maart 2011, 15:27:34 »
Waar zitten de andere "schrijvende wandelaars" ?
Ik kan er niet an doen, maar ik heb wel de indruk dat het in het Gentse deel van dit forum de laatste tijd zeer kalm is.
Zijn er nog wandelaars die hun avonturen kwijt willen ?
Vrees niet, schrijf ze op en post je belevenis op dit forum.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #25 Gepost op: 25 maart 2011, 18:12:01 »
Waar zitten de andere "schrijvende wandelaars" ?
Ik kan er niet an doen, maar ik heb wel de indruk dat het in het Gentse deel van dit forum de laatste tijd zeer kalm is.
Zijn er nog wandelaars die hun avonturen kwijt willen ?
Vrees niet, schrijf ze op en post je belevenis op dit forum.


Of waar zitten de andere wandelende schrijvers, same question  ;)
In ieder geval gewoon doorgaan, Tellme, het is de aanhouder die wint, en het vraagt een beetje tijd, vooraleer lezers de stap naar schrijvende rakker maken.
Bij deze dus, inderdaad, schrijven kost niks, is leuk voor jezelf om het later nog allemaal eens terug te lezen, en het brengt actie op het forum.
Actie en reactie, iets met communicerende vaten of zo, maar das alweer meer dan 30 jaar geleden  ;D


Nogmaals bedankt dat je hier zo leuk schrijft.


Sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #26 Gepost op: 18 juni 2011, 13:43:22 »
Belangrijk bericht voor de Gentse wandelaars.

De laatste dagen/weken merk ik meer en meer mannetjes met een rode jas in het straatbeeld van Gent.
Dat zijn parkeerwachters.
Ze opereren per 2 of per 3 en kammen systeematisch de straten van Gent uit op zoek naar foutgeparkeerde bestuurders.
Als je dus per wagen naar Gent komt, zorg er dan voor dat je je wagen steeds plaatst daar waar het mag en zorg ervoor dat je steeds een geldig parkeerticket op het dashboard ligt.
Het kan je anders duur te staan komen.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #27 Gepost op: 8 juli 2011, 13:28:06 »
Een dagje vrijaf genomen dus was het weer eens tijd om een kijkje te nemen in Gent.
Temperatuur zat goed, niet te warm niet te koud dus alles opperbest voor een wandelingetje in de Gentse buurt.
Nogal vroeg vertrokeen dus kwam ik er al aan om 10:30.
Veel tijd om toertjes te draaien kreeg ik niet want ik had dadelijk plaats gevonden voor de wagen.
Eerst de stad Gent gesponserd voor 2 € en daarna mijn toer verder gezet te voet.
De wagen stond in de Belgradostraat, dus keek ik eerst hier naar de aanwezige dames.
Niet veel beweging en zeker niets nieuws te beleven.
Op de hoek zat wel Carolina die ik al met een bezoekje vereerde.
Dat was toen maar half meegevallen.
Dus besloot ik, indien in de Schepenenvijverstraat en de Pieter Vanderdoncktdoorgang geen favoerite dames aanwezig waren, haar een herkansing te geven.
Hoe dat afliep kan je lezen in de topic van Carolina zelf.

Ik zette mijn tocht dus te voet verder.
In de Schepenenvijverstraat was geen Carolien te zien.
Ook Emma zag ik niet.
Verder maar weinig meisjes aanwezig in de bars (Unique, Vogue, Crystal, Crazy, La Seduction en Le Pink).
Daar was ik dus snel uitgekekeken dus draaide ik maar de Pieter Vanderdoncktdoorgang in.
Hier en daar wat kleurlinges maar dat is niet mijn voorkeur.
Alhoewel die toch met heftige bewegingen de aandacht probeerden te krijgen.
Niet op gereageerd en dus stapte ik rustig verder.
Peggy was ook niet aanwezig (nog niet) dus keerde ik terug op mijn stappen en keerde weer naar de Belgradostraat waar ik binnenging bij Carolina.

Toen ik buiten kwam besloot ik nog wat rond te wandelen.
Ik merkte op dat nu ook Monika aanwezig was.
Zij opende de deur en probeerde me binnen te krijgen.
Ze somde wat mogelijkheden op "Kom binen schtje, lekker neuken, lekker pijpen, lekker klaarkomen bij mij, neen ?????" Ik beantwoorde met een "Not today, maybe next time". Blijkbaar had ze het toch begrepen want ze antwoorde iets in haar moedertaal op een minder vriendelijke toon.
En toen deed ze haar deur weer dicht.

Terug in  de Vanderdoncktdoorgang gekomen merkte ik dat Peggy nu ook aanwezig was.
Ze lachtte van ver toen ze me zag aankomen en deed teken.
Ik stapte op haar af en we deden een praatje.
Ze vroeg of ik wou binnen komen maar ik antwoorde dat dat voor een volgende keer ging zijn. Ik vroeg haar "Are you here this saterday and sunday ?.
Ze bevestigde dit.
Ik nam afscheid van haar en zei "Maybe i come this weekend", waarop ze reposteerde "Youre most welcome".
Ik draaide me weg en stapte de Vanderdoncktdoorgang uit.
Ik merkte toen op dat ook Anna (bar : Betty BOOB) nu aanwezig was.

Geen tijd meer om ook hier een praatje te maken.
Mijn tijd zat er helaas op en dus keerde ik huiswaarts.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #28 Gepost op: 31 juli 2011, 12:43:26 »
Ik had vrijdag een dagje vrij dus ben k naar Gent geweest.
Net zoals vandaag, ik kon er even tussenuit dus op naar Gent.
Moet zijn dat de verlofperiode een grote rol speelt want vrijdag was er niemand van mijn favoerite dames aanwezig en van de aanwezige dames kon niemand me bekoren.
Vrijdag dus onverichterzake terug naar huis.
Vandaag was dat even anders.
Tijdens "mijn ronde" merkte ik Carolien op die een praatje deed met Brigitte in de bar Bodega.
Ze merkte me op en begroette me hartelijk.
Ik doolde nog een 5 tal minuutjes rond in de Pieter Vanderdoncktdoorgang ebn zag ze toen vertrekken. Ik dacht dit is mijn moment, ik volgde ze naar haar locatie (Schepenenvijverstraat 19) maar tevergeefs.
Jullie kennen Carolien wel, ze neemt graag haar tijd voor ze begint te werken en doet het altijd rustig aan.
Ze ging nu ook de bar Unique binnen om ook daar een praatje te maken met de aanwezige dame.
OK, dan nog maar wat geduld uitoefenen.
Ik deed nog een paar toertjes door het kwartier maar toen ik haar uiteindelijk zag binnen gaan was het veel te laat geworden.
Pech dus dit week-end -> 2 maal onverichterzake terug naar huis.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #29 Gepost op: 23 augustus 2011, 12:40:39 »
Citaat van: tuftuffer;1431060
Wie kan overdag de concurrentie met Agnes aan ? Ik vraag het mij soms af...:D

Op zich een goeie vraag.
Laten we aannemen dat je een liefhebber van "grote borsten" bent (waarom zet je anders de eerste stap bij Agnes nietwaar), dan ben je al beperkt tot een aantal dames met een grote / grotere borsten partij.
Agnes werkt overdag dus heb je daar : Carolien (Schepenenvijverstraat 19), Peggy (Vanderdoncktdoorgang 12), Anna (Vanderdoncktdoorgang 19 - bar : Betty BOOB), Lilly (Belgradostraat 06 - bar : Cupido), Monika (Belgradostraat 33), Kim (Vanderdoncktdoorgang 02) en Cathy (Belgradostraat 24A - bar : L'étoile)

Vroeger had zeker en vast Katia voorop in de lijst gestaan (dat was mijn superfavoerite dame) maar zij is helaas gestopt.
Ook Marina zou in deze lijst staan maar het is een tijdje geleden dat ik haar nog gezien heb. Vandaar dat zij niet in de lijst staat.

Natuurlijk beperk ik me in deze beschouwing tot de dames die ik al een bezoek mocht brengen.
Voor KIm en Cathy moet je al liefhebber zijn van ciliconen.
Dat is niet mijn smaak, bovendien had ik met hen ervaringen die ik liefst achter mij laat.
Nieuwsgierig geworden ? ......... dan kanje deze lezen in hun topic :)

Lilly moet vlug gaan en voor alles is een meerprijs.
Dus deze dame valt ook al af.
Monika spreekt geen nederlands, engels en(of) frans bovendien krijg je ook constant een menu met extras te horen (uiteraard met bijhorende prijs).
Deze dame valt dus ook af.

Blijven nog over Anna, Peggy en Carolien (niet in specifieke orde van voorkeur).
Beide eerst genoemde dames zijn wat struiser van postuur en daar moet je van houden.
Kwa service echter kan je ze wel op 1 lijn plaatsen met Agnes.
Je gaat er altijd buiten met een tevreden gevoel, bij geen van beide dames wordt er haast gezet.
Het is Carolien die Agnes kwa figuur het meeste benaderd.
Alleen toonde ze vroeger iets meer enthoesiasme bij het uitoefenen van haar job.
Nu draait alles wat meer op automatisch. Het zou me niets verbazen moest een dezer dagen, Carolien een punt zou zetten achter haar loopbaan als DVP.

Natuurlijk zijn er ook dames zoals Roxanne maar hen heb ik nog nooit een bezoekje gebracht en dus komen zij ook niet in de opsomming voor.
Conclusie, er kunnen er inderdaad niet veel de vergelijking doorstaan met Agnes.
Het zal dus voor de wandelaars uit Gent een groot verlies zijn, de dag dat Agnes besluit een punt te zetten achter haar actieve carriere als DVP in het Gentse kwartier.

Natuurlijk zal ik wel enkele dames vergeten zijn die het zeker en vast verdienen vermeld te worden.
Maar dat is dan gelegen aan het feit dat ik hen niet bezocht en of niet zag staan.
Graag hoor ik dus van andere wandelaars als dit zo is.