Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700731 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #45 Gepost op: 23 november 2011, 17:36:43 »
Sinds deze morgen is Google streetview ter beschikkinig.
Herbeleef je wandeltocht doorheen de wandelbuurt van Gent.
Gebruik deze link om van start te gaan in de Schepenenvijverstraat aan bar Unique.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #46 Gepost op: 1 januari 2012, 09:39:37 »
Ik wens jullie allen een heel aangenaam wandeljaar toe in 2012.
Ik wens jullie allen veel schrijfgenot toe op dit forum.
Ik wens jullie het beste toe voor het nieuwe jaar.

Tellme

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #47 Gepost op: 29 januari 2012, 13:48:24 »
Heer Tellme,

Veel ben ik nooit in Gent geweest. Ik herinner me echter nog een Poolse Doris die pijpte zoals alleen pijpkoninginnen dat kunnen.
Is die daar nog?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #48 Gepost op: 29 januari 2012, 17:17:46 »
Heer Tellme,

Veel ben ik nooit in Gent geweest. Ik herinner me echter nog een Poolse Doris die pijpte zoals alleen pijpkoninginnen dat kunnen.
Is die daar nog?

Helaas heeft Doris zo een jaartje geleden haar lingerie en hoge hakken aan de haak gehangen.
Toch voor de Gentse wandelaars.
Privé zal ze deze wel nog gebruiken, maar helaas niet meer voor ons.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #49 Gepost op: 18 maart 2012, 12:44:49 »
Net terug uit Gent.
Ik kwam er aan rond de klok van 11:00.
T'was juist "stille zondag" denk ik.
Weinig meisjes aanwezig.
Mijn plan was nog eens binnen te gaan bij Agnes zoals ik haar dat heb beloofd.
Niet dus, ze was er niet.
Ook Peggy, Carolien en Anna waren er niet.
Weinig dames naar mijn smaak en zij die er toch waren, waren meteen druk bezet.
Na een uurtje wandelen, ben ik dan maar onverichterzake huiswaarts gereden.
Volgende keer beter zeg maar.

Voor de Gentse wandelaars, Hier vindt je een inventaris van de "Gentse ramen" met foto's (niet van de dames natuurlijk) en al.
Zit goed in elkaar en kan een goede hulp zijn om je oriëntatie tussen al dat vrouwelijk schoon niet kwijt te raken.
Er bestaat ook een versie voor Brussel en Antwerpen.


Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #50 Gepost op: 20 maart 2012, 20:59:02 »
Ik ben al een tijd niet meer in Gent geweest. Vroeger kwam ik er wel af en toe, en het viel mij op dat er overdag meer te beleven viel dan 's avonds. Hoe is de situatie nu, kan iemand iets hierover vertellen? Tellme eventueel...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #51 Gepost op: 21 maart 2012, 09:18:36 »
Ik ben al een tijd niet meer in Gent geweest. Vroeger kwam ik er wel af en toe, en het viel mij op dat er overdag meer te beleven viel dan 's avonds. Hoe is de situatie nu, kan iemand iets hierover vertellen? Tellme eventueel...

Overdag met s'nachts vergelijken kan ik niet.
Ik kom namelijk nooit s'nachts in Gent om er te wandelen.
Hoe is de situatie overdag ? vraag je.
De bezetting schommelt nogal.
Nu eens zeer veel dames aanwezig, dan weer heel weinig.
Als voorbeeld van weinig, lees mijn wandelverslagje erop na van vorige zondag.
Ik moet er dadelijk aan toevoegen dat ik meestal alleen maar op zaterdag en(of) zondag naar Gent ga.
Af en toe ook wel eens op een vrijdag.

Wel er bij zeggen dat je in feite niet voor de klok van 11:30 moet gaan. Dan komen de meeste dames maar aan en dan beginnen die meestal eerst de boel op te kuisen.
Wel vindt je er altijd wel een paar getrouwen die denk ik alle dagen werken.
Zoals er zijn : Bonnie/Bonny, Roxanne, Sara (Vanderdoncktdoorgang 03), Cathy, Luna NL, Nathalie, Sofie (Belgradostraat 33) en Sasha (Belgradostraat 77)
Heb deze dames wel allemaal nog niet bezocht, maar van deze die ik wel bezocht, kan je hier of op Hookers wel een recensie vinden.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Bema goes GENT !
« Reactie #52 Gepost op: 14 april 2012, 19:50:02 »
Vrijdag de dertiende, Bema had enkele zakelijke afspraken in Gent, en aangezien deze in de vroege namiddag reeds beëindigd waren, vond ik het eens interessant om even langs de Red Light distrikt te passeren, was ondertussen toch al van de zomer van vorig jaar geleden toen ik er eens tezamen met Elwood geweest ben.

13u30 in de Belgradostraat, recht over bar Osiris, een plaats met witte meten op de straat, vlak voor een hoek, dus waar duidelijk niet mocht geparkeerd worden, dus de ideale plaats om de bemamobiel te parkeren. Rechttegenover deze parkeerplaats op Belgrado 59/61/63 een 4-tal Afrikaanse dames achter de ramen, dus in mijn kinderlijke logica zou geen politie-agent  C:-) mij daar komen verbaliseren aangezien ze waarschijnlijk meer oog zullen hebben voor de dames dan voor een verkeerd geparkeerde wagen, en zeker voor de Afrikaanse dame op Belgrado 58, die een kanjer van een ster op haar bovenarm had laten tatoeëren.  :P

In de bar Amber : 2 dames achter de ramen; in de andere bars Eden, Medi en Topas, bleven alle gordijnen gesloten.
Op Belgrado 24 zat Cathy, die een aantal jaren geleden nog op Verversrui 20 Antwerpen werkte onder de naam Annelies.
Op Belgrado 6 zat Lisa , doe Duitse SMdame, die jaren het SKW onveilig gemaakt heeft met haar doorslechte service.  >:D

Dan maar naar het Glazen straatje en hier was het echt armoede troef ; denk dat er slechts in 1 van de 3 ramen dames aanwezig waren;  :o
op het einde langs de rechterkant zat de Hongaarse Tina, die nu toch al enkele jaren uit SKW weg is, doch zij herkende mij nog.
Op het tweede gedeelte van de Vanderdoncktdoorgang, langs de linkerzijde een aantal afrikaanse dames met het obligate “ruitentikken” natuurlijk, iets waar ik allergisch voor ben.  :-[
Op het de hoek van de Vanderdoncktdoorgang/Schepenenvijverstraat (rechts) zie ik een bordje dat mij bekend voorkwam SWEDISH MASSAGE, en ja, het is Edith, de MILF die normalerwijze op VT 20 in SKW zit.

Denk dat ik vandaag een bordjescomplex had  :P , want in bar Crystal een GEEL bordje dat mij bekend voorkwam van SKW, en inderdaad het was de blonde Nederlandse dame die lange tijd in VT, en later op SS 24/1 gewerkt heeft. Toen ze mij zag, erkende ze mij direct, en stak al haar duim goedkeurend omhoog : ze zal waarschijnlijk gedacht hebben, die heb ik nu al misschien 100 maal in Antwerpen zien rondlopen, die gaat misschien wel eens bij mij binnenkomen, maar tja, Bema houdt vol en gaat nergens binnen.  :P

In bar Unique een naambordje met NATHALIE (NL) en ja die komt mij ook bekend voor van SKW, maar dan al van heel wat jaren geleden.

Al bij al valt het op dat er een aantal dames in Gent zitten die vroeger in SKW zaten.

Na deze korte verkenningstocht stoof de bemamobiel richting Antwerpen, om dringend iets te gaan drinken in onze stamkroeg.  :D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Bema goes GENT !
« Reactie #53 Gepost op: 15 april 2012, 01:08:58 »
Op het de hoek van de Vanderdoncktdoorgang/Schepenenvijverstraat (rechts) zie ik een bordje dat mij bekend voorkwam SWEDISH MASSAGE, en ja, het is Edith, de MILF die normalerwijze op VT 20 in SKW zit.


Ze zal gisteren in Gent niet genoeg poen geschept hebben want ze zat vandaag terug in de Villa Tinto. Ik doe een wilde gok en denk dat het VT 28 moet geweest zijn.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Bema goes GENT !
« Reactie #54 Gepost op: 15 april 2012, 08:12:31 »
Ze zal gisteren in Gent niet genoeg poen geschept hebben want ze zat vandaag terug in de Villa Tinto. Ik doe een wilde gok en denk dat het VT 28 moet geweest zijn.
Zou het niet kunnen dat het hier een "intelligente" dame betreft, die de Antwerpse hoerenlopers niet betrouwt en derhalve op 2 paaarden wedt, d.w.z. dat zij afwisselend in Gent en Antwerpen werkt ?  ???
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #55 Gepost op: 15 april 2012, 15:01:42 »
Dat zou kunnen! Ben ik dan ook een intelligente hoerenloper Bema want ik wed ook op twee merries! :P
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #56 Gepost op: 15 april 2012, 15:36:38 »
Dat zou kunnen! Ben ik dan ook een intelligente hoerenloper Bema want ik wed ook op twee merries! :P
Jij wedden op 2 merries, roberto ? ? ?  ???  8)

JIJ bent ZO intelligent dat jij wedt op meerdere merries !  :P

Het is te zeggen als het maar mooie dames zijn  :D en absoluut geen transen, want met deze laatsten heb je het niet zo hé maat.    >:D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #57 Gepost op: 15 april 2012, 18:57:14 »
Neen, ik heb het niet voor die aangeklede venten. Of hun aanhangsel er nu nog aanhangt of niet, doet voor mij persoonlijk niet ter zake.







Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Bema goes GENT !
« Reactie #58 Gepost op: 16 april 2012, 17:52:59 »
Op Belgrado 6 zat Lisa , doe Duitse SMdame, die jaren het SKW onveilig gemaakt heeft met haar doorslechte service.  >:D

Die werkt nu onder de naam Lilly
Ik heb haar zelfs al een bezoekje gebracht.
Ik kan hier niet anders dan instemmen -> Slechte service inderdaad.

op het einde langs de rechterkant zat de Hongaarse Tina, die nu toch al enkele jaren uit SKW weg is, doch zij herkende mij nog.

Als ik het goed voor heb is dat Bonnie / Bonny (Vanderdoncktdoorgang 10) waar jij over spreekt hier.
Heb ook deze dame al met een bezoekje vereerd. Maar dat is wat tegen gevallen.
Ik schreef toen nog geen recensies  :)

In bar Unique een naambordje met NATHALIE (NL) en ja die komt mij ook bekend voor van SKW, maar dan al van heel wat jaren geleden.

Meestal zit Nathalie samen met haar landgenote Luna in de Schepenenvijverstraat 06 (bar : La Seduction).
« Laatst bewerkt op: 16 april 2012, 18:38:15 door Rolly »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #59 Gepost op: 20 april 2012, 13:59:46 »
Net terug uit Gent.
Ik was vandaag aan de late kant (voor mij dan toch), zo rond de klok van 12:00 kwam ik er aan.
Zoals gewoonlijk eerst met de wagen de dames in de Belgradostraat en de Schepenenvijverstraat in oog aanschouw genomen.
Moet zeggen de bezettingsgraad in de Schepenenvijverstraat was hoog te noemen.
Het was volle bak in nummer 19, alle ramen in bar Crystal waren bezet.
Zowel in de Unique als in de Vogue waren 3 meisjes aanwezig.
Het was volle bak in de La Seduction en er zaren 2 meisjes aanwezig zowel in bar Crazy als in bar Le Pink.
Een ervan was deze Edith waarvan ook al sprake was enkele posts terug.  :)
Zelfs aan de overkant in nummer 23 van de Schepenenvijverstraat was er een meisje aanwezig.
De Belgradostraat viel wat tegen kwa bezetting maar ik heb toch Sofie, Elvira, Lilly en Monika gezien.
In het tweede deel van de Belgradostraat was Sashe aanwezig en voor de rest een aantal kleurlinges.
Al vlug vond ik plaats voor de wagen en zette mijn tocht te voet verder.
Ik keerde op mijn stappen terug en ging naar de Vanderdonckt doorgang.
Daar waren slechts een paar bekenden.
Zagira was er (Vanderdoncktdoorgang 09), Bonny / Bonnie was er ook (Vanderdoncktdoorgang 10) en er brande zelfs al licht bij Peggy (Vanderdoncktdoorgang 12) maar ze was nog niet te bekennen.
In de bar Bodega tekende Brigitte present.
Verder was er niet veel te zien.
Toen ik huiswaarts ging tekende ook Kim, Sarah (Vanderdoncktdoorgang 03) en Caty (haar buurvrouw) present. Ook de dames op het nummer 08 waren toen aanwezig.
Ik richtte mijn stappen opnieuw naar de Belgradostraat, daar stond op het nummer 35 een iets oudere dame met een kartonnetje op haar raam met de aanduidinig "Swedish Massage" er op.
Ze heeft een nogal grote boezem en trok dus zo mijn aandacht.
Iemand ervaring met deze dame ?

Tenslotte koos ik toch voor Monika.
Hoe dat verliep kunnen jullie in haar topic lezen.