Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 699049 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #255 Gepost op: 15 maart 2014, 08:07:54 »
Kunnen we daar uit opmaken dat Vanessa niet meer werkt in Gent?
Rolly :017:

Ik zou nog wat wachten met die conclusie.  ;)
De ervaring van ADNOH dateert maar van 03 maart 2014, dus zeer recent.
Ikzelf ga inderdaad altijd rond het middag uur ( ik kom er meestal aan rond 11:00 uur en ga er meestal weg rond 13:00 uur). Als de dame dan de gewoonte heeft om laat te beginnen, kan het goed zijn dat ik ze op 03 januari 2014 dus per toeval zag.
Spijtig voor mij natuurlijk.  ;D
Misschien kan een andere wandelaar wat meer vertellen ?

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #256 Gepost op: 28 maart 2014, 13:54:14 »
Goed weer vandaag en wat doet een mens dan ?
Juist eens gaan wandelen.
Ik was al vroeg op pad en was dus al om 10:45 ter plaatse.
Aan favoerite dames geen gebrek vandaag.
Eerst was er alleen Carla maar naarmate de tijd verstreek, maakten ook Elvira (maar een rappe wandelaar was me alweer voor), Carolien en Brigitte hun opwachting.

Eerst de "Belgradostraat" verkend.
Op nummer 02 (bar : Cupido) zaten een aantal dames.
Alhoewel ik vermoed dat er een paar bij waren die wat aan het poeder gezeten hadden (wazige blikken niet veel bewegen, ....)
IN de Topas was de Thaise maseuze Patty aanwezig. Elvira kwam later toe en een rappe wandelaar was te snel voor mij.  ;) Ook Sofie tekende present.
Op nummer 37 stond een voor mij onbekende dame.
Claudia heb ik niet gezein.
Ertegenover zag ik Cathy aan haar dag beginnen en ook de fracaise Cindy heb ik opgemerkt. Daar hield het op bij bekende gezichten in de "Belgradostraat".
Alleen zag ik Sasha (weet je nog ? De Spaanse favoerite van velen uit de "Belgradostraat 77") praten met Carla.
Het gesprek werd in het spaans gevoerd.

Dan maar de "Vanderdoncktdoorgang" ingedoken.
Een reeks van altijd aanwezige dames gezien.
Daar waren, Kim, Bonnie, Sara (maltese dame), Orillia. Later kwamen er ook Analia, Laurence en Caty , Roxanne bij.
Verder nog wat onbekende dames; maar niet zo heel veel.

IN de "Schepenenvijverstraat" was het vrij rustig.
In bar Crystal was het volle bak.
In bar Vogue werd door de hygienisch verantwoordelijke, de sporen van voorbije nacht opgekuist. Slechts 1 dame was er aan de slag.
Volle bak op nummer 19 daar waren de Poolse dames Angela en Carolien aanwezig.
De Unique is nog steeds gesloten.
In La Seduction waren alleen Vicky en Laetitia aanwezig. IN de bars rond het kruispunt waren wel een aantal dames aanwezig in elke bar, waaronder Missy in Le Pink.

Maar mijn keuze was al op Carla gevallen.  ;)
Dus ben ik rustig terug naar de "Belgradostraat" gewandeld.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #257 Gepost op: 4 april 2014, 13:54:30 »
Juist terug uit Gent.
Ik was al vroeg op pad en was dus al om 10:45 ter plaatse.
Ook vandaag aan favoerite dames geen gebrek.
Eerst waren er alleen Carla en Brigitte maar naarmate de tijd verstreek, maakten ook Elvira (Bij Elvira ben ik binnen geweest), Carolien (Carolien zag ik de "Belgradostraat" inwandelen toen ik al in de wagen zat om huiswaarts te keren.) en Anna hun opwachting.

Eerst de "Belgradostraat" verkend.
Op nummer 02 (bar : Cupido) zaten een aantal dames.
Eerst vriendelijk, maar toen ik niet reageerde op hun verleidingen, toch wat nerveuzer.
IN de Topas was de Thaise maseuze Patty aanwezig. Elvira kwam later toe en ik heb me deze keer gehaast dat ik binnen was.   ;) Ook Sofie tekende alweer present.
Op nummer 37 stond een voor mij onbekende dame en ook Claudia was aanwezig.
Ertegenover zag ik de fracaise Cindy. Daar hield het op bij bekende gezichten in de "Belgradostraat". Hier en daar wel wat onbekende dames.
Vandaag heb ik opnieuw Sasha (weet je nog ? De Spaanse favoerite van velen uit de "Belgradostraat 77") gezien. Ze kwam buiten bij Carla.

Op mijn retour de "Vanderdoncktdoorgang" ingedoken.
Een reeks van altijd aanwezige dames gezien.
Daar waren, Kim, Bonnie, Sara (maltese dame), Analia en Laurence.
Verder nog wat onbekende dames; maar niet zo heel veel.

IN de "Schepenenvijverstraat" was het vrij rustig.
In bar Crystal een 2 tal dames.
In bar Vogue werd door de hygienisch verantwoordelijke, de sporen van voorbije nacht opgekuist. Wel waren er 2 dames aan de slag.
De uiterst linkse dame was Tanja (info van het andere forum gehaald).
Op nummer 19 was er eerst niemand, maar later was toch Angela present.
Carolien die zal er pas rond 13:00 uur gestaan hebben.
De Unique is nog steeds gesloten.
In La Seduction waren alleen Vicky en Laetitia aanwezig. IN de bars rond het kruispunt waren wel een aantal dames aanwezig in elke bar, waaronder Missy in Le Pink.

Maar mijn keuze was al op Elvira gevallen.  ;)
Dus ben ik rustig terug naar de "Belgradostraat" gewandeld.
« Laatst bewerkt op: 4 april 2014, 14:33:17 door Tellme »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #258 Gepost op: 12 april 2014, 00:48:18 »
Ik zoek de naam van de dame die overdag werkt in bar Crystal, uiterst rechtse raam, net naast de garagepoort dus.

Ze is klein van gestalte, gebruine huid, bruin-blond haar.
En lacht veel.

Vandaag en gisteren had ze een strak roze kleedje aan.

Ik schat B cupjes, maar haar grootste troef is denk ik haar achterwerk, mooi strak (van wat ik kon zien).

Als ik mij goed herinner heeft zij ook al eens achter het 2e van rechtse raam gestaan van diezelfde bar..

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #259 Gepost op: 13 april 2014, 09:23:48 »
Ik zoek de naam van de dame die overdag werkt in bar Crystal, uiterst rechtse raam, net naast de garagepoort dus.

Ze is klein van gestalte, gebruine huid, bruin-blond haar.
En lacht veel.

Vandaag en gisteren had ze een strak roze kleedje aan.

Ik schat B cupjes, maar haar grootste troef is denk ik haar achterwerk, mooi strak (van wat ik kon zien).

Als ik mij goed herinner heeft zij ook al eens achter het 2e van rechtse raam gestaan van diezelfde bar..

Ik weet wie je bedoeld.
Maar ik ken haar naam niet omdat ik nog nooit bij hier binnen wipte  ;)
Ik heb even gezocht op het andere forum, maar geen van de topics voor "Schepenenvijverstraat 19A" past bij de omschrijving van de dame.
Hopelijk kan een andere wandelaar ons meer info verschaffen.
Dus beste medewandelaars, kan iemand een naam plakken op deze omschrijving ?

[box title=ONBEKENDE DVP]
Land:             
Taal:             
Leeftijd:         25
Locatie : Schepenenvijverstraat 19A (bar : Crystal)
Uiterst rechtse raam (heeft ook al in het 2de raam van rechts plaats genomen.
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Slank
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal (strak)
Haarkleur:      Bruin-blond
Haarlengte:   Halflang
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
Bruine huid
Lacht veel
[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 april 2014, 09:33:54 door Tellme »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #260 Gepost op: 19 april 2014, 16:28:13 »
Opnieuw grote politieactie in Gentse prostitutiebuurt


http://www.standaard.be/cnt/dmf20140419_01074758

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #261 Gepost op: 21 april 2014, 18:10:45 »
Vandaag nog eens gaan wandelen in Gent.
Het was zeer goed weer, zeer mooi uitzicht op de dames, dus wat kan een mens meer wensen ?
Enkele favoerite dames misschien ?????
En laat het dat nu net zijn wat ontbrak.
Van mijn favoerite dames heb ik allleen Anna gezien en zij kwam pas aan rond het middaguur.
Ik had toen al besloten zonder bezoekje naar huis te gaan.

Ik had het kunnen weten natuurlijk.
Het is tenslotte paasmaandag voor iedereen en dus waren er zeer weinig dames aanwezig.
IN de Schepenenvijverstraat zal de Unique vermoedelijk binnenkort opnieuw open zijn. Dat denk ik toch want de politieverzegeling is weg.
IN bar La Seduction zaten Vicky en Laetitie (deze laatste kwam wel pas toen ik al huiswaarts reed. Voor het overige ...
1 dame in bar Crystal zelfde aantal in bar Vogue en op nummer 19 helemaal niemand. Rond het kruispunt wel enkele dames in elke bar, waaronder Missy in bar Le Pink.

Het open deel van de Vanderdoncktdoorgang zeer weinig dames te zien.
Alleen op nummer 11 het hoekpand stand een nogal struis meisje met een enorme boezem. Ze liet zelfs eentje zien toen ik de eerste maal voorbij kwam.
De tweede en de derde keer werd de stemming van de dame wat grimmiger.
Dat was te zien aan de gebaren en te horen aan de toon van haar stem (de deur stond open wegens het goede weer). Alle goesting was aldus in de kiem gesmoord en toen ik 5 minuten later nogmaals voorbij kwam stond ze volledig aangekleed op de stoep om te gaan eten (vermoedelijk). Het is er dus eentje die zo snel mogelijk deklant buiten werkt.

In het overdekte deel slechts enkele getrouwen.
Je had Kim, Bonnie/Bonny, Sara (Maltese dame) en Laurence verder nog een 6 tal, voor mij toch, onbekende dames.

IN de Belgradostraat zijn we ook al snel uitgepraat.
1 dame in bar Cupido, Patty de Thaise masseuse op nummer 29.
Sofie die was ook paraat.
Verder was er alleen Sandra nog in het eerste deel van de straat.
Ook in het 2de deel was het niet veel soeps.

Zoals al geschreven ben ik dus onverrichterzake naar huis terug gereden.
Maar al bij al, toch genoten van het goede weer.  ;)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #262 Gepost op: 23 april 2014, 21:14:39 »
Barhouders en pooiers uit de Gentse rosse buurt kunnen binnenkort een GAS-boete krijgen als een van hun prostituees te bloot achter de vitrine staat. Boetes uitdelen aan de prostituees zelf heeft te weinig effect, zegt de politie. Prostituees die te weinig kledij aanhebben, bijvoorbeeld enkel lingerie, een bikini of een doorschijnend badpak, kunnen al langer een GAS-boete van 120 euro krijgen in Gent. Ook op de ruiten tikken, klanten naroepen of seksuele gebaren maken is strafbaar.
 De regels werden de voorbije jaren verstrengd om de rosse buurt leefbaar te houden. In 2012 werden er in totaal 49 GAS-boetes uitgedeeld, in 2013 al 131. Het overgrote deel is voor te schaars geklede prostituees.
‘Maar uit overleg met de bewoners van de buurt blijkt dat de regels niet worden nageleefd, ondanks de boetes’, klinkt het bij het stadsbestuur. Vooral de kledingvoorschriften worden aan de lopende band geschonden.
Woonplaats
 Het is bovendien in het grootste deel van de gevallen onmogelijk om het geld van een GAS-boete aan een prostituee te innen omdat de vrouwen vaak geen officiëel woonplaats hebben in België. ‘De sanctionering ressorteert in het grootste deel van de gevallen weinig effect’, klinkt dat in politietaal.
 Als de gemeenteraad eind deze maand de nieuwe politieverordening goedkeurt, wordend de regels aangepast: als een prostituee, die te weinig kledij draagt, geen officieel adres heeft in ons land krijgt de betrokken barhouder of pooier zonder pardon een GAS-boete. Bij een tweede inbreuk moet de barhouder 240 euro ophoesten. Wordt er een derde keer een prostituee betrapt, dan kan de bar gesloten worden.
 Gent wil het overigens ook mogelijk maken om GAS-boetes voor buitenlandse klanten in de rosse buurt onmiddellijk te gaan innen. Dat is een van de voorstellen in het ontwerp van het nieuwe GAS-reglement.

Pooiers een boete geven omdat hun hoeren te weinig kledij aanhebben. Ik dacht dat pooierschap verboden was in België. Toch niet, als je ze op hun beurt kan uitmelken dus  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #263 Gepost op: 24 april 2014, 05:24:25 »
Barhouders en pooiers uit de Gentse rosse buurt kunnen binnenkort een GAS-boete krijgen als een van hun prostituees te bloot achter de vitrine staat. Boetes uitdelen aan de prostituees zelf heeft te weinig effect, zegt de politie. Prostituees die te weinig kledij aanhebben, bijvoorbeeld enkel lingerie, een bikini of een doorschijnend badpak, kunnen al langer een GAS-boete van 120 euro krijgen in Gent. Ook op de ruiten tikken, klanten naroepen of seksuele gebaren maken is strafbaar.
 De regels werden de voorbije jaren verstrengd om de rosse buurt leefbaar te houden. In 2012 werden er in totaal 49 GAS-boetes uitgedeeld, in 2013 al 131. Het overgrote deel is voor te schaars geklede prostituees.
‘Maar uit overleg met de bewoners van de buurt blijkt dat de regels niet worden nageleefd, ondanks de boetes’, klinkt het bij het stadsbestuur. Vooral de kledingvoorschriften worden aan de lopende band geschonden.
Woonplaats
 Het is bovendien in het grootste deel van de gevallen onmogelijk om het geld van een GAS-boete aan een prostituee te innen omdat de vrouwen vaak geen officiëel woonplaats hebben in België. ‘De sanctionering ressorteert in het grootste deel van de gevallen weinig effect’, klinkt dat in politietaal.
 Als de gemeenteraad eind deze maand de nieuwe politieverordening goedkeurt, wordend de regels aangepast: als een prostituee, die te weinig kledij draagt, geen officieel adres heeft in ons land krijgt de betrokken barhouder of pooier zonder pardon een GAS-boete. Bij een tweede inbreuk moet de barhouder 240 euro ophoesten. Wordt er een derde keer een prostituee betrapt, dan kan de bar gesloten worden.
 Gent wil het overigens ook mogelijk maken om GAS-boetes voor buitenlandse klanten in de rosse buurt onmiddellijk te gaan innen. Dat is een van de voorstellen in het ontwerp van het nieuwe GAS-reglement.

Pooiers een boete geven omdat hun hoeren te weinig kledij aanhebben. Ik dacht dat pooierschap verboden was in België. Toch niet, als je ze op hun beurt kan uitmelken dus  :douchen.

Volgende stap voor het Gentse stadsbestuur is "Een toeslag heffen op het bezoek bij de dames voor de wandelaars.  ;)
Dus standaard bezoekje van 50,00 € wordt nu 70,00 €.
Dus 20,00 € erbij voor de Gentse stadskas.
"
Wacht maar af tot de Gentse burgervader dit leest, het zal hem zeker op gedachten brengen.  ;)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #264 Gepost op: 3 mei 2014, 18:11:02 »
Corina is haar naam

en dit is haar topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15101.new#new



Ik zoek de naam van de dame die overdag werkt in bar Crystal, uiterst rechtse raam, net naast de garagepoort dus.

Ze is klein van gestalte, gebruine huid, bruin-blond haar.
En lacht veel.

Vandaag en gisteren had ze een strak roze kleedje aan.

Ik schat B cupjes, maar haar grootste troef is denk ik haar achterwerk, mooi strak (van wat ik kon zien).

Als ik mij goed herinner heeft zij ook al eens achter het 2e van rechtse raam gestaan van diezelfde bar..

Ik weet wie je bedoeld.
Maar ik ken haar naam niet omdat ik nog nooit bij hier binnen wipte  ;)
Ik heb even gezocht op het andere forum, maar geen van de topics voor "Schepenenvijverstraat 19A" past bij de omschrijving van de dame.
Hopelijk kan een andere wandelaar ons meer info verschaffen.
Dus beste medewandelaars, kan iemand een naam plakken op deze omschrijving ?

[box title=ONBEKENDE DVP]
Land:             
Taal:             
Leeftijd:         25
Locatie : Schepenenvijverstraat 19A (bar : Crystal)
Uiterst rechtse raam (heeft ook al in het 2de raam van rechts plaats genomen.
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Slank
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal (strak)
Haarkleur:      Bruin-blond
Haarlengte:   Halflang
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
Bruine huid
Lacht veel
[/box]

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #265 Gepost op: 11 mei 2014, 13:52:00 »
Vandaag nog eens naar Gent gaan wandelen.
Het weer viel mee.
Ter plaatse gekomen zo rond 11:00 uur. De wagen geparkeerd op de Brabantdam en dan meteen de Vanderdoncktdoorgang ingestapt.

Van mijn favoeriete dames waren alleen Anna en Carla aanwezig.
Maar 2 favoerite dames is natuurlijk voldoende om een plezante ochtend te beleven.
De bezetting viel dik tegen.
Allen Kim en Sara (maltese dame) kende ik.
De weinig andere aanwezige dames waren me niet bekend.
In de "Schepenenvijverstraat" niet veel dames te zien.
Alleen in bar Crystal was het volle bak.
Bar de Unique staat te huur, ik vermoed dus dat die eerstdaags opnieuw zal opengaan.
Laat ons hopen dat het dan met de bezetting wat meer meevalt dan nu.
Op het kruispunt waren alleen dames aanwezig ini bar Le Pink waaronder ook Missy.

Dan maar naar de "Belgradostraat" getrokken.
Op de hoek enkele dames in bar Cupido.
In bar Topas was alleen Patty aanwezig.
Elvira was opnieuw in geen velden of wegen te bekennen.
Heeft een andere wandelaar soms meer nieuws over Elvira ?
Ik weet wel van haarzelf dat ze de laatste maanden naar modus toerista is geschakeld.
Laat ons hopen dat ze niet helemaal wegblijft
.

Geen Sofie te bekennen en ook in bar The VIP was het armoe troef.
Slechts 1 dame in de nieuw bijgemaakte deur.
Aan de overkant was het toch iets beter.
In bar L'Etoile waren 2 dames aanwezig, waaronder geheel bovenaan Sandra.
Over het kruispunt was de bezetting toch wat beter.
Maar mijn keuze was gemaakt en dus ging ik op de deur van Carla af.


Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #266 Gepost op: 24 mei 2014, 15:54:19 »
Vandaag nog eens een stapje in de wereld gezet.
Het was een stuk later dan gewoonlijk. Ik kwam in Gent aan omstreeks 13:00 uur.
Mijn gedacht was om meer meisjes aan te treffen dan gewoonlijk, maar ik had het bij het verkeerde eind.
Het was zeer kalm in de gehele buurt.
Van mijn favoerite dames waren alleen Anna en Carla ter plaatse.
Ik had even geen zin om bij hen binnen te gaan.

IN de "Schepenenvijverstraat" was het rustig.
Bar Unique is nog steeds niet open.
Op nummer 06 in bar La Seduction stond een nieuwe dame van nederlandse afkomst, haar naam is Raya. Dat weet ik alleen omdat zij gebruik maakt van een naambordje. Ik schat een C cup maar deze hebben last van de zwaartekracht.
Aan de overkant, niemand in bar Vogua en 2 dames in bar Crystal waaronder de Poolse Sarah.
In nummer 19 stond een voor mij onbekende dame (bleek later ook Sara te noemen). Deze dame trok wel mijn aandacht.
Kan niet anders want zij beschikte over een C/D cup die later siliconen bleken te zijn maar ja.
De dame deed niet echt veel gebaren om klanten te lokken en was rustig met zichzelf bezig.
Ik besloot wel eerst mijn ronde af te werken.
Op het kruispunt niet veel soeps, misschien 1 dame in elke bar, niet meer dan dat.
Het open deel van de "Vanderdoncktdoorgang" stonden wat kleurlinges en dames die ik eerder al gezien had.
Waaronder de dame met reusachtige boezem op nummer 11, heeft iemand ervaring met de dame ?
In de gallerij waren er enkele getrouwe dame aanwezig : Kim, Orillia, Bonnie (die ging een praatje slaan met Anna), Sara (Maltese dame), Analia
Verder nog wat nobele onbekenden.
Waar anders altijd Brigitte (zuid afrikaanse) staat stond nu een aziatisch uitziende dame.

IN de "Belgradostraat" dan.
In bar Cupido hebben ze verbouwingswerken uitgevoerd.
Het is te zeggen, het eerste grote raam in 2 gedeeld.
Ik kan me nu inbeelden dat de achterliggende kamertjes maar piepkleini zijn en zonder komfort. Patty de Thaise maseuse was present maar Elvira heb ik alweer niet gezien. (Heeft er iemand nieuws over Elvira ? Ik begin al te denken dat we Elvira niet meer gaan zien. Spijtig moest het zo zijn.
Sofie was ook ter plaatse en druk bezig om haar ramen te lappen.
Claudia was er ook, althans haar naamkaartje stond voor het venster.
Aan de overzijde was Sandra aanwezig plus nog een dame in alle andere bars.
Het 2de deel van de Belgradostraat dan, natuurlijk had je Carla in bar Osiris. Ook op de hoek stond een dame.
Verder in de straat, in de vernieuwde bar Venus staat een dam met vermoedelijk siliconen, maar ze ziet er wel lekker uit.
Heeft iemand met deze dame ervaring ?

Dat was het dan,
Maar mijn keuze was al gevallen, ik heb kennis gemaakt met een nieuwe favoerite dame Sara genaamd ("Schepenenvijverstraat 19"). Maar ik heb het vermoeden dat ik Sara niet veel zal zien.
Ze liet me namelijk weten dat ze maar sporadisch in de dag werkt.
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2014, 16:02:12 door Tellme »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #267 Gepost op: 24 mei 2014, 17:01:29 »
beste Tellme, die dame op nr11 waarnaar je refereert, is die een beetje de moeite qua looks?
en wat is grote boezem?

hoe zou je ze vergelijken met Agnes, de perfecdt fit body referentie van mij :)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #268 Gepost op: 24 mei 2014, 17:22:32 »
beste Tellme, die dame op nr11 waarnaar je refereert, is die een beetje de moeite qua looks?
en wat is grote boezem?

hoe zou je ze vergelijken met Agnes, de perfecdt fit body referentie van mij :)

Ik denk niet dat die uwe stijl is.
Een van de vorige wandelingen vertrok ze juist (vermoedlijk voor het middag eten) en kon ik zien dat ze wat aan de zware kant is.
Borsten veel groter dan die van Agnes maar lichaamsbouw ook veel zwaarder (ik zou zelfs dik zeggen. Maar omdat lichaamsbouw natuurlijk niet alles is, stel ik de vraag.  ;)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #269 Gepost op: 24 mei 2014, 19:49:31 »
vriendelijk bedankt voor de waardevolle informatie, want nu zie ik mijn nieuwsgierigheid helemaal onderdrukt door de fysieke beschrijvingen ;)

een dame hoeft niet altijd even superslank te zijn, graatmager zonder meer vind ik zelfs onaantrekkelijk, maar een beetje lichaamsvet is voor mij geen probleem, zolang men de grens niet overschrijdt tot dik :)

mijn voorkeur gaat naar een lichaamsbouw à la mijn favorieten in diverse wandelbuurten die ons land rijk is :)
- Tatiana in SKW
- Daniella in Brussel, hoewel zijq qua pure lichaambouw eigenlijk naar mijn voorkeur iets naar de smalle kant neigt, vind ik ze toch aantrekkelijk, haar borsten zitten daar zeker voor iets tussen, maar tis vooral de proporties die het hem doen en de vorm van het kontje :)
Ze is small maar niet mager, uitgemergeld.
- Agnes, die moet ik niet beschrijven voor u :)
- Bonita in Gent is ook wel een referentie qua lichaam:
- Betty van Gent van een jaar of meer geleden had ook een mooi lichaam (en vooral killer kont)
- Missy en Claudia kan ik daar ook onder plaatsen
- Irinha uit Brussel is ook supergeil qua lichaam/kont

Strak fitness type, das mijn ideale ding!

Voorbeeld van "iets meer pak" dat er voor mij nog door kan easy: VANESSA! de exotische schone uit met joekels zo groot en zo gaaf waar de beste plastisch chirurg nooit aan zou kunnen tippen.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13703.0

Maar Caroline is nu op dit moment al te dik naar mijn smaak.
Toen ik ze nog bezocht toen het nog niet zo de pan uitswingde, was het eigenlijk ook al net over het randje.
De vetrollen op haar buik waren mij toen eigenlijk al iets te extreem, maar gezien de rest nog in orde was, vooral die joekels, kon ik daar nog over kijken.

Vanessa is mss ook voller dan mijn en het algemene ideaal, maar ze ze is niet opgeblazen of vet, ze is gewoon voller.
Als een dame bij het vooroverbuigen spontaan een beginnende zwangerschap etaleerd in haar buikstreek + al staande zichtbare vetrollen ontwikkeld, dan vind ik het al dik/vet.

Dit verschil zie je ook uitdrukkelijk als je Caroline en Vanessa zo naast mekaar ziet staan.

Dusja, als de dame in kwestie meer naar Caroline aanleunt is het zeker een neen.
Als het een Vanessa-type is, dan blijft de nieuwsgierigheid ;)