Auteur Topic: Onthouden of spuiten?  (gelezen 33096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Onthouden of spuiten?
« Gepost op: 18 oktober 2013, 20:49:16 »
Trekken jullie jezelf af voor jullie naar een saunaclub gaan of sparen jullie een paar dagen?

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Onthouden of spuiten?
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2013, 20:51:36 »
Ik trek mezelf de avond voor een saunaclubbezoek af.  Kwestie van bij de eerste sessie, zelfs bij de beste DVP, niet onverhoopt slecht mijn orgasme te kunnen bedwingen.  Als ik ergens overnacht, laat ik het trekken achterwege  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Onthouden of spuiten?
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2013, 20:55:26 »
Trekken jullie jezelf af voor jullie naar een saunaclub gaan of sparen jullie een paar dagen?

Het mag van de paus, zolang het maar niet uit de hand loopt.  :dance2  :lol_hitting:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Onthouden of spuiten?
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2013, 21:03:58 »
Mijn antwoord staat er niet bij
Ik spaar alleen wat geld zodat ik een leuke dag kan gaan hebben. Hoewel ik meestal 2 keer kamer heb ik altijd wat reserve centen bij. Want ik wil niet meemaken dat ik niet genoeg geld bij heb als ik onverhoops langer, vaker of heftiger wil kameren dan voorzien.
Als mijn vriendin weet dat ik ga dan wil zei het beste graag vast afgeroomd hebben of soms mijn complete zin voor naar de club te gaan ontnemen.
 
Bij een GB is vooral aftappen niet nodig SEF, dan probeer ik altijd genoeg fysieke "energie" gespaard te hebben voordat ik ga, want de prijs ligt op voorhand vast.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Onthouden of spuiten?
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2013, 21:07:27 »
Ik laat me eens goed pijpen door de hond, die heeft scherpe tandjes  ;D


Neen, ik zou er niet eens aan denken, me aftrekken VOOR ik naar de hoeren ga? Daarvoor word ik niet betaald, dus die meiden mogen er aan trekken, die worden er rijkelijk voor vergoed  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Onthouden of spuiten?
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2013, 21:21:19 »
Noot: seksenfun: de poll is lichtjes gewijzigd, zonder aan de essentie te raken maar voorheen leek de poll enkel bestemd voor de saunaclubgangers en uiteraard moet een poll er voor iedereen zijn  :douchen .


note sm: bedankt SEF  :111:
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man