Auteur Topic: MICHELLE  (gelezen 57643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #15 Gepost op: 12 november 2014, 11:39:14 »
Michelle gaat weer terug naar haar oude vertrouwde nest!
Vanaf a.s. donderdag:

Acapulco >> Panthera  :dance2  bad2

Eindelijk weer in de whirlpool!

mod: kan worden verplaatst naar Panthera
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #16 Gepost op: 1 december 2014, 19:27:07 »
Twee weken geleden afgesproken met Knaktuut in Haus Panthera en daar kennis gemaakt met Licky luck, Oude Belg en Wijze Grijze. Het was erg gezellig mede doordat 1 van de dames, wiens naam ik hier niet mocht noemen jarig was. Ze gaf ook nog een rondje Baileys wat lekker smaakte. Inderdaad Licky luck, ik heb de ervaring waar je over schreef maar dat is lang geleden. De volgende keer is het aan jou
Toen ik binnenkwam een rondje gemaakt en buiten op het terras gaan zitten. Ik zag Knaktuut niet dus ik ging er al vanuit dat hij op de kamer zou zijn. Het was rond 15 u toen ik aankwam en in de club was het nog erg rustig.
Ik ben buiten op een bank gaan zitten bij de barvrouw en een mooie meid. Later bleek het Michelle te zijn. Nadat we een ontspannen gesprekje gevoerd hadden en zij een paar sigaretjes gerookt had, zijn we naar binnen gegaan om ons op te warmen.
Nou opwarmen kan Michelle moet ik zeggen. Ondanks dat ze net een paar dagen ziek was geweest en haar neus nog flink verstopt zat gaf ze uitstekende presales.
Wat kan Michelle pijpen zeg ! Het was een pijpbeurt die zeker in mijn top 10 , misschien wel in mijn top 5 van beste pijpbeurten ooit komt te staan. Ze krijgt er ook geen genoeg van, ze zei " Ich liebe zu blasen" . Ja en waarom zou ik haar plezier verpesten. 
Michelle heeft geverfd blond haar, zon gebruinde huid, mooie borsten 75 B/C, mooie stevige kont, diverse piercings oa borsten en lip.
Ze vertelde me ook een tongpiercing te overwegen. Haar afgeraden om dat te doen. Ik heb ervaring met een dame voor en na een tongpiercing en het pijpen was met de piercing veel minder lekker omdat ze voorzichtiger gaan pijpen.
Na de warming up zijn we naar de whirlpool kamer gegaan waar ze gelijk het bad liet vollopen. Ik moest in bad gaan zitten en Michelle gaf me een stevige maar lekkere massage waar ze heel haar armen bij gebruikte. Daarna heeft ze me ook in bad gepijpt. Toen zijn we uit bad gegaan en op bed beland.
Daarna hebben we even geknuffeld maar Michelle wilde weer pijpen. Mijn"trots" smaakte schijnbaar lekker. Toen ik haar vroeg wat zij lekker vond ging ze in 69 zitten dus de hint had ik snel begrepen. Wat een lekker poesje heeft ze zeg en ze kreunde zachtjes van genot en ik had ze in een mum van tijd natgelikt. Ze smaakte heerlijk.
Toen heb ik haar voorgesteld om in cowgirl te neuken. Wat een heerlijk gezicht om zo'n natuurgeile knappe vrouw te neuken. Ze kwam voorzichtig op me zitten omdat het maar net paste en ze geen glijmiddel wilde gebruiken . I love it.
We hebben heerlijk en met veel passie geneukt. Na het neuken heb ik haar van bed getild en tegen de muur gezet. Ik heb haar staande tegen de muur geneukt met een heerlijk zicht op haar mooie kont. Tijdens het neuken heb ik lekker haar tieten vastgehouden.
Toen ik bijna klaarkwam heb ik Michelle terug op bed gelegd en ben ik heerlijk FT gekomen.
Daarna een tijdje weer heerlijk geknuffeld , gestreeld, gezoend en me laten pijpen. En nog een keer maar dan ik cowgirl het rubbertje volgespoten. Al met al een heerlijke sessie gehad met deze meid. Het was veruit de beste sessie van de dag.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #17 Gepost op: 21 januari 2015, 23:59:04 »
HP >>>>>>>> onbekend  :cry
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #18 Gepost op: 26 februari 2015, 22:01:12 »
De afgelopen 2 maanden heb ik heel wat pm ontvangen. Komt Michelle nog terug? Waar werkt ze nu? En zo meer.
Michelle is terug naar haar geboortestreek ten zuidoosten van Frankfurt. Heeft daar nieuw geluk gevonden én......normaal werk! We zien Michelle niet meer terug in een club. Michelle lässt grüßen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #19 Gepost op: 26 februari 2015, 22:28:44 »
De afgelopen 2 maanden heb ik heel wat pm ontvangen. Komt Michelle nog terug? Waar werkt ze nu? En zo meer.
Michelle is terug naar haar geboortestreek ten zuidoosten van Frankfurt. Heeft daar nieuw geluk gevonden én......normaal werk! We zien Michelle niet meer terug in een club. Michelle lässt grüßen.
We wensen haar alle geluk dat ze verdient, het schatje....  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #20 Gepost op: 28 februari 2015, 18:17:24 »
De afgelopen 2 maanden heb ik heel wat pm ontvangen. Komt Michelle nog terug? Waar werkt ze nu? En zo meer.
Michelle is terug naar haar geboortestreek ten zuidoosten van Frankfurt. Heeft daar nieuw geluk gevonden én......normaal werk! We zien Michelle niet meer terug in een club. Michelle lässt grüßen.

Yes. Michelle was born in  :censored . I wish her much happiness in her life. I spent much good moments with her.




note sm: waar Michelle geboren is, mogen we niet publiceren, de meid heeft gekozen voor een ander leven buiten de clubs, en we gaan lekker haar privacy respecteren in deze
note sm: place of birth of Michelle is irrelevant, she is out of the business, and we want to respect her privacy, and wish her all the luck she can get, she deserves it

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #21 Gepost op: 28 februari 2015, 22:44:26 »
De afgelopen 2 maanden heb ik heel wat pm ontvangen. Komt Michelle nog terug? Waar werkt ze nu? En zo meer.
Michelle is terug naar haar geboortestreek ten zuidoosten van Frankfurt. Heeft daar nieuw geluk gevonden én......normaal werk! We zien Michelle niet meer terug in een club. Michelle lässt grüßen.

Yes. Michelle was born in  :censored . I wish her much happiness in her life. I spent much good moments with her.

.....je bent lauw-warm.........~70 km  ;)




Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #22 Gepost op: 4 februari 2016, 22:58:54 »
Ik heb de Duitse Michelle maar uit de mottenballen gehaald!
Sinds vandaag weer gestart in FKK ViVa in Würzburg. Ik mocht bij deze come back de spits afbijten.  :xrated
De BlasenKönigin van NRW wordt omgedoopt tot BlasenKaiserin von Bayern

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #23 Gepost op: 4 februari 2016, 23:10:59 »
Ik heb de Duitse Michelle maar uit de mottenballen gehaald!
Sinds vandaag weer gestart in FKK ViVa in Würzburg. Ik mocht bij deze come back de spits afbijten.  :xrated
De BlasenKönigin van NRW wordt omgedoopt tot BlasenKaiserin von Bayern
Of om het met jouw en foots' woorden te zeggen: 'Wat kan dat kreng lekker zuigen'  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2016, 23:16:12 »
Ik heb de Duitse Michelle maar uit de mottenballen gehaald!
Sinds vandaag weer gestart in FKK ViVa in Würzburg. Ik mocht bij deze come back de spits afbijten.  :xrated
De BlasenKönigin van NRW wordt omgedoopt tot BlasenKaiserin von Bayern
Of om het met jouw en foots' woorden te zeggen: 'Wat kan dat kreng lekker zuigen'  ;D
Ze heeft haar titel weer waargemaakt. Ik was bijna vergeten dat..........  ;). Verslag en recensie volgt  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MICHELLE
« Reactie #25 Gepost op: 7 februari 2016, 10:23:27 »
Op 21 december 2014 vertrok Michelle voor niet ingewijden onverwacht uit de P6. Ze hing haar welbekende bruinkleurige riem aan de wilgen. In de periode daar voor bijna twee jaar frequent met Michelle de lakens gedeeld. Toen het even mis ging met Bob in Panthera ben ik met haar meegelift naar Heaven 7 en Acapulco.

Na haar vertrek is het contact altijd in stand gebleven, ondanks dat ze 'normaal' leven leidde. Ik had dan ook niet verwacht dat ze contact zou blijven houden. Want hoe dan ook, Michelle leverde een dienst en ik moest er voor betalen. Niet meer of minder.
Enkele weken geleden vertelde ze dat ze weer wilde beginnen in een club in de buurt van haar eigen omgeving. Dat ligt in Baden-Württemberg en Bayern wat moeilijker, omdat de dichtheid van Saunaclubs veel minder is dan in NRW. Uiteindelijk werd het FKK ViVa in Würzburg.

Hoewel de afstand tot Würzburg een belachelijk lange reis is voor een middagje clubben, besloot ik toch een dag er voor vrij te maken en af te reizen. Uiteraard niet zonder reden en vooral eigen belang. Het is geen geheim, de FT's van Michelle zijn berucht. Een zuigkracht van jewelste! Haar recensies logen er destijds niet om. Niet voor niets heb ik de German Oral Suck Pressure (GOSP) bedacht met eenheid M (Michelle).

Voor beiden was het een onverwacht treffen na een jaar. Michelle is geen spat veranderd. Nog steeds die gevatte Duitse humor. Blond koppie, lekker strak lijf. Haar body is afgelopen maanden opgeleukt met 2 behoorlijke tattoes op been en arm. Ik had ze al op foto's gezien, maar in het echt zijn ze minder opvallend. Haar metalen versierselen zijn er nog steeds in oor, wenkbrauw, neus, navel, clit, tepel, bovenlip. Sinds een jaar een ook  in haar tong.

Na een uur lang te hebben bijgekletst hebben we ons terug getrokken. Tongzoenen en knuffelen als vanouds. Haar tongpiercing zit vrij ver vooraan en was goed voelbaar. Geen verdere aanwijzingen nodig. Ik werd op rug gegooid en ze begon met haar specialiteit. Blasen, blasen en nog eens blasen. Ook de appeltjes worden apart of beiden helemaal naar binnen gezogen. Gloeiende gloeiende....ik dacht het afgelopen jaar een paar gelijkwaardigen te hebben gevonden, maar niets is minder waar. Wat kan dat 'kreng' zuigen. Een langdurige ontploffing was het gevolg. Tot de laatste druppel. Spijt van mijn lange reis....no way! Hiervoor was ik 'gekomen'.

Met Michelle was een massage destijds de normaalste zaak van de wereld. Ik heb me sinds het vertrek van Michelle door geen enkele dame meer laten masseren (en ook geen massage gegeven). Zonde van de kamertijd. Doch haar strenge Duitse blik  ;D haalde me over. Het flesje olie had ze al bij de hand. Een stevige massage, waar je na twee dagen nog plezier beleefd. Geen aaien, dus!

Halverwege de kamer moest ik sanitaire stop maken en van die gelegenheid gebruik gemaakt om snel een douche te nemen.
Michelle heeft altijd wel speeltjes bij zich. Geen Peitsche of handboeien deze keer. Ook heb ik al eens aan zo'n kruis gehangen. Al was daar Licky Luke meer verantwoordelijk voor dan Michelle zelf. Nee, deze keer 'slechts' een blinddoek. Ik liet het maar gebeuren. Lang heb ik dat ding niet op gehad, want dat blasen moest maar een afgewisseld worden met een stevige 'clitpiercingbefbeurt'. Jaha, klingel klingel klingel. Tijdens cowboy en doggy merkte ik dat het er op deze manier niet van ging 'komen'. Dus, toch maar weer gekozen voor haar specialiteit. Het moest uit mijn tenen komen deze keer. Haar titel Blasenkönigin von NRW wordt gewijzigd in Blasenkaiserin von Bayern.

Na ruim 2 uur op kamer te zijn geweest gooide in de handdoek in de ring. Na nog een koffie te hebben genoten aan bar moest weer koers worden gezet naar Sjengencity. Michelle zou nog twee uurtjes blijven. Die heeft ze ongetwijfeld goed kunnen besteden, want tijdens de sanitaire stop werd ik door een potentiële klant 'uitgehoord'.

Of ze weer echt terug is in de P6? Enige twijfel bespeurde ik wel. Ze kan in ViVa wel werken wanneer het haar uitkomt, zo ook de tijden waarop ze aanwezig is. Michelle zal 1 a 2 dagen per week op wisselende dagen aanwezig zijn.

Illusion Plopp!

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke