Auteur Topic: (domina) Dana (alias Blondie)  (gelezen 45359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Gepost op: 21 oktober 2013, 20:36:05 »
haarkleur/-lengte: blond (eerder wat donkerder, zeker doordat ze het samenbindt en in een lange staart draagt)/lang
lengte dame: 1,68
postuur/cupmaat: zeer slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeens-Turks/Duits
leeftijd: 21
tatoeages/piercings: rechteronderarm, linkerschouderblad (een naam - ik dacht Elvis -)/?
service: (knuffelen, strelen, zoenen en tongzoenen minimaal; ik versta: niet haar ding, liever niet), FT, PZC (ruw en toch wel veel handwerk), NMC, massage (blinkt ze in uit!)
voordelen: uiterst knap, als ze al niet de mooiste van de club is op dit moment
nadelen: (ik zeg het - deze keer - niet graag maar probeert wat van de tijd te knabbelen)
opmerkingen: after sales vluchtig doch o.k.
extra’s bij het bezoek: zoals de topictitel al deed vermoeden behoort ook Dana als meesteres tot de mogelijkheden; ze heeft langere tijd gewerkt in Dortmund achter de ramen als meesteres, combineert sm en gewone seks, ze is lange tijd afwezig geweest in Samya (bijgevolg) maar is nu weer terug en ook geliefd (duidelijk) onder de andere dames, de dames noemen haar bijna allemaal blondie

Kostprijs sm: bovenop de geldende kamertarieven € 100.  Twee duidelijke voorbeeldjes.  30 minuten kost met sm € 150 (eventueel nog eens € 25 extra indien je nog een FT wil ook).  60 minuten kost met sm € 175 (eventueel nog eens € 25 extra indien je nog een FT wil ook).  30 minuten sm valt dus erg duur uit.

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 6 november 2013, 00:10:53 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
exclusief op relaxxxboard
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2013, 22:19:43 »
Uiteraard had ik deze dame niet leren kennen of toch zeker niet ze snel (op weer haar eerste werkdag in Samya) zonder een vrijkaartje geschonken door dit forum.  Hiervoor hartelijk bedankt.  Ik heb er mijn fun mee gehad, hoewel ik afzag.

Goed, we hangen, zitten, lopen, liggen... wat in Samya.  Tussendoor wat eten, drinken, wellnessen.  Ik begin een lijstje aan te leggen in mijn gedachten.  Een lijstje van mogelijke opties.  Met wie zou ik de eerste kamergang maken?  Onder andere Ami (ook fotoselectorloos) kon me niet overtuigen na een korte babbel.  Zo ging dat maar door en door.  Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar te midden al die mooie dames, had ik om een of andere reden nog geen keuze gemaakt.
Ineens valt omstreeks zeven uur 's avonds mijn oog op een blonde vamp!  Net daarvoor had ik een kort gesprekje beëindigd met Ami.  Ik lach eens lief naar Dana.  Het was eigenlijk nog meer een beleefdheidsvorm.  In elk geval nog zonder voorbedachte rade.  Ami moet wat gedacht hebben.  Dana lachte zo uitbundig naar mij.  Het leek wel alsof we mekaar al lang kende en we al vaak op kamer waren geweest.  Toch loopt ze me voorbij naar de rokersruimte.  Die rokersruimte in Samya is voor niet-rokers een ware hel dus nam ik het risico dat deze vamp zomaar samen met een andere man weer uit de rokersruimte zou komen en ik pech zou hebben of minstens wat langer zou moeten wachten, mijn beurt afwachten.
Ze komt echter met een andere vrouw de rokersruimte uit.  Ik begreep er geen bal van maar liet deze kans natuurlijk niet aan mij voorbij gaan.  Wie wil er nu niet zo'n super knappe dame?  Voor mij (ondanks dat ze blond was, daar val ik minder snel op, spreekt dus voor zich) was ze dé knapste van heel Samya op dat moment.
Ik had voor ze naar de rokersruimte liep, opgevangen dat een andere dame haar Blondie noemde.  Ik riep haar dus met die naam.  Ik lag lui op de ronde poef, net aan de rokersruimte.  Het vergde een klein, klein, klein beetje doorzettingsvermogen om haar tot bij mij te laten komen.  Ik vermoed dat zij het type dame is die nooit naar een man afstapt, tenzij je al klant bent van haar.  Sommige dames hebben er immers een grote hekel aan om na een praatje een nee te moeten horen.  Iemand die zo mooi is als zij kan dat mijn inzien zich nog minder permitteren.  Kom, doet er eigenlijk niet toe, behalve dan dat ik stomverbaasd was dat geen enkele man haar al ingepalmd had in de rokersruimte.  Of hoe de sigaret nog voor.... 
Dana komt niet eens bij mij zitten.  Ze komt naar me toe en hangt wat voorover gebogen met haar handen op de poef.  Vermits ze een A-cup heeft, was dat op zich niets spectaculairs natuurlijk.  Ik kreeg te horen dat ze dus niet Blondie heet.  Ze vroeg mijn naam en onmiddellijk of ik met haar een leuke tijd wou beleven.  Jullie hoeven dit geen twee keer te lezen.  Ik ging daadwerkelijk met deze super schoonheid na welgeteld 1 minuut pre salen (dat woord dus niet waardig) op kamer.  Wat zou er allemaal mis kunnen gaan?  Niets toch.

Ik vroeg niets.  Niet of ze tongzoende, niets.  Ik hield wel halvelings rekening met het gegeven dat Samya een beetje hetzelfde wil claimen als PSR en dat bij Samya in het standaardpakket ook zoenen zit.  De praktijk heeft me echter geleerd dat de interpretatie bij de dames in Samya van zoenen heel anders is dan bij PSR.  Tegelijkertijd ging ik dus zonder hooggespannen verwachtingen op kamer.  De schoonheid zou het 'm misschien moeten doen, alleen de schoonheid. 

Het was ook de schoonheid en enkel de schoonheid die er voor zorgde dat ik zonder twijfelen me letterlijk helemaal overgaf aan haar.

De eerste minuten op kamer beloofden weinig goeds, ten minste toch als je seks wil beleven zoals ik, met veel franjes, spontaniteit....  Erg plechtig werd alles gestart.  Ze zal haar zelf wel van haar weinige kledij ontdoen, netjes alles op de rand van het bed leggen dat ze misschien (of zeker?) nodig zal hebben zoals condoom en glijmiddel.  Ga daar in het midden van het bed maar liggen, ik kom er dan wel netjes bij.  In plaats van de seks te starten eerst nog de vraag hoelang je op kamer wil blijven.  Daarna vroeg ze me om op te sommen welke seksuele handelingen ik graag het gewild.  Enfin, zulke stupide aftrap.  Ik antwoord op haar eerste vraag dat ik nog niet weet hoe lang ik op kamer zal blijven.  Ze neemt daar genoegen mee maar zal later op die vraag terugkomen.  Dan dus die tweede vraag.  Terwijl ik nog aan het denken was van hoe stom kan je zijn, nog voor ik onverwachts dan toch uit de hoek zou kunnen komen, zit ze al ter hoogte van mijn billen en stelt ze ineens op de man af en zeer bewust de vraag of ik soms wat dominantie van haar zou kunnen appreciëren.  Sm is voor mij geen vreemd woord.  Ik heb me daar nog al wel aan "gezondigd".  Dat wist zij natuurlijk niet en daarom liet ik dat ook langs geen kanten uitschijnen.  Ik zei haar dat ik haar veel te lief vond, dat ik dus niet kon geloven dat zij de kracht, macht en lef zou hebben om te ontpoppen tot een strenge maar rechtvaardige meesters.  Daarop kreeg ik het Dortmund-verhaal te horen.  Ik wil me dus wel eens overgeven aan een meesteres en als die meesteres dan nog de knapste dame van de club is, heb ik zoiets van: die mag met me doen wat ze wil.  Echt, dat gaat dan door me heen.  Al snel liet ik haar dus weten dat ik (voor de eerste keer, hahaha) eens met haar wou ondervinden wat het betekent om overgeleverd te worden aan een meesters.  Vermits ze lange tijd meesteres was achter de ramen in Dortmund ben ik er me terdege van bewust dat ze al van in het begin geweten moest hebben (maar het ook niet zei) dat sm voor mij absoluut niet zo vreemd was als ik liet uitschijnen.  Wie mijn sessie als eerste sm-sessie zou beleven en er nog nooit mee in aanraking was gekomen, zou het nooit meer willen.  Vandaar dat ik denk dat ze heel goed wist, wie ze in de kuip had.  Verstandig van haar, ik moet dat zeggen.  Misschien ben ik toch mis? 
Ik hield de schijn nog wel even op waardoor ik al wat voorproefjes kreeg.  Tijdens die voorproefjes vond zij het dan weer het geschikte moment om toch weer een uursessie aan te prijzen.  Ze gaf gaandeweg (in stukken en brokken) aan wat het zou gaan kosten (zie boven).  Ondertussen had ik al een tik op mijn ballen gekregen, een klap op mijn penis, de high heels op mijn borstkas en tepels....  Ik stemde in voor een uur maar vroeg haar wel wat er zou gebeuren als ik na een halfuur het wel goed vond.  Nog steeds deed ik alsof ik niet zo goed wist wat sm zou kunnen inhouden.  Ze verzekerde me er van dat ik een uur nodig zou hebben.  Ik had met haar wel twee of drie uur op kamer kunnen zijn. 
Als er al problemen met haar op kamer waren, dan gaat het net om die tijd maar daar kom ik nog op terug.  Wat had je anders gedacht?  Sommige leden laten uitschijnen dat mijn recensies zouden moeten gecontroleerd worden, nochtans schrijf ik het zoals het is; de positieve feiten net zo goed als de negatieve.  Op dat laatste komt dan vaak kritiek.  Dan schrijf ik de waarheid en dan....

Wat de sm-sessie betreft ga ik het vrij kort houden.  Meer algemeen.  Wat kwam aan bod en zo.  Zo kan ik zeggen dat ze inderdaad erg goed is als dominante dame.  Ik had sterk de indruk dat ze heel goed aanvoelde welke kant ze op moest.  Wat dit slaafje ergens toch wel wenste.  Ze wisselt ook erg goed af in de dingen die ze je aandoet.  Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat ze niet twintig of dertig tikken met haar hand op je ballen of lul geeft zodat het enkel nog maar leuk is voor de die hards in de sm-wereld.  Tussen al het geweld door "aait" ze je ook door je lul te verwennen en zelf door je bijna tot het point of no return te laten komen.  Voor mij is trouwens hét grote voordeel bij haar, ten opzichte van een echte meesteres in een sm-club, dat erotiek, seks en sm gecombineerd wordt.  Een écht sm-dame in een sm-club kijkt laagdunkend neer op haar collega als ze toch face sitting (zonder slipje) doet of af een toe eens tongzoent of pijpt.  Dat wil ik maar zeggen.  O.k, zoenen en tongzoenen werd beperkt tot het strikte minimum en ik vrees dat dat ook het geval zal zijn bij een normale sessie.  Geknuffel en strelen hetzelfde.  Ook dat hoort niet zo direct bij een sm-sessie maar ook daar dacht ik haar te betrappen op het feit dat dat ook niet zo aan bod zal komen tijdens een gewone sessie.  Ook daar kom ik nog op terug. 

Als meesteres vind ik ze dus top en voor mij gemaakt, zeg ik maar.  Ze doet dat perfect.  Zaken die niet in de sessie gebeurd zijn is het werken met zwepen en blinddoeken.  Beide liever niet ook, zeker bij haar dat laatste niet.  Ik zou gelijk een slappe krijgen.  Mijn lul stond trouwen gedurende de hele sm-sessie kei stijf en het voorvocht bleef ook niet achterwege.  Eigenlijk stond mijn lul van moment één al gelijk in volle actie, waarbij niet enkel het opzet een rol zal gespeeld hebben maar natuurlijk ook haar prachtige figuur.  Ze heeft ook een lieve uitstraling.  Gek genoeg ook tijdens de sm-sessie.  Misschien een vreemde combinatie maar het is nu zo. 

Zoals ik al aangaf, kwamen de dingen die aan bod kwamen afwisselend, vol variatie en niet te lang veel van het zelfde aan bod.  De dingen die ik voorgeschoteld kreeg zo dadelijk even opsommen.  Er werd vooraf niets gevraagd of afgesproken.  Daarom verdenk ik haar er van dat ze heel goed weet met wat ze bezig is en wie ze voor zich heeft.

Ik moest dus ondergaan: tikken op mijn lul en ballen, nooit was de sessie extreem of hard, goed te verdragen dus, zo af een toe een tik van Dana de mooiste meesteres; één tik was iets harder, moest dus een minuutje hebben om weer weg te deinen maar van haar kon ik het hebben, af en toe een klap in mijn gezicht, mijn ballen werden (provisoir) met een condoom afgebonden, vinger in mijn kont (ging goed, zei ze zelf), voeten adoreren, high heels op mijn borstkas, penis, tepels, tepels proberen kapot wringen, spugen in mijn mond en in mijn tepels bijten.

Het spel evolueerde heel erg mooi.  Ik genoot werkelijk super!  Ongelooflijk wat iemand in staat is om met mij te doen en dat ik het nog geil vind ook. 
Ineens kwam de vraag waar ik wilde spuiten.  Op mijn buik, je noemt het maar.  Hadden we in de prijs dan niet afgesproken dat er een FT bij zou zijn?  Natuurlijk.  Ik sta er nu wel even van te kijken dat ik tijdens de sessie er zo rap bij was om voor te stellen dat zij de FT zou ondergaan en dan mijn sperma in mijn mond zou spugen.  Wat nu zou gaan gebeuren was voor mij erg spannend.  Dit zou wel de allereerste keer zijn in mijn leven dat ik dit zou doen.  De spanning was zo te snijden dat ik precies voelde dat de spanning op mijn lul er zou van gaan verminderen.  Ik liet er geen tijd over gaan, bekeek haar nog eens goed van alle kanten en mijn gedachten liet ik weer even afdwalen naar de momenten dat ik haar speekselklodden (om het even zo ongelukkig uit te drukken) moest doorslikken en hoe lekker ik dat wel vond om ook die sappen eens te mogen proeven van haar.  Ik kon mijn lul zo makkelijk op volle oorlogssterkte houden.  Ik zou en moest nu wel klaarkomen in haar mond want wat daarna ging gebeuren, wou ik nu ook écht wel meemaken nu ik dat zo spontaan, zonder nadenken, had gevraagd.  Misschien zou er anders nooit zo'n moment meer komen in mijn leven.  Nu of nooit dus.  Het was uiteraard nu.  De FT was een feit en nu zou het tweede feit plaatsvinden.  Ik vond het spannend maar voor haar leek het iets doodnormaal.  Veel tijd om te denken had ik dus niet meer.  Mond open, beval ze.  En nu, dacht ik?  Moet ik mijn sperma niet uitspugen?  Ik heb het maar doorgeslikt en met smaak.  Walgelijk denk je?  Nee, nu ik zover was, wou ik ook ervaren hoe mijn sperma smaakte.  Ik zei het haar zoals het was.  Ik vond het ietsjes zoet smaken.  Eigenlijk best lekker.  Een beetje zoals gember.  Niet te veel dus.  Zelf zag ik haar bedenkelijk kijken toen ik zei dat ik vond dat het nog niet eens slecht smaakte.  Ik kan me er natuurlijk ook wel wat bij voorstellen dat een hele dag alle mannen hun sperma doorslikken een beetje te veel van het goede is en ten slotte smaakt de sperma van je vriend lekkerder dan van een vreemde man, denk ik dan zo maar.
Kleine nuance nog.  Ik heb al wel eens gespermatongzoend maar da's toch nog iets anders.  Dat was trouwens altijd nadat de dame het meeste er al had uitgespuwd.

Orgasme binnengeslikt, sessie ten einde.  Helaas, na de apotheose kwam de anticlimax.  Ik voelde het aankomen maar greep niet direct in.  Ze moest zich eerst even gaan verfrissen.  Alsof zij het sperma had ingeslikt maar komaan, no prob (als ze geen uur wegblijft want de climax was exact op het halfuur (zag ik op de klok in de kamer toen ze dus even weg was)).  Ze komt wel snel terug maar ik zie haar precies aanstalten maken om haar kleren terug aan te trekken, zo leek het.  Dan grijp ik wel in want we hadden een uur afgesproken, met de reserve erin gebouwd dat bij een snellere afloop het een halfuur zou worden dus.  Ik grijp subtiel in, ze begrijpt heel goed de tip en komt bij me liggen op haar buik.  Ze toont me wat op haar mobiel en begint wat te praten.  Op het moment dat er ongeveer tien minuten voorbij gestreken waren met deze stomme niet-seks dingen, greep ik "hardhandig" in.  Ik pak haar lief vast en wil haar tongzoenen.  Dat wou ze echter niet, ze draaide haar hoofd weg.  Gewoon lief zoenen was duidelijk ook niet wat ze nog wou.  Ik dacht echter om het laatste halfuur nog een leuke wending te geven, desnoods een GFE-tje er aan breien.  Niet?  O.k. maar dan zei ik haar dat ik de sessie wou afbreken, nu!  Uiteraard kreeg ik daarop te horen dat we al 40 minuten op kamer waren maar daar wist ik wel wat op te zeggen, uiteraard.  Daarop kreeg ik dan de prijs te horen voor 30 minuten sm en voor 60 minuten.  Doordat voor beide tijdseenheden € 100 extra wordt gevraagd, schol dat dus maar € 25 (€ 175 tegenover € 200, met die FT), rekende ze me dus voor en het klopt nog ook.  Ook financieel is Dana dus bij te pinken.  Het zou zot zijn om dan te stoppen, dacht ik maar ik dacht ook dat het nog zotter zou zijn om gewoon wat te praten met haar.  Daarvoor ga ik nog altijd niet op kamer.  Ze begreep dat ze terug aan het werk moest maar wat zich toen afspeelde was een wel erge light versie van het eerste halfuur.  Het pijpen was ineens zo middelmatig dat ik recht kwam en zowat in kleermakerszit wou beginnen zoenen maar dat wou ze duidelijk niet.  Ik zag dat aandringen totaal niet nuttig zou geweest zijn en ging maar terug liggen.  Het pijpen werd nog slechter want nu nog met veel trekwerk erbij.  Dan verschiet ze ervan dat het niet zo goed meer wil lukken.  Ze overgiet dat pijp- en trekwerk dan met een smaakloos sm-sausje maar desondanks dat zorgde haar schoonheid er weer voor dat er weer flink wat leven in mijn lul kwam.  In plaats van dan een condoom te nemen en mij bijvoorbeeld wild af te rijden, volgt een stop-moment bij haar, lul weer naar beneden een beetje en zei daarop dat het geen tweede keer meer wou lukken.  Nee, zo niet, laat maar.  Soms leg ik mij bij zaken ook neer.  By the way, ze schoot terug aan het werk (met even er bij zeggend dat ze weer terug moest werken, kleine sneer maar dat kan ik hebben) toen ik haar zei dat ik jamais op herhaling ga met een dame die (een beetje) profiteert of iemand probeert (gedeeltelijk) austenutzen (effe een zwaar woord).

Dus... het eerste halfuur was super.  Ik zou gelijk weer met haar vertrekken, vandaag nog.  Het tweede halfuur was het tegenovergestelde van super, ik zal nooit meer met haar vertrekken.

Zelf passeerde ze me wat later weer in de bar en deed ze aan korte lieve after sales.  Zij was het tweede halfuur blijkbaar al vergeten.  Zelf ben ik realistisch maar niet haatdragend. 

Wat er tussen ons nog zal gebeuren (of niet)?  Op tijd en stond hou ik hier toch weer niet mijn mond  :douchen.

(Let vooral op de duim als icoon.) 
(De dag na Halloween, als het meeste kwaad geschied is, sta ik weer in Samya.)
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 22:41:44 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2013, 23:01:05 »
Kijk, een mooi verhaal, maar een compleet waardeloze sessie  :ff :kissass
Ik vind dat je je nog goed gedragen SEF, in jouw plaats zou ik gewoon NOT AMUSED zijn.
Zei je nu Blondie en Dana Dana  :dance2 :pica
Blondie - Denis

Ik heb namelijk ooit eens met Maria "I was made for loving you" Mena zulke sessie beleefd in Living Room.
Wat vind ik die Maria Mena toch een lekker wijf....
Maria Mena - I was made for lovin you - Live & Unplugged @ ANTENNE BAYERN


Eigenlijk zou ik die eens moeten beschrijven. Die speelde het zelfs zo dat ze iedere keer als de grote wijze bijna beneden of boven stond tien minuten verdween (drank halen, pipi doen, horloge zoeken, handdoek halen, glijmiddel, condooms, nog wat ijs, nog wat cola, blablabla) en het zo twee en een half uur lang trok.


Ik ben meestal een makkelijke (ik heb in mijn leven twee maal NIET de som betaald die een madame vroeg) maar haar heb ik anderhalf uur in plaats van twee-en-een-half uur betaald. Ze ging het wel regelen met Uwe, zei ze me nog. Wel, ik had het destijds graag gezien.


En toch, dat anderhalf uur dat ze echt aanwezig was op kamer, waren HEMELS, HELS, BIJ HET BESTE VAN HET BESTE OOIT.


Dat heb je met vrouwen, zo veranderlijk als het weer soms. En ook die Maria Mena had de kwaliteiten als "soft-sm", GEWELDIG was ze.....


Ik lees graag je verhaaltjes, maar ik vind het maar een bitter einde voor jou dan/
Misschien een beetje een einde met een gemberachtige smaak  :lol_hitting: :censored :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2013, 23:13:19 »
SM is niet zo van de gezegdes en vaste tradities eerder de emotie zelve.


Maar 1 uitspraak herinner ik me van onze eerste dag waarin ik een 20 seconden sessie had met een mooie Braziliaanse en dat was:


Alleen de beste en de slechte sessies zul je onthouden Foots, dus koester ook de slechte, want die kun je nog lang onthouden.


Warempel, hij kreeg nog gelijk ook, want van alle 4,5,6,7 en 8 sessies weet ik praktisch niets meer van en de door en door slechte en de fantasische ja die herinner ik me nog als de beste.


Dus SEF jou geheugen is veel beter an de mijne, maar zulke sessies blijven nog zeer lang heugen, dus als je dat in de prijs verrekend valt dat allemaal nog wel mee.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2013, 23:43:51 »
Je onhoudt uiteindelijk alleen de allerbesten en de allerslechtsten.
De slechte zijn dan ook hun prijs, als je het zo bekijkt, meer dan waard geweest. Meer dan de normale suck and fuck waar je je niks meer van herinneren kan na een jaar of twee.


(min) Ik heb diezelfde dag een (nadien bekeken) memorabele sessie gehad met die griet die ik moest op haar borsten schieten, die het oplikte en doorslikte en me daardoor 50 euro meer kon aanrekenen. HILARISCH, nadien bekeken, toen lachte ik echter groen.


(min) Maria Mena, die me deftig beet probeerde te nemen, maar waar ik ook een van de allerlekkerste kamergangen ooit mee had (één en dezelfde kamergang dus)


(plus) Coco
(plus) Nilfisk nicky
(plus) Vicky
(plus) Blanche
(plus) Titi
(plus plus) Shakira/Loredana
(plus plus) Nouncia/Nilo/Foots
(plus) Dunya
(plus) Kleine Madonna Erika


(min) afstandsbediende Lorette in de kino van Living Room, op 1 meter van haar bleef ze kreunen


(plus) Gracella (uw dode vis, weet je wel?), toen Dupke zich een ongeluk schrok in VV
(plus) Ons schaapje Dani
(plus plus) Turkse Felicia (bovennatuurlijk)
(plus) Lorena


En dat komt niet van diep, enkel de allerbesten en de allerslechtsten.
En die herinneringen, die neemt niemand je ooit nog af  :dance2 ;D :pica :cheer:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2013, 13:00:01 »
Heren,




Misschien ben ik maar een hele domme, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom SM zo veel meerprijs kost. Ik zie dat zo vaak dat er prijzen worden gevraagd en betaald en ik vind het niet echt verklaarbaar. Voor FT en anaal begrijp ik het goed, lesbische trio's begrijp ik trouwens ook niet, zowel de lol alswel de meerprijs, maar die zijn niet zo dramatisch hoog.


Misschien kan iemand mij uitleggen wat er zo duur moet zijn aan SM.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2013, 20:59:48 »
Dat weet ik ook niet en je neemt me de woorden uit de mond. 

Volgens Dana zelf zou men in Duitsland in dominastudio's voor een uurtje sm ongeveer € 400 vragen.  Is dit de waarheid.  Ik heb de betreffende sites nog niet nagetrokken.  Als dat zo is dan is hetgene ik betaald heb niet duur.  Misschien kost een uur sm in Duitsland niet meer dan bij ons en dan hebben we het over een gemiddelde prijs van € 200 voor een uur.  Dat geld heb ik dus ook moeten neertellen.  Als je dan ook nog het vervoer mee rekent dan valt het ook ten opzichte van bij ons ietsjes duurder uit.  Natuurlijk heb je in de club ook nog de sfeer vooraf en erna.  Het belangrijkste verschil bij Dana in Samya is dat Dana eigenlijk gewone seks combineert met sm en dat je in een privéhuis of sm-studio dat niet kan.  Het is het ene of het andere, uitzonderingen niet te na gelaten uiteraard.  Er zijn altijd wel meesteressen die op afspraakjes adverteren dat ze ook aan seks doen maar bij vele van die afspraakjes.com advertenties heb ik grote vragen bij de geboden kwaliteit. 

Ik onthoud hier dus dat ik voor minstens een gelijke prijs als in België er nog seksuele handelingen bovenop krijg (natuurlijk rechtevenredig met wat de dame onder standaardservice verstaat).



Nog een toevoeging bij het item zelf.  Uit de reacties maak ik op dat er gedacht wordt dat ik met Dana een van mijn slechtere sessies heb beleefd.  Integendeel zou ik zeggen.  Natuurlijk was het wel jammer dat er die discussie moest zijn betreffende het tweede deel van de sessie  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #7 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:08:32 »
Een inschatting.  Deelname zou leuk zijn maar natuurlijk niet verplicht.

Op 1 november sta ik weer voor de deur van Samya.  Ik verwacht dat Dana er ook zal zijn, al is het wat later, moe van de Halloweengebeurtenissen op kamer met haar slaafjes.
Wat denken jullie dat er zal gebeuren?
1) Dana zal me niet meer zien staan, ik zie ze dan ook niet staan.
2) Dana zal me niet meer zien staan, ik stap zelf op haar af want wil absoluut weer met haar gaan kameren, mits enkele duidelijke afspraken.
3) Discussie geweest of niet, lastige klant of niet, Dana komt toch weer op me af met de bedoeling te willen gaan kameren maar ik zal haar eens goed zeggen dat proberen te profiteren geen twee keer pakt en ik zeker niet meer ga kameren met haar.
4) Discussie geweest of niet, lastige klant of niet, Dana komt toch weer op me af met de bedoeling te willen gaan kameren en ik ga graag in op haar wensen, mits enkele duidelijke afspraken  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #8 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:11:39 »
De enige reden waarom SM duurder is dan "normale" sexxx heeft niets te maken met de service op zich.
Effe nadenken mannen, dan komen jullie er ook zelf wel op.


Al eens gechekt wat een arsenaal aan spelletjes, dildo's, zweepjes, allerhande tools kosten?
En dan spreken we niet eens van de meubelen, het kruis, de ....


En daarenboven hebben de meeste SM-dames ook nog eens een uitgebreide kledingkast met latex, leer, ....


Dat is de enige reden dat SM een meerprijs heeft ten opzichte van wat jullie "normale" sexxx noemen.


En neen, ik spreek niet over deze dame, ik antwoord op de algemene vraag waarom sm duurder is dan sexxx zonder sm.


Voila, wat krijg ik nu?  :mistress :happy :035:




nog een toevoeging bij het item zelf : ik zou het een slechte sessie hebben gevonden, jij hebt je duimpie in de lucht gestoken, dus jij vond het genot duidelijk groter dan dat afsluitende debacle.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #9 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:15:11 »
Een inschatting.  Deelname zou leuk zijn maar natuurlijk niet verplicht.

Op 1 november sta ik weer voor de deur van Samya.  Ik verwacht dat Dana er ook zal zijn, al is het wat later, moe van de Halloweengebeurtenissen op kamer met haar slaafjes.
Wat denken jullie dat er zal gebeuren?
1) Dana zal me niet meer zien staan, ik zie ze dan ook niet staan.
2) Dana zal me niet meer zien staan, ik stap zelf op haar af want wil absoluut weer met haar gaan kameren, mits enkele duidelijke afspraken.
3) Discussie geweest of niet, lastige klant of niet, Dana komt toch weer op me af met de bedoeling te willen gaan kameren maar ik zal haar eens goed zeggen dat proberen te profiteren geen twee keer pakt en ik zeker niet meer ga kameren met haar.
4) Discussie geweest of niet, lastige klant of niet, Dana komt toch weer op me af met de bedoeling te willen gaan kameren en ik ga graag in op haar wensen, mits enkele duidelijke afspraken  :douchen .

4     4    4    4    4    4
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #10 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:30:10 »
Ik zal eerlijk zijn, ik heb een klein stukje gelezen, maar SM is helemaal niet mijn ding.
Ik heb nog wat op het einde gelezen, maar ik weet niet wat je gedaan hebt of wat je is aangedaan.


Ik kan er persoonlijk helemaal niet tegen, het is dermate vreemd voor mij dat ik het niet lees. Ik begrijp het toch niet, ik snap er de ballen van en ik wil het niet weten.


Sterker nog de knapste SM dame ooit krijgt hem bij mij niet recht, als ik ook maar enig vreemd vermoeden heb op pijn of rare fratsen, dan is het helemaal gedaan. Dan is kleine Foots een slappe elastiek die je alleen maar kunt gebruiken om te pissen.


Dus sorry, maar beter eerlijk zijn tegen jezelf, dan meerhuilen met de wolven.


Groet, Foots  O0


P.S. maar evengoed respecteer ik dat SEF of anderen geen GB fans zijn, zo ben ik wel weer. Ieder zijn ding, of ieder zijn sex en ieder zijn smaak..
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #11 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:35:45 »
Nu ben je het voor één enkele keer toch wel verplicht aan jezelf om mijn Dana-recensie te lezen.  Volledig en aandachtig wanneer je even tijd hebt.  Nu ben je in elk geval fout met enkel een klein (laatste) stukje gelezen te hebben.  Daarna kan je eventueel nog (gewijzigd) commentaar geven.  Niemand verdient een aanmerking op basis van een deel van het verhaal, ook Dana niet.  Ja toch  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #12 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:50:23 »
Ben je verliefd, Seks en fun?  :17: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #13 Gepost op: 23 oktober 2013, 22:31:09 »
Een inschatting.  Deelname zou leuk zijn maar natuurlijk niet verplicht.

Op 1 november sta ik weer voor de deur van Samya.  Ik verwacht dat Dana er ook zal zijn, al is het wat later, moe van de Halloweengebeurtenissen op kamer met haar slaafjes.
Wat denken jullie dat er zal gebeuren?
1) Dana zal me niet meer zien staan, ik zie ze dan ook niet staan.
2) Dana zal me niet meer zien staan, ik stap zelf op haar af want wil absoluut weer met haar gaan kameren, mits enkele duidelijke afspraken.
3) Discussie geweest of niet, lastige klant of niet, Dana komt toch weer op me af met de bedoeling te willen gaan kameren maar ik zal haar eens goed zeggen dat proberen te profiteren geen twee keer pakt en ik zeker niet meer ga kameren met haar.
4) Discussie geweest of niet, lastige klant of niet, Dana komt toch weer op me af met de bedoeling te willen gaan kameren en ik ga graag in op haar wensen, mits enkele duidelijke afspraken  :douchen .



Ik dacht vooruit ik lees het wordt het me te gortig dan kap ik het af. Ik heb het in 1 stuk gelezen. Geen sessie voor mij, maar ik denk dat ik die Blonde ook aangesproken heb. Was extreem kort van zimmer of niet ? Ik koos "dan niet".


Ik weet echter zeker dat SEF gaat voor antwoord 4, ook ik twijfel geen seconde.


Ik lees graag begin november hoe dit evalueerd, vooral in de SEF ik wil gevarieerde sex modus want zoals gezegd, sm zegt me niets. Leek me trouwens erg softe variant, maar ruim over mijn limiet. Ben vooral benieuwd naar tongen, pijpen, eierlecken, vingeren en FT.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #14 Gepost op: 23 oktober 2013, 22:44:11 »
De dana die ik meen gezien te hebben daar verstond ik de naam Carla of Karla. Echter ik was die avond niet zo "helder". Wel heb ik nog een beeld van hoe de dame eruitzag, bloedmooi blond en deze foto is een look-a-like.


[attachimg=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.