Auteur Topic: bochem Im winkel 44793  (gelezen 29848 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
bochem Im winkel 44793
« Gepost op: 26 oktober 2013, 11:05:10 »
Zomaar een geile vrijdag uit mijn leven. ik dag aan de pijp kunst van eda gewoon heerlijk me een kalf uurtje laten kluiven  :cochon .eda heeft me helaas verlaten ze is van mijn geliefde duisburg vertrokken na bochem  :lol_hitting: .dus ik had me voorgenomen dan ma is na bochem te reiden ik had foots al per pm gemeld dat ik wat weg moest brengen na bochem  nou dat liep dus anders af wand de ontvanger was er niet :-\ en van de overige bezetting wed ik ook niet vrolijk  :sorry:

er was veel leegstand ik was er zo rond de klok van 20.00 uur en het nieuwe loophuis Im winkel 14 was nog niet eens voor de helft gevuld .ook het rode huis was niet vol en de buiten rammen het zelfde verhaal .

bochem telt zo 170 werk plekken en heef 2 loophuizen het was ook nog druilerig weer en ik raakte ma niet in de stemming het kloppen tegen de ramen van de damens staat mijn gewoon niet aan  ik wed er niet warm van ik liep buiten in de kauw en begon daar gewoon te verlangen na mijn o zo geile duisburg  :bonken en heb daar mijn reis na toe gevolgd in duisburg kom ik altijd wel aan me trekken niks kan daar tegen op en ik heb het goed gehad in duisburg met een nl dvp genaamd desley en wel voor een genuaseert bedrag ben ik een 45 minuten op de kamer geweest en heb haar weg wijs gemaak met de jacuzzi  bad2