Auteur Topic: Schippersstraat 47/3, Stefanie  (gelezen 124534 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #15 Gepost op: 8 oktober 2015, 00:46:50 »
Overigens moet ik toegeven dat ik wel effen geschrokken ben nu gebleken is dat ook jij soms verward kan zijn !! :lol_hitting:
Enerzijds de leeftijd (heb ik ook last van) en anderzijds zijn de hersenen er deels uitgezogen door Toni in Planet Eden. Dus verklaarbaar  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #16 Gepost op: 15 januari 2017, 20:13:45 »
Je krijgt dit jaar de kans haar te bezoeken, bet(d)weter ....  ;D ;)

Stefanieke zal terug aanwezig zijn en ons spetterende kletterende sexxx aanbieden vanaf 23 januari ... word vervolgd ....   :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #17 Gepost op: 24 januari 2017, 03:05:51 »
 :welcome: inderdaad, sexmachine, na meer dan een jaar afwezigheid is Stefanie terug opgedoken, wel wat aangekomen maar nog steeds heel aantrekkelijk; ze staat nu wel op SS47/3, dus in de buurt van die andere Dominicaanse genaamd Maria; ik zou zeggen: "Snel wezen want ze zullen waarschijnlijk alle twee veel bezet zijn !"... :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #18 Gepost op: 24 januari 2017, 03:12:37 »
:welcome: inderdaad, sexmachine, na meer dan een jaar afwezigheid is Stefanie terug opgedoken, wel wat aangekomen maar nog steeds heel aantrekkelijk; ze staat nu wel op SS47/3, dus in de buurt van die andere Dominicaanse genaamd Maria; ik zou zeggen: "Snel wezen want ze zullen waarschijnlijk alle twee veel bezet zijn !"... :lol_hitting:
Ik heb meer tijd dan geld, bet(d)weter .... en geduld met hopen  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #19 Gepost op: 24 januari 2017, 19:45:32 »
Zou ik vanavond nog eens een poging wagen om tussen die tetten te gaan verzuipen of zou ik thuis blijven en denken aan hoe lekker het wel is?  :lol

In het eerste geval lig ik lekker warm en hoe ik zelf niks te doen, in 't tweede geval is het onthouding tot vrijdag en de warmte van een dons is niks vergeleken met de warmte en geilheid van Stefanieke .... alleen staat Maria er zo "gevaarlijk dichtbij"  :lol :-\ :adult :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #20 Gepost op: 24 januari 2017, 19:52:10 »
Hoezo "hoef ik zelf niets te doen" ? Ben jij dan zo'n passieve minnaar, machientje ?
Kan je inderdaad beter thuis blijven en dromen... :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #21 Gepost op: 24 januari 2017, 20:18:09 »
Hoezo "hoef ik zelf niets te doen" ? Ben jij dan zo'n passieve minnaar, machientje ?
Kan je inderdaad beter thuis blijven en dromen... :lol_hitting:
Ach, ik weet van wie het komt ..... bij Stefanieke, Maria, Raquel, Carmen2, Cindy, Karla, Adelina, ..... ga ik gewoon plat op de rug liggen en geniet van alles wat die stoten uithalen ....
Heeft me dunkt weinig te maken met passieve minnaar te zijn .... ik ben een hoerenloper en laat de dames graag hun gangen gaan op mij .... genieten en nog eens genieten ....  ;)


Ga eens tot bij Maria of Stefanieke, overwin je drempelvrees en laat ze eens doen wat ze goed kan, je vertelt het misschien niet meer na  :dance2 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #22 Gepost op: 24 januari 2017, 20:33:21 »
 :sorry:"Drempelvrees" ? Heb ik zelden of nooit bij de vrouwen hoor ! Moet jij maar eens een stapje wagen bij Isa...half februari is ze normaal terug ! :adult
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #23 Gepost op: 24 januari 2017, 20:39:29 »
:sorry:"Drempelvrees" ? Heb ik zelden of nooit bij de vrouwen hoor ! Moet jij maar eens een stapje wagen bij Isa...half februari is ze normaal terug ! :adult
Neen, dank je  .... geef mijn portie maar aan bet(d)weter ..... je dikkerdjes mag je lekker voor jou houden  :-\ :-\ :-\ ;D ;)
Trouwens, we hadden het over mijn passiviteit .... en daar geniet ik nu de laatste tijd van ... de dames laten doen waarvoor ze betaald worden ....  :adult :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #24 Gepost op: 24 januari 2017, 20:40:07 »
En ja, ETA ..... 22u30 .....  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #25 Gepost op: 24 januari 2017, 20:58:42 »
En ja, ETA ..... 22u30 .....  ;D ;)

Have fun SM! En niks (laten) doen, wat ik niet zou (laten) doen he!! ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #26 Gepost op: 24 januari 2017, 21:12:00 »
:sorry:"Drempelvrees" ? Heb ik zelden of nooit bij de vrouwen hoor ! Moet jij maar eens een stapje wagen bij Isa...half februari is ze normaal terug ! :adult
Neen, dank je  .... geef mijn portie maar aan bet(d)weter ..... je dikkerdjes mag je lekker voor jou houden  :-\ :-\ :-\ ;D ;)
Trouwens, we hadden het over mijn passiviteit .... en daar geniet ik nu de laatste tijd van ... de dames laten doen waarvoor ze betaald worden ....  :adult :censored
"Dikkerdjes" ? Moet je toch nog eens goed naar Stefanieke kijken hoor ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #27 Gepost op: 24 januari 2017, 21:46:10 »
En ja, ETA ..... 22u30 .....  ;D ;)

Have fun SM! En niks (laten) doen, wat ik niet zou (laten) doen he!! ;) :lol
Ik zou niet durven KP  :lol
Hoorde ik nu betweter iets roepen ..... O hij heeft zich verscholen achter Pamelita, ik zag hem niet staan  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #28 Gepost op: 25 januari 2017, 15:48:00 »
Ik ben terug boven water ... 't is te zeggen, me losgerukt van 4 tetten en bijhorend lijf van een (wel twee) geil wijf  :lol

Goed gelachen trouwens vannacht .... en tegen het advies van bet(d)weter in, me neergelegd en alles op me laten afkomen.....

Voor die recensie moet ik me eens goed neerzetten, en straks en morgen eens werk van maken .....
Je doet niet iedere dag (slechts iedere maand) een trio met 2 vriendinnen, die dan ook nog eens naaste familie blijken te zijn ...
Maria had wat te veel op na enkele uurtjes en haar kwetter stond niet stil .... toen ze besefte dat ik haar de slip van het lijf aan het vragen was kwam er enkel nog uit .... "Geef me 50 euro en ik vertel je alles over Lisa, Stefanie, Raquel en mezelf ...." Stefania loste even mijn pietje met haar mond, keek eens op en zei: je hebt net alles verteld  :lol

Zo is Lisa .... echt? .... ja echt ... en zo is Raquel ... echt? .... ja echt ..... en zo weet ik intussen alles van deze Dominikaanse stoten  ;D
Zo weet ik intussen dat ik al met drie zussen, een dochter met moeder van dezelfde familie dezelfde nacht op een kamer heb gelegen, zelfs de dochter die me opzoende en de moeder die me leegzoog, terwijl de zus en dus ook de tante mijn balletjes er afzoog, en een andere tante en dus ook zus mijn tepeltjes bewerkte ......
Fucked the children taferelen dus  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Ik voel me net Al, al ben ik nog net geen schoenenverkoper  :lol_hitting:



Ik hoef niet te vertellen dat het spetterend was, ben om 22u30 stipt de linkerdeur binnengegaan (47/1) en om 03u30 de linkerdeur buitengegaan (maar dan sta je andersom, dus is dat 47/3)   :lol
En tegen een prijsje van nog geen 50 percent van zulke trio's in Babylon (om maar iets te noemen)  :pica :dance2 ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #29 Gepost op: 20 september 2017, 21:27:33 »
Bet(d)weter is in de wolken dat zijn Ista terug is ..... ik word vrolijker van een melding die ik kreeg dat Stefanie zou neergedwaald zijn om ons de centen uit onze zak (en nog veel meer dan centen uit die zak) te toveren ....

'k Weet niet dat het waar is, maar ik lees het wel van bet(d)weter, en indien ik geen bevestiging krijg, ga ik zelf op onderzoek uit  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal