Auteur Topic: dagje World  (gelezen 4164 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest31

  • Gast
dagje World
« Gepost op: 3 oktober 2010, 21:41:16 »
Na heerlijke geslapen te hebben, om 11.15 uur het hotel verlaten om 15 minuten later aan te komen in World. World is een club waar je best vroeg op de dag kan aankomen. Vaste prik is een lekker ontbijtje van het uitgebreide ontbijtbuffet. Terwijl ik zit te geniet van mijn broodje en kopje thee, attendeerde Rex mij op een prachtige dame die kwam binnen lopen. Ik beaamde dit en dacht ik heb deze dame vaker gezien.

Met deze dame nog in mijn hoofd op de bank in de bar gaan liggen. Daar viel het kwartje en ik zeg tegen Rex, volgens mij ben ik ook met haar naar de kamer geweest. Toen Melissa bij mij op het bankje kwam liggen en vroeg waar ik zo'n lange tijd was geweest en bevestigde dat ik met haar op de kamer was geweest, kwam de volgende vraag. Hoe was haar service Ik kon me dat niet meer herinneren. Maar Melissa begon al lekker met mij te zoenen op de bank en ik dacht, als het slecht was geweest, dat had ik dat wel onthouden. Dus voor de eerste keer deze dag betrok in een kamer met deze prachtige dame. Ze is erg lang heeft prachtige borsten. Haar zus werkt ook in World, is ook lang, maar heeft veel kleinere borsten. Service was zoals hierboven beschreven prima.

Na de sessie weer lekker op de bank in de bar nagenieten van mijn sessie met Melissa. Luana komt mij enthousiast ontvangen en noemt mij MR-T, omdat ze mijn naam steeds vergeet. Luana is een leuke vriendelijke dame met 2 grote plus punten, qua service is het standaard. Ik ben denk ik een keer of 3 met haar naar de kamer geweest, vanwege haar vriendelijkheid en 2 andere pluspunten echter dat heeft de service niet naar een hoger niveau geholpen. Voor vandaag zou er geen herhalingsgevaar inzitten. Toen Luana door kreeg dat ik niet met haar naar de kamer ging, richten ze haar “plus punten” op Rex. Rex wilde de “plus punten” wel graag in zijn handen houden en besloot met haar naar de kamer gaan. Mij uitdagend aankijken en de armen strak om Rex heen liep ze naar de kamer. Dat ik teasen veel langer kan volhouden, daar zou ze nog wel achter komen.

Van het seksen toch wel honger gekregen. Gelukkig kan je in World heel de dag kan eten. In de middag lagen er lekkere krokante kippepootjes die erg lekker smaakten.

Het oktober feest was ook in World doorgedrongen. Dus was er vandaag Witbier van het vat. Genietend van het heerlijke biertje lekker op de bank gaan hangen in de bar. Terwijl ik lekker aan het rondkijken ben, krijg ik oogcontact met Ebru die aan de bar zit. Een dame met een hele leuke en vriendelijke uitstraling. Ebru kwam tussen ons in zitten en zocht het makkelijkste slachtoffer uit. Het duurde dan ook niet lang dat ze bij mij in de armen lag. Op de bank al lekker zoenen en toen kon een kamergang niet uitblijven. Onderweg naar de kamer, wordt ik aangekeken door Luana, uitdagend pak ik Ebru nog steviger beter en kijk ook Luana aan. Op de kamer Komt Ebru helemaal los. Ik vind dit echt een toppertje en ik ben weer verliefd . Ebru vertelde mij dat ze na een pauze dit haar 5e dag was en ik haar het eerste orgasme had bezorgd. Dat is kolen op het vuur van een naïef beertje dat nog vol met illusies zit. Trots en als een Hugh Hefner kwam ik van de kamer. Toch leuk als zo'n dame mijn kwaliteiten goed weet te waarderen .
Terwijl ik met Rex van het dinner zit te genieten, komt ook Ebru met een bordje eten bij ons zitten. Het grappige is, dat het orgasme verhaal die ik uiteraard in geuren en kleuren aan Rex had verteld, ook nog eens door Ebru aan Rex werd verteld. Mij ego rees tot grote hoogte.

Het was tijd om even uit te buiken en dat kun je in Oase nergens beter doen, dan beneden in de lounge banken. Het Bulgaarse klasje van een stuk of 8 dames stond ook beneden. Ik denk dat ze alle 8 wel een keer bovenop mij zijn komen zitten, om te vertellen hoe lief en mooi ik ben en of ik mee naar de kamer wil. Ik heb 2 huwelijks aanzoeken gekregen, toen ik vertelde dat ik vrijgezel was en geen kinderen had. Ja dat lounge beneden ik wel erg vermakelijk. En ik moet eerlijk bekennen dat dit ook een van de redenen is dat je daar gaat liggen.

Ook Luana kwam langs lopen en dacht mij te teasen door niet naar mij toe te komen.

Het was tijd voor een volgende rond, dus ben weer naar boven gegaan, naar de bar. Daar was de DJ begonnen en het feest losgebarsten. Ik had een leuke dame zien rondlopen met prachtige borsten, toen ik aan de bar zat, keek ik haar aan en zij keek mij aan, maar zij kwam niet naar mij toe. Echter ik werd vastgegrepen door een andere dame, het meisje met de mooie borsten keek erg teleurgesteld. Echter toen ik het andere meisje had afgewezen, kwam ze snel naar mij toe. Besloten om met haar op de bank verder te praten. Ik ben helaas haar naam vergeten. Zoenen wilde ze niet op de bank, dat zou ze alleen doen op de kamer, ook gaf ze aan dat ze aan pzc deed. Hmm.. Dit verhaal ken, dus de dame gezegd dat ik wel even verder zoek. Een dame die pzc als extra service ziet en niet zoent in de bar, zal waarschijnlijk uitmonden in een afwerkt sessie. Volgensmij begin ik het spelletje een beetje te leren

Het was denk ik rond 20.30 uur en ik telde alleen in de bar al meer dan 50 dames. Als je de dames in de andere ruimtes en op de kamers erbij telt, komt het aantal zeker boven de 100 uit. En er liepen heel veel mooie dames rond. Ik vond de dames dit keer in World mooier dan de dag ervoor in Oase.

Rianna was 1 van de vele mooie dames. Ik zat op het plateau bij 1 van de danspalen. Toen zij langs kwam lopen, volgende ik haar helemaal en verdraaide daarbij bijna mijn nek . Rianna zag dat en pakte mij meteen vast. Bij dit soort meisjes twijfel ik altijd of het wel een juiste keus is, maar daar kreeg ik niet veel tijd voor, want al snel hing haar tong in mijn mond en was er geen weg meer terug. Snel naar een kamertje bij de kino. Op het kamertje een prima service. Helaas was er een mannetje, die dacht dat ik een show weg gaf en trok een paar keer het gordijn open om te kijken. De eeste 2 keer vroeg ik nog of hij weg wilde gaan, de 3e keer sprong ik op en probeerde hem aan te vliegen. Helaas rende hij snel de bar in en ik had geen zin om het verder achterna te gaan. Dit resulteerde wel dat ik neukend niet meer klaar kon komen. Terwijl Rianne heerlijke aan mijn ballen zat te sabbelen, heb ik mijzelf maar geholpen . Later op de avond gaf Rianna nog een paaldans show weg.

Nadat ik na de sessie met Rianna beneden even had liggen uitrusten, liep ik terug naar boven naar de bar. Op de trap kom ik Luana tegen. Luana probeerde mij zonder succes te teasen, dus pakte ze het nu anders aan. Ze pakte mij bij de arm en zei "meekomen", ze trok me mee naar de lounge ruimte en zei nu gaan we naar de kamer. Echter ik had geen zin en wederom wees ik haar af. Leuke dame maar vandaag had ik geen zin. Nog geen 5 minuten later zag ik haar in normale kleren de club verlaten. Zou ze boos op mij zijn?

De sfeer in de bar was weer top, iedereen ging uit zijn dak. In alle 4 de hoeken van de bar staat een danspaal op een verhoging en aan elke danspaal stond elke keer een dame te dansen, wat het allemaal nog feestelijker maakte. Ebru trok mij van de kruk om met haar te dansen op een Turks nummer. Het zal wel een heel vreemd gezicht zijn geweest voor de overige beren. Iemand op badslippers, met een handdoek om, geen gevoel voor ritme, die aan het dansen is . Maar goed de dame speelt het goed en vol zoenend in de bar had ik geen andere mogelijkheid dan voor de 2e keer deze dag met Ebru naar de kamer te gaan.

Het was een top dag in World.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
dagje World
« Reactie #1 Gepost op: 5 oktober 2010, 21:00:20 »
Beste Tim,
 
Ik ben de tel volledig kwijt geraakt, wat een ongelovelijk libido !
Zelf wil ik heel graag een keer naar World, niet alleen de freet, maar de sfeer lijkt me erg tof en dat lees ik wederom uit je recentie.
Soms lijkt het net of ik er zelf bij was, in 1 woord prachtig !
 
Groet, Foots  :D ;D
 
P.S. en heeft die turkse Ebru ook ooit in PHG gewerkt en die Luana ook ooit in GT ?
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest31

  • Gast
dagje World
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2010, 19:05:37 »
Luana heeft zeker niet in GT gewerkt. Ebru uit PHG is ook een ander (zat de Ebru van Happy niet in Acca?). Als ik zin heb zal ik wel een paar paspoortjes plaatsen.

World is zeker de moeite waard. Ik denk dat het ook een club voor jou is. In het weekend is er vanaf 8 uur 's avonds een DJ die goeie muziek draait. De bar lijkt dan meer op een dancing.
Het leuke van de bar is, dat deze in het midden van de zaal staat en rond is. Je kan er dus helemaal omheen lopen. Daar omheen staan lounge banken. Op iedere hoek van de zaal is een verhoging met een danspaal. Daar staat regelmatig een dame te dansen.
Als je de muziek even zat bent, kun je naar beneden gaan. Daar is een zwembad en is er een ruimte met loungebanken. In de lounge ruimte is geen muziek. Maar er wordt door de dames wel op je gejaagd.
Er is een aparte ruimte voor het eten. Er staat een grote tafel in het midden, waar altijd wel ruimte is om aan te zitten. Je kunt dan ook makkelijk contact maken met anderen die aan het eten zijn. Aan de zijkant staan er ook nog een paar kleinere tafeltjes. Er is heel de dag door eten. Het eten is eenvoudig maar goed.
De keren dat ik ben geweest, waren er altijd ruim voldoende dames aanwezig. Ook daar is er een groep die werkt van ca. 10-22 en een groep die vanaf 17 uur komen binnendruppelen maar blijven tot 5 uur 's ochtends.


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
dagje World: Dimi
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2010, 17:33:37 »
Onlangs weeral een dagje World achter de rug.  Weer heerlijk genoten in deze grote prachtige club.  Zowel van het lekkere eten dat doorlopend in buffetvorm beschikbaar is als van de uitstekende en vele wellnessfaciliteiten.  Uiteraard ook van de véle en bijzonder mooie vrouwen.  Dit blijft toch een constante in World.  Heel veel vrouwen en de meeste van het type lolita of fotomodel.  De meeste allemaal onder de 30 jaar, slank tot normaal en mooie weelderige haarbossen en borsten.  Uitgezonderd op dinsdag lopen de vrouwen hier helemaal naakt.  Enkel armkousen, netkousen, middelriem of zo hebben ze om.  Ik vind vrouwen met bikini, topless of met zelfs wat meer aan dan een bikini vaak erg sexy maar zo compleet naakt heeft toch het grote prettige voordeel dat je echt ziet wat je koopt en dat je nog meer moois kan bekijken.  Zonder bikini kan je afhangende tieten niet verstoppen.  Dat is allicht de reden dat ik vind dat er in FKK’s meer mooie meiden rondlopen dan in gewone saunaclubs. 

Helaas was ik in de hotwhirlpool niet zo gerust.  Ik vond dat er een (vaag) geurtje aan hing.  In principe zou dat op bacteriën (en dus slecht onderhoud) moeten wijzen.  Anderzijds kan ik me maar moeilijk indenken dat de clubeigenaars dat risico willen nemen en veronderstel ik dat er af en toe toch door ambtenaren inspectie wordt op gedaan.

Ik kom zeker niet frequent in deze club.  Toch valt het me op hoe snel je verschillende meiden toch leert kennen.  Helemaal tof
is de sfeer in World en de mentaliteit van de dames.  Het is plezierig om hartelijk, innig en uitgebreid welkom geheten te worden door de dames.  Zij kennen jou dus ook nog én willen jou dus ook nog kennen, hoewel je er vaak nog maar één keer een halfuurtje mee geweest bent.  Ik heb tientallen van die begroetingen gehad.  Ik ben echter voor geen van allen door de knieën gegaan.

Vrij kort op de namiddag probeerde Dimi mij te versieren.  Net op het moment dat ik een lekkere saunabeurt wou aanvatten.  Zij probeerde mij op schalkse manier tot wat anders te overtuigen.  Ik had ze nog nooit eerder in de club gezien.  Dat bleek later ook te kloppen want ze werkt er nog maar 3 weken.  Aan de sauna begonnen we rechtstaand wat op z’n hondjes te wrijven.  Ze keek me geil aan, was wondermooi… ik begon al gelijk reactie te krijgen tussen mijn benen.  Ze gelijkt erg op http://www.kristina.nu/ (enkel heeft ze krollen in haar haar).  Ik mag wel zeggen dat ze tot de topwijven in World behoort.  Een beetje argwaan over haar service daagde toch spontaan op.  Ik ben gek, onnozel, speciaal, raar en wat ge ook wil zeggen maar besloot haar later nog wel eens aan de tand te voelen.  Veel initiatief moest ik niet meer nemen want ik had haar verteld dat ik eerst nog in de sauna wou relaxen maar bedacht me in ging in de hotwhirlpool zitten (hoewel dat niet de beste plek is om af te koelen).  Ze had dat gezien en catwalkte daar een paar keer voorbij.  Plots was ze weg en toen ik na de HWP een douche had genomen stond ze al klaar met een handdoek.  Ook toen ze vertelde dat ze verliefd was op mijn mooie ogen, wilde ik nog niet naar bed met haar.  Leuk als een dame jou persé wilt (of was het omdat ze voelde dat ik eigenlijk maar heel moeilijk aan haar kon weerstaan en er in verhouding tot de dames maar weinig beren waren.
Na een saunabeurt en enkele baantjes trekken in het zwembad, had ik mij in de nachtbar languit neergevlijd met een drankje.  Dimi kwam na een tijdje weer opdagen en kwam heel dicht tegen me aan zitten.  Mijne maat zag het gebeuren, ik zou niet lang meer kunnen weerstaan aan haar verleidingen.  Dat klopte ook.  Na een kwartiertje verdwenen we naar een kamer.  Het was nog rustig met kameren dus ging ze kijken of haar favoriete kamer vrij was.  Dat was ze.  Dimi vroeg me of ik haar lievelingskamer ook goed vond.  Ik had er niets op tegen, integendeel.  Een mooie kamer met een hemelbed.  Het is de eerste kamer links op de gang als je van het wellnessgedeelte naar de bar wil in de gang die uitkomt bij de massagekamer. 
Jawadde, mijn reserves tegenover de services waren er nog steeds.  Onder andere over of ze wel zou tongzoenen had ik bedenkingen.  Op de kamer zou al snel blijken dat elke vrees onnodig was.  Ze leverde een topprestatie op kamer.  Geen taboes.  Heerlijk, innig, passioneel, lang en veel tongzoenen en er zelf het initiatief toe nemen.  Voorts alles wat je mag verlangen van een GFE+++.  Het leuke aan deze meid is dat je er een mooie mix tussen die GFE en PSE kan mee hebben.  In anaal ben ik niet geïnteresseerd maar ik dacht dat ook dat kon.  Klaarkomen in de mond is ook helemaal geen bezwaar voor haar.  Ik verkies liever om te neuken dan om gepijpt te worden maar als de blow job één uit de duizend is, spuit ik haar mondje graag vol.  Bij Dimi kreeg ik het dus niet over mijn lippen om een condoom te vragen.  Intussen waren er al 45’ weggetikt eer ik een orgasme in haar mond had.  Zálig, ook omdat ze je lul lekker lang in haar mond houdt en je dus de laatste naschokjes (en laatste druppels sperma) heerlijk in haar mond kan laten komen.  Sommige vrouwen willen liefst zo snel mogelijk jouw goedje weer uitspugen en halen hun mond dan eigenlijk te vroeg van je lul weg, wat toch bij een blow job een serieuze domper is.  Ik was behoorlijk geil (nog steeds), zij ook, mijn lul bleef nog lang stijf en ze nam daarop een condoom en we zouden het resterende klein kwartiertje nog neuken maar behalve een goed gevoel wou een tweede orgasme niet meer lukken op zo een korte tijd en werd mijn lul toch weer wat slapper.  We hebben dan wat geGFEd.  Ook tongzoenen nadat je ze gebeft hebt is geen enkel bezwaar voor haar.  Na dik een uur was ze weeral 3 briefjes van 50 euro rijker.

Later op de avond zou ze na nog wat verleidingtechnieken mij een tweede keer op kamer krijgen.  Ook zonder veel techniek en vernuft van haar kant zou dat er zeker ingezeten hebben maar dat mag je zo natuurlijk niet te veel laten blijken.  Trouwens, ik had wel één of enkele andere, naar mijn aanvoelen, goeie opties in gedachten.

Dit keer weer een uur.  Veel van hetzelfde maar toch weer anders.  Dimi doet ook aan turnen en dat zal ik tijdens de tweede sessie zeker geweten hebben.  De houdingen die zij zonder moeite lang kan aanhouden… ongelooflijk, je moet het meegemaakt hebben om het te geloven.  Ik heb haar deze keer geneukt en met twee orgasmen binnen het uur als resultaat, zo op het einde van de dag en van de tweede dag op rij clubbezoek.  De spanning van al die nieuwe standjes zullen er zeker mee de oorzaak van zijn.  Het was een kamasutra apart (à la Dimi).  Genoten, genoten dat ik heb!  Deze keer dus op voorhand al gezegd dat ik wou neuken en dat ze mij niet mocht laten komen in de mond.  Ze heeft me wel flink geteast.  Ook mijn deel van het werk (om haar te verwennen) gebeurde met nog veel meer plezier dan anders.  Het is zalig, gemakkelijk en heel praktisch om een dame te likken terwijl ze in brug staat.  De houding op zich met zo’n prachtig lichaam is al heel opwindend maar tegelijk kan je met je tong en vingers over makkelijk en tegelijk aan.  Van haar sterretje tot foefje.  Na enkele minuutjes vroeg ik haar om gewoon op bed te gaan liggen maar ze kon dat lang volhouden en wou voort genieten.  Ook de meest intieme standjes samen heerlijk beleefd.  De standjes waar je bij vele dames vaak wat tegengestribbel voelt. 

Ik zal nog even moeten wachten want zo dikwijls kom ik niet in World maar ze heeft me nog veel meer spectaculairs beloofd.                 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
dagje World: Dimi
« Reactie #4 Gepost op: 19 november 2010, 17:39:55 »
http://www.kristina.nu/


Shit, het wordt hier met de minuut beter. Wat een lekkere en geile donder, die Kristina  :P
Wat heeft die lelijkaard van een Koen Wauters meer dan wij, dat hij met die geile donder mee de foto en de film op mag......






























































....juist.
GELD  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal