Auteur Topic: Ebru (Turks)  (gelezen 2413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest31

  • Gast
Ebru (Turks)
« Gepost op: 6 oktober 2010, 19:18:42 »
Naam : Ebru

Haarkleur/-lengte : Bruin / lang

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : normaal / B-cup

Nationaliteit/Taal : Turks/Duits

Leeftijd : 27

Tatoeages/Piercings : arschgewei / navelpiercing, heel klein knopje boven haar lip

Service: TZ / PZC / NMC / vingeren

Ik zat met Rex heerlijk onderuit gezakt op de bank te kijken naar de mooie dames, toen ik oogcontact kreeg met Ebru die aan de bar zat. Een dame met een hele leuke en vriendelijke uitstraling. Ebru kwam tussen ons in zitten en zocht het makkelijkste slachtoffer uit . Het duurde dan ook niet lang dat ze bij mij in de armen lag. Op de bank al lekker zoenen en toen kon een kamergang niet uitblijven. Op de kamer kwam ze helemaal los. Ik vind dit echt een toppertje en ik ben weer verliefd . Ebru vertelde mij dat ze na een pauze dit haar 5e dag was en ik haar het eerste orgasme had bezorgd. Dat is kolen op het vuur van een naïef beertje dat nog vol met illusies zit. Trots en als een Hugh Hefner kwam ik van de kamer. Toch leuk als zo'n dame mijn kwaliteiten goed weet te waarderen . Aan het einde van de avond werd er druk gedanst in de club. Ebru trok mij van de kruk om met haar te dansen op een turks nummer. Het zal wel een heel vreemd gezicht zijn geweest voor de overige beren. Iemand op badslippers, met een handdoek om, geen gevoel voor ritme, die aan het dansen is . Maar goed de dame speelt het goed en vol zoenend in de bar had ik geen andere mogelijkheid dan voor de 2e keer deze dag met Ebru naar de kamer te gaan.