Auteur Topic: Haus 13, begane grond, Maria (vh Fatish,) (Roemeense)  (gelezen 47173 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Haus 13, begane grond, Maria (vh Fatish,) (Roemeense)
« Gepost op: 11 november 2013, 23:50:01 »
Nadat ik er getuige was geweest van hoe een klant door 2 security leden in elkaar geslagen was (zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1400.msg41909#msg41909 ) leverde m’n 2de rondgang een eerste selectie van 3 WG-proof girls op, die allemaal akkoord gingen met PZC. 2 Bulgaartjes en 1 Roemeentje. Aangezien het Roemeentje ook FT (ja, tuurlijk en m’n oma spreekt Swahili) voor die prijs had aangeboden en omdat Roemeentjes altijd de waarheid spreken, besloot ik daar heen terug te gaan. Fatish zit op de begane grond op de laatste kamer in de doorgang tussen Haus 13 en Haus 11

 Naam : Fatish
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : zwart, in een knotje opgebonden
 Lengte dame : 1,50 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg, maat 34, stevige A-cups
 Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC
 Voordelen: Geweldig kussertje
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 

Fatish herkende me en om me te overtuigen, begon ze wellustig over m’n broek te wrijven en Wijze Stijve tot leven te wekken. Dat had inderdaad het beoogde effect, en ik herhaalde nogmaals de prijsafspraak: Blasen ohne + Spritzen im Mund? Was goed hoor, ofschoon me duidelijk was dat het niet zou gaan gebeuren. Waarom ga je dan toch naar binnen WG? Weet niet, een soort gut feeling.

Eerst even wassen aan de wasbak, terwijl Fatish ditzelfde op het bidet deed. Ze had Roemeense muziek opstaan en toevallig speelde er net een rustig melancholisch nummer. Ik trok Fatish rustig naar me toe en drukte haar tegen me aan. Zoentje? Ze weerde me niet af, maar kuste me terug. Tong? Gewillig opende ze haar mond en ze kuste me heerlijk jong, zoals alleen tienertjes dat kunnen. Haar handje begon met Wijze Stijve te spelen. Wow, dat begon niet verkeerd. Ze gebaarde me op het bed te gaan liggen en nam inderdaad Wijze Stijve blank in haar mond. Wow, absoluut vergelijkbaar met wat ik uit saunaclubs gewend ben. Eens proberen of er meer mogelijk was. 69? Ze knielde over me heen en liet zich geweldig beffen. “Aber nicht spritzen in meine Mund!” “Kein Problem Schatz, ich sage dir Bescheid”.

Blijkbaar vertrouwde ze het toch niet helemaal, want ofschoon we dat niet hadden afgesproken, ging ze toch lekker op Wijze Stijve zitten en begon me heerlijk rustig te berijden. Niet snel, profi en afwerkmatig, maar heerlijk gevoelvol. En dan steeds weer tongzoenen. Dus maar in missio gewisseld en lekker rustig doorstoten, terwijl we steeds oogcontact hadden. Beentje op m’n schouder, geen probleem. Dan tegelijk continu kussen, geen probleem. Doggy dan? Geen probleem en ze spreidde haar billetjes voor me. Uiteindelijk nog eens lekker geschaard terwijl we elkaar kusten en het haar uiteindelijk laten afmaken in 69. Ik waarschuwde haar inderdaad zodat Fatish wel een flinke portie WG-zwemmertjes tegen zich aan kreeg, maar dat was geen probleem.

Dit bewijst maar weer eens dat jullie Tom Kroes , Wijze Grijze en anderen rustig kunnen geloven als beweerd wordt dat je met het nodige respect een klik met de meiden maakt en hierdoor meer terugkrijgt dan een standaard 08-15 nummertje.

Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2017, 11:11:52 door Rolly »

Wijze grijze

  • Gast
Fatish (Roemeense) Haus 13 begane grond
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2013, 18:48:29 »
Nadat ik in Acapulco eerder op de avond al 3 x stoom had afgeblazen (zie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11.msg42468#msg42468), herinnerde het duiveltje op m’n schouder me de hele avond aan de bijzonder prettige ervaring met Fatish van 2 weken geleden. Bovendien scheelde de rit van Velbert naar Duisburg slechts een omweg van 25 Km. Ik arriveerde omstreeks 02:30 en was verbaasd over de drukte. Vele groepjes buitenlandse jeugd liepen in een opgeschoten en jolijtige stemming over de Vulkaan. Ik kon op een net vrijgekomen parkeerplaats op het binnenplein van nummer 23-25 parkeren. Meteen even Haus 13-15 binnengelopen om te verifiëren of Fatish aanwezig was. Haar kamerdeur was gesloten, maar navraag bij een collega leerde dat ze er wel was.
 
 Goed, dan doen we toch even rustig een rondje Vulkan. Ondanks het gevorderde tijdstip trof ik toch nog een 3-5 tal dames aan die voor een nadere WG-inspectie in aanmerking zouden kunnen komen. PZC was allemaal geen probleem. Een van de dames probeerde me zelfs over de streep te trekken door haar prijs naar EUR 20,= te verlagen. Echter Wijze Stijve prefereerde een herhaling van de eerdere belevenis met Fatish.
 
 Toen ik voor de tweede keer langs haar deur liep, stond ze in de deuropening. Ze herkende me meteen en een blijde blik verscheen in haar ogen. Wilde ik? Zou ik? Maar natuurlijk meisje, weet je nog van 2 weken geleden? Kom we doen hetzelfde nog een keer. Vaag herinnert het snoetje van Fatish me aan de beruchte ongenaakbare Vanessa ex H7 (oftwel Denisa uit McSex)

 De service van en de beleving met Fatish kan zonder meer in elke Saunaclub meespelen. Ik heb niet op de tijd gelet en ook Fatish maakte geen enkele toespeling op het einde van de kamertijd. Het maffe is dat ze na TZ, PZC, 69, NMC, TZ, PZC nogmaals op NMC aandrong. Pas daarna maakte ze het met haar handjes af, waarbij ik mijn handtekening met mijn DNA over haar kleine tietjes heen mocht schrijven. Sorry dat daarbij nog een royale uithaal op het hoofdkussen terechtkwam. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Wijze grijze

  • Gast
Fatish (Roemeense) Haus 13 begane grond
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2013, 20:40:30 »
Nadat we een dagje in Freude 39 geweest waren (lees: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=6099.msg42680#msg42680, wist ik chauffeur Carlitos te overtuigen dat we op de terugweg nog even langs de Vulkan konden gaan.

We arriveerden tegen 22:00 en het was niet druk. Ik had natuurlijk weer snode plannen om nog eens bij Fatish binnen te wippen en een eerste verkenning leverde de info op dat ze inderdaad aanwezig was, maar momenteel bezet. Geen probleem, dan kijken we in de tussentijd gewoon wat rond.

Dat rondwandelen is veel leuker als het niet zo druk is, want de meiden hebben dan meer tijd, zijn niet zo gestrest en zijn dan ook veel meer om een praatje verlegen. Dat bleek ook wel, want we hebben best wel her en der wat afgeouwehoerd. Leuk was bijv. in Haus 23 waar men ons ervan verdacht dat we van de Polizei waren. Natuurlijk: 2 volledig in het zwart geklede heren die alle dames bespieden en dan het nodige commentaar uitwisselen. Ik bevestigde natuurlijk dat ik rechercheur was en de dame ter plekke op bezit van illegale handelswaar diende te onderzoeken dmv een uitgebreide fouillering. En zo geschiedde. Een andere dame verderop in de gang geloofde het ook en haar liet ik omgekeerd met de handen tegen de muur staan, terwijl ik haar aftastte. Lachen man!

Maar ja er moest natuurlijk ook nog wat geld achtergelaten worden. Dus bij Fatish naar binnen gewipt en voor EUR 30,= en een portie WG-DNA wederom het volledige saunaclubpakket ontvangen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Carlitos had intussen een vette hap bij de Imbiss gescoord en aansluitend hebben we het rondje Vulkan tot ca. 23:30 afgemaakt. Veel interessante PINO’s gezien, zodat ik binnenkort misschien nog maar eens terug moet komen. Emma in kamer 709 staat dan in elk geval op het programma. Wat een lekker figuurtje heeft ze toch.
« Laatst bewerkt op: 29 november 2013, 13:46:10 door Wijze grijze »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FATISH, Haus 13, begane grond (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2014, 16:12:57 »
dame was gisteren niet aanwezig mocht ik info hebben dat ze er weer is dan meld ik het hier  ;D

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Maria (Roemeense), Haus 11/13/15, kamer 6
« Reactie #4 Gepost op: 9 juli 2017, 17:50:41 »
Naam: Maria
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 27
Lengte: 1.55
Postuur: zeer slank
Borsten: mini a-cupje
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart, halflang
Taal: Duits (redelijk)

Zaterdag 1/7

Ditmaal begon ze niet met haar gebruikelijke "Komm Ficken", maar met een normaal gesprekje. Ik zei haar dat ik na de autorit een rondje zou lopen. Als ik niets kon vinden moest ik maar terugkomen. Er waren wel een aantal opties, maar dat brutale koppie en skinny lijfje van Maria bleven door mijn hoofd spelen. Ik liep terug en ze was verrast dat ik teruggekomen was.

Na het gezamenlijke wasje begon ze met haar kleine handje aan een rustige edging HJ. Daarna volgde een heerlijke BJ waarbij ze begon met de eitjes te verwennen en zich langzaam naar boven werkte en met de nodige variatie haar tongetje gebruikte op een manier die mij het beste bevalt. Na een minuut of tien vond ze dat het tijd werd om te "ficken". Ze kwam in cowgirl op mij en de wijze waarop ze me bereed en haar nauwe kutje zorgde ervoor dat de oerknal niet lang op zich wachten liet.

Tijdens het opfrissen nog wat smalltalk en met drie kusjes afscheid genomen. Het zal ditmaal niet weer zo lang duren voordat ik Maria weer bezoek. Ook bij het instaptarief van €30 geeft zij een zeer goede service voor RLD-begrippen.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus 13, begane grond, Fatish, (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 9 juli 2017, 18:40:22 »
deze dvp heeft 2 artiestenamen  thanks tafkap zo krijgen we weer een beeld van de vulkanstrasse  :lol
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2017, 18:54:49 door de vulkaan spesjalist »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 13, begane grond, Fatish, (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 9 juli 2017, 19:02:34 »
deze dvp heeft 2 artiestenamen  thanks tafkap zo krijgen we weer een beeld van de vulkanstrasse  :lol

Geen idee of het om dezelfde dame gaat. Ken haar al sinds enkele jaren als Maria en zat voorheen altijd in kamer 8.  ;)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus 13, begane grond, Fatish, (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 9 juli 2017, 19:06:28 »
deze dvp heeft 2 artiestenamen  thanks tafkap zo krijgen we weer een beeld van de vulkanstrasse  :lol

Geen idee of het om dezelfde dame gaat. Ken haar al sinds enkele jaren als Maria en zat voorheen altijd in kamer 8.  ;)
dat klopt helemaal bedank voor jou bijdrage ik heb er ooit een trio mee gedaan samen met de Duitse Gina Lisa  passpoortje van WG komt aardig overeen met de jouwe  ;)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 13, begane grond, Maria (vh Fatish,) (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 10 februari 2019, 13:32:11 »
Tot mijn verbazing liep ik in de binnenhal van 25/50 Maria tegen het GMC-lijfje die daar een koffie haalde. Ze was na lange afwezigheid weer terug en had ervoor gekozen om ipv 11/13/15 ditmaal te kiezen voor 50. Ze vroeg of ik meeliep zodat we nog wat konden bijpraten en ik dan wist waar ze nu zat.

Ik kon mijn oorspronkelijke plan echter niet loslaten en ging kijken of Vanny inmiddels beschikbaar was. Dit was echter niet het geval. Snel doorliep ik alle opties in mijn hoofd en de keuze viel op het brutale opdondertje Maria. Ze stond iets verderop in de gang te bellen en toen ze me zag kwam ze gelijk aangelopen en drukte haar sigaret uit. Nadat we ons van de overbodige kledij hadden ontdaan en een wasje hadden gedaan liet ze er geen gras over groeien. Haar handje zorgde ervoor dat hij binnen de kortste keren net zo fier overeind stond als de groene toren. Al kussend ging ze naar beneden en liet blijken dat ze niet vergeten was op welke wijze ze te werk moest gaan bij mij. De BJ werd afgewisseld met EL en een edging HJ. Na een tijdje vond ze dat ik ook mijn bijdrage moest leveren door haar te "ficken". Ik was echter zo relaxt en aan het genieten dat ik daar niet zo'n behoefte aan had. Zonder te miauwen ging ze verder. Ze schakelde zelfs nog een tandje terug om het effect nog groter te maken. Na een tijdje schakelde ze een tandje bij tijdens de HJ en een kliederboel was het resultaat. Ze bleef rustig "doormelken" totdat ze ervan overtuigd was dat ook de laatste druppel zijn weg had gevonden. Liefdevol deed ze de grote schoonmaak en ik deed de rest aan de wasbak. Na betaling en drie kussen nam ik afscheid waarbij ze eraan toevoegde dat ik haar de volgende keer toch echt moest "ficken".