Auteur Topic: Gangbang met Laureen Pink in Heilbronn.  (gelezen 28870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Gangbang met Laureen Pink in Heilbronn.
« Gepost op: 13 november 2013, 20:33:51 »
Plaats delict: Club O – Bar, Moltkestrasse 73, Heilbronn / Baden-Württemberg.

Tijd: 13-11-2013 van 13:00 tot 19:00 uur.

Naam evenement: Drei Megaschlampen rocken die O – Bar.

Aanwezige dames: Laureen Pink, Brown Sugar, Kim XXX.

Aanwezige heren: Een stuk of dertig Duitsers.

Gedelegeerde namens het Koninkrijk der Nederlanden: NLNU.

Ze hadden me weer eens naar Niederbayern gestuurd. Op zich een mooie streek, alleen clubtechnisch niet bijzonder. Er zijn wel FKK’s in bijv. Würzburg, maar die krijgen in de Zuidduitse fora geen lovende recensies. Vandaar dat ik er nooit aan begonnen ben. Ik ging daarvandaan meestal naar de clubs in Hessen. FKK Hawaii in Ingolstadt is in Bayern de gunstige uitzondering, zoals ik dit voorjaar eens proefondervindelijk heb vastgesteld, maar dat was me eigenlijk net iets te ver. Toen kwam ik op het lumineuze idee om eens op de agenda van Laureen Pink te kijken. http://laureen-pink.com/index.php?site=1002. Evenals nlnu trekt Laureen een erotisch spoor door Duitsland, zij het dat zij het voor haar brood doet en ik om mijn vuige lusten te botvieren. Het gebeurt niet vaak dat we in dezelfde regio zitten, maar als het zo uitkomt, dan ben ik graag van de partij. Deze woensdag hield ze spreekuur in Heilbronn, wat maar een uurtje rijden was van mijn standplaats. Dus belde ik kort na enen aan bij de O – Bar. Achim liet me binnen, hey jou ken ik, ben je nou helemaal uit Holland komen rijden. Nee, ik zat voor mijn werk in de buurt, maar leuk jullie ook eens in het diepe zuiden te treffen. Hij wees me even de weg, daar is de kleedruimte, en daarginds waar gefickt wordt, zijn de douches. Inderdaad, vanaf de ingang keek ik meteen tegen een deinende kluwen lichamen aan, de toon was alvast gezet.

Ik schopte de kleren van mijn lijf, liep langs de seksende bende naar de douche en nam het eerste plaatsje in dat vrijkwam. Dat was bij Aziatische Kim, die op haar rug lag en stevig doorgepaald werd, maar haar mondje was nog vrij. Ze zoog me omhoog, maar omdat ik er niet handig voorzat, verkaste ik op een goed moment toch maar naar Laureen, die haar slip aanhield en aan de lopende band zat te pijpen, haar specialiteit. In dat trillend vibrerende mondje hield ik het niet lang vol, hoezeer ik ook mijn best deed om het uit te stellen, schoot ik na een paar minuten grommend haar mond vol. Ze keek me stralend aan, mogelijk dank zij dat blikje ananas bij het ontbijt, en ging door naar de volgende.

Ik friste mezelf even op en gaf mijn ogen goed de kost. Een lange meid met Latina roots, Brown Sugar, die bij de burgerlijke stand vermoedelijk onder een andere naam ingeschreven staat, had een hele schare fans om zich heen. Ze pijpte me nog wel stijf, maar ik vind dat pijpen terwijl ze geneukt worden nooit zo geslaagd, want ze liggen er niet gemakkelijk bij en ze kunnen zich dan niet optimaal concentreren. Ik ging weer eens terug naar Kim. Mooi meisje met tattoos all over the body. En bijzonder luidruchtig als ze een flinke beurt krijgt. Volgens de anderen is er iets aan de hand als je Kim niet hoort. Ik ging er zelf maar bij liggen, ze zat tussen mijn benen en pijpte me terwijl ze van achter door de ene vent na de andere genomen werd. De eerste twee gingen nogal tekeer, maar de derde deed wat kalmer aan, zodat ze haar kans schoon zag en er voor de tweede keer een mondvol uitzoog.

Zo langzamerhand hadden we allemaal ons kruit wel verschoten en de barruimte druppelde vol. Er stond wat fingerfood klaar, de barman van de club zorgde voor volle glazen, en nadat de laatste man afgeschoten had, kwamen de dames er ook bij zitten. Zo in de pauze op kleinere party’s is Laureen altijd wel een gezellige prater, maar hier was het wat drukker en stond er nogal luide muziek op. Had om mij wel een tandje lager gemogen. Nog even met een van de lokale heren gesproken, en de man wat tips gegeven over saunaclubs in Baden-Württemberg. Je zou verwachten dat het andersom zou zijn, nee ik ben niet clubverslaafd. Gelukkig duurde de pauze niet zo ellenlang, na een klein half uurtje stonden de dames op, en zeiden: kommt Männer, ficken!

Laureen nam mijn halve stijve in de mond en maakte er in no time een hele stijve van. Maar ik wilde er nog even van genieten, dus stond ik mijn plaats af aan een ander en ging eens bij juffrouw bruine suiker kijken, die op haar rug lag, zich lekker liet neuken, en intussen de ene vent na de andere over haar tieten liet spuiten. Bij mij kwam het niet zover, heb nog wel een poging gedaan, maar het was gewoon te hectisch. Laureen kreeg het uiteindelijk wel voor elkaar. Ze liet haar mondje zo heerlijk om de paal vibreren dat ik hijgend vanuit mijn tenen kwam. Langzaam trokken de sterretjes weg, ze zoog hem intussen leeg tot hij langzaam verslapte. Jij zou de paus nog klaar kunnen pijpen, complimenteerde ik haar. Nou, ik hoop dat die eer me bespaard blijft, grinnikte ze, en boog zich over de zoveelste zwans van de dag.

Terwijl de orgie verder ging, trok ik mijn kleren weer aan en liep naar het Parkhaus. Onderweg een telefoontje van een paniekerige mevrouw Uitgewandeld aannemend. Waar was je nou, ik heb wel vijf keer gebeld? Oh, sorry, ik zat in een bespreking en kon niet antwoorden, zaken gaan voor, weet je. Maar zeg het eens. Weer zo’n onbenullig huishoudelijk probleem waarvan er dertien in een dozijn gaan. Jammer dan, ik had vanmiddag dringender zaken aan mijn hoofd, en bij Laureen Pink ben ik noglangnietuitgewandeld.
« Laatst bewerkt op: 13 november 2013, 20:59:26 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.