Auteur Topic: Vingerlingstraat 05/1, Eva !  (gelezen 11922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Gepost op: 7 oktober 2010, 00:40:24 »
Eva was een tijdje afwezig, doch is ondertussen al een aantal weken teruggekeerd.

Ik moet zeggen dat ik haar eerst niet erkende, want zij is inderdaad wat voller geworden, doch blijft een schoonheid;  ;)
« Laatst bewerkt op: 25 november 2010, 13:29:05 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Antwerpen, Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2010, 19:07:48 »
Heb EVA gisteren in de dag gezien, en sorry, ik erkende haar helemaal niet meer !  :o

Zij werkt nu in de dag en is inderdaag nog meer volumineus geworden dan vroeger, sorry is niet slecht bedoeld !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

guest14

  • Gast
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2010, 06:42:02 »
Hierbij mijn eerbetoon aan en dame die me destijds het hoofd op hol gebracht heeft.
Zo zwaar dat ik er een periode niet door gewandeld heb om geen domme dingen te doen.

Blijkbaar zou ze zwaarder geworden zijn. Mijn pure speculaties hiervoor zijn dat ze eindelijk de tijd genomen heeft om een boeleke te krijgen.
Iets wat ze altijd al wou en gezien haar leeftijd de biologische klok ook begon te tikken.

Ik heb ze zelf sindsdien niet meer gezien, ik weet niet of ze nu nog door de dag werkt of toch terug 's nachts. Telkens als ik door de dag het SKW bezocht heb ik ze niet gezien.
's nachts is alweer een eeuwigheid geleden (zo voelt het toch)

Haar profiel:

Haarkleur/-lengte : bruin
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : (momenteel in het duister)
Nationaliteit/Taal : Albanië / Engels /Frans
Leeftijd : 34 (binnen enkele maanden)
Tatoeages/Piercings : neen/ja (navel)
Service: NMC /PMC / Beffen / vingeren / klaarkomen over lichaam


guest14

  • Gast
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #3 Gepost op: 8 december 2010, 06:43:12 »
Hier heb ik toch even over getwijfeld ... want hoe was het weer? Van iets geweldig moet je zwijgen?

Eigenlijk altijd bewust deze mooie dame laten links liggen omdat ze altijd wat nors achter haar raam zit en ik ze al eens geweldig boos heb zien worden op een klant. Ik zou niet graag in die gast zijn schoenen gestaan hebben.
Kortom ik had er eigenlijk wat schrik van gepakt.

Tot in de loop van de week
Ik liep wat rond, vond niet echt iets naar mijn goesting en bij het passeren plots oogcontact en wonderbaarlijk zelfs een glimlachje.
Dan toch maar even naar het raam en kennisgemaakt. SUPER VRIENDELIJK !!
Maar binnengegaan want dit ging toch al boven alle verwachtingen in (en werd nog beter)
Even de biztalk en afgesproken voor een half uurke (100euro) Anaal was niet mogelijk, spijtig maar ook begrijpelijk, zo'n klein poepke.

Uitgekleed en man wat een mooi lichaam, enige echt optisch minpunt voor mij waren de wat uithangende schaamlippen. Dat zie ik niet zo graag maarja.
Dan heeft ze zichzelf uitvoerig gewassen en vervolgens ook mij gewassen.
Altijd heerlijk een dame die goed op hygiene let bij zichzelf als ook bij de klant.

Dan ons rustig neergevleid op het bed, zij rechts van mij. Condoompje erover Ik stond al klaar van de zalige wasbeurt en ze begon zalig te pijpen met haar achterwerk naar mij gericht zodat ik een goed zicht had op alles.
Vroeg of ik mocht vingeren, was geen probleem want ze had gezien dat mijn vingers proper en verzorgd waren.
Eventjes gevingerd en ineens hup de poes in mijn gezicht, een grotere uitnodiging tot beffen kunt ge niet krijgen.
En ineens was dat optisch minpuntje en enorm fijn speelgoed voor mij. Echt het heerlijkste wat ik mijn wandeljaren ben tegengekomen.
Heb mij uiteraard dan ook goed laten gaan. Ondertussen genietend van de zalige afwisselende orale verwenning van haar kant, alles behalve de ballen.
(misschien het enige minpuntje)
Na een tijdje merkte ik dat ze er toch ook (echt?) van genoot en gaf ze wat kleine aanwijziging over wat ze graag had. Daar dus op ingespeeld en ze liet zich gaan ... Ik denk toch echt (en als het niet zo was, voor mij was het echt genoeg) Even moeten stoppen want ze was wat te gevoelig.
GELUKKIG want ik was er zo in opgegaan dat ik zelf al op het punt stond te ....
Vervolgens kwam ze gehurkt op me zitten en liet me zonder glijmiddel haar warm grotje binnenglijden. Mooie diepe stoten, prachtig zicht op haar mooie fijne lichaam ... zalig gewoon.
Vervolgens even naar missionaris overgegaan. Ik kon die mooie dame toch niet al het werk laten doen. Ik lag daar al een half uur op mijn rug
Net omdat ze toch maar wat fragieler overkomt en ik toch met het kenbaar horecagezwel zit, dit uit eigen overweging maar niet met volle overtuiging en niet te lang gedaan.
Dan maar op zijn Hondjes en met dat zicht op die fijne achterkant (letterlijk the forbidden place) toch heerlijk met diepe zachte stoten in haar gekomen.

Eventjes bekomen terwijl zij het condoom verwijderde en direct daarna zichzelf terug ging wassen. Vervolgens mezelf ook eventjes terug verfrist.

Ik ben geen poeet en weet het allemaal niet zo mooi te omschrijven maar dit was voor mij de beste beurt ooit.
Fenomenaal. Misschien zelfs TE want dit zindert nu nog na.
Dit was voor mij gevoelsmatig meer GFE dan met een echte GF.

Ik had een gekend toppertje voor de laat ik het maar rodeosex noemen , maar dit was toch wel een heel andere ervaring. Eigenlijk voor mij veel beter.

Uiteindelijk toch 50min binnen geweest.
poppers of zo kon ik niet rieken, wel enorm veel parfum wat zeker niet slecht rook. Maar wel in de kleren blijft hangen.

Dit is volgens mij een dame waar het ofwel mee klikt of niet. Als het niet klikt zal het ook zeker geen slechte ervaring zijn. Maar als het klikt ... Miljaar.

Moet er even wegblijven en mijn vorige nr1 nog eens bezoeken want anders zie ik mij er nog verloren bij lopen.

Ik kende al een koningin maar heb nu toch mijn keizerin gevonden.

guest14

  • Gast
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #4 Gepost op: 8 december 2010, 06:45:59 »
Enkel tijd en meerdere bezoeken later;

Laten we zeggen dat er iets gezamenlijk te vieren viel, en ik besloten had dat het aardig wat mocht kosten. Persoonlijk was had ik voor mijzelf uitgemaakt dat het de laatste keer was dat ik “naar de h**ren “ ging. En bijgevolg going out with a bang noodzakelijk was.

Waarom de laatste keer? Tja een beetje een combinatie van factoren. Allereerst door eens keihard met de neus op de feiten gedrukt te worden dat dit toch voor de dames in de eerste plaats een keiharde business is. Waarbij zelfs voor een regelmatige klant bewust totaal geen respect is voor diens gezondheid uit angst om misschien die 50 euro minder te hebben. (de meeste weten wel over wie en wat ik het heb) Iets wat er bij mij totaal niet in kan.
Ten tweede door deze dame die net het tegenovergestelde gevoel bij mij teweeg brengt, en spijtig genoeg meer. En zoiets is natuurlijk niet goed. Zeker als je weet dat de toekomst plannen totaal niet overeenstemmen maar ze toch maar door je hoofd blijft spoken.

De avond zelf;
Het geplande weerzien begon met een hartelijk onthaal aan de deur, op de kamer iets lekkers om samen te nuttigen gepresenteerd wat wel in goede aarde viel.
Vervolgens rustig geholpen met uitkleden en werd ik zoals gewoonlijk zacht en grondig door haar gewassen aan de wastafel. Daarna verfriste ze zichzelf nog even aan het bidet.
Op bed plaats genomen de fles maar gelijk opengetrokken en al een glaasje genuttigd en al knuffelend en likkend in een half uur durende 69 terecht gekomen waarbij ze me heerlijk klaarpijpte (MC). Alles mooi opgeruimd en naknuffelen terug opgefrist nog wat genuttigd en gebabbel te hebben was mijn kleine vriend terug paraat.
Haar rustig op het bed neergevleid , stilletjes de weg naar onder gewerkt en haar rustig klaargelikt. Was het echt? Tja voor mij leek het zo, en dat was alles wat voor mij moest. Aangezien alles wat gevoelig was heeft ze mij even naar volle kracht gepijpt en vervolgens aan het liefdesspel begonnen. Uiteindelijk een tweede keer heerlijk klaargekomen. Kan ook moeilijk anders met zo’n warm grotje en zicht op zo’n schoonheid.
Dan de fles maar leeggemaakt en een heerlijke body-to-body rugmassage gekregen dit overging in een borstmassage en wonder boven wonder werd mijn kleine vriend terug wakker voor nog een afsluitertje.
Condoompje erover en nog wat gepijpt, vervolgens zij nog wat bovenop maar ik voelde dat het zo moeilijk ging worden en haar vervolgens met de hand mij tot een laatste onverwacht hoogtepunt laten brengen. Daarna nog samen een tijdje op bed in innige omhelzing gelegen.

En na zo’n 5a 10 minuten heerlijk nagenieten komt dan plots het ergste moment van de dag/week/maand of zelfs wandel carrière? Het moment van besef dat het gedaan is.
Het heeft nog nooit zo raar gedaan. Voor mij de beste beurt ooit (betaald en onbetaald) maar ook het besef dat het te goed was, nooit meer zo goed zal kunnen of mogen zijn.

Het was mijn langste bezoek ooit, ook mijn duurste, maar ook by far het beste. Ieder centje dubbel en dik waard. Want voor mij was het onbetaalbaar.
Afscheid kan pijnlijk maar mooi zijn.

guest14

  • Gast
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #5 Gepost op: 8 december 2010, 06:54:12 »
Voila mijn oude recensies, van toen dit forum zelfs nog niet bestond

Bepaalde waarheden blijven, bepaalde voornemens zijn niet uitgekomen.
Zoals zo vaak met goede voornemens is volhouden toch moeilijk

Misschien maar goed dat ik ze nog niet ben tegengekomen
Wie weet met heel deze sentimentele familiale- en kerstachtige sfeer zou het wel eens kunnen uitmonden in een uitgebreid "verliefdheid van een klant op een DVP" topic hier op het forum.

En het teruglezen van mijn oude conclusies ... toch opnieuw een interne tweestrijd
en misschien mijn goede voornemens van toen toch maar eens hernemen

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #6 Gepost op: 9 december 2010, 18:36:51 »
Tof om dit verhaal met ons te willen delen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #7 Gepost op: 10 december 2010, 01:07:02 »
Tof om dit verhaal met ons te willen delen  ;).

Beste Mr_staminna, ik kan mij volledig aansluiten bij het bericht van sexenfun; ik zou zeggen, ga ZO voort !  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva naar het archief ?
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2011, 02:38:11 »
Mooie Eva al lange tijd niet meer gezien, dus best naar het archief !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #9 Gepost op: 25 februari 2011, 02:41:01 »
Ik heb haar drie weken geleden nog zien staan, ze is een beetje breder en ronder geworden trouwens  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #10 Gepost op: 18 februari 2012, 11:51:11 »
Deze dame werkt al ongeveer een jaar niet meer hier.

Roberto, dat zou JIJ als de nieuwe en beste gids van het SKW toch moeten weten.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2012, 21:34:23 »
Deze dame werkt al ongeveer een jaar niet meer hier.

Roberto, dat zou JIJ als de nieuwe en beste gids van het SKW toch moeten weten.

Ik mag dan wel de nieuwe gids zijn kameraad Bema maar de beste gids ben jij nog altijd. Niemand weet zoveel over het kwartier als jij en niemand wordt door de dames zo op handen gedragen als jij.

Ik mis Eva enorm. Ze had van die grote schaamlippen die lekker te beffen waren. ^-^
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #12 Gepost op: 26 januari 2013, 02:05:04 »
Eva al 2 jaar verdwenen. Mag dus opgeborgen worden.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/1, Eva !
« Reactie #13 Gepost op: 26 januari 2013, 06:37:37 »
Bij deze topic op slot.


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.