Auteur Topic: Melissa  (gelezen 27020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melissa
« Gepost op: 23 november 2013, 19:09:45 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (los, vooraan opgekapt)
ogen: bruin
lengte dame: 1,66
postuur/cupmaat: slank (geen lolita)/natuurlijke B - C
nationaliteit/taal: ?/Duits
leeftijd: 21
tatoeages/piercings: ?/?
service: zoenen (beetje), PZC (zeer slecht), NMC, beffen
voordelen: enthousiast buiten kamer
nadelen: slaagt om op kamer

 :douchen
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melissa
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2013, 19:28:10 »
Melissa was ook al heel vroeg eens langsgekomen bij mij.  Welke vrouw eigenlijk niet daar?  Ze kwam op mijn schoot zitten terwijl ik neerlag te luieren.  Gelijk begon ze wat onnozel te doen maar tegelijk was ze ook heel opdringerig.  Ze merkte al snel dat ik niet snel zou toehappen en daarom stond ze al snel weer recht en wenste me ze (een beetje saggerijnig) goede nacht.

Ik had eigenlijk geen kattenklauw van haar meer verwacht maar het gebeurde toch.  Ze trok me mee richting wellnessgedeelte.  Dat is hét jachtterrein bij uitstek in Safari.  Rusten is daar moeilijk.  Ze vroeg om in een sofa te gaan zitten aan het wellnessgedeelte.  Ik liep wat door met haar.  Ik trok haar niet mee.  Ze vroeg of we dan misschien niet daar gingen liggen.  Achteraan in een hoekje onder wat palmbomen.  Ze duwt me nogal brut tegen de muur en begint tegen me aan te rijden, speelt met mijn lul.  We ploffen neer op de sofa's en zijn goed bezig.  Mijn lul staat stijf, ze maakte me helemaal wild en geil.  Melissa is niet compleet mijn type maar ze maakte me geil en daar lust ik wel pap van. 

We gingen dus een kamer opzoeken.  Ze nam eerst de eerste de beste kamer maar bedacht zich later en we kozen een andere kamer.  De kamers zijn er eigenlijk allemaal erg ruim en mooi met bijna allemaal een ruim hemelbed en in safari-stijl.

Op kamer was er van haar geilheid, hevigheid en speelsheid helemaal niets meer te bespeuren.  Wild was ze al helemaal niet meer.  Ze ging ineens in doggy style zitten en beval me om haar te beffen.  Ik sta niet weigerachtig tegenover likken maar dan als ik het zelf wil, als het er van komt.  Anderzijds is het wel geil om in dit standje kontje, kut en clitoris te lekken.  Ik begon er dan maar aan maar hoe het in scène gezet was, kon het mij totaal niet opwinden.
Ze begint me dan te pijpen.  Geen overgang, geen voorspel, niets om geil van te worden.  Zo zal ze er veel werk aan hebben.  Melissa was nochtans mijn eerste sessie maar wel op dag 3 van mijn driedaagse.  Ze pijpt zo slecht, zo slecht, zo monotoon, zo monotoon, zo monotoon, zonder enig gevoel, niet likken, niet zuigen, niet....  Ik kan het niet benoemen maar heb nog nooit in een draadje in vette letters geschreven dat het pijpen slecht is.  Dan kan je je er wel wat bij voorstellen, veronderstel ik. 

Ze merkt dat ze er niets van bakt en ze vraagt om te neuken.  Met een halve slappe, vraag ik haar.  Zachtjes aan, stilletjes, proberen.  Pfff... allé, omdat gij het vraagt.  Dat gaat natuurlijk niet.  We stoppen daar dan maar mee.
Beetje begint ze me te zoenen maar ik had met haar écht in niets nog zin en heb de sessie na een tiental minuten afgebroken.  Weeral iets dat ik bijna nooit doe. 

Ik heb wat extremen (negatieve) meegemaakt in Safari. 

Melissa kan ik helaas niet hoger quoteren (doe ik ook al zelden) dan 3/10.  Dik gebuisd  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 23 november 2013, 19:37:28 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Melissa
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2013, 19:40:33 »
nadelen: slaagt om op kamer

 :douchen
Een douche op kamer, tesamen met zeer slecht PZC, laat je dan pijpen onder haar douche  ;D :lol_hitting: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal