Auteur Topic: Bea  (gelezen 26658 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Bea
« Gepost op: 23 november 2013, 19:53:08 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,59
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: dacht van niet/dacht van niet
service: zoenen, tongzoenen, PZC, NMC, knuffelen, strelen, beffen, vingeren
voordelen: is zoals de meeste dames in de meeste clubs (is werkelijk een voordeel in Safari!)
nadelen: kamerprestaties zijn wat een doornsee dame in een doorsnee club er van terecht brengt
opmerkingen: lekker kontje, mooi figuurtje

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Derde keer beste keer in Safari??
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2013, 20:28:26 »
Heeft het nog wel zin, nog een keer proberen?

De knapste nummer twee in Safari was de tegenpool van Louisa.  Lang zwart haar, ook een mooi figuurtje (lolita).  Tot enig contact kwam het nooit tussen ons.  Op dit moment (avond) wou ik ook geen latijn meer steken in haar.  Ze was erg mooi en jong en bij voorbaat dus al geklasseerd onder te mijden in Safari.
Er liep nog een dame rond met een mooi figuurtje.  Iets minder perfect dan die die ik daarnet vernoemde.  Ze zat te midden van de centrale plek om naar de wellness te gaan, om naar het restaurant te gaan, om naar de kino te gaan, om naar de bar te gaan, om naar de lounge te gaan, waar de gasten binnenkomen.  Zeer tactisch opgesteld dus.  Dat is vaak iets voor de dames die niet veel te doen hebben (staat vaak gelijk aan slechte service) maar hun schoonheid graag laten opmerken.  Daar zat ze dus op de linkerkant van een tweepersoonssofa. 
Ergens kreeg ik toch een andere indruk van haar.  Ik weet niet waarom.  Gevoel.  Ik dwaal daar wat rond maar niet te opvallend.  Ze staat toevallig recht en gaat even bij haar vriendinnen staan aan de automaten.  Die staan op diezelfde centrale plek.  Dat is ook de plek trouwens waar vele dames regelmatig even een gordijntje wat opzij schuiven en naar buiten kijken.  Nadien wist ik waarom.  Daar zien ze de parking.  Kijken dus of er niet al wat meer auto's op de parking stonden.  Konden ze nog wat klanten verwachten?  Ik ga op de bank zitten waar zij op zat.  Aan de rechterkant, mooi aan de kant, beetje nonchalant en niet van plan om zelf veel initiatief te nemen.  Dat moest zij maar doen.  Haar handdoek lag nog op de zetel, haar tasje ook.  Dat moest ik wat opschuiven.  Ik vond dat dat niet kon.  Ik lees in Antwerpen op de trams altijd dat je zak al heel de dag heeft kunnen rusten en geen zitplaats nodig heeft.  Da's dan ook maar mijn overtuiging geworden.  Benieuwd hoe ze gaat reageren.  Meestal is het dan zo dat ze in zichzelf vloeken (ik doe dat wel meer dus), hun tasje en handdoek wegnemen en zonder iets te zeggen ergens anders gaan zitten.  Afwachten dus.  Als ze zo doet, laat het dan maar voor vandaag.  Goede seks genoeg gehad in Sakura en Paradise gisteren en eergisteren.

Haar eerste handeling was al onverwacht.  Ze gaat gewoon weer naast mij zitten.  Nog steeds had ik geen zin om het initiatief te nemen.  Ik leg mijn hand niet om haar, ik kijk niet naar haar, ik kus ze niet, ik tongzoen ze niet, ik grabbel niet naar haar foef, ik praat niet met haar.  Het is aan haar.  Ze doet hetzelfde.  Niets dus.  Na lange tijd (voor mij zijn vijf minuten dan héél erg lang) begin ik dan toch maar wat te zeggen tegen haar.  Dat vlot snel en al snel zitten we dicht tegen mekaar, omarmd.  Qua pre sales heeft ze in Safari (vermoed ik) alle regels doorbroken want we hebben (inclusief non verbale inactiviteit) een tiental minuten gepresaled.  Dan vroeg ze om op kamer te gaan.  We hadden nog niet gekust, dat niet.  Laat staan tongzoenen.  Ik had haar nog steeds niet gevingerd.  Gezien de vorige twee sessies drongen een paar zeer concrete vragen zich op.  Blijkt dat alles kan op kamer, behalve anaal.  Dat zei ze toch.  FT kan ook niet maar dat zei ze pas tijdens de blow job wanneer ze voelde dat ik wel eens zou kunnen klaarkomen.  Als het enkel maar bij wat verzwijgen blijft, doet ze het nog erg goed voor een "Roemeentje".  Ik beslis om te gaan.  Ik hou in mijn achterhoofd twee dingen: 1) het kan weer helemaal mislopen 2) alle goede dingen bestaan uit 3.  (Eerst was er dus Melissa met quotatie 3/10, dan Louisa die niet kan neuken maar waar ik bijna verliefd op werd, nu ga ik de verwachtingen niet te hoog inschatten en voor een 7/10 gaan.)

Wandelend naar kamer, hand in hand (stupide zicht in zo'n "ramenclub"), vraag ik me af of ik nu weer een negatieve extreme ga meemaken of het einde der tunnel gevonden heb.

Wat overkomt me nu.  Op kamer kruipen we samen op bed.  Ik ga op mijn poep zitten en wil het een en het ander beginnen maar krijg daar geen kans toe.  Ze sprint gelijk op mijn schoot, we pakken mekaar stevig vast, ze begint te wippen op mijn schoot, we zoenen en tongzoenen lekker (zonder super genoemd te kunnen worden) en ze wiebelt verder heen en weer.  Dat noemen ze dan droogneuken in zithouding.  Alleen vond ik dat ze wat nat werd.  Subiet floept hem er in.  Ze dacht op hetzelfde moment hetzelfde want ze wriemelt wat met haar handen tussen mijn benen en legt mijn lul wat veiliger.  Ook meteen einde zithouding.  Ze begint me ineens te pijpen.  Van wat net voorafging ineens overschakelen naar nogal monotoon pijpen.  Dat had beter gekund.  Ik wild nog wel wat verder spelen in andere posities.  Terwijl ze niet zo goed pijpte, stelde ik dat ook voor.  Het wou niet baten.  Ik denk niet dat er in Safari vrouwen zijn die luisteren (er vanuit gaande dat die al zouden bestaan).  Ze begrijpen echter vrij goed in Safari waar een man naar toe wil.  Louisa kon enorm goed pijpen als ze haar prooi bijna ging verliezen en Bea begon ineens heel lekker deep throat te pijpen.  Mijn lul ging in geen tijd van half stijf naar enorm stijf.  Ja, dat vind ik nu 'ns lekker.  Het pijpen was nu ook fijner en gevarieerder. 
Het moment om te gaan neuken brak aan.  Ze kwam op mij zitten en deed de rodeo rit erg lekker.  Zoals het moet.  Zalig!  Ineens valt ze stil.  Ja, ze valt stil.  Is dat een ziekte in Safari, dacht ik even maar ik nam dan het werk maar over.  Ze klemde haar kutspieren zo om mijn lul dat mijn kleine bewegingen een enorm (onbeschrijflijk) goed gevoel gaven.  Zo doen we even voort.  Daarna in missio nog lekker wat verder neuken.  Nu kan ik de cadans bepalen.  Ik maakte op het gevoel het halfuur vol.  Een lekker orgasme (in Safari!). 

Ik had haar vooraf gevraagd of zij langer dan een halfuur op kamer wou blijven als dat door mij verlangd werd.  Dat was geen probleem.  Ik rondde toch af op een halfuur.  Lekker klaargekomen; voor vandaag was het goed geweest in Safari.

We knuffelden nog wat na.  Mooi.


Ik gaf haar € 10 drinkgeld omdat ze dat verdiend had.  Ik had ze ook gewoon € 50 kunnen geven en zeggen dat ik al € 100 verbrast had aan andere dames maar dat zou niet correct zijn want daar kan zij niet aan doen  :douchen.         
« Laatst bewerkt op: 23 november 2013, 20:38:21 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man