Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)  (gelezen 68742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Gepost op: 23 november 2013, 22:29:26 »

 
[box title=JENNIFER]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, NEDERLANDS, ROEMEENS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:     Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PZC NMC
[/box]

[box title=extra info]
Te mijden meid; dagshift.
[/box]



 
 
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2018, 18:05:23 door bet(d)weter »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Jennifer
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2017, 17:14:52 »
Die is te mijden??????  :-\ :-\ :-\ ;D
Dan moet ik de tijd terugdraaien, want ben er gisteren geweest, en was niks mis mee, integendeel  :lol
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2017, 16:36:52 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Jennifer
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2017, 17:32:42 »
Gisteren deze dame nog eens opgemerkt, ik herinner me nog vaag een Bulgaarse trio van enkele jaartjes geleden met deze meid en een andere leuke (uiteraard ook Bulgaarse) stoot .....
Het masker he, CATWOMAN ..... en nog leuk doen aan het venster, dus ging ik na nog en nog een rondtje toch even vertellen hoe het haar vriendin verging de laatste jaren .... ze waren mekaar namelijk uit het oog verloren .

Ik was eerst niet zinnens te blijven, en na het uitwisselen van gegevens begeleidde ze me terug naar de deur om me uit te laten (ik lijk wel een hond ha ha)  :lol
Dat was zo ongedwongen dat ik ineens een fetish aanval kreeg en haar dat ook vertelde, tja, dat kan niet in haar raam, dus maar de trap op naar boven ...
Die kamers in de VR7 ..... zalig, een Queen-size bed dat je geeneens ziet staan, zo ruim ....
De ene kant van de kamer behangen met zwepen, de andere kant met allerlei andere attributen waar de Vulkaan en Licky Luke hard van gaan lopen .... en op bed ... fetish pakjes, een zevental ....

Na de plichtpleging (zwijggeld, basistarief) naakt op bed en mejuffer een pakje laten aantrekken en haar haar zin laten doen .... als ze te mijden zijn moet je vooral zeggen dat ze maar moeten doen wat zij graag doen ..... en wat zij wilde doen, die prijs hing geafficheerd op haar raampje .... namelijk 100 euro

Ik wachtte rustig af, want was niet zinnens om meer dan 50 euro te spenderen, en Jennifer vroeg ook niks extra voor de vieze streken die ze met me uithaalde ..... het werd een prostaatmassage .... en eentje die erg lekker was .....
Een lekkere Bulgaarse stoot die in lak pakje op je kronkelt, en met haar vingertje daar zit waar ze eigenlijk niet hoort te zitten, tegelijk lekker pijpt en die andere hand gebruikt om je melocakejes te kneden .... ik heb het ooit al veel en veel slechter meegemaakt.

Ik heb een keer of drie de rem er moeten opzetten tijdens de prostaat-pijbeurt, en uiteindelijk haar laten kiezen voor (tijdens de P-M) het condoom eraf te halen en ze lekker te laten rukken terwijl ze met haar mondje geil boven mijn klein piemeltje hing .... afgesproken dat ze mocht weg trekken, maar liefst mijn nakomelingen tegen die tieten laten kletteren ....

En zo geschiedde, met een schreeuw vloog alles lekker tegen dei borsten en bleef ze nog een minuutje door"masseren" ..... heftig en heerlijk ...


Nadien kwam Jennifer naast me liggen en begon ze toch wel over onze BB( Bulgaars-Belgische)-trio van drie-vier jaar geleden, over pimps, over auto's en huizen die ze in Bulgarije hadden gekocht en waar hun poot mee gaan lopen was .... ik kon niet anders dan haar vertellen hoe dom ze wel niet zijn, met de benen open gaan en dan de centen aan een werkloze appel geven die alles door de neus propt  .... ....

Topervaring met een griet die niet zo bekend staat om goede service, maar dat kan ook, net als een slechte sessie met een topgriet .... of moet ik besluiten dat sexxx met mij altijd goed is?  :lol :lol :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :-\ :-\ :-\

Opmerking (voor Taylor): deze fetish stoot mag je zo hard op de tieten en kont meppen als jij wilt, hoe harder ik kneedde, mepte, des te geiler werd ze, en des te harder pakte ze me terug ha ha  ;D
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2017, 16:37:20 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Jennifer
« Reactie #3 Gepost op: 21 februari 2017, 18:24:04 »
Jawel sexmachine, Jennifer :wildcat is (nog maar eens) verhuisd; ze vertoeft nu op SS10/4. Voor hoelang ? Dat zal de toekomst uitwijzen...  :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/2, Jennifer (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 7 februari 2018, 18:13:15 »
Jennifer was een hele tijd niet te bespeuren in het skw, maar nu is ze terug opgedoken, ditmaal op SS15/2.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/2, Jennifer (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2018, 18:40:29 »
Na een afwezigheid van ruim drie maanden, stond Jennifer vandaag op Vingerlingstraat 05/2.
Liefhebbers kunnen best niet te lang wachten:haar vorige passage in het skw duurde welgeteld één dag...
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2018, 17:27:30 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 22 juni 2018, 18:08:27 »
Jennifer was (weeral) verdwenen, maar heb haar vandaag gespot op Vingerling 10/1; ditmaal MOEST ze wel verhuizen, aan Vingerling 5 zijn immers renovatiewerken aan de gang... 
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2018, 02:01:25 »
Jennifer was (weeral) verdwenen, maar heb haar vandaag gespot op Vingerling 10/1; ditmaal MOEST ze wel verhuizen, aan Vingerling 5 zijn immers renovatiewerken aan de gang...
Vingerlingstraat, ik blijf het een sublieme naam vinden voor een hoerenbuurt, waar allicht wat af gevingerd wordt. Alleen de stad Mechelen doet het nog beter (op het gebied van straatnamen althans) met haar Befferstraat.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2018, 03:19:45 »
Ja Vanderbeffen, en wat dan gezegd over de "Oudemansstraat" ???? :lol_hitting:
"Vingerling" heeft voor zo ver ik weet, iets met scheepvaart te maken, en vermits het skw vroeger een "schippersbuurt" was, is de link snel gelegd...
Maar natuurlijk denken stervelingen als wij onmiddellijk aan "vingeren"; je zou voor minder... :lol_hitting:

P.S. "Oudemans" is gewoon een familienaam...
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2018, 11:57:58 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2018, 20:57:41 »
"Vingerling" heeft voor zo ver ik weet, iets met scheepvaart te maken,
Laat me raden... Piet Piraat die een meisje entert?  :pompe

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2018, 21:09:05 »
"Vingerling" heeft voor zo ver ik weet, iets met scheepvaart te maken,
Laat me raden... Piet Piraat die een meisje entert?  :pompe
Allebei fout ......
Hier de betekenissen van de straatnamen en een beetje Antwaaarpse geschiedenis, heren     ;D
  SCHIPPERSSTRAAT
 - deze straat is gelegen in het 'schipperskwartier', tussen het Falconplein naar deBlauwbroekstraat.
 - ze vroeger "Klappeistraat" en "Bredestraat" werd genoemd.
 - 'klappei" in de volksmond kwaadspreekster betekende.
 - deze straat dateert vermoedelijk van kort na de vierde stadsvergroting (circa 1410) en tot ver in de 16de eeuw werd aangeduid als "aan het Nieuwwerck" of "aan het Vingerling".
 - van in de 16de tot in 18de eeuw hier aan de zuidzijde het godshuis van de Blauwbroeders lag en het bredere weggedeelte aan de Blauwbroekstraat in 1800-15 "Schippersbreedestraat" en in 1843 "Schippersplaats " heette.
 - er omwille van de verwarring met de Klappeistraat aan de Sint-Willibrorduskerk, de straat in 1856 de naam Schipperstraat kreeg als één van de belangrijkste straten van het Schipperskwartier.
VINGERLINGSTRAAT
 - deze straat ligt in het "Schipperskwartier", tussen de Korte Schipperskapelstraat-Leguit en de Schippersstraat
 - werd genoemd naar een verdedigingswerk gelegen tussen Blauwbroek-, Korte Schipperskapel- en Vingerlingstraten.
 VERVERSRUI
 - deze rui bevindt zich in het Schipperskwartier, tussen de Vingerlingstraat en het Falconplein.
 - de naam uit de 15de eeuw herinnert aan de wasplaats van de blauwververs; ook genoemd "Blauw-Handscherui" naar een ververij van die naam. Overwelfd in 1830.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 23 juni 2018, 21:30:22 »
sexmachine, ben jij misschien zo een stadsgids van Antwerpen, die met de toeristen door alle leuke hoekjes van de stad trekt?  :lol_hitting:

Naast vingeren en de Vingerlingstraat, heb ik nog zo een waarschijnlijk totaal verkeerde link: tongzoenen in Tongeren. :happy

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Jennifer (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 23 juni 2018, 21:32:55 »
sexmachine, ben jij misschien zo een stadsgids van Antwerpen, die met de toeristen door alle leuke hoekjes van de stad trekt?  :lol_hitting:

Naast vingeren en de Vingerlingstraat, heb ik nog zo een waarschijnlijk totaal verkeerde link: tongzoenen in Tongeren. :happy
Ik een stadsgids? Neen, enkel een genie  :lol_hitting:
En wie is Jennifer, we hangen hier haar topic vol te lullen .... ik zal vannacht dit even afsplitsen en een historisch topictitel geven ..... enne GOOGLE is your best friend  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Jennifer
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2018, 09:12:47 »
Gisteren deze dame nog eens opgemerkt, ik herinner me nog vaag een Bulgaarse trio van enkele jaartjes geleden met deze meid en een andere leuke (uiteraard ook Bulgaarse) stoot .....
Het masker he, CATWOMAN ..... en nog leuk doen aan het venster, dus ging ik na nog en nog een rondtje toch even vertellen hoe het haar vriendin verging de laatste jaren .... ze waren mekaar namelijk uit het oog verloren .

Ik was eerst niet zinnens te blijven, en na het uitwisselen van gegevens begeleidde ze me terug naar de deur om me uit te laten (ik lijk wel een hond ha ha)  :lol
Dat was zo ongedwongen dat ik ineens een fetish aanval kreeg en haar dat ook vertelde, tja, dat kan niet in haar raam, dus maar de trap op naar boven ...
Die kamers in de VR7 ..... zalig, een Queen-size bed dat je geeneens ziet staan, zo ruim ....
De ene kant van de kamer behangen met zwepen, de andere kant met allerlei andere attributen waar de Vulkaan en Licky Luke hard van gaan lopen .... en op bed ... fetish pakjes, een zevental ....

Na de plichtpleging (zwijggeld, basistarief) naakt op bed en mejuffer een pakje laten aantrekken en haar haar zin laten doen .... als ze te mijden zijn moet je vooral zeggen dat ze maar moeten doen wat zij graag doen ..... en wat zij wilde doen, die prijs hing geafficheerd op haar raampje .... namelijk 100 euro

Ik wachtte rustig af, want was niet zinnens om meer dan 50 euro te spenderen, en Jennifer vroeg ook niks extra voor de vieze streken die ze met me uithaalde ..... het werd een prostaatmassage .... en eentje die erg lekker was .....
Een lekkere Bulgaarse stoot die in lak pakje op je kronkelt, en met haar vingertje daar zit waar ze eigenlijk niet hoort te zitten, tegelijk lekker pijpt en die andere hand gebruikt om je melocakejes te kneden .... ik heb het ooit al veel en veel slechter meegemaakt.

Ik heb een keer of drie de rem er moeten opzetten tijdens de prostaat-pijbeurt, en uiteindelijk haar laten kiezen voor (tijdens de P-M) het condoom eraf te halen en ze lekker te laten rukken terwijl ze met haar mondje geil boven mijn klein piemeltje hing .... afgesproken dat ze mocht weg trekken, maar liefst mijn nakomelingen tegen die tieten laten kletteren ....

En zo geschiedde, met een schreeuw vloog alles lekker tegen dei borsten en bleef ze nog een minuutje door"masseren" ..... heftig en heerlijk ...


Nadien kwam Jennifer naast me liggen en begon ze toch wel over onze BB( Bulgaars-Belgische)-trio van drie-vier jaar geleden, over pimps, over auto's en huizen die ze in Bulgarije hadden gekocht en waar hun poot mee gaan lopen was .... ik kon niet anders dan haar vertellen hoe dom ze wel niet zijn, met de benen open gaan en dan de centen aan een werkloze appel geven die alles door de neus propt  .... ....

Topervaring met een griet die niet zo bekend staat om goede service, maar dat kan ook, net als een slechte sessie met een topgriet .... of moet ik besluiten dat sexxx met mij altijd goed is?  :lol :lol :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :-\ :-\ :-\

Opmerking (voor Taylor): deze fetish stoot mag je zo hard op de tieten en kont meppen als jij wilt, hoe harder ik kneedde, mepte, des te geiler werd ze, en des te harder pakte ze me terug ha ha  ;D
Wel machientje, dit is JENNIFER !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Jennifer
« Reactie #14 Gepost op: 24 juni 2018, 09:40:43 »
Gisteren deze dame nog eens opgemerkt, ik herinner me nog vaag een Bulgaarse trio van enkele jaartjes geleden met deze meid en een andere leuke (uiteraard ook Bulgaarse) stoot .....
Het masker he, CATWOMAN ..... en nog leuk doen aan het venster, dus ging ik na nog en nog een rondtje toch even vertellen hoe het haar vriendin verging de laatste jaren .... ze waren mekaar namelijk uit het oog verloren .

Ik was eerst niet zinnens te blijven, en na het uitwisselen van gegevens begeleidde ze me terug naar de deur om me uit te laten (ik lijk wel een hond ha ha)  :lol
Dat was zo ongedwongen dat ik ineens een fetish aanval kreeg en haar dat ook vertelde, tja, dat kan niet in haar raam, dus maar de trap op naar boven ...
Die kamers in de VR7 ..... zalig, een Queen-size bed dat je geeneens ziet staan, zo ruim ....
De ene kant van de kamer behangen met zwepen, de andere kant met allerlei andere attributen waar de Vulkaan en Licky Luke hard van gaan lopen .... en op bed ... fetish pakjes, een zevental ....

Na de plichtpleging (zwijggeld, basistarief) naakt op bed en mejuffer een pakje laten aantrekken en haar haar zin laten doen .... als ze te mijden zijn moet je vooral zeggen dat ze maar moeten doen wat zij graag doen ..... en wat zij wilde doen, die prijs hing geafficheerd op haar raampje .... namelijk 100 euro

Ik wachtte rustig af, want was niet zinnens om meer dan 50 euro te spenderen, en Jennifer vroeg ook niks extra voor de vieze streken die ze met me uithaalde ..... het werd een prostaatmassage .... en eentje die erg lekker was .....
Een lekkere Bulgaarse stoot die in lak pakje op je kronkelt, en met haar vingertje daar zit waar ze eigenlijk niet hoort te zitten, tegelijk lekker pijpt en die andere hand gebruikt om je melocakejes te kneden .... ik heb het ooit al veel en veel slechter meegemaakt.

Ik heb een keer of drie de rem er moeten opzetten tijdens de prostaat-pijbeurt, en uiteindelijk haar laten kiezen voor (tijdens de P-M) het condoom eraf te halen en ze lekker te laten rukken terwijl ze met haar mondje geil boven mijn klein piemeltje hing .... afgesproken dat ze mocht weg trekken, maar liefst mijn nakomelingen tegen die tieten laten kletteren ....

En zo geschiedde, met een schreeuw vloog alles lekker tegen dei borsten en bleef ze nog een minuutje door"masseren" ..... heftig en heerlijk ...


Nadien kwam Jennifer naast me liggen en begon ze toch wel over onze BB( Bulgaars-Belgische)-trio van drie-vier jaar geleden, over pimps, over auto's en huizen die ze in Bulgarije hadden gekocht en waar hun poot mee gaan lopen was .... ik kon niet anders dan haar vertellen hoe dom ze wel niet zijn, met de benen open gaan en dan de centen aan een werkloze appel geven die alles door de neus propt  .... ....

Topervaring met een griet die niet zo bekend staat om goede service, maar dat kan ook, net als een slechte sessie met een topgriet .... of moet ik besluiten dat sexxx met mij altijd goed is?  :lol :lol :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :-\ :-\ :-\

Opmerking (voor Taylor): deze fetish stoot mag je zo hard op de tieten en kont meppen als jij wilt, hoe harder ik kneedde, mepte, des te geiler werd ze, en des te harder pakte ze me terug ha ha  ;D
Wel machientje, dit is JENNIFER !
Die vraag had je niet letterlijk moeten nemen, bet(d)weter, ik weet wel dat Jennifer de vriendin is van een zekere Sonja .... misschien kan Lellebel haar het licht laten zien  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal