Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Vanessa  (gelezen 102523 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #15 Gepost op: 16 september 2014, 06:27:13 »
ik schrik van je recensie Tellme, waarde confrater :)

Ben er al ettelijke malen bij langsgeweest en haar service was telkens subliem te noemen.
Ikzelf mocht wel haar borsten aanraken, op zijn zachtst uitgedrukt. Ik mocht er zelfs op duwen.

Sprekend in mijn voordeel, ik had wel direct een niet aflatende boner dus stelde het probleem zich niet voor dat jij hebt meegemaakt.
En bijgevolg werkte ze alles mooi af en bleven standjes duren tot de klant zelf het initiatief nam om te switchen.

Blijkbaar zag zij het allemaal negatief in doordat het bij jou moeizaam lukte om een boner te ontwikkelen en kreeg jij bijgevolg het wat onhandige optreden van haar.

Niettemin spijtig om te horen voor je, want ik kan je verzekeren, als je spellement zou meewerken van in het begin dan krijg je er veel voor in de plaats bij deze dame.

Zoiets kan iedereen overkomen zeker, ikzelf had het zelf tegengekomen middenin een bezoek bij Agnes indertijd :) kan je het geloven, en het lukte maar niet om hard te worden wat ze ook deed ;)

Het is voor mij de taak van de dame om er voor te zorgen dat je een goed moment beleeft.
Vanessa / Adriana heeft geen enkele poging ondernomen om haar job serieus te doen.
Ikzelf stap niet met een "boner" over straat telkens als ik ga wandelen, daar moeten de dames voor zorgen dat het zover komt.
En "concentreren" is moeilijk als je nergens mag aankomen en als je niets ziet, dan gaat dat gewoon niet. In elk geval wat ik geschreven heb, klopt wel.
Als je trouwens het topic op het andere forum doorneemt, ben ik niet de enige die dergelijke service te beurt viel.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #16 Gepost op: 18 april 2015, 01:39:03 »
Zou gespot zijn in SKW Schippersstraat 04/3....
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2015, 15:23:52 door bet(d)weter »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #17 Gepost op: 18 april 2015, 19:00:11 »
Bij deze bevestigd door mijzelf, vandaag in de dagshift.

Aan de deur een kort babbeltje gedaan en ze komt nooit meer naar gent (reden vraag ik eind deze maand als ik terugkeer).
Ze woont in België zei ze, maar werkt in Antwerpen.

Ze had een zwarte DOORSCHIJNENDE stoffen top aan...extreem geil.
Haar extreem blauwe ogen zijn wel opvallend en mooi, zeker voor een zuiders type als haar, het kunnen ook contactlenzen zijn natuurlijk.

En ze zag er mooi bruin uit.

Kortom, iets om naar uit te kijken! :)

@mods: mag verzet worden naar Antwerpen...

*Topic verplaatst naar SKW Antwerpen.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2015, 15:18:14 door bet(d)weter »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #18 Gepost op: 19 april 2015, 11:23:06 »
*zucht*

Op het "andere forum" zegt iemand dat ze er niet was zaterdagnamiddag, hoewel dat wél zo was.

Als ik ze eind deze maand nog es bezoek zal ik informeren naar haar "openings"uren ook :)

Desinformatie is a bitch!
Hoe lang wacht die man in kwestie vooraleer hij die verkeerde info de wereld instuurt..
Want kon goe zijn dat ze bezet was, ze leek me populair.
« Laatst bewerkt op: 19 april 2015, 21:41:17 door ADNOH »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #19 Gepost op: 19 april 2015, 18:22:23 »
Klopt, 'k heb haar gisteren ook gezien...Je hebt nu eenmaal wandelaars die onmiddellijk hun conclusie trekken als een bepaalde dame niet in haar vitrine staat als zij passeren... :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #20 Gepost op: 9 augustus 2015, 10:22:32 »
zou deze wulpse exotische sexgodin al trug zijn?


Zou gespot zijn in SKW Schippersstraat 04/3....

was trouwens indertijd nummer 6 uiterst rechts....

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #21 Gepost op: 9 augustus 2015, 19:13:13 »
verificatie!

deze dame is terug uit verlof op dit adres, Schippersstraat 6/4!


Ze ziet er stralend uit!
Hoewel ik val op strakke fitnessbodies (à la Daniela, Agnes van vroeger, Tatiana etc), kan ik van tijd tot tijd wel eens een volumeuzer type waarderen!

Hoewel ik zeg volumeuzer, wil dat niet zeggen dat zij minder strak is, want als je goed voelt aan haar billen bijvoorbeeld (wat ik gedaan heb ;)) staat ze wel strak én scherp.
Het is gewoon allemaal voller en vleziger zonder ook maar de bedenking  te maken dat we hier met een "dikke" te maken hebben!
Ze heeft wel duidelijk zichtbare lovehandles, maar ze storen uberhaupt niet. Net zoals haar bandjes.

Dat zijn kenmerken die ik in eerste instantie nooit zou aanvinken bij "de ideale lichaambouw van een vrouw", tenzij  deze passen in een geheel zoals bij Vanessa, het hele plaatje klopt.
Maar zoals gezegd, ze is eigenlijk wel nog een strakke meid!

Om dan nog maar te zwijgen van haar grootste troeven: de tetten en haar gezicht.
Een afgewerkte versie trouwens van Ihsane Chioua (presentatrice van De Zevende Dag :) )


Spijtig dat zij toch uit Gent vertrokken is ze, maar zou anderzijds misschien nog slechter zijn voor mijn portemonnee.
Maar Gent is slecht om te werken, op alle vlak zei ze, ze was er helemaal niet over te spreken.
Weinige klanten, klanten die afbieden én hun gelijk krijgen (meiden die instemmen voor 30 euro).
Dat haalt de kwaliteit naar beneden zegt ze, en blablabla

Ze sprak ook over camera ploegen die filmen in de straat, waardoor haar "nette" klanten niet meer durven komen.
En diezelfde "normale" klanten (zoals zij het noemt) komen ook niet meer vanwege de vele Noord-Afrikaanse Franse onruststokers...
Heb niets gezegd over Brussel, maar vond dat in Gent (in vergelijking met Brussel toch) heel goed meevallen.
Maja, Antwerpen is dus haar definitieve werkplek.
Hoewel ze wel nog steeds in Gent woont, ze vind de stad op zich wel heel leuk, leuker dan Antwerpen, dus dat is pendelen geblazen :)

Soit, genoeg over background and looks, de daad.
Of beter gezegd, daden, want heb alle 3 de standjes gedaan: zij on top, dogg, en geëindigd met mij on top!

Uiteraard voorafgegaan door een pijpbeurt.
Voor al die zaken kan ik verwijzijn naar mijn vorige berichten, heel positief dus, maar ik wil het hebben over haar eerste daad van de dag: de STRIPTEASE!

Lol, ze laat je dus op je gemakje opfrissen in haar luxe lavabo en als je die plichtplegingen gedaan hebt, mag je gaan liggen dan en begint de show!
Die striptease is mega geil!
Ze laat je echt elke vierkantemilimeter van haar lijf bewonderen!
Heb zelfs instructies gegeven om zich te draaien etc, en ze doet dit zonder verpinken.
Naast het bed beginnend, en eindigend op het bed.

Mijn pik werd hard zonder dat zij mij maar had aangeraakt, komt dat tegen!  :-\ :035:1
De striptease begon met haar "doorkijkkleren" naast het bed, en voor je het weet eindigt ze naakt met je pik tussen die giga joekels van haar.

Me likey!

Nieuwe klanten, laat je in het begin niet afschrikken door haar super professionele manier van communiceren!!
(vooral haar uitleg die je krijgt voorafgaand aan je wasbeurt, kan wel zagerig overkomen)
Maar eens ze begint, zie je dat je waar krijgt voor je geld!
Ik vind het zelfs grenzen aan een GFE zowaar.

Voor en na trouwens wat gebabbeld (over Gent oa zoals je kon lezen), dus tijdsdruk is er helemaaaal niet.
En dat super professionele is al quasi helemaal verdwenen op het einde.


Ik kom zeker terug Vanessa!

Adres gewijzigd; bet(d)weter.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2015, 15:16:09 door bet(d)weter »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #22 Gepost op: 28 oktober 2015, 23:49:49 »
zit ze daar nu nog??????
bezoekers die ons hierover duiding kunnen brengen aub?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2015, 04:42:01 »
Blijkbaar heeft Vanessa geen vast werkschema; ze is er maar af en toe :017:: ik heb ze vorige week nog gezien, maar daarna stond er steeds een andere dame op dit adres !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #24 Gepost op: 1 november 2015, 01:13:16 »
vandaag heb ik haar zien staan op dit adres

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #25 Gepost op: 16 juni 2018, 21:51:33 »
komt maandag terug!

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #26 Gepost op: 8 september 2020, 20:41:44 »
eigenlijk vergeten updaten maar zit al langere tijd in de Schippersstraat 11 13 of 15 eerste raam

vanaf ik zekerheid heb, zal ik updaten

late corona shift

Offline Ivox

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #27 Gepost op: 25 juni 2021, 14:25:45 »
Heeft er iemand enig idee of vanessa na de lockdown alweer aan het werk is?

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #28 Gepost op: 25 juni 2021, 18:22:57 »
Ja, heb ze enkele dagen geleden gezien.
Ze heeft van de lockdown geprofiteerd om goed te smikkelen  ;D

Zelfs voor mij is trop teveel ! Ook hier voor mij de pauzeknop.

Offline Ivox

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #29 Gepost op: 25 juni 2021, 18:46:42 »
Das goed om te horen! Werkte ze in de vroege of de late shift? En waar stond ze? Op 6/4 zoals vroeger, of in het rijtje ramen daar tegenover?

Ja en wat is teveel......persoonlijk vind ik Vanessa echt een bloedmooie vrouw