Auteur Topic: Paola  (gelezen 27924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paola
« Gepost op: 24 november 2013, 16:29:51 »
haarkleur/-lengte: zwart met rood/lang (in dot op het hoofd - rode dot -), ook wel donkerblond met krolletjes of zonder krolletjes (ze verandert haar haar continue)
ogen: bruin
lengte dame: 1,54
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: 26
tatoeages/piercings: nee/nee
service: knuffelen, strelen, massage (actief, passief), zoenen, tongzoenen, beffen, vingeren, PZC (wat is het superlatief voor uitmuntend?), NMC
opmerkingen: doet graag lange sessies en werkt daar ook naar (assertief zijn)

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 26 december 2013, 21:33:30 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
pijpwonder!
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2013, 17:17:59 »
Zoveel mooi jonge slanke vrouwen met minimaal een natuurlijke B (lijkt wel uitgeselecteerd)in Paradise en ik ga uitgerekend op kamer met een dame die je overal bij de vleet vindt: slank, midden twintig met natuurlijke A-cup.

Ik had Paola van de gehele dag nog niet gezien.  Ineens botsten we als het ware tegen mekaar aan.  Zij komt van de kino (een jagertje) en ik kom de trapjes af van het wat hoger gelegen wellnessgedeelte.  Ze spreekt me aan en begint me wat te verleiden.  Ze kijkt erg verleidelijk, ze doet erg verleidelijk, ze wrijft en kronkelt tegen me aan.  Ze voelt allicht aan dat het voor mij voorlopig nog maar bij een vluchtige ontmoeting bleef.  Ze stelde voor om op een bankje te gaan zitten.  Zo'n laag bankje.  Het leek wel een kabouterbank.  Ik ben niet zo groot, zij was nog een stuk kleiner.  Het kon dus wel.  Op de zetel legt ze vrijwel onmiddellijk haar benen op mijn schoot.  Al gauw ontstond er een goede klik.  We strelen mekaar wat, teasen mekaar wat, kussen en tongzoenen.  Ik geef me over.  Wil het toch wel lukken dat Nicole (ex-vriendinnetje, de enige aanwezig vandaag) me net ziet vertrekken naar kamer met Paola (gelijke types).

Op kamer een beetje een vreemd begin.  Alles op haar dode gemak.  Ondertussen stelt ze een (voor haar retorische) vraag: je blijft toch tot tien uur, gezellig?  Het was nu halfzes.  Dat denkt ze dan maar.  Niet dat ik nooit langer dan dertig minuten blijf maar het moet dan wel de moeite zijn en dat moest ik nog even afwachten. 

We beginnen met wat strelen, kussen en tongzoenen.  Daarna begint ze de blow job.  Persoonlijk vond ik dat snel maar ik wachtte het resultaat af.  Ik verstoor zelden de dames in hun bezigheden.  Ik ga er van uit dat ze het het leukst vinden zoals ze het zelf doen.  Ik onderbreek maar abrupt als het op niets trekt.  Bijsturen doe ik door de band in de loop van het spel pas als ik er een wending wil aangeven, voorzichtig, ondoorzichtig.

Er is echter niets om bij te sturen.  De blow job doet ze eersteklas, uitmuntend, fantastisch....  Met zoveel gevoel, intimiteit, sensualiteit, variatie en intensiteit.  Ongelooflijk!  In geen mum van tijd stond mijn lul keistijf. Laat ze dus maar rustig verder werken.  Ze is goed bezig! 
Ondertussen speel ik met haar borsten.  Ze neemt absoluut geen houdingen aan zodat je nergens aankan.  Integendeel.  Ik streel en krab haar lichtjes overal.  Ik kus haar ook overal waar ik aankan op haar prachtige lijf.  Ik kus natuurlijk ook bij momenten haar poepwangen en poes.  Ik streel er ook met mijn vingers plagend langsheen.  Terwijl zij haar mond gebruikt heeft ze natuurlijk haar handen nog vrij om lang binnen van mijn billen te strelen.  Ik doe dat bij haar dan ook maar.  Ik lik haar aars.  Zij blijft rustig doorgaan met de blow job.  Ze likt tussendoor ook mijn ballen en krabt met haar nagels over mijn ballen.  Het had al raar moeten lopen opdat er geen standje 69 zou van komen.  Pas echt nat werd ze toen ik tijdens dit standje haar tezamen vingerde en befte. 
Ze bleef mij maar teasen en teasen maar op een bepaald moment voelde ik dat ze toch een bepaalde grens had overschreden.  Ik wou haar tegenhouden in haar gulzigheid en gretigheid maar... ze plakte.  Ik kreeg de zuiger toch van het ding maar ik voelde het... het was ondertussen te laat.  Snel plop ik de zuigmond weer op het ding.  Ze gaat door maar... ineens kwam ik klaar.  Een beetje in haar mond maar de rest op mijn buik.  Ze lust blijkbaar geen spermapap.

Het was dus geen FT.  Het was iets tussen FT en geen FT.  Altijd gevaarlijk zo'n voorvalletje.  Nu ja, wat heet gevaarlijk.  Het kan je wat geld kosten en in Paradise is dat € 50 extra. 

Tongzoenen of zoenen wou ze nu niet meteen doen, echt niet.  Ze wou eerst de druppel sperma uit haar mond spuwen.  Het absoluut nu willen zoenen, tongzoenen was een beetje listig van mij.  Als ze dat zou doen zou ze nadien het wat moeilijker hebben om nog extra te cashen voor een FT.  Ik wees er haar ook heel duidelijk op dat de meerderheid van de sperma gewoon op mijn buik lag.  Op dit moment waren er ongeveer dertig minuten verstreken.  Ik wou nog niet stoppen.  Hier zou nog een aangenaam vervolg komen.  Dat dacht ik toch. 
Ze pauzeerde eigenlijk zo goed als niet en ging gewoon verder.  Ze begon weer met mijn lul te spelen maar dit keer was het spelen meer handwerk dan wat anders.  Wat een contrast!  Wat krijgen we nu?  Wat wil ze nu toch??  Beetje agressie uitwerken voor de drup sperma?  Abrupt afbreken doe ik dus niet gauw maar nu deed ik het wel.  Er werd nog wat getongzoend maar ook dat was maar een flauw afkooksel van wat ik al had gekregen van haar.  Nog wat knuffelen en strelen en na 45 minuten vroeg ik om een einde te breien aan de sessie.  De zin om langer te blijven was me ontgaan.  Bewust rondde ik op 45' af.  OP deze manier zag ik het nut niet in van nog 15' te blijven met dan nog het risico dat ze aan de lockers toch nog over een FT zou beginnen discussiëren en het me € 150 zou kosten.  Nu gaf ik haar € 100 voor 45'.  Het halfuur was duidelijk overschreden maar het uur ook niet volgemaakt.  Ik hoopte op deze manier om een discussie te kunnen omzeilen.  Ze nam het geld gewoon aan.  Achteraf bekeken durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat ze nooit gedacht had om wat extra te vragen voor een FT.  Ik schat ze erg correct in.  Misschien voelde ze door haar ervaring ook aan dat ik moeilijk zou gaan doen over die extra € 50 (hoewel ze maar weinig van die rare kwibussen als ik zal tegenkomen, dus... ervaring?)  Ik kan je verzekeren dat een dame die louter wil cashen zich daar niets van aantrekt en gegarandeerd zou zijn begonnen over die extra € 50 nog.


Jammer dat de sessie zo raar moest eindigen.  Net voor haar getrek aan mijn penis had ik nog zoiets van dat het hier nog wel even zou gaan duren.  Binnen een week eens vragen wat er toen mis zat bij haar, als ze het zich nog herinnert of wil herinneren.  Daarbij dan nog even laten verstaan dat ik bij lange sessies (dat hoort ze graag, zeker weten) graag ook intens en veel tongzoen, dat het samen met haar pijpkunsten de rode draad mag vormen tijdens de sessie  :douchen.       
« Laatst bewerkt op: 24 november 2013, 17:26:12 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
pijpwonder!
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2013, 18:02:56 »
Ze gaat door maar... ineens kwam ik klaar.  Een beetje in haar mond maar de rest op mijn buik.  Ze lust blijkbaar geen spermapap.

Het was dus geen FT.  Het was iets tussen FT en geen FT.   
Ik wees er haar ook heel duidelijk op dat de meerderheid van de sperma gewoon op mijn buik lag.   


Nu gaf ik haar € 100 voor 45'.  Het halfuur was duidelijk overschreden maar het uur ook niet volgemaakt.  Ik hoopte op deze manier om een discussie te kunnen omzeilen.  Ze nam het geld gewoon aan.  Achteraf bekeken durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat ze nooit gedacht had om wat extra te vragen voor een FT.
   



Het was dus duidelijk een FT.
Zowel technisch, als praktisch als kassagewijs. DUIDELIJK.


Uiteraard heet je seksenfun om daar draaikonterig jezelf voor te liegen dat het geen FT is omdat het merendeel van de sperma op je eigen buik ligt.


Het mooiste bewijs is dat je jezelf afvraagt dat het geen FT is, je jezelf overtuigt dat het er geen is en haar even bijstelt terwijl je net een FT hebt gekregen.


Raar vogeltje ben je, maar ik wil niks speciaals zeggen, buiten dat je dat spelletje hebt gewonnen   :lol_hitting: :111: :douchen


Ik heb ooit een uitdrukking gehoord van iemand, en daarbij moet ik niet aan jou denken maar aan Donald Duck van LR. Als het wandelt als een eend, het ruikt naar een eend en het schijt als een eend, dan is het naar alle waarschijnlijkheid een eend....  :bud :035: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paola
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2013, 21:31:47 »
Even vermelden dat ze met haar haar speelt en dus een weinig betrouwbaar gegeven is in deze.  Vorige keer was haar haar donkerblond met krolletjesAfgelopen keer de krollen weer met zo'n elektrisch ding plat gedaan.  Van nature zou ze krolletjes hebben.  Ze vertrouwde me toe dat als ze haar haar zou wassen ze weer krollen zou hebben.  Dat moest ze nu ook weer niet speciaal voor mij gaan doen.  Ik vond ze nochtans met haar krollen zoveel mooier nog. 
Ondertussen ben ik uiteraard al lang te weten gekomen dat ze Roemeens is (wat ze de eerste keer niet wou zeggen)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man