Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction, Angela  (gelezen 25123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction, Angela
« Gepost op: 3 december 2013, 20:19:21 »
Land:             FRANKRIJK
Taal:              FRANS, ENGELS
Leeftijd:         26

Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                A-cup, echt
Kontje:           Vol en mals
Haarkleur:      Zwart (stijl)
Haarlengte:    Tot op borsthoogte


Onlangs bezocht ik tijdens het weekend een zwartharige Française met een Zuid-Europese of Noord-Afrikaanse huidtint. Ze heeft lang, stijl haar en is vrij groot. Ze zegt 26 jaar te zijn en nu 3 maanden in Gent te werken. Ze spreekt goed Engels en natuurlijk ook Frans. Als ik haar goed begreep is haar naam Angela, maar ik ben niet 100 procent zeker. Kan iemand dit bevestigen?

Ze vroeg 40 euro 'for sex', 50 euro 'for sex and positions', en toen ik vroeg of ik voor die laatste prijs ook mocht beffen was dat : 'Of course!'

Tijdens de erg vriendelijke ontvangst, stond ze op haar zwarte hoge hakken en in netkousen met haar kontje te draaien terwijl ze het gesprek als een volleerde gastvrouw gaande hield. Ik bekeek haar al eens goed en toen ging ze, met ook nog haar zwarte topje aan, op bed liggen, duwde haar benen de lucht in en schoof haar slipje als hoer die van aanpakken weet haar enkels over. Voorovergebogen stond ik nog op één been mijn broek uit te hinkelen, maar zij ging ongestoord verder met het voorspel. Ze spreidde haar benen wijd en masturbeerde zich met de impliciete boodschap: zo zou je het wel willen doen, nietwaar ventje? Ze kreunde er nog met wulpse tongbewegingen bij, ik vergat er bijna mijn sokken van uit te trekken. Op mijn handen en knieën kroop ik dan bij haar het bed op, en voor één keertje begon het niet met een blowjob, maar boog ik over haar geslacht alsof ik de hoer was, en ik befte haar duivels poesje met smaak.

Even later zat zij hoog boven mij met haar billen naar de wandspiegel en trok ze op mijn commando (ik bedoel: 'verlegen verzoek', maar niemand hoeft dat te weten) haar topje uit. De beha bleef aan, maar ze hield me niet tegen toen ik mijn handen tussen die warme schelpen stopte. Toen liet ze haar hoofd over mijn geslacht zakken. Zij is zo'n meisje dat de rug kromt als ze pijpt, als een krolse kat. Een speels meisje, hoewel haar gezicht niets dan ervaring uitstraalt. Zondares. Ze likt en smakt en gaat even diep of trekt je af in haar warme mond; ze maakt er wat van. Maar zoals we dat kennen bij de ramen: het duurt niet lang genoeg.

Ze nam het glijmiddel en liet haar gewillige lijf neuken vanop haar rug, hurkend over mij als een amazone terwijl zij stil maar kreunend mijn stoten onderlangs opving, en uiteindelijk in mijn persoonlijke favoriet: doggy style. Weinig pleziermeisjes begrijpen, vind ik, hoe ze het beest uit de man kunnen lokken met deze oerhouding. Zij wist het wel. Vanop het voeteinde van het bed zag ik hoe ze op haar knietjes haar kontje naar mij toe bewoog. Haar billen plaatste ze vlak voor mijn geslacht, waarna ze haar wang en schouders diep in de kussens drukte en mij die héérlijk slaafse gekromde rug toonde; als een ontbloot oortje. Haar armen lagen verzetsloos voor haar uit. Een politieman leest: ik geef mij over. 'Meneer, niet schieten!' Even later deed ik dat toch, terwijl zij haar valse kreunen in de kussens smoorde. Een volleerde hoer.

In het nagesprek vertelde ze dat de handboeien op haar nachttafeltje gebruikt worden voor 'domination play'. Een andere keer, zei ik, en ik meende het.


Als ik haar goed begreep is haar naam Angela, maar ik ben niet zeker. Kan iemand haar naam bevestigen?

Note Mechelen : topictitel aangepast owv volgorde.
« Laatst bewerkt op: 3 december 2013, 20:42:18 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction, Angela
« Reactie #1 Gepost op: 3 december 2013, 20:45:37 »
Prachtige recensie Fitzgerald! :cochon

Werkt deze dame overdag of 's avonds?

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction, Angela
« Reactie #2 Gepost op: 3 december 2013, 20:49:39 »
Overdag. De nacht wil ze niet doen vanwege het vele ongure volk, zei ze. Naar haar uren heb ik niet gevraagd.