Auteur Topic: Mia (ex Lolita/Lollipop Sixsens), Roe  (gelezen 55600 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mia (ex Lolita/Lollipop Sixsens), Roe
« Gepost op: 3 december 2013, 23:37:41 »
Mijn 2de DVP in SS vandaag was de 21-jaar jonge Roemeense Lolita (je mag ook Lola of Lollipop zeggen). Lolita was me 's middags al opgevallen, maar ik zou eerst toch nog met een andere Roemeense meid (Amalia) op de kamer belanden. Lolita werkt blijkbaar nog maar 6 dagen in SS en werkte eerder in ACA.

Lolita is 1,65m groot, heeft lang zwart haar, mooie ogen, geen piercings of tattoo's. Ze heeft een mooi gezicht, maar ik werd vooral aangetrokken door haar killer body: ze heeft hele mooie borsten (een echte C-cup met lekkere steektepels) en een zalige, iets vollere kont.
 
Ik heb eerst een leuk gesprek met haar gehad in 1 van de zeteltjes waarbij ze me regelmatig streelde of kusjes gaf. Ze was absoluut niet gehaast om op een kamer te gaan. 1 groot minpunt: ze stonk uit haar bek! Ik bood Lolita subtiel een kauwgom aan, maar ze had de hint niet door.
 
Enfin, haar mooie borsten floepten regelmatig uit haar wit-zwarte kleedje en werkten al een magneet op Piet, dus ik heb me over de slechte adem heen gezet en heb haar toch maar een sleutel laten halen.
 
Op de kamer bleek, toen Lolita helemaal naakt was, pas echt hoe mooi haar lichaam wel is: zalige borsten en een ideale kont! Ze had me nog niet aangeraakt en Piet stond al half stijf, gewoon van naar haar te kijken.
 
Haar service: Tongzoenen was raar. Heel hevig maar slechts heel kort. Pijpen deed ze goed, maar tijdens het pijpen lag ze met haar rug naar me toe, zodat ik niet goed met haar borsten kon spelen. Cowgirl was zalig, alleen al omwille van het zicht op Lolita haar wondermooie borsten. Afgemaakt met hondjes, waarbij ik heel hard mocht beuken. Terwijl ik Lolita aan het neuken was, keek ze me voortdurend geil aan in de spiegel: lekker PSE!
 
Ik ben stevig klaargekomen en toen kon Lolita de kamer plots niet snel genoeg verlaten. No time for smalltalk. Ach, maakte mij eigenlijk niet uit: ik had mijn pleziertje toch al gehad.
 
Lolita haar aftersales waren btw verassend goed: ze is in de korte tijd dat ik na mijn kamergang nog in SS was, nog 3 keer bij me langsgekomen en heeft me nog verschillende kusjes gegeven. Waarom moest dat op de kamer dan ineens zo snel gaan.

Herhalingsgevaar: Klein. Voor haar looks geef ik Lolita een 9, voor haar service een 6 en voor haar adem een 3.
Maar als haar borsten me nog eens betoveren, zou een herhaling er toch zomaar eens kunnen inzitten.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Lolita (Lola - Lollipop), Roe
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2013, 15:17:40 »
Vrijdag 29 november was ik voor de eerste keer bij SS. In de algemene topic al reeds aangegeven wat voor prachtclub met pracht ambiance deze club heeft. Ik was er om 11 uur en ging tegen 20 uur naar huis. Alles geprobeerd wat deze club te bieden heeft en 3x met een dame gekamerd. Eerste kamergang met de Macedonische Gaby en de laatste was met de Poolse Stella. Beiden prima sessies van een uur.
De tweede kamergang was met Lollipop. Ik schat dat het zo rond 15-16 uur was. Er was veel te kiezen. Minder beren dan dames. Op een gegeven moment werd ik van achteren 'aangevallen' door een jonge dame die later bleek Lollipop te zijn. De dame komt erg 'horny' over en met haar speelse tongetje dat ze steeds naar buiten steekt weet ze je in de pocket te krijgen. Er is sprake van enige presales. Ik probeer tijdens de presales ook achter wat achtergronden van de dame te komen. Dat lukte vrij aardig bij deze dame. Door haar erotische presales (en ik was ook weer aan eenkamergang toe) ging ik met haar op kamer. Ik had haar nog voor de kamergang gevraagd of te aan TZ doet. Dat was het geval. Op de kamer ging ze snel van start. Heel even TZ en dwaalde al snel af naar mijn yoghurtbus om de zeer korstonding te pijpen. Al na zo'n 5 hooguit 10 minuten ging het CD er om. Ik maakte de opmerking dat ik het wel erg snel vond gaan (ik ben een GFE liefhebber). Of ze begreep me niet of ze wilde me niet begrijpen. Ze begon me in cowgirl te berijden. Ik had het eigenlijk wel gehad en liet het toe om snel tot een hoogtepunt te komen. Daarna meteen douchen op de kamer. Ik stond in minder dan 25 minuten inclusief douchen weer buiten. kosten €50. Er was geen click, helemaal niets.
Geen aftersales. Ik vroeg haar buiten de kamer waarom het zo snel moest? Ze zei toen, had je liever een uur gewild? Die moet nog veel leren of is niet geschikt voor dit werk......!
Het moge duidelijk zijn dat deze dame niet voor herhaling vatbaar is.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Lolita (Lola - Lollipop), Roe
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2013, 13:59:46 »
Lola or Lolita, but she preferred the name of Mia in Acapulco.
21y, from Galati.
20 days in Germany (when we met)
Undoubtedly the most beautiful girl this day. Gosh, I have a crush on her  :-P
  • 1.60-1.65m
  • Pretty round face "Selena Gomez style", quite characteristic of the "lolita" gender (as Adelina in samya)
  • Beautiful light brown eyes
  • Very cute smile with beautiful teeth
  • A nice C cup, solid and gorgeous like Elisa’s
  • Thin waist that emphasises her great ass
  • Rather clear skin but dark fluff quite visible at her back. It’s funny. She’s a real brunette  ;D
Obvioulsy, she doesn’t know how to hunt clients. Behind this, lies more some clumsiness than a shark attitude.

That’s why our first contact didn’t work out well.
At the 2nd contact, when you take the time to talk with her, make her laugh, to focus on her interests, exchanging words in Romanian with her, she shows a different attitude. The kind I like.
However, she has some brat attitude that somehow reminds me of Alice.

She is the most active and most enthusiastic girl in the place.
she laughs, dances, tries pole and other stuff, but don't do rough stuff as Lorena do

Very good feeling between us (inside and outside the room), very affectionate, very enthusiastic.
of course she knows why she's here, but I think she shows her true potential and lets herself go completely when she has the feeling.
Otherwise, you must feel like she has a pro attitude.
her attitude and everything she provided to me was ... great.
 
Besides, she often seeks my company when she is free (in bar or restaurant ).
she is always very sweet and cuddly with me, but can be rather clumsy with some other guys.

Despite my recommendations, none of the french speaking guys will try to go with her.
"Boff aproved" is apparently an untrusty shitty label. No big deal and I would even say do not go.

As far as I’m concerned, 3 times with her this day , only her and no one else.
I found my jewel for the day, and maybe more.
 :great:
« Laatst bewerkt op: 27 december 2013, 14:11:35 door boff »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lolita (Lola - Lollipop), Roe
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2014, 13:15:25 »
Ik ben gisteren in Sixsens op herhaling geweest met Lolita. Het was een betere ervaring dan de eerste keer, maar het was nog steeds niet uitstekend. Alles blijft een beetje gehaast overkomen ::).
 
Hoe dan ook: ik ben gek van Lolita haar billen en vooral van haar mooie borsten  :showtits1 (en gisteren liep ze meestal topless rond, dus ik heb mij de ogen kunnen uitkijken! :-\), Lolita haar pre- en aftersales zijn uitstekend en haar service is misschien niet top, maar toch zeker goed te noemen, dus ik ga er zeker nog mee op herhaling gaan 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Lolita (Lola - Lollipop), Roe
« Reactie #4 Gepost op: 29 december 2014, 21:12:18 »
Flink uit de starblokken geschoten, gisteren  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Lolita (Lola - Lollipop), Roe
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2015, 15:13:40 »
Afgelopen vrijdag toch eens met deze mooie 21 jarige meid van 1.60m naar de kamer geweest. Ze heeft lang zwart haar, een beetje sproetjes en een heerlijke natuurlijke C cup.
Ik was met haar voor mijn eerste kamergang die dag op de kamer gegaan , achteraf gezien was een latere kamergang beter geweest.
Het tongzoenen was ok mistte een beetje de echte overtuiging. Het pijpen was prima. Ik ben heerlijk in cowgirl klaargekomen. Toen ik was klaargekomen ging ze met haar benen omhoog tegen de spiegel en haar rug naar mij toe liggen.  Toen ik haar vroeg bij me te komen liggen zodat er nog een tweede ronde in zou zitten vertelde ze me dat je maar 1 keer mocht klaarkomen in een half uur. Dus dat neuken er ook niet meer inzat als ik maar een half uur wilde . Ik was geshockt. Ze zei, we kunnen het wel bij de theke na gaan vragen, maar dat heb ik maar achterwege gelaten. Ze was wel bij me komen liggen toen ik dit haar gevraagd had. Ik heb dit nagevraagd aan een andere meisje waar ik al vaker mee op de kamer geweest en het blijkt inderdaad te kloppen. Jammer dat ze, nadat je bent klaargekomen, dit niet een beetje beter brengt dat je maar 1 keer mag klaarkomen in een half uur.
De service die ze gaf was zeker niet slecht maar doordat ze het zo bot zegt van 1 keer klaarkomen in een half uur was de geilheid er ook wel direct vanaf en heb ik het zeker niet verlengd tot 1 uur. Anders had ik misschien nog wel overwogen om langer te blijven. Met andere woorden zet deze meid eerst goed aan het werk en kom zo laat mogelijk klaar en dan denk ik dat je misschien toch naar tevredenheid de kamer kan verlaten.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Lolita (Lola - Lollipop), Roe
« Reactie #6 Gepost op: 3 april 2016, 00:41:16 »
==>> YinYang onder de alias MIA
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mia (Lolita/Lollipop ex Sixsens), Roe
« Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2016, 19:46:04 »
Vandaag opvallend aanwezig in YY. Ook hier is het 1 van de mooiere meiden. Mij zal ze echter niet meer tot een kamertje kunnen verleiden. 2 keer in SS was voldoende met deze meid.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mia (Lolita/Lollipop ex Sixsens), Roe
« Reactie #8 Gepost op: 4 december 2016, 10:30:59 »
=> LR, artiestennaam Anna.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Anna (Mia ex YY, Lolita/Lollipop ex Sixsens), Roe
« Reactie #9 Gepost op: 26 december 2016, 20:13:41 »
terug in YY

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Mia (ex Lolita/Lollipop Sixsens), Roe
« Reactie #10 Gepost op: 31 juli 2017, 10:33:14 »

Ik was op weg van de bar naar het terras toen ik langs Mia liep die net van buiten kwam. Ze haakte haar arm in de mijne en vroeg waar we naar toe zouden gaan. Ik zei haar dat de keuze aan haar was. Ze leidde me naar de bankjes bij het restaurant en vroeg me waarom we nog nooit naar de kamer waren geweest. Ik zei haar dat ik nooit zelf op een dame afstap en legde uit waarom. Ze snapte wat ik bedoelde. Het gesprekje verliep vlot en al snel had ik een goed gevoel bij haar. Toen ze na een minuut of tien voorstelde om naar de kamer te gaan was ik al overtuigd dat dit wel eens een schot in de roos kon zijn.

Op de kamer had ik me even snel opgefrist onder de douche en toen ik terug liep de kamer op zat ze in een uitdagende houding op bed met een ondeugende blik op haar guitig koppie. Een mooi lijf met een stel prachtige borsten. Gewillig legde ze zich op haar buik en begon ik haar te masseren, gevolgd door langzaam mijn vingertoppen over dat goddelijke lichaam te laten gaan. Dit bezorgde haar kippenvel en dan weet je dat een dame ontspannen is. Ze draaide zich mijn kant uit en wederzijds strelen werd afgewisseld met zoenen.

Inmiddels was mijn kleine partner in crime al volledig in gelid. Iets wat haar niet onopgemerkt voorbij was gegaan. Haar handje besloot om even nader kennis te maken en ze deed dit op een perfecte manier. Als tegenzet speelde ik met haar borsten. Tussendoor plaagden en dolden we elkaar. Langzaam werkte ze naar het echte werk toe. Ze sabbelde aan mijn oorlel en vervolgde haar weg langzaam via mijn nek richting tepels. Plagerig beet ze erin. Ze vervolgde haar weg naar beneden en positioneerde zich dusdanig dat ik haar lichaam in volle glorie kon aanschouwen en strelen terwijl zij mij pijpte. Heerlijk traag en op de wijze die mij het meest kan bekoren. De wijze waarop ze je daarbij aankijkt is alleen al een kamergang met haar waard. Langzaam liet ze haar tong langs de schacht glijden om ook de ballen te bewerken. Ze bleef het oogcontact zoeken en peilde op deze wijze precies mijn voorkeuren om er "misbruik" van te maken. We besloten een korte sigarettenpauze te houden.

Ditmaal zette ze zich tussen mijn benen en vroeg of ik ook interesse had in extra's. Ik speelde de vermoorde onschuld en ze gaf aan dat ik in haar mondje mocht klaarkomen als ik wilde. Dit zou zeker een optie zijn geweest ware het niet dat ik haar absoluut ook wilde neuken. Er volgde wederom een sublieme BJ waarbij ze precies aanvoelde wanneer het moment was aangebroken om over te gaan tot de daad. Condoompje werd aangebracht, een beetje spuug op haar poes en de rodeo kon beginnen in cowgirl. Heel rustig en zeer intiem waarbij ze het oogcontact blijft houden. Na een tijdje zijn we overgegaan in lepeltje lepeltje. Ook nu weer in de slow modus. Ze raakte zelf ook behoorlijk op stoom en tempo werd langzaam opgevoerd terwijl zij ook behoorlijk tegendruk gaf. Uiteindelijk zeer intens klaargekomen en ze liet me lekker nastoten. Ze kwam lekker in mijn armen liggen om samen nog na te genieten. We rookten nog een sigaretje en na twee uur zeer tevreden de kamer verlaten.

Voorheen vaak getwijfeld om met Mia te kameren en kan me nu alleen maar voor de kop slaan. Ze had een 100% score gehad op de GFE-factor als ze niet nadrukkelijk naar een FT-tje had gehengeld. De persoonlijke klik en sexuele chemie klopt tussen haar en mij en er zullen in de toekomst zeker nog de nodige herhalingen volgen. Nu twee van de drie voormalige YY-angels van het podium zijn verdwenen en de derde slechts sporadisch haar opwachting maakt in het sprookjesbos kon Mia wel eens één van de dames kunnen worden om de vacature in te vullen

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Mia (ex Lolita/Lollipop Sixsens), Roe
« Reactie #11 Gepost op: 8 augustus 2018, 10:11:42 »
Die kleine dondersteen zag er gisteren weer zo leuk en uitdagend uit in d’r sportbroekje en bijpassende sport-bh....
En toch... op haar altijd vriendelijke glimlach en het roepen van mijn naam heb ik haar toch weer weerstaan.
Mocht er dit jaar nog een keer een bezoek aan YY gegeven worden, dan gaat zij voor de bijl  :lol_hitting: