Auteur Topic: Adela (Duitse - Roemeense)  (gelezen 32977 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse - Roemeense)
« Gepost op: 7 december 2013, 09:10:54 »
Mijn 2de DVP gisteren in GT was de 21 jaar jonge Duitse Adela. Adela werkt sinds april in GT. Ze liep gisteren topless rond in GT. Adela heeft lang blond haar en een héél mooi gezichtje met een putje in haar kin. Ze heeft een heel mooie A-cup en een lekker kontje. Ze had 1 tattoo in haar liesstreek. Piercings kan ik me niet herinneren.
 
Mijn eerste kamergang gisteren in GT was enigszins tegengevallen, dus ik hoopte dat het met Adela allemaal een beetje beter en leuker zou worden, maar dit zou mijn slechtste kamergang van het jaar worden.
 
Adela haar pre-sales waren nochtans heel goed. We hebben een leuk gesprekje gehad en Adela haastte zich zeker niet om de sleutelvraag te stellen.
 
Op de kamer begon alles ook veelbelovend: Adela tongzoende zalig: lekker hevig en met veel gevoel. Ondertussen mocht ik haar overal betasten. Piet stond klaar en Adela wou me gaan pijpen. Plots zegt ze: ik ga je pijpen met condoom. Ik zag dat niet zo zitten, maar ik wou de zo goed begonnen kamergang niet verpesten door een discussie, dus ik liet haar maar doen. Het pijpen was vervolgens veel te zacht en inspiratiloos en dat, in combinatie met het condoom, zorgde er voor dat mijn erectie terug verslapte. Adela vroeg mij wat er scheelde en ik antwoordde dat ik moeilijk opgewonden raak van PMC. Plots zegt ze doodleuk dat ze meestal wel pijpt zonder condoom, maar dat mijn eikel er aan de onderkant vreemd uitziet en dat ze schrik heeft dat ik de 1 of andere ziekte heb. Ik zei haar dat ik een perfect normale penis heb, dat ik kerngezond ben en dat heel veel voorgaande vrouwen nog nooit een negatieve opmerking hebben gemaakt over Piet. Enfin: ze viel niet te verwurmen en bleef er bij ze ze 'bang' was van kleine Piet.
 
Ik denk niet dat ik nog moet zeggen dat mijn lust ondertussen volledig verdwenen was, dus na 20 minuten heb ik de kamergang verbouwereerd afgebroken.
 
Later heb ik van enkele andere ijsberen vernomen dat Adela normaal gezien een goede tot uitstekende service biedt op de kamer, maar dat ze extreem bezig is met hygiëne. Allemaal geen probleem voor mij, maar de manier waarop ze mijn kleine Piet 'wantrouwde' en 'behandelde' was er zwaar over. Arme kleine jongen.
 
Ik heb later in HP uit pure frustratie Corina en Christina mijn Piet van boven tot onder laten controleren , met zowel hun handjes als hun mondjes en zij hebben mij verzekerd dat het een mooie Piet is en dat er niks mis mee is. Oef!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 7 december 2013, 16:39:14 »
Ik denk dat Adela een beetje "Pietje precies" is... en jouw kleine Piet een "Zielepiet", althans bij Adela, zeker niet bij Corina en Christina!

Maak je geen zorgen, heeft allemaal met Sinterklaas te maken, en die gaat vandaag met al zijn Pieten weer terug naar Spanje... :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 7 december 2013, 16:45:52 »
 :o :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2013, 19:25:53 »
Ik lees beter niet onder GT want het bevestigt enkel maar mijn idee over die club.  Voor het eerst kom ik op vijf minuten twee recensies tegen waar een sessie van armoede moest afgebroken worden zonder orgasme  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2013, 20:13:27 »
Ik lees beter niet onder GT want het bevestigt enkel maar mijn idee over die club.  Voor het eerst kom ik op vijf minuten twee recensies tegen waar een sessie van armoede moest afgebroken worden zonder orgasme  :douchen .


Let er ook op dat er tig recensies staan bij GT waar de dames wel een goede service geven.
Op deze manier een club afkraken (niet af-afkraken, maar je vooroordeel bevestigd willen zien) is makkelijk. Dan is Haus Panthera een slechte club, dan is Babylon een slechte club, dan is SixSens een slechte club, dan is PSR een slechte club. Want in alle clubs zitten meiden die een ramp zijn op kamer.


ook in jouw favoriete clubs, en zijn die clubs daardoor slecht?


De meiden die in PSR werken werken ook wel eens in LR of GT of Babylon, of Magnum of Dolce of Sharks....


Slechte clubs zijn er dus niet , het is een kwestie van je voorkeuren, maar vooroordelen en enkele meiden aanhalen om die vooroordelen te bevestigen, is aan jezelf vragen of gras groen is van keur. En het antwoord op die vraag weten we allemaal, gras is namelijk blauw  :111: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #5 Gepost op: 28 december 2013, 02:50:21 »
Ook ff reageren: de gemiddelde service van de GT meiden ligt wel degelijk lager dan die van de meiden uit Sixsens, Van Goch, Haus Panthera... maar zeker niet alle meiden zijn slecht. Afgelopen avond nog eens 4 uurtjes in GT beland, met 2 Duitse meiden gekamerd en dat was zeker niet slecht :pompe. Voor 1 van beiden plan ik zelfs snel naar GT terug te keren :o ;D.
Ik heb er vooraf niet achter gevraagd, maar beide meiden zoenden btw op de kamer!



 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #6 Gepost op: 28 december 2013, 03:08:01 »
Ook ff reageren: de gemiddelde service van de GT meiden ligt wel degelijk lager dan die van de meiden uit Sixsens, Van Goch, Haus Panthera... maar zeker niet alle meiden zijn slecht. Afgelopen avond nog eens 4 uurtjes in GT beland, met 2 Duitse meiden gekamerd en dat was zeker niet slecht :pompe . Voor 1 van beiden plan ik zelfs snel naar GT terug te keren :o ;D .
Ik heb er vooraf niet achter gevraagd, maar beide meiden zoenden btw op de kamer!


Gt dit jaar 1 maal bezocht ergens net voor de vakantie, 2 dames gehad, 2 Duitse blonde, 1 maal voortreffelijk en een heel goed. Allebei kussen of het leven ervan afhing en wachtijden waren hooguit 5 minuten, kon nauwelijks vooraf douchen.


Voor de 1e wou ik de week erop al terug, maar ik ben ijzersterk en ging naar PSR. daat had ik het helaas minder. Ik kies altijd slecht, dus ik weiger hier de stelling aan te nemen dat Gt bij voorbaat slecht is. Het is maar net hoe je het treft, zoals bij zoveel andere club.


Dames rouleren en zo zal het altijd blijven dat er overal goede en overal slechte zitten. Generaliseren is dan ook niet mogelijk, niet voor GT, niet voor PSR en ook niet in HP.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #7 Gepost op: 28 december 2013, 03:24:36 »
De wachttijden waren daarstraks ook minimaal: 1 minuut en 5 minuten.

Ach: GT zal altijd voor- en nadelen en voor- en tegenstanders hebben (net als alle andere clubs).

GT is lange tijd mijn favoriete club geweest. Ondertussen staat de club niet eens meer in mijn favoriete top 5, maar ik kom er toch nog altijd graag eens terug. Daarstraks vond ik de sfeer er bijvoorbeeld echt top: druk, maar niet te druk, gewoon lekker gezellig. En waar je ook keek, zag je mooie vrouwen. Meer moest dat niet zijn! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #8 Gepost op: 5 oktober 2016, 07:13:59 »
Adela loopt nog steeds mooi te wezen in GT.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse)
« Reactie #9 Gepost op: 23 oktober 2016, 12:13:52 »
She is from Romania.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse - Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 23 oktober 2016, 12:17:13 »
She is from Romania.

Is inderdaad afkomstig van Roemenië, maar zou ook de Duitse nationaliteit hebben. Bon: heb haar in het onderwerp dan maar beide nationaliteiten gegeven 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Adela (Duitse - Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 23 oktober 2016, 12:20:59 »
Fair enough, she grew up in Germany as a teenager, the rest is probably more storytelling than reality i reckon.  ::)
Though this be madness, yet there is method in't.