Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

SJEUFKE

(1/1)

Sjeufke:
In de wereld van de ijsberen ben ik nog nieuw. Maar ik leer snel
Ik kom al ruim 30 jaar bij de dames van plezier. Ik bezocht tot voor kort hoofdzakelijk raambuurten. De meest bekende raambuurten zijn mij wel bekend. Daarnaast heb ik een aantal dames privé bezocht en ook een aantal privehuizen/clubs.

Een half jaar geleden won ik een vrijkaart bij de 'concurrent' H**k*rs voor Sixsens! Via PM kreeg ik het verzoek om deze te ruilen tegen een vrijkaart voor PTXanten. Ik ging akkoord. Ik had toen nog weinig kennis van het concept van PT's. Toen ik op de diverse fora las hoe het concept ineen zit, had ik toch wel mijn bedenkingen over de seks in het openbaar. Op een maandag (want dat bleek een rustige dag te zijn) in september heb ik de grote sprong gewaagd. Na deze eerste kennismaking ben ik nog 3 x terug geweest in 3 weken. Als er een schaap over de dam is volgen er meer, is het spreekwoord. Sindsdien bezoek ik ook saunaclubs. De sfeer van saunaclubs bevalt mij wel. Relaxt, in een erotische omgeving en dames met een mooie optiek.
Wat ik zoek is over het algemeen een GFE met TZ en PZC. Liefst met pre- en aftersales. Als de klik er is met de dame, is een kamergang al snel een uur of meer. Daar geniet ik echt van. Een slechte eigenschap van mij is, dat op het moment het bloed uit mijn hersens vloeit naar mijn genotspier, ik niet meer helder kan denken. Intussen loopt de teller van de dame wel door  Enfin, ik moet nog ervaring opdoen
Maar ik ga zeker nog eens terug naar Xanten of een andere PT of Pauschalclub waar je gewoon lekker een dagje kan rampetampen 
Na mijn ervaringen van de laatste maanden besef ik dat ik de ramen niet meer of nog maar zelden zal bezoeken. Dat geldt ook voor de privehuizen of voor de dames die seks thuis aanbieden. Waarom? De prijs-/kwaliteitverhouding......! Verschil in omgeving, de tijd dat je er kan vertoeven, ambiance, Wellness, hygiene, eten en drinken en last but not least.....de service van de dames in de clubs. Je kunt je afvragen waarom er nog mannen zijn die niet naar saunaclubs gaan......oke...ik wist het een aantal maanden geleden ook niet
Tevens brengt dit forum beren bij elkaar en dat leidt soms tot het vieren van een verjaardag of gewoon lekker afspreken in een club!

Ik hoop nog heeeel veeeel beren te ontmoeten!

Mannen tot gauw!

Hansdordt:
Zelfde bouwjaar als ik dus dat zit wel goed; ) En dan helemaal naar Rotterdam en Den Haag rijden voor een wipje? Toen de Duitse saunaclubs nog niet ontdekt natuurlijk, just like me :) Helaas voor mij wat verder rijden maar wel de moeite waard. We komen mekaar vast wel een keer tegen. Misschien de 27 op mijn feestje in HP?

sexmachine:
Wie onze "SJEUF" nog neit kent, vanaf heden bestat er geen twijfel meer ...

Indien je dit tafereel in SixSens of Babylon ziet, dan mag je gerust zijn, dat is 'em  ;D ;D

[attachimg=1]

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie