Auteur Topic: Stripclub voor vrouwen  (gelezen 39589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carolinamontana

  • Gast
Stripclub voor vrouwen
« Gepost op: 8 december 2013, 21:36:49 »
Ik ben op zoek naar een stripclub regio Antwerpen. Liefst in de buurt van Turnhout . Het enige probleem, ik zoek een club met mannelijke strippers. En ik ben er een leek in dus bij deze vraag ik jullie raad. Tnx!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Stripclub voor vrouwen
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2013, 23:05:47 »
Ik ben op zoek naar een stripclub regio Antwerpen. Liefst in de buurt van Turnhout . Het enige probleem, ik zoek een club met mannelijke strippers. En ik ben er een leek in dus bij deze vraag ik jullie raad. Tnx!


Ik denk NIET dat dat soort clubs in België bestaan, Carolina  :017:


Maar er zijn hier genoeg mannen aanwezig die graag een stripshow willen geven voor een dame  ;D


Seksenfun, dolfie, en anderen .... waag jullie kans  :dance2 :happy :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Stripclub voor vrouwen
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2013, 02:11:17 »
Ik ben op zoek naar een stripclub regio Antwerpen. Liefst in de buurt van Turnhout . Het enige probleem, ik zoek een club met mannelijke strippers. En ik ben er een leek in dus bij deze vraag ik jullie raad. Tnx!


Beste Carolina,


Ik ben zelfs niet meteen feministisch ingesteld, maar ik geef je graag wat info. In Belgie zou ik het niet weten, maar ik weet dat er in NL wel dit soort clubs of clubavonden zijn, Er hangt me iets in mijn hoofd van Eindhoven of Gemert of Helmond, maar ik weet dat er wel eens van deze avonden ergens zijn in Brabant.


Wat ik al zeg ik weet zeker dat het er is, zelf bezoek ik deze niet en ik ben wel eens in Manila Filipijnen in een herenstriptent geweest, maar dat is 20 jaar geleden. Ik heb echter wel een nichtje die nogal bazig is en die erg geinteresseerd lijkt, ik zal het eens navragen of misschien weet zij een inhuurbare stripper of striptent of stripgelegenheid, misschien weet zij wat ik vergeten ben.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik vind de suggestie van SM niet eens zo gek, met name Dolfie kan geweldig goed dansen (Zuid Amerikaans, Rumba, etc. geen flauwekul !!) en hij vind het ook erg leuk ook. Helaas of gelukkig voor jou kun je mij niet zo gek krijgen, ik betaal liever zelf.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Stripclub voor vrouwen
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2015, 20:24:03 »
In 't Hazepad mogen vrouwen binnen, maar ze hebben daar geen mannelijke strippers. In Antwerpen zou je zoiets wel moeten hebben... Misschien Dorsia of zo?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Stripclub voor vrouwen
« Reactie #4 Gepost op: 26 juli 2015, 22:26:18 »
In 't Hazepad mogen vrouwen binnen, maar ze hebben daar geen mannelijke strippers. In Antwerpen zou je zoiets wel moeten hebben... Misschien Dorsia of zo?
Stripclub Dorsia?

Mannelijke strippers enkel "on demand", normaal gezien enkel vrouwelijke strippers ....
Biertje 5 euro
Longdrink10 euro
Lapdance van enkele minuutjes 35 euro
Champagne lapdance van 30 minuten 250 euro


Goed voor dure vrijgezellenavonden en misschien eens leuk voor een bende giecheltruutjes om er binnen te vallen, maar daarmee houdt het dan ook op .... en als je echt fun wilt ben je een pak euri kwijt


Meiden dansen topless, geld in de broekjes steken is verboden, je moet met ticket-chips kopen die je dan aan de strippers kan geven.
Strippers zijn zeker niet zo mooi dan de dansmariekes in Samya of de dames die op de toog dansen in Living Room.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Stripclub voor vrouwen
« Reactie #5 Gepost op: 29 juli 2015, 14:40:05 »
Als je er naar vraagt, kun je daar wel mannelijke strippers krijgen. Het is daar wel wat prijzig inderdaad, maar  sommige mensen willen gewoon één keer gaan en dan weer een tijd niet. Dan is dit beter dan bv. de American Bar Extreme of zo. Sommigen gaan ook na het uitgaan even kijken. Tenminste, als je binnen mag. Ben er ooit eens geweigerd omdat ik in het gezelschap was van twee mensen die daar kennelijk een keer boel hadden getrapt (ze werden herkend door de buitenwippers)...

Hazepad adverteert ook uitdrukkelijk voor vrouwen tegenwoordig, dus misschien dat daar ook wel mannelijke strippers on demand zijn?