Auteur Topic: Stripclub voor vrouwen  (gelezen 39589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carolinamontana

  • Gast
Stripclub voor vrouwen
« Gepost op: 8 december 2013, 21:36:49 »
Ik ben op zoek naar een stripclub regio Antwerpen. Liefst in de buurt van Turnhout . Het enige probleem, ik zoek een club met mannelijke strippers. En ik ben er een leek in dus bij deze vraag ik jullie raad. Tnx!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Stripclub voor vrouwen
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2013, 23:05:47 »
Ik ben op zoek naar een stripclub regio Antwerpen. Liefst in de buurt van Turnhout . Het enige probleem, ik zoek een club met mannelijke strippers. En ik ben er een leek in dus bij deze vraag ik jullie raad. Tnx!


Ik denk NIET dat dat soort clubs in België bestaan, Carolina  :017:


Maar er zijn hier genoeg mannen aanwezig die graag een stripshow willen geven voor een dame  ;D


Seksenfun, dolfie, en anderen .... waag jullie kans  :dance2 :happy :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Stripclub voor vrouwen
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2013, 02:11:17 »
Ik ben op zoek naar een stripclub regio Antwerpen. Liefst in de buurt van Turnhout . Het enige probleem, ik zoek een club met mannelijke strippers. En ik ben er een leek in dus bij deze vraag ik jullie raad. Tnx!


Beste Carolina,


Ik ben zelfs niet meteen feministisch ingesteld, maar ik geef je graag wat info. In Belgie zou ik het niet weten, maar ik weet dat er in NL wel dit soort clubs of clubavonden zijn, Er hangt me iets in mijn hoofd van Eindhoven of Gemert of Helmond, maar ik weet dat er wel eens van deze avonden ergens zijn in Brabant.