Auteur Topic: Verversrui 02/3, Layla  (gelezen 23832 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, Layla
« Gepost op: 10 december 2013, 11:41:12 »
Ik was zeer aangenaam verrast door eens iets nieuws te proberen. Ik geef het eerlijk toe, ik ben nogal simplistisch als het mijn standaardbezoek betreft. Een geweldig uitziend stootkussen met een lekker lijf en ik kom al zalig klaar na een tiental miniten. Vele van mijn bezoekjes aan de dames van lichte zeden zijn dan ook tot die samenvatting te herleiden...

Maar soms zijn er pareltjes, in het verleden Daniella (super kinky en wellicht nog lang mijn absloute topper, VR20), Emily (lang vast meubilair geweest maar nu regulier werk gevonden, SS 1), Mira (top-bitch met ultravenijning karakter, vandaar dat ze op gangsters viel wellicht) SS 34), in het zeer recente verleden ook Erika (al stak haar karakterke mij op den duur wel tegen), en nu vandaag dus een nieuwe op dat lijstje, en met stip op de hogere treden, Layla.

Een eerste bezoekje doe ik steeds aan 50 euro. Dat heeft als voordeel dat je kan testen of het meer waard is. En eigenlijk is ze meer waard, maar het bleef ook nadien bij 50 euro. Geen gevraag om extra geld, en steeds betere sex. Hoewel je het acteren nooit kan uitsluiten lijkt ze er zelf van te genieten. Ik merk ook adt ze me langer op de kamer houdt omdat ze het fijne sex lijkt te vinden tussen de andere klanten door. Poesje likken, geen probleem, kontje likken geen probleem, ballen likken doet ze spotaan, babbel tevoren en nadien, steeds. En dan dat lijf. Ik val niet op superslank noch op mollig, maar zo'n lijfje, om duimen, vingers en vooral dat lijf zelf bij af te likken. Misschien een tattoetje te veel, maar dat stoort me niet.

Kortom, een blijvertje voor mij. Best zou ik dit niet posten want wie weet wordt ze dan te druk bezocht. I like her, ze maakt het verschil tussen al die andere stootkussens, en waarom? wellicht gewoon omdat die klik er is.... En wat zeker een pluspunt is, is dat ze ze je kijkverlangend en genietend aankijkt terwijl je (of zij) klaar komt, ik kon me niks voorstellen bij het begrip 'zaadvragende ogen', maar nu dus wel, lekker donkere kijkers op een zalig lieflijk smoeltje. Hmmm... Beter vond ik nooit....

 :shakekontje

Note Mechelen : adres aangepast owv volgorde.
« Laatst bewerkt op: 10 december 2013, 14:51:46 door mechelen »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, Layla
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2013, 14:53:40 »
Weer een nieuwe dame :cheer:.

Werkt deze juffrouw overdag of 's avonds Barti?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, Layla
« Reactie #2 Gepost op: 10 december 2013, 17:30:11 »
S nachts. Staat er al paar maand. Pikzwart haar. Vaak blauw broekje en vijftal tatoeages
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....