Auteur Topic: FKK Palast - Freiburg im Breisgau  (gelezen 44589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Palast - Freiburg im Breisgau
« Gepost op: 11 december 2013, 14:05:23 »
Naam: FKK Palast.

Adres: Tullastrasse 79, D-79108 Freiburg.

Website: http://www.fkk-palast.com/index.php

Telefoonnummer: 0049 761 55633711

E mail: info@fkk-palast.com


Openingstijden:
Zo - Do, 12.00 – 03.00 h
Vr – Za, 12.00 – 05.00 h


Prijzen:
Entree € 60,- dames € 60,- per half uur, incl. TZ, PZC, NMC.

Faciliteiten:
Bar, Kino, Sauna, Whirlpool, Stoombad, Buitenterras met kleine Whirlpool, Dakterras.

Open sinds oktober 2011.
« Laatst bewerkt op: 11 december 2013, 14:28:05 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Palast - Freiburg im Breisgau
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2013, 14:16:13 »
Ik had weer eens een klus in de Elzas, komt hooguit een paar keer per jaar voor. Landschappelijk een mooi gebied, met best veel cultuur. De traditie van de kerstboom vindt hier bijv. haar oorsprong. Maar het allermooiste van de Elzas is wel dat het niet ver van de Duitse grens ligt. Veel Fransen doen hun inkopen in Duitsland, waar de prijzen een stuk lager liggen. En waar de saunaclubs dan ook een groot Frans cliënteel hebben, want Frankrijk is werkelijk een afschuwelijk wandelland. En waar de dames in die clubs dan ook steevast om een piccolo vragen, want dat stukje Franse cultuur hadden ze gauw door. Ik had de kans om een half dagje naar Freiburg te gaan voor een bezoek aan FKK Palast, service technisch een van de beste clubs die ik ken, kan zich meten met welke club dan ook in NRW of Hessen. Op 12 oktober jl. werd hier nog de European Blowjob Contest gehouden http://www.fkk-palast.com/news-blowjobcontest-2013.php. Omdat ik wat aan de vroege kant was, ging ik eerst iets doen waar ik eigenlijk een gruwelijke hekel aan heb, kleding kopen. Een noodzakelijk kwaad, dat ik altijd zo lang mogelijk uit stel, maar soms moet je wel eens wat.

Zo kwam ik in een enorm warenhuis terecht, en dwaalde een beetje onwennig tussen de rekken kleding. Ik zocht een paar Klamotten uit, en merkte dat er ook hier veel Franse klanten aan het shoppen waren. Sommige Elzassers spreken verrassend goed Duits, maar niet allemaal. Een Frans madammeke keek wat verloren om zich heen, en waagde het erop om voorzichtig aan een van de verkopers te vragen: eh, parlez vous Français? Daar moet je bij Duitsers niet mee aan komen. Tut mir Leid, Deutsch in Deutschland, luidde het nogal botte antwoord. Was over een kant amusant, maar ik had ook wel met het arme mens te doen, dus draaide ik even mijn Franse knop om en schoot te hulp. Ze zocht de schoenenafdeling, maar die bleek op een andere etage te zijn. Tijdens het bedankritueel kwam meteen de Franse onhebbelijkheid boven om een spraakwaterval van heb ik jou daar op je los te laten. Ho ho, un peu lentemant si’l vous plait, als ze langzaam praten, dan versta ik het meeste wel. Mevrouw meldde dat ze het zo heerlijk vond om in Duitsland te winkelen, maar helaas geen woord Duits sprak. Ze vond het zo vervelend dat het winkelpersoneel vaak meteen achter haar stond met de vraag: Kann ich Sie helfen? En vroeg hou je nou in het Duits zegt dat je alleen maar even wilt kijken. Hm, een shopaholic van de bovenste richel. Eigenlijk mag ik zulke wijven niet, want ze zijn vaak aseksueel, maar hebben wel een gat in de hand van hier tot in de hemel. Allemaal mogelijk dank zij de alimentatie van hun ex. Ik raadde haar aan: Hinsetzen und Maul halten bis du gerufen wirst! Aan haar prevelende lippen zag ik dat ze de zin probeerde te onthouden. Waarop ze met een vriendelijk ‘au revoir monsieur’ haar weg vervolgde naar de schoenenafdeling om die eens goed onder handen te nemen. Ze stroopte de mouwen nog net niet op. Lichtelijk gehaast repte ik me naar de kassa om mijn aankopen af te rekenen en ging er als de sodemieter vandoor, voordat ze haar nieuwverworven kennis in praktijk ging brengen. Want ik had geen zin om door een heel warenhuis achterna gezeten te worden door een pissige Française die haar paraplu op mijn rug kapot slaat.

Bij het industrieterrein aan de Tullastrasse aangekomen stapte ik eerst even bij de Burgerking binnen en werkte tegen mijn gewoonte in toch maar zo’n vette Hamburger naar binnen, want een buffet heeft Palast niet. Naast het piccologezeur het andere minpunt tussen de vele pluspunten. Ik zag trouwens een B&B Hotel op loopafstand, goed te weten. Om klokslag twaalf belde ik samen met een andere vroege gast aan en stapten we een zo goed als lege club binnen. Typisch gevalletje maandagmorgen de eerste. Er liep buiten de beide Thekefrauen slechts een dvp rond. Nu was het vervelende dat er nog een telefoontje van een klant moest komen. En je telefoon meenemen is geloof ik niet de bedoeling, want de dresscode is een handdoek. Kwestie van regelmatig bij je locker gaan kijken.

Na een half uurtje was die dame nog steeds de enigste, en hoewel het geen type was waar ik anders op af gestapt zou zijn, ging ik in het onderhavige geval toch maar eens kennis maken. Jelena was uiteraard Roemeense, sprak prima Duits en was op naaldhakken even groot als ikzelf. Had in FKK Lancelot in Offenburg gewerkt, mij wel bekend. Is van dezelfde eigenaar. Dames wisselen wel eens tussen beide clubs. In de zomer ben ik trouwens liever in Lancelot, vanwege het zwembad. Maar Palast is nieuwer en heeft luxere kamers. Jelena zag er niet slecht uit verder, brunette met een stevig B cupje, lekkere billen, maar ik had er geen wauw gevoel bij. Ze was van mening dat een piccolo een perfekte dorstlesser zou zijn. Jammer voor haar, dacht ik daar anders over. Ik had ook niet zo heel veel tijd, dus haal de sleutel maar, het kan altijd meevallen. Op de kamer even een stukje discussie dat ik hier niet verwacht had. Küssen ja, aber keine Zunge. Oh jawel, echt wel, dat is inclusief hier, staat op de website. Ik hoorde haar bijna denken: shit, die gast heeft zich ingelezen. Noodgedwongen ging ze toch overstag, maar het was niet echt van harte. Dacht zeker, een passant die toch niet terugkomt, kan ik me wel even makkelijk van af maken. Begon wel enthousiast te pijpen. Moest haar een paar keer afremmen, als je wat rustiger aan doet, heeft het veel meer effect weet je, de ene man is de andere niet. Condoom erom en haar in missie geneukt, met toch af en toe het tongetje erbij. Ben maar zo hard mogelijk te keer gegaan op dat wulpse lichaam, tot ik diep in haar af ging. Was verder best een goede wip, maar geen herhaling. Mijn voorgevoel klopt meestal wel, maar er was even geen alternatief. Gewoon een meid die er op tijd bij is om een paar vroege klanten te scoren, voordat de toppers de club binnen druppelen, dat zie je wel vaker. Ze kreeg haar honorarium overhandigd, en ik checkte even de telefoon.

Je hebt geduldige klanten en zenuwlijers, en Herr B behoort tot de laatste, zeven keer had hij gebeld terwijl ik die griet lag te neuken. Omdat je hier ook in de lockerroom al harde muziek hebt, trotseerde ik maar even de buitenlucht met mijn handdoek om. Maar ook op het terras hing om de vijf meter een luidspreker, met net iets minder gekrijs dan binnen. Het elfde clubgebod: gij zúlt in de klereherrie zitten! Maar de zaken gaan door, ook als de chef in het bordeel zit, dus toch die klant maar teruggebeld. Herr Uitgewandeld, ich habe mehrmals versucht, aber was höre ich da alles im Hintergrund? Ik reageerde maar laconiek: Ich kann Sie schlecht verstehen, die Musik ist zu laut. Waar ik uithing mocht hij naar gissen. Nadat de deal geregeld was, strekte ik me eens lekker uit in de sauna. En vervolgens in het stoombad. En ging wat afkoelen in de buitenlucht.

Twee watertjes later waren er inmiddels enkele dames bijgekomen. En wat me opviel, dat er hier in Baden-Württemberg nog gewoon gerookt wordt in de barruimte. Ik stapte eens op het meisje met de vrolijkste uitstraling af. Alexia, eveneens Roemeense en goed Engels sprekend. Slank met stevige tietjes en zwart haar. Leuk kennismakingsgesprekje, en dan de vraag: wat zullen we eens gaan doen? Klinkt in ieder geval beter dan: geef je me een piccolo. Laten we maar eens ergens anders heen gaan. Met Alexia ging het zoenen wat beter van start, maar ook niet zoals ik het hier in het verleden wel eens gehad heb. Ze gaf wel een verrukkelijke blowjob. Haar lang geneukt in missie, totdat ze zelf aangaf bovenop te willen. Hoewel het me in die cowgirl positie zelden lukt, zag ze toch kans me binnen een paar minuten klaar te rijden, goed gedaan, meissie.

Ik zette de zwans weer even in het sop, viste een worstje uit de bak, het enige eetbare dat er hier is, spoelde het ding weg met een kop koffie en ging me aankleden, want ik werd over een uur weer in Mulhouse verwacht. Ga je alweer, vroeg de Theke. En was alles in orde? Met wie was je? Ze zag me aarzelen. Nou, Jelena moest ik er op attenderen dat tongzoenen hier inclusief is, anders had ze het niet gedaan. Alexia was in orde. Okay, goed dat je het zegt. Jelena zal er nog wel wat van gehoord hebben, en terecht ook wel. Ik ben niet iemand die zeurt over ieder wissewasje, maar als iets overduidelijk op de site staat, dan houden ze zich er maar aan. Ook bij niet stamklanten. Bovendien liggen de prijzen ook een tientje hoger dan in NRW. Heb ik geen probleem mee, maar dan mag de service ook wel navenant zijn. Meestal is ze dat ook. Maar goed ook, dat ze de kwaliteit bewaken, want als je sommige meiden hun gang laat gaan, dan holt het achteruit. En hoewel het deze keer wat minder spetterend was als vorige keren, wat natuurlijk aan het tijdstip lag, kan ik toch weer terugkijken op een aardig half dagje uit in Freiburg, waar ik in die kledingzaak voorlopig wel, maar in Palast nog lang niet uitgewandeld ben. Ach, het allermooiste van de Elzas is toch wel dat het niet ver van de Duitse grens ligt.
« Laatst bewerkt op: 12 december 2013, 07:54:39 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Palast - Freiburg im Breisgau
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2015, 06:45:41 »
Helaas moet ik constateren dat er hier toch wel sprake is van achteruitgang. Het interieur begint wat sleetsheid te vertonen. De muziek uit de vorige eeuw op zich prima wat mij betreft, maar veel te luid en overal hangen die #$%^&*()! geluidsboxen. De enigste plaats om je oren wat rust te gunnen was het dakterras. Ben je klaar mee in de winter als het te koud is. De line up was deze week ook wat minder. Meer uitschieters naar beneden dan naar boven. Voor mij nog wel voldoende, maar iemand die op echt mooie meiden gesteld is zal toch zijn wenkbrauwen fronsen. Dat was vroeger wel anders, maar vroeger was alles beter, ik weet het. Een Afrikaans meisje met een enorm wilde haardos, de rest Roemeens zo te zien. En er zat er tenminste één tussen die het niet zo nauw nam met de service. Het eerste meisje, Julia was nog wel okay. Slanke twintiger, vriendelijk en ze gaf een degelijke sessie. Goed tz, pzc en nmc, meer hoeft het niet te zijn, maar minder ook niet. Niet the top of the bill, maar een goed nummertje met een aardige meid. Dame twee, Lorena, deed alleen aan alibikussen, zodat je net niet kon zeggen dat ze het niet deed. Zij heeft me doen besluiten om de volgende keer als ik in deze buurt ben, maar een alternatief te zoeken.
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2015, 07:00:00 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Palast - Freiburg im Breisgau
« Reactie #3 Gepost op: 24 december 2015, 17:34:41 »
Je vermeldt dat tongzoenen inclusief de halfuurprijs zit.  Ben je daar zeker van?  Oostenrijkse fora breken de club zo goed als af als het op de service van de dames aankomt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Palast - Freiburg im Breisgau
« Reactie #4 Gepost op: 24 december 2015, 22:53:05 »
Dat was altijd wel zo. Maar zoals ik in mijn laatste bericht al meldde, de service is achteruit gegaan. Zodat ik al besloten had Freiburg te mijden. Ik denk dat de Oostenrijkers gelijk hebben. In deze regio is FKK Basel wellicht een goed alternatief. Iets duurder, minder luxe, hoewel er wel (eenvoudig) eten is. In Palast helemaal geen eten. Maar in Basel tot nu toe altijd goede dates gehad. In Freiburg in het begin ook, maar de laatste keer duidelijk al een stuk minder. Hoe laat je een club achteruitgaan? Door de vrouwen hun eigen gang te laten gaan.

Je vermeldt dat tongzoenen inclusief de halfuurprijs zit.  Ben je daar zeker van?  Oostenrijkse fora breken de club zo goed als af als het op de service van de dames aankomt  :douchen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
FKK Palast - Freiburg im Breisgau
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2018, 10:41:49 »
FKK Palast
Tullastraße 79
79108 Freiburg im Breisgau
Germany
 +49 761 55633711

Entry: 60 EUR or 60 CHF
½ h Service: 60 EUR or 60 CHF

Openning :
Daily 12.00 - 03.00
Fr + Sa 12.00 - 05.00

https://www.fkk-palast.com/


I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
LAURA
« Reactie #6 Gepost op: 22 juli 2018, 18:28:25 »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ANASTASIA (Romanian)
« Reactie #7 Gepost op: 22 juli 2018, 19:19:21 »
Name: Anastasia
Nationality: Romanian
Hair color: blonde
Spoken languages: German, English, French, Italian, Spanish, Romanian
Age: 29/30 years
Size: 1.74 m
Chest: Natural tits, 90 C
Body: Thin, slim.

Anastasia, FKK Palast: https://www.fkk-palast.com/Girl-753-Anastasia.html

Anastasia, FKK Palast: http://www.6profi-forum.com/forum/showthread.php/anastasia-wuensche-werden-wahr-7164.html





I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Palast - Freiburg im Breisgau
« Reactie #8 Gepost op: 22 juli 2018, 19:25:52 »
Delaplace,
warst Du mit den Frauen oder holst Du die Damen nur von der Website?
Bericht wäre natürlich schön.

vanKees