Auteur Topic: Lorena (Roemeense)  (gelezen 27367 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeense)
« Gepost op: 14 december 2013, 00:25:47 »
Donderdag 12/12 ben ik nog eens in Sixsens beland. Ik heb er 2 keer gekamerd. Eerst ben ik op herhaling geweest bij Amalia, daarna was Lorena aan de beurt.

 Lorena is een 21 jaar jonge Roemeense meid (Ik heb btw het gevoel dat ik de laatste tijd enkel nog Roemeense DVP's neuk. Nu, op zich is daar natuurlijk niks mis mee, maar ik ga volgend jaar toch terug voor meer afwisseling proberen gaan, vooraleer ik heel vrouwelijk Roemenie heb geneukt).

Lorena is 1,68m hoog, maar draagt enorm hoge hakken. Ze heeft lang, geblondeerd haar en woensdag droeg ze een rode roos in haar haar. Lorena heeft mooie, donkere ogen en een iets breder, maar heel mooi gezicht.

En ze heeft... een zalig mooi lichaam! Mooi gebruind, platte buik, een mooie, natuurlijke en behoorlijk stevige C-cup en een heel mooi, niet al te vol kontje. Ik vond het 1 van de mooiste vrouwen die ik dit jaar al in een club was tegengekomen.

Lorena heeft een Tramp Stamp en ik meen mij ook een navelpiercing te herinneren.

 Lorena was me (mede omwille van het feit dat ze door haar hoge schoenen boven alles en iedereen uit tornde) onmiddellijk bij mijn aankomst in de bar al opgevallen. Ik kreeg in de club echter al snel het gezelschap van Amalia en zou ook eerst met haar op de kamer belanden. Tijdens mijn gesprekje met Amalia kon ik mijn ogen echter niet van Lorena afhouden. Die bloedmooie meid moest ook nog aan het Pietje geregen worden!

 Enige tijd na mijn kamergang met Amalia zat ik met Licky Luke (met wie ik die dag afgesproken had) aan de bar en mijn lust was op dat moment eigenlijk ver te zoeken. Ik zei zelfs tegen Licky dat het misschien bij 1 kamergang ging blijven. Plots viel mijn oog echter terug op Lorena en we maakten gedurende een 5-tal minuten speels oogcontact. Lorena had duidelijk door dat ik geïnteresseerd was en ze kwam bij Licky Luke en mij staan. Toen ik plots oog in oog stond met die mooie meid, was ik binnen de minuut verloren. Ik moest en zou met haar kameren. En daar was die lust gelukkig ook terug!

 Ik heb me bij Licky Luke verontschuldigd en ik ben me met Lorena in een zeteltje gaan zetten. We hadden een leuk gesprekje, maar ik had zoveel zin in deze meid dat ik haar na nog geen 10 minuten al een sleutel liet halen. Ik heb snel nog een douche genomen en we konden naar de kamer trekken.

 Op de kamer ontdeed Lorena zich van haar kledij en mijn mond viel letterlijk open van bewondering. Wat een mooi lichaam! Slank, maar prefect geproportioneerd op die plaatsen waar ik dat zo belangrijk vind: borsten en billen!

 Haar service: goed tot heel goed. Wel een beetje een afwerkertje.

We begonnen op het bed te zoenen. Dat doet Lorena heel voorzichtig. Veel tong heb ik niet gevoeld. Ze was wel niet gehaast om op pijpen over te schakelen. Dat pijpen dan: dat deed Lorena heel goed, maar veel te kort. Al na amper enkele minuten stopte ze er mee en deed ze een rubbertje om Piet. Ik wou Lorena zo graag neuken dat het niet eens in mij opkwam om te protesteren over de (te) korte pijpbeurt.

 Het neuken: heel goed. Cowgirl was top, alleen al omwille van het zicht op Lorena haar mooie lichaam. Missio was oké. Voelde wel een beetje zakelijk aan en Lorena draaide haar hoofd een beetje weg, zodat ik haar niet kon zoenen. Hondjes was top: ik begon zacht en ze deed goed mee. Ik dreef langzaamaan het tempo op en Lorena leek dat wel te kunnen appreciëren. Uiteindelijk heb ik nog een hele tijd doorgebeukt tot ik het plots niet meer kon houden: BOEM ;D ;D ;D!

Tijdens het neuken keek Lorena me btw voortdurend geil aan in de spiegel die de hele muur bedekte. Lekkere PSE!

 Herhalingsgevaar: 98%. Lorena haar service is goed, zonder te excelleren. Ze kwam bij momenten iets te zakelijk over en hoewel dat bij mij wel meeviel, kreeg ik het gevoel dat ze, als ze de kans ziet, een afwerkertje is. Desalniettemin: haar goede service in combinatie met haar bloedmooie uiterlijk zullen er ongetwijfeld voor zorgen dat we binnenkort nog eens samen op een kamer belanden 8)!
« Laatst bewerkt op: 14 december 2013, 10:43:17 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2013, 12:55:23 »
this girl is crazy and funny.

she's quite tall for a romanian girl, with a big shaped muscular body.

She grabed me at the bar while I was ordering a coffee. As I’m stuck between her muscular legs, she went for a sensual handjob and kisses and bites for 10-15 minutes while I was enjoying my coffee. quite an embarassing situation but not unpleasant anyway, except when I was trying to flee from her, she was strongly squeezing my cock to dissuade me to go away.
I was under attack a couple of times during the day.
she went all the way to the sofa to try and rape me while my mates woudn't do nothing to help  ::)

anyway, I was tempted to go to a room with her but Cochon dit it before I had the chance and told me her attitude in room was a little disapointment compared to her attitude at the bar.
so I declined.

------------------

cette nana est folle et drôle en même temps.

elle a un gabarit plutôt imposant pour une roumaine, un beau corps musclé.

Elle me chopera au bar alors que je commandais un café. En me maintenant coincé avec ses jambes musclées, elle me branlera sensuellement, fera des kiss, me mordra pendant 10-15 min alors que j'essayais de déguster mon café. plutôt embarrassant comme situation mais pas désagréable, sauf quand j’essayais de m’extirper, elle me squeezait fortement la teub pour m’en dissuader.
je subirais 2 autres attaques dans la journée.
elle ira même essayer de me choper sur le sofa pour tenter de me violer sous les yeux passifs de mes acolytes du jour.  ::)

j'ai bien été tenté d'aller en chambre avec elle, mais cochon l'avait déjà fait et m'a dit que son attitude en chambre est plutôt décevante par rapport à celle au bar.
j'ai décliné.
 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2013, 03:01:44 »
Op de kamer is ze inderdaad niet top (ook niet slecht btw!), maar alleen al voor haar uiterlijk hoop ik Lorena op 3/01 toch nog eens in SS aan te treffen! :-\ :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 1 februari 2014, 08:58:45 »
Ik heb gisteren nog eens 2 keer met Lorena gekamerd. 2 keer een uurtje ditmaal. De ervaring was nog stukken beter dan mijn eerste ervaring met haar :)).

Lekker zoenen, uitstekend pijpen, droogneuken, 69, enthousiast neuken :pompe. Het was een waar festijn! ;D

Lorena heeft haar haar btw laten knippen. Ze heeft haar lange lokken ingeruild voor een schouderlang kapsel. Het staat haar wel, maar ik vond Lorena toch mooier met langer haar. Zijzelf blijkbaar ook, want ze is van plan extensions te laten steken. Eerst je haar laten knippen en dan honderden euro's betalen om het terug te laten verlengen  ::) Vrouwen... ;)

Binnen ongeveer een maand zou Lorena SS inruilen voor een andere club. Ze verdient de laatste tijd naar eigen zeggen niet meer genoeg in SS. Ik passeer de komende weken niet meer in SS, dus ik zal haar daar niet meer zien, maar ik hoop haar zeker nog eens in een andere club aan te treffen! 8) 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 052/2014 Sixsens
« Reactie #4 Gepost op: 25 mei 2014, 03:18:49 »
Ce Vendredi 16/05/2014

LORENA.RO  bad26
Grande roumaine musclée parfois blonde et maintenant noirs de cheveux,
elle reste toujours au bar à attendre que l’un ou l’autre l’aborde.
Petit test de la soirée, il devait être 01H du matin
lorsque nous sommes partis en chambre pour une petite demie heure fort sympa,
fille sensuelle mais ne sais pas trop quoi faire,
j’ai donc pris les commandes pour une session en douceur mais réussie.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2014, 09:37:34 »
Lorena is verhuisd naar Yin Yang.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 4 september 2014, 22:04:26 »
Gisteren voor de zoveelste keer met Lorena gekamerd. Ik had al 3 kamergangen achter de rug en begaf me op een bepaald moment naar buiten. Daar trof ik Maria en Lorena aan, die net hadden kennis gemaakt. Maria ontving me met de haar bekende stralende glimlach, Lorena wierp me pruillipjes en boze blikken toe. En naast wie zette ik me neer? Juist ja: naast Lorena. Niets zo opwindend als een boze vrouw.
 
We hebben met ons drietjes een leuk gesprekje gehad (al apprecieerde ik de momenten waarop Maria en Lorena duidelijk over mij aan het roddelen waren in het Roemeens niet zo), tot Maria Lorena en mij verliet, niet nalatend nog even mee te geven dat ik Lorena op kamer moest gaan troosten, aangezien de arme meid naar haar zeggen nog steeds geen enkele kamer had gemaakt.

Ik heb Lorena buiten nog een half uurtje gezelschap gehouden, waarbij de boze blikken langzaam maar zeker ingeruild werden voor knuffels, streeltjes en uitdagende blikken. Net op het moment dat ik me toch maar weer had laten verleiden tot een kamergang kwamen Maria en de ijsbeer die ik eerder in de jacuzzi had leren kennen terug bij ons zitten. Ik had wel zin om Piet nog even te laten rusten en te socializen, maar Lorena haar geduld was duidelijk op, dus al snel werd ik van de tafel weggesleurd en moest ik ons gezelschap achterlaten, achterna geroepen met de woorden: viel spass!
 
Ik belandde rond 23u met Lorena op kamer. Zij drong er op aan om tot sluiting op kamer te bliiven, maar ik was moe en had me voorgenomen om YY rond middernacht te verlaten, dus ik maakte onmiddellijk duidelijk dat we max een uur zouden kameren. Daar was die pruillip meer, maar die heb ik vakkundig genegeerd en ik ben Lorena beginnen zoenen.

Hoewel Piet gisteren al 3 kamergangen achter de rug had en al serieus gebeukt had/afgezogen was, zat er nog heel veel leven in. Na een 10-tal minuutjes knuffelen, zoenen en elkaar betasten ging Lorena dan ook over tot een pijpbeurt. Ik had gisteren al een paar uitstekende pijpbeurten achter de rug, maar die van Lorena kon er zeker mee concurreren. Het was ondertussen al mijn tiende kamergang of zo met haar, dus ze weet ondertussen natuurlijk al wel wat ik leuk vind.

Al pijpend ging Lorena me niet meer klaarkrijgen, maar zin om onmiddellijk zelf te beginnen neuken had ik niet, dus ik liet Lorena me een condoom omdoen en liet haar me bestijgen. Net als Christina en Michaela heeft Lorena een héél mooi lichaam, met zalige borstjes, dus dat was weer genieten.

Cowgirl houdt Lorena jammer genoeg nooit echt lang vol, dus al snel zijn we overgeschakeld op missio, waarbij ik Lorena lekker kon tongzoenen om daarop te eindigen met hondjes. Ik heb die lekkere kont stevig beetgepakt en de billen een beetje uit elkaar getrokken en ik ben beginnen beuken. Ik dacht dat een orgasme er niet direct zou inzitten, maar Lorena voelde verrassend strak aan. Zou het dan toch waar geweest zijn dat ze gisteren nog geen enkele kamer had gemaakt!?

Hoe dan ook: zonder al te veel moeite te moeten doen was daar plots dat orgasme. Ik vulde het condoom nogmaals met een verrassend grote hoeveelheid witte vloeistoffen.

Piet laten schoonmaken en nu bleek dat we het half uur net hadden rondgemaakt. Ik had echter beloofd een uur met Lorena op kamer te blijven, dus dat tweede half uur hebben we dan maar volgemaakt met zoenen, knuffelen en praten. Nog een keertje neuken zat er echt niet meer in.
 
Klokslag middernacht hebben we de kamer verlaten. Ik heb aan de lockers afgerekend en heb nog een lekkere afscheidszoen gekregen en de 'verwittiging' dat Lorena bij mijn volgende bezoek aan YY de eerste meid van de dag moest worden, en niet de laatste.

We zullen zien...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum