Auteur Topic: Inna (Ina)  (gelezen 23054 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Inna (Ina)
« Gepost op: 21 december 2013, 19:20:48 »
haarkleur/-lengte: blond/lang (los)
ogen: groen-blauw
lengte dame: 1,60
postuur/cupmaat: natuurlijke B (mooie volle)/slank tot slank-normaal
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels
leeftijd: 20
tatoeages/piercings: nee/nee
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (erg goed), PZC (zeer goed), NMC (beter dan gemiddeld)
opmerkingen: flinke kont voor een slank figuur met flinke borsten (slank in combi met mooie vrouwelijke volle rondingen)
opmerkingen: intieme houdingen kunnen

 :douchen
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Inna (Ina)
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2013, 19:28:26 »
Hoewel ik niet zo snel op blond val en vaker met lolita's optrek dan "de babes", had ze niet zo lang tijd nodig om mij te overtuigen.  Na een kwartiertje heerlijk pre salen en al heerlijk tongzoenen, liep ik met haar de trappen op naar boven naar een kamer.

Op kamer lekker beginnen zoenen, heerlijk tongzoenen, knuffelen, strelen en ook intieme houdingen konden, zij het dat het zeker in het begin niet zo spontaan lukte met haar.  Na een tijd zakt ze stilletjes aan af naar beneden terwijl we in kleermakerszit in mekaar zaten.  Wanneer ze met haar mond ter hoogte van mijn lul kwam, begon ze aan een heerlijke pijpbeurt zonder condoom.  Ik zat nog steeds recht, zij op z'n hondjes.  Van tijd tot tijd moest ik ze wat afremmen of ik zou veel te snel gekomen zijn.  Ze pijpt perfect!  Ze plaagde me van tijd ook zelf.  Uiteindelijk beginnen neuken in missio.  Heerlijk geneukt.  Van haar kant zou het nog wat beter gekund hebben.  Anderzijds was het erg positief te noemen dat veelvuldig zoenen en tongzoenen tijdens het standje missio geen enkel probleem was.

Na het klaarkomen begonnen we weer te zoenen, te tongzoenen en wat strelen en knuffelen.  Zo werd het halfuur bomvol gemaakt.

Leuke innige after sales aan de bar.

Vingeren heeft ze liever niet  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 21 december 2013, 19:52:07 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man