Auteur Topic: Dea  (gelezen 23167 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dea
« Gepost op: 21 december 2013, 21:32:21 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (in staart)
ogen: bruin
lengte dame: 1,68
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke flinke mooie B
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: 22
tatoeages/piercings: 2 vlinders op de billen, tekst linkse lende tot boven poes/navel
service: PZC (erg goed), zoenen en tongzoenen (zeer goed), FT, DT, beffen, strelen, knuffelen, 69, droogneuken
voordelen: uiterst knap
opmerkingen: FT (ze zuigt er niet de laatste drup uit)


[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]


[attachimg=6]


[attachimg=7]


[attachimg=8]


[attachimg=9]


[attachimg=10]


 :douchen

« Laatst bewerkt op: 21 december 2013, 21:49:24 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dea
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2013, 21:48:52 »
Soms lukt het niet om veel pre sales te krijgen.  Dat ligt dan zowel aan de dame als aan mezelf.  Als de dame direct to the point is en ze is uiterst knap en geil ben ik minder opstandig.  Ze tongzoende trouwens al heel lekker in de lounge.  Ik was trouwens eigenlijk op dat moment van plan om een sauna te gaan nemen.

Op kamer begonnen we mekaar direct flink te zoenen en te tongzoenen.  Ze duwde me op mijn rug op bed en kwam (in missio dus) op me liggen.  Terwijl ze me droogneukte bleven we heerlijk tongzoenen, mekaar kusjes geven, met haar tieten spelen, stevig vastpakken, innig omhelzen, beetje (letterlijk) rollebollen, wat knuffelen en strelen....  Dan breekt het moment aan om aan de blow job te beginnen.  Ze doet dat zo voortreffelijk en ook FT dat ik  haar verschillende keren moest bedaren om een vroegtijdige zaadlozing te voorkomen.  Haar bedaren lukte enkel doordat ik rechtkwam en haar hoofd stevig vastpakte richting mijn hoofd bewoog en mijn tong in haar mond stak.  Na DT volgde dan uiteindelijk een FT.  De FT moet volgende keer wel beter.  Ik zal haar zeggen dat ze haar mond rond mijn lul moet gespannen laten tot ik zeg dat ze los mag laten.  Ze nam namelijk niet alles (tot de laatste druppel) in haar mond.  Na de eerste scheut, hield ze het voor bekeken.  Ondanks dit negatieve puntje zal ik zeer zeker nog op herhaling gaan met deze vamp.  Nog een negatief puntje is dat ze om extra vroeg bij de kastjes.  FT is al extra maar zou wou extra om extra.  Dat had eventueel gekund als de FT completer was geweest.
Ik wilde deze dame eigenlijk neuken maar dat zal voor volgende keer zijn.  Zoals zij kon pijpen, zoals ze over me heen hing op z'n hondjes, zoals ze kronkelde tijdens het zuigen.  Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed.

Na de sessie vertelde ze me dat ik haar vorige keer aan het lijntje had gehouden.  Ik herinnerde me er niets meer van.  Echt waar.  Zo zie je maar.  De ene dag is de andere niet  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man