Auteur Topic: Droomdames  (gelezen 4650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Droomdames
« Gepost op: 22 oktober 2010, 16:57:04 »
Relaxxxe rakkers,
 
Iedereen heeft wel een dame waarvan hij droomt. Elk weekend maak ik zelf weer van mijn droom een nachtmerrie, maar sommige dames blijven in je vage geheugen hangen.. Zelf geef ik een schot voor de boeg, mijn belgische droomvrouw is Veronique de Kock, wat een prachtige dame kijk en geniet.
 





 






 
En welke dame zet jij hiertegenaan ?
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
DroomMeiden
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2010, 17:41:43 »
[box class=windowbg]
Hier droom ik al een tijdje van, in willekeurige volgorde, maar jij kan Veroniqueske nooit poken Foots, ik de deze wel, als ik maar in de buidel tast  ;D


[smg id=945 type=preview align=center width=600 caption="Waiting for sexmachine!"]
[smg id=946 type=preview align=center width=600 caption="Insomnia!"]
[smg id=947 type=preview align=center width=600caption="Insomnia!"]
[smg id=948 type=preview align=center width=600 caption="So What"]

Voila, daar doe ik het momenteel voor ;)


sexmachine
[/box]
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2010, 17:45:12 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Droomdames
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2012, 18:25:51 »
Het gevoel dat iemand niet uit je kop gaat!!!!
Kennen jullie dat?

Ik was deze week in een club... met een stel vrienden. Het was een vrijgezellenfeestje van een vriend van me.
Wij de bewuste club in en dit was niet met tegenzin. Omdat ik al genoeg bier had was ik over gestapt op fris...
Jaja saai maar toch. Over het algemeen lieper er niet zo heel erg veel mooie dames. Een grote russische blonde dame die nogal lomp over kwam, een iets te grote negerin en een dame zonder enig voorgevel.

Plots veranderde het achtergrond muziekje in een wat harde bass die ritmisch elke man de aandacht vroeg. Ik begreep nog niet zo goed wat er aan de hand was maar ik zag nog één barkruk en die stond precies tussen de bar en een paaldanspodiumpje. Dat wordt mijn plekkie bedacht ik me en plofte neer.
Ik draaide me om richting de paal en zag een kort maar prachtig meisje aan komen lopen. Heerlijk lang zwart haar, prachtige benen, geile hakjes en een outfitje om van haar af te scheuren. Ze liep naar de paal alsof dat haar enige doel in het leven is. Doutze Kroes zou jaloers moeten zijn op het loopje.

Met stomheid geslagen zag ik haar losjes rondom de paal bewegen. Dit gevolgd door haar blikken richting haar prooien. (publiek) God! wat een ogen!!! Als in trance liep ze naar de tweede paal die 10 meter verder stond. Het zelfde dansje ook daar. Langzaam dartelde ze haast met de bewegingen van de menigte in de club weer terug naar het eerste podium. Zo doelgericht, ze meegaand met haar omgeving en zo verdomde geil!
Dit keer begon ze met een draai om de paal, haar haren achter haar aan bewegend. Ik zat zo dichtbij dat haar haren mijn gezicht raakte, de geur in mijn neus kwam en ik me afvroeg waarom ik juist nu niet zonder vrienden daar kon zijn.
In totaal was ze zo'n 10 minuten bezig en is met blijkbaar een vaste klant van haar aan de piccolo's a 50 euro per stuk gegaan.

Wat een dame, die blik in haar ogen, de manier van bewegen tussen het publiek door om van het ene podium naar het andere te komen, haar prachtige verschijning en de geur van haar haren... Ze blijven in mijn gedachten zitten en gaan er maar niet uit...

gr Rob

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Droomdames
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2012, 00:47:22 »
Rob, als er zo eentje zo dicht komt tijdens het paaldansen en je hebt er zin in, afneuken die handel, vooraleer je er spijt van krijgt dat je het niet hebt gedaan  ;D
Geniet van het leven, en doe waar je zin in hebt, want vooraleer je het weet is het leven voorbij, dus gaddamme, pakken wat je kan krijgen, als je daar zin in hebt.
Mogen we ook weten welke club dit was, want ik ken geen club waar 2 palen zo dicht bij mekaar staan, tenzij ik samen met foots een griet op de kamer pook, dan zijn het echter 2 korte en kleine paaltjes  ;D >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Droomdames
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2012, 15:06:35 »
SM, het gezelschap was nou niet echt van de openlijk "hoerenlopen" (even plat gezegd) dus dat leek me geen verstandige optie.

De locatie zal je verbazen, want dat deed het mij namelijk ook. Je kent wellicht de bananenbar in Amsterdam? Nou daar boven zit de bananenclub. En niet al te grote entourage en soms wat vaag volk, maar de beschreven dame liet me dat snel vergeten.

Wat het meeste indruk heeft gemaakt is niet haar figuur of haar haar/ogen/borsten... Nee, hoewel dat allemaal dik voor elkaar was maakte haar manier van bewegen, haar charisma, haar trance de indruk die het een droomdame heeft gemaakt.

gr Rob

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Droomdames
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2012, 19:46:07 »
SM, het gezelschap was nou niet echt van de openlijk "hoerenlopen" (even plat gezegd) dus dat leek me geen verstandige optie.

De locatie zal je verbazen, want dat deed het mij namelijk ook. Je kent wellicht de bananenbar in Amsterdam? Nou daar boven zit de bananenclub. En niet al te grote entourage en soms wat vaag volk, maar de beschreven dame liet me dat snel vergeten.

Wat het meeste indruk heeft gemaakt is niet haar figuur of haar haar/ogen/borsten... Nee, hoewel dat allemaal dik voor elkaar was maakte haar manier van bewegen, haar charisma, haar trance de indruk die het een droomdame heeft gemaakt.

gr Rob


Ik herken hier een " te weinig club bezoek syndroom". Dat betekent dat je al in extase kunt geraken van eender welke vrouw als ze op een bepaalde manier beweegt.
Het treedt echter zeer zelden op bij bezoekers van Relaxxxboard, omdat deze vaaker teveel gaan dan te weinig.


De oplossing is simpel, bezoek meer clubs en je zult merken dat je dan een behoorlijk weerstand opbouwd en dat een dame wel alles zal moeten hebben, looks , ogen haren, benen borsten voordat je in katzwijm valt door een sexy beweging.


Vandaar dat ik als onrechtvaardige rechter ook een vooruitzioende doctor ben en je gelijk het medicijn namelijk een vrijkaart LR heb geschonken. Neem je budget van de banananclub mee en je komt geheel herboren terug, waarschijnlijk ook al verlost van het " te weinig club bezoek syndroom" wat overigens snel terug kan komen als je niet de volgende clubbezoek plant.


Tja als Nederlander gaat je eigen risico van de ziekenfonds ook al omhoog en ik weet dat het medicijn van meer clubben ook geld kost. Maar bedenk dan dat je van clubben wel plezier hebt en van je eigen ziektekosten niet.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.