Auteur Topic: Das Rote Haus,k4, Elena  (gelezen 22248 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Das Rote Haus,k4, Elena
« Gepost op: 23 december 2013, 00:13:02 »
Haarkleur/-lengte :  momenteel blond van origine zwart haar, tot net boven de schouders
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat :  slank, met bijpassende A-cupjes
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd : geen idee , tussen de 20 en 23 schat ik zo
Tatoeages/Piercings : als ze er al zijn, dan valt het niet gauw op
Service: pmc nmc
Voordelen:  Haar engels is steengoed
Nadelen: vooralsnog geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: -

Elena ken ik al weer ruim anderhalf jaar. Eerst uit het Duisburgse, en sinds een paar maanden resideert ze in Bochum.

De eerste ontmoeting was op aanraden van een wandelmaat.  Omdat ze een skinny uiterlijk heeft  is ze eigenlijk niet echt mijn type, doch de  vasthoudendheid van ’n wandelmaat wierp zijn vruchten af.

Zoals gezegd, de eerste kennismaking was in Duisburg. Eerlijk gezegd was die kennismaking niet zo heel denderend. Maar met het voortschrijden van de tijd en vele praatjes aan de deur zonder als klant naar binnen te gaan. Ontstond er toch een bepaalde vorm van sympathie. Toch duurde het ruim een jaar  voordat ik op herhaling ging.

De vele gesprekjes aan de deur/raam schepte een bepaald vertrouwen waarin alles gezegd mag worden. Iets wat bij de eerste date totaal ontbrak. De tweede keer echter gold er voor beiden geen enkele schroom om op of aanmerkingen te maken waar het om het genot ging. Zo kwam het dus tot een prachtig samenspel .

Omdat ik niet van de technische details ben laat ik die veelal achterwege. Maar één ding kan niet onvermeld blijven. Ze is erg strak daar waar het telt. Zo strak dat ze wel eens klanten beleefd hun geld heeft terug gegeven  als zei vond dat ie te groot was.

Elena is te vinden in het rode huis te Bochum. Kamer nr varieert, afgelopen week was het nr  4 op de 1e etage.

Groet,

BB
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2014, 04:50:32 door Rolly »