Auteur Topic: Freude39 Herne (algemene belevingen)  (gelezen 54133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Freude39 Herne (algemene belevingen)
« Reactie #15 Gepost op: 20 oktober 2014, 21:00:41 »
Volgende nieuws staat op http://herne.freude39.com/en:

Herzlich Willkommen bei Freude 39

WIR SIND UMGEZOGEN !!!

IN WENIGEN TAGEN ERÖFFNET DER FKK- UND SAUNACLUB OCEANS IN DÜSSELDORF !!!

HIER FINDEN SIE IN ZUKUNFT UNSER TEAM !!!

WEITERE INFOS UNTER www.fkk-oceans.de

Viel Spaß wünscht Ihnen
Ihr Freude39-Team

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Freude39 Herne (algemene belevingen)
« Reactie #16 Gepost op: 20 oktober 2014, 21:37:20 »
Intussen is de locatie in Herne sinds gisteravond gesloten, maarrrrrr:

De locatie in Bochum, ook wel bekend als de Alte Freude, is vanmorgen heropend! De eerste de beste gelegenheid ga ik er heen, want dat was altijd wel een van mijn favoriete clubs.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Freude39 Herne (algemene belevingen)
« Reactie #17 Gepost op: 20 oktober 2014, 22:16:31 »
Intussen is de locatie in Herne sinds gisteravond gesloten, maarrrrrr:

De locatie in Bochum, ook wel bekend als de Alte Freude, is vanmorgen heropend! De eerste de beste gelegenheid ga ik er heen, want dat was altijd wel een van mijn favoriete clubs.

Ha, een echte kenner die op onderzoek gaat.
Laat je het hier ons even weten, want het is razend spannend wat er op dit moment allemaal weer in in saunaclubland gebeurd zo op een weekje tijd.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Freude39 Herne (algemene belevingen)
« Reactie #18 Gepost op: 26 oktober 2014, 08:51:06 »
Nou Foots, daar gaat ie dan:

Gisteren in Bochum wezen kijken. Het ging niet vanzelf, want de laatste 6 kilometer duurden drie kwartier. Dan is het te hopen dat de meiden het waard zijn. Dat waren ze wel, kom ik zo op terug. Bij binnenkomst 80 euro afgerekend, inclusief de eerste beurt. Twee handdoeken gekregen, badjassen komen volgende week, zei de Theke. De club heeft wel een opfrisbeurtje gehad, maar echt veel is er ook niet gebeurd. Kwastje hier, behangetje daar. Eetgedeelte is wat vernieuwd, de fitnessruimte is weer een sauna, wat hij voordien ook al was. En de Ruheraum is een kamer geworden. Wellness achterin is nog hetzelfde, met dit verschil dat de helft van de lampen niet brandde en de stortemmer leeg was en niet gevuld kon worden. Stoombad nogal lauw, sauna wel goed heet. In acht maanden tijd had er toch wel lampje gewisseld kunnen worden. Maar goed, is allemaal bijzaak, het ging me erom dat ik een paar servicekanonnen te pakken kon krijgen.

Na een paar rondjes nog geen van mijn vaste dames gespot. Een zwartharige krullenbol die ik alleen van gezicht kende liep ik tegen het lijf en we streken samen op een bankje neer. Ik had haar al eens in de oude Freude gezien meen ik, dus zou het wel goed moeten zitten. Dat zat het, want nadat Joanna (uit Italië..) haar naam genoemd had, en ik de mijne half had uitgesproken (die is nogal lang) zat haar tong bij mijn amandelen. De gebruikelijke pijpbeurt op de bank volgde, volgens de stijl van het huis, de eerste van die zes kilometer file was alweer vergeten. Ze ging om de sleutel, waarbij me haar mollige schommelende billen vooral opvielen. Het komende half uur zouden mijn handen wat te doen hebben. Voor het bed stonden we eerst een hele tijd elkaars mond uit te likken, waarna ze door de knieën zakte voor een deepthroat behandeling. Ik gaf aan dat er nog een vingerkootje lul vrij bleef. Dat liet ze niet op zich zitten, en ging hernieuwd in de aanval. Nu kropen haar lippen tot bij het schaambeen, waarbij ze me triomfantelijk aankeek. Chapeau, dat lukt maar weinig vrouwen. We gingen erbij liggen, en ze meldde ze ook wel anaal en ft deed. Dat eerste doe ik niet aan. Een mondje afvullen soms wel, maar pijp eerst maar door, we zien wel hoe het loopt. Wederom werd mijn lid half opgevreten. Uiteindelijk liet ik haar maar stoppen, want het begon er serieus op te lijken dat ze hem door zou slikken. Joanna ging op de rug, en bleek gelukkig een behoorlijk diepe doos te hebben, ik kon haar net zo hard palen als ik wilde. Ik nam zo’n verrukkelijke ronde bil in mijn hand en met de hele tijd geile diepe tongzoenen neukte ik me naar een knallend hoogtepunt. De halve file vergeten. We kletsten wat na, over de Herne/Bochum perikelen. Joanna ging bij de Theke het kaartje verzilveren dat ik aan mijn polsbandje had zitten en dat was dat.

Ik had best wel trek gekregen, en het buffet was beter dan in vroeger dagen. Ruime keus aan salades, rijst, spaghetti, vlees, en een pittige kip/groentemix. Koffie en softdrinks kun je zelf pakken. Sauna gedaan, lekker heet, en daarna een strategische positie bij de ingang ingenomen. Zowel om de dames te kunnen observeren, als ook om degene te kunnen arresteren die ik op het oog had. Hopelijk komen er wat meer dames van vroeger terug, zodat het hier weer een neuktempel wordt waar je met de vrouwen niet stuk kunt. Maar zo ver is het nog niet, want als ik eens rondkeek, dan zaten er best wel wat meiden bij waar ik gevoelsmatig niet direct op af zou stappen. En dat heeft meer met uitstraling dan met uiterlijk te maken, want echt lelijke vrouwen heb ik niet gezien. Een paar verveelde Roemeentjes, een paar Poolse blondjes. Die laatsten schatte ik hoger in qua service, maar ik val niet zo op blond, hou meer van exotisch. Er vond hier en daar wel wat bankactie plaats, maar ik heb ook een paar dames om de sleutel zien gaan nadat ze drie zinnen gewisseld hadden met hun klant. Dan heb ik zoiets van het kan nooit veel worden. Gelukkig wordt er niet geanimeerd, anders had ik de grootste moeite gehad om allerhande bedenkelijke meiden van me af te houden.

Mijn geduld werd beloond, want toen Putri binnen kwam, kruisten onze blikken elkaar en een wenk was genoeg. We praatten even wat bij over onze vakanties in Azië, dronken ons glaasje leeg, waarna ze zich omdraaide en begon met haar lange natte tongzoenen. Onder de gefronste wenkbrauwen van een overgebleven Roemeentje kregen mijn genitaliën een poetsbeurt van Putri’s lange tong, terwijl het kwijl een natte plek in de handdoek veroorzaakte. En op de kamer weer een heftig half uurtje gehad met deze Indonesische orkaan. Door de actie met haar voorgangster ging het allemaal iets langer duren, maar bij een meid met zoveel inzet lukt het altijd. Netjes binnen de tijd en met de kramp in de kaken van het hevige zoenen toch de eindstreep gehaald. De rest van de file vergeten.

Volgens wat de Theke zei waren er dertien dames in huis. Het aantal gasten was misschien iets hoger, maar hooguit een man of twintig. Echt veel sfeer zat er niet in, maar de hoofdzaak voor mij is dat ik een paar uitstekende beurten kon maken. Hoe het zich gaat ontwikkelen zal afhangen van de dames, die zijn het die een club kunnen maken of breken. Ik ben in ieder geval blij dat Freude weer open is, en zal er graag terug komen, vooral als de toppers van voorheen hier weer te vinden zijn.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
80 dames
« Reactie #19 Gepost op: 30 januari 2015, 21:24:59 »
Noemt dit nu nog steeds Salome in de hoofdrubrieken  ;D.

Vorige maandag daar nog eens langs geweest.

Wat mij het allermeest opviel was dat er bijlange geen 80 dames aanwezig waren.  Gelukkig waren er onder de goed 25 dames ook slanke schoonheden tussen.  Da's al een hele verbetering tegenover mijn vorige (en eerste) bezoekje, inmiddels weeral maanden geleden. 
Lachwekkend en ongeloofwaardig van ik bij het buiten gaan de uitleg die de theke gaf toen ik mijn beklag deed over de service.  Ja, de service.  Als een dame al goesting heeft om langer dan een halfuur (lees: langer dan twintig minuten) met jou op kamer te willen blijven, heb je al veel geluk gehad.  De sessies waren gewoon middelmatig (of lees als je wil: gewoon goed).  Niks bijzonders dus.  Niets om op herhaling te gaan bij die dames en waarschijnlijk ook niet meer naar de club.  Maar goed, de uitleg van de theke dus.  Zij vertelde me dat ze over 80 dames beschikken maar dat er nog goed 50 nog niet terug zijn van Kerstmis vieren.  Eerst en vooral geloof ik dat al niet en ten tweede zouden dus toevallig al de goede dames nog in hun thuisland zijn.  Nu weet ik ook meteen hoe dat zit in die clubs die adverteren met 80, 100, 200... dames.  Zij bedoelen eigenlijk gewoon dat ze zoveel dames in hun bestanden hebben.  Dat wil nog niet zeggen dat die aanwezig zijn en gemakkelijkheidshalve ga ik er dan nog vanuit dat de bestanden tijdig bijgewerkt worden.

De dames waren dus niet van die aard om er weer naar terug te keren.  Toch nog altijd hét belangrijkste.  Dat kan echter een momentopname zijn, besef ik.  Laten we dus eens kijken of de faciliteiten mij snel weer terug willen doen komen, in de hoop een betere momentopname te mogen treffen.  Ook niet eigenlijk.  De sauna was rond de middag niet heel warm, in de late namiddag wel lekker warm.  De hot whirlpool (erg groot) was leeg.  Geen water erin.  Dat was naar verluid een goede week terug ook al zo, dus geen momentopname.  Het dampbad was niet op temperatuur. 

De drank dan.  Enkel fris.  Geen fruitsappen. 

Het eten misschien beter?  Om ongeveer kwart na één werd het ontbijt afgeruimd, wat er dan nog van overschoot.  Gelukkig beloofde men nieuw eten om 14:00.  Dat was ook zo en was meteen al warm eten.  Eenvoudig en behalve de kroketten niet warm genoeg.  Om 19:00 zou er nieuw eten komen maar dat was identiek hetzelfde als om 14:00.  Kroketten, frieten, koude sla, goedkope frituurworst, gehaktballen à la Aldi en veel te taaie stukken kip.

De douches zijn een ramp.  Ofwel enkel ijskoud ofwel zeer slecht regelbaar en ze springen na enkele seconden al uit.

Voordeel is dat de dames niet actief mogen jagen.

Nog een voordeel is de lekkere (Turkse) thee die je zelf kan tappen.

Nog een ander voordeel (op een maandag - weekend? -) is dat de muziek niet luid staat.

Nog positief en zeer belangrijk: hygiëne (inclusief sanitaire ruimtes): kraaknet.

De verbouwing (bar/lounge) had ik nog niet gezien en die is prachtig.  Er is een groot podium met danspaal maar geen enkele dame die die gebruikt (misschien ook enkel 's nachts in het weekend?).  De zitruimte in het wellnessgedeelte is ruimer dan vroeger.  De comfortabele relaxzetels zijn bijna altijd bezet (maar 3).  Eigenlijk is die rustruimte nu kino geworden.  Afgezonderd van de rest van de ruimte door rode draperieën.

De goedkope prijs van 30 euro voor 20 minuten is blijkbaar afgeschaft.  Je betaalt nu per halfuur 50 euro.  De prijs is flink gestegen want je moet al redelijk assertief zijn want anders loopt de klok van de dames bijna dubbel zo snel als de werkelijke tijd zodat je doorgaans (als je niet oppast) 50 euro betaalt voor 15 à 20 minuten.  De vakbondorganisatie spreekt over het feit dat ze zich konden neerleggen bij de prijsstijging maar niet bij de tijdsaanpassing  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
80 dames
« Reactie #20 Gepost op: 30 januari 2015, 22:29:46 »
Noemt dit nu nog steeds Salome in de hoofdrubrieken  ;D .
Maar neen, waarom denk je dat? ;D   :douchen
Bedankt voor de opmerking  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Freude39 Herne (algemene belevingen)
« Reactie #21 Gepost op: 15 augustus 2015, 14:36:42 »
Unfortunately i have the nostalgy of old F39 in Bochum and its nasty atmosphere, it seems to be really over now  8)
So i sometimes visit this one in Herne, clearly different, girls from old F39 are almost not there anymore or perhaps during the weekend, i do not know ...

I visited here 3 weeks ago on Wednesday, 30 euros in happy hour, around 10/15 girls in the beginning, no more chinese food on that day but food was really good

Fortunately i was pleased to see Veronica (ex Sandra PSR/LR), she was back from holiday in Poland, i remembered a great room with her in PSR 2 years ago and she also remembered me  :-P
She has been working now in F39 for almost 1 year

I decided to talk to her in a couch and she is still very friendly, so we headed towards a room, and i could say that her service is still excellent, passionnate and a lot of deep french kisses, great and long blowjob, clearly an old F39 service category  :)), excellent sex but in the end i decided to finish with the blowjob because it was so excellent, nice finish, this girl is still great  victory

Other girls arrived in the evening but i have not done anything else, around 20/25 girls when i left around 8 pm


Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Freude39 Herne (algemene belevingen)
« Reactie #22 Gepost op: 26 september 2015, 22:48:44 »
Foutje... Zie mijn bericht bij Freude 39 Bochum
« Laatst bewerkt op: 26 september 2015, 23:42:18 door Toetebel »