Auteur Topic: Mileen  (gelezen 22330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mileen
« Gepost op: 26 december 2013, 20:37:50 »
haarkleur/-lengte: blond/lang (los)
ogen: groen-blauw
lengte dame: 1,61
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke flinke B
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: 24
tatoeages/piercings: dacht het niet/dacht het niet
service: knuffelen, strelen, kussen, tongzoenen (veel en zeer goed), PZC (erg goed), NMC(!), droogneuken, vingeren, 69, anaal, FT, DT... 
voordelen: geen taboes - uiterst knap, na klaarkomen wordt de tijd aangenaam volgemaakt
nadelen: "rodeorit" matig
opmerkingen: babbelt tijdens de seks

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mileen
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2013, 21:01:36 »
Ik stond op een gegeven moment de boel onder wat te bekijken van aan de balustrade op de bovenverdieping.  Kwestie van eens een andere inkijk te hebben.  Ineens heb ik blijvend oogcontact met een uiterst knap blondje (van ver).  Ze waait eens naar mij.  Wat doe je dan?  Ze "roept" of ze naar boven mag komen.  Waarom niet?  Ook van dichtbij bleef het een uiterst knap blondje

Ik had met haar direct een erg goede klik.  We zoenden mekaar al snel en veel terwijl we (gevaarlijk) aan de balustrade nog stonden.  Even later gingen we zitten op de bank die achter ons stond.  De klik werd hoe langer hoe beter.  De ondeugende dingen stapelden zich op.  We hadden al lekker getongzoend.  Ze vroeg nog steeds niet om een kamer te betrekken.  Ze wou me eerst een voorproefje geven van haar pijpkunsten op het bankje.  Ik (grapte) vroeg haar nog wat er zou gebeuren als ik zou vinden dat haar pijpkunsten maar povertjes zouden zijn?  Ze bekeek me eens erg bedenkelijk en startte.  Pfoeh,....

We liepen naar een kamer.  Ik was helemaal overtuigd.  De klik was er, ze zoent lief, tongzoent geweldig, veel en graag en de blow job, wat nog maar een voorproefjes was, voldeed al dik.  Gecombineerd met haar prachtige figuur, mooie ogen en natuurlijke mooie flinke B-cup.  Wat wil je als man nog meer?

Op kamer werd alles rustig opgebouwd maar met gedrevenheid en passie van beide zijden.  Lekker strelen, knuffelen, zoenen, flink afwisselend tongzoenen, pijpen.  Het pijpen begon op de traditionele manier.  Ik lig, zij pijpt maar ik voelde dat ze meer wou.  Ik kom recht en duw haar op haar rug op het bed.  Ik ga ter hoogte van haar hoofd zitten zodat ze lekker kon sabbelen, zuigen en spelen met mijn lul.  Tussendoor ook wat zoenen, tongzoenen, strelen maar telkens na enkele seconden ging ze verder met de blow job.  Het werd me te veel dus trok ik haar mond van mijn lul.  We begonnen weer flink te tongzoenen.  Daarna pijpte ze me weer, ze teasde me ook, dat vind ik altijd leuk.  Altijd stoppen of minderen op het moment dat je bijna gaat komen.  Ze voelde dat goed aan.  Om compleet te zijn volgde natuurlijk ook nog een neukbeurt.  We begonnen met een rodeorit.  Lekker makkelijk voor mij maar omdat ze daar maar matig haar best bij deed, rolden we in missio.  Schijnbaar doet ze dit standje veel liever want nu neukte ze mee zoals ik het nog maar zelden meemaakte.  Fantastisch!  Fijn dat op haar initiatief gezoend en getongzoend werd tijdens het neuken.  We neukten lekker lang.  Op een moment begon ze gewoon te praten tijdens het neuken.  Over koetjes en kalfjes.  (Bijvoorbeeld of ik sport doe.)  Die dingen doe je normaal tijdens de pre sales, niet?  Ondertussen neukten we lekker gezapig voort.  Hoe raar het voor mezelf ook overkwam, stimuleerde het praten mijn libido.  Misschien omdat het de eerste keer is dat me dit overkwam?  Misschien leunt zulke GFE bijzonder nauw aan aan real GF?  Natuurlijk dien je sowieso een vrouw soms haar mond te snoeren en dat lukte perfect met heerlijke langdurige mondzoentjes.  Uiteindelijk, hoe kan het ook anders, heerlijk klaargekomen, een lang orgasme.

Na het orgasme maakten we de tijd nog op een plezante manier vol met veel knuffelen, strelen, zoenen en tongzoenen. 

Later op de avond probeerde Mileen mij te verleiden tot een tweede sessie maar daar ben ik niet op ingegaan.  Je zou wel gek zijn om twee keer met dezelfde dame op stap te gaan als er nog 79 anderen rondlopen.

Ik geef niet snel punten en nog minder snel een uitstekend maar zij verdient écht een 9/10.  Ik moet er maar wat aan wennen aan die hoge scores in Stuttgart  :dance2  :douchen   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man