Forum > H A P P Y  G A R D E N - Oedt

PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES

(1/70) > >>

guest2:
[box class=windowbg]
Vul dit topic met algemene ervaringen over bezoekjes aan Planet Happy Garden, alles wat niet thuis hoort onder het topic van de Meiden in kwestie kan je hier kwijt:
- dagverslagen
- vraagjes
- algemene indrukken
- etc...
[/box]

pistol pete:
[box title=VRIJDAG 27 AUGUSTUS 2010 PARTY IN HAPPY]
Het was weer eens een vanouds goede dag in Happy Garden. Toen ik rond 20 uur binnekwam was de DJ volop bezig met knetterende House muziek, licht-effecten en af en toe damp-effecten. Het was druk met beren en heel druk met meiden, minstens 60 maar misschine wel 75. Ik was van te voren al ingeseind dat er veel pistolmeiden waren en mijn spion had niets te veel gezegd. Prachtige dames als Sam (Frans-Spaans dus ws Roemeens?), Thiara (Duitse spetter sterk gelijkend op Bonny die enkele maanden geleden in Living Room en World werkte) moest ik aan me voorbij laten gaan enerzijds vanwege de kamerwachttijd en anderszijds omdat de sfeer gewoon te gezellig was om je terug te trekken op een kamertje. Na 23.30 waren er geen wachttijden meer en besloot deze ijsbeer naar de kamer te gaan met een donkere afrikaanse pistollady. Het werd een aangename sessie.

Happy Garden heeft zich van zijn beste kant laten zien en was weer als vanouds gezellig. Jammer dat om 01.00 uur de DJ stopte en de lichten aangingen. Party over, zo een beetje op het hoogtepunt van de stemming. Dat doen ze in Villa Vertigo wel beter. Toen ik daar even later langs reed hoorde ik de muziek bijna uit het pittoreske gebouw knalllen. Daar reed ik maar snel langs zodat ik mooi op tijd thuis was.... [/box]

foots:
Relaxxxe rakkers,
 
Na 9 maanden PHG onthouding gisteren naar PHG gereden. Ik had gepland om er voor het eten binnen te komen en jawel om kwart voor 7 en dat zonder navigatie draaide in de Butzenstrasse op en ik parkeerde tussen redelijk wat auto's mijn brolbak pontificaal voor de deur. Zo ik ben lang niet meer geweest, maar mijn plaatsje was nog steeds niet bezet. Ik stond in mijn enthousiasme al binnen toen ik er achterkwam dat ik mijn FKK Nikes vergeten was en ik snelde terug om mijn crockjes uit de kofferbak te trekken. Jawel, tegenwoordig rijd ik altijd gewapend met deze slofkes, die ik verstop onder de vloer van de brolbak.
 
Goed ik was binnen, ik sta in de klaeedkamer en ik zie me daar een geweldige zwartharige stoot, een Chantal look a like met dikke tetten, precies iets voor Nike als hij nog in zijn tietfase zit tenminste. De ogen waren prachtig licht blauw, een killerbody afgekleed in strakke bikini, wouw, die is lekker dat was pas binnenkomen ! Trouwens, er liep veel volk naar het nachtcafe en ik liep als eerste daar naar toe, jawel er werd het buffet klaargezet.
 

 
De mooie stoot kwam achter mij staan in de rij, wat grappen gemaakt in het Roemeens. Metge herkende mij en vertelde wat hij allemaal had klaargemaakt. Het eten was deze keer varkensvlees, kalkoen, wedges diverse groenten en spare ribs die werkelijk formidabel smaakte. Ook komt daarna nog een klassiek dessert wat een soort van rijstepap was met overheerlijke zoete besjes, ik zeg fabelhaft, PSR was er niets bij, ik heb me uiteraard uit de naad gefreten, zoals elk varken dat hoort te doen. Tijdens het eten zat de mooie dame vlakbij mij en ze had duidelijk zin in mij ........... (dit krijgt een vervolg).
 
Na het eten kreeg Brenda mij op het oog hoewel ik het niet meteen wilde, heb ik me wederom volledig laten inpakken door haar. Ik probeerde me vrij te maken door eerst eens flink te gaan schijten, maar na de douche was er geen ontkomen aan. Ze vree me helemaal op en ik werd keihard. Op de kamer wist ze nog goed dat ik graag gepijpt wil worden, maar och heb ik het met een paar stoten in doggy afgemaakt.
 
In PHG waren veel buitenlanders, ik zag wel 2 aziaten en veel nederlanders, jawel er was ook een bruine met rastahaar die zich misschien wel wilde voordoen als Marokkaan, maar hij sprak Frans. Alle verhalen over bruine buitenlanders die dames teroriseren, ik heb er geen 1 gezien, maar goed noem mij bevooroordeeld dat mag, maar deze info is mijns inziens volledig eerlijk en oprecht. Daarna eens rondkijken er waren genoeg mooie meiden maar ik zocht naar wat bekende heren, nee, alleen Frans en die wijk ik liefst als de ziekte. Goed bij gebrek aan beter ik dacht dan maar effe lullen met Frans, maar de 2e zin die hij uitkraamde ben ik weggelopen, ongelovelijk, hij is nog steeds hetzelfde.
 
In de bar was een disco opgesteld en er werd door verschillende dames driftig gedanst, een blonde met zwarte extentsions, Angelina, die hadden duidelijk een paar oppeppers gehad en nog een klein sletje in minirokje kon de paal en de heren eromheen nauwelijks loslaten. De sfeer tussen de dames onderling en de sfeer tussen de heren was prima, de phg sfeer is duidelijk een disco sfeer geworden en in het nachtcafe kun je terecht voor wat rust, speelautomaten, sauna, voetbal kijken of boksen of op een bankje slapen. Goed ieder zijn PHG en ik heb een hele tijd naar de discodames in de bar gekeken, want de heren kende ik niet, op een Duitse vriend van Willie69 na.
 
Ik telde die avond maar 3 thekedames en die waren wel heel erg druk, om het de gasten naar de zin te maken. Ik heb mezelf maar bediend in het nachtcafe, iets wat ik superhandig blijf vinden. Er waren genoeg dames en ik spotte een obelix dame, een Dukpe dame en 2 SM dames. Die laatste waren duidelijk de wildste en gingen helemaal los. Ik durf zelfs te stellen dat de dames  de LR sfeer van voor de zomervakantie te pakken hadden. De avond ging erg snel, want om 01:00 jagen ze in PHG nog altijd iedereen weg met een stukje kerkmuziek, dus ik wilde om half 12 een mooie lang zwartharige te grazen gaan nemen. Ik twijfelde tussen Andrea of die mooie Roemeense stoot, echter allebei gingen net met iemand op kamer. Goed ik dacht ik pak de eerste die terugkomt en dat was Andrea.
 
Ik sprak Andrea aan in de bar en om kwart over 12 ging ze de sleutel halen. In happy waren geen wachttijden, wat is dat toch handig ! En op kamer 3 werd ik door Andrea te grazen genomen. Ze begon al zittend op het bed mij te pijpen, ik zeg die meid zuigt, wereldklasse wat een Nilfisk, maar heel erg kort, neuken ? zei ze en ik zei nee ik houd van pijpen ! Dus werd ik werd gepijpt terwijl ik wel mocht voelen, niet vingeren ! Er kwam nog een vraag tussendoor voor een uur, maar ik stop altijd als ik klaar ben. Goed, na even moest ze toch geneukt worden en uiteraard wilde ze doggy, ik wilde missio en tijdens mijn 2 minuts of fame mocht ik haar kussen, was lekker, want ze kan goed kussen en pijpen trouwens ook. Daarna doggy, maar ik ben na 3 minuten bekaf en ik zei pijp maar verder. Dit werd meer trekken en toen ik kwam schreeuwde ik weer als een varken wat gekeeld word. De hoeveelheid en mijn ferme brul vond Andrea wel erg grappig en na 15 minuten stonden we een paar meter verder in de kleedkamer. Jammer dat het zo gehaast moest van haar, ze heeft zeker geweldige kwaliteiten en is ook zeker erg mooi. Zou ze denken dat ik een budgetneuker ben ???
 
Daarna ben ik nog in de bar gaan zitten en ik zat naast de eerdergenoemde bloedmooie Roemeense schone. Ik vroeg hoe ze heette, Luanna, maar daarna viel het gesprek compleet stil. Ze was totaal niet geinteresseerd blijkbaar, vreemd want in het begin van de avond was ze zo leuk. Het bewijs dat het een echte vrouw is, met bijbehorend wispelturig gedrag. Jawel om 01:00 ging de kerkmuziek aan en ik stond al klaar bij de deur. Ik wilde naar de PHG by night, want ik wilde zien wat dat was. Een klein stukje lopen en met 5 euro entree, stond ik in een moderne kopie van PHG. Zelfde indeling van het bargedeelte. Iedereen heeft hier gewoon zijn kloffie aan er is hier geen badjas cultuur. De dames kwamen uit de happy, awel een stuk of 10 denk ik zo'n beetje. De hele bar zat al vol en ik heb even rondgekeken. Alles was strak modern van inrichting, zoals VV of VM. en over 2 weken is een extra gedeelte klaar met disco en tabledance, dan zal het 2 of 3 keer groter zijn en met meer actie, meer plezier.
 
De weg naar huis was vertrouwd, toch miste ik mijn afslag en reed ik een beetje anders naar huis. Ik had weer genoten van een PHG avond, de sfeer is er nog steeds en de invasie van buitenlanders heb ik niet gezien. De PHG by night wordt een leuk afzakkertje, zeker als de 2e ruimte klaar is. Dan hoef je in PHG om 11:00 of 12:00 niet meer te haasten voor je laatste nummertje, maar kun je met gerust hart in PHG by night de laatste dame zoeken.
 
Groet, Foots  ;D

sexmachine:
Ge poot hier een foto neer van de oudere zus van Vrouw In Blik, heb je naar de houdbaarheidsdatum gekeken, ze lijkt wel met pensioen  ;D

dupke:
Haloween Party in Phg.

Na de tegenvallende weekends in LR en Foots zijn positive inbreng over PHG besloten deze zaterdag maar eens niet naar mijn vaste stek te gaan en Foots per sms laten weten dat de keuze deze keer op PHG gevallen was.

Tegen 14U aangekomen, ja ik geniet graag van een rustige namiddag.  Het ontbijt buffet in PGH was er niet op achteruit gegaan, in tegendeel.  Lekkere broodjes, ommelet met spek, pannekoeken, ...

In phg komt het avondeten altijd laat dus al maar vast een voorraadje ingeslagen tijdens het ontbijt.

De club was mooi versierd voor het Haloween feestje, maar de klanten bleken blijkbaar andere bezigheden te hebben en lieten nog langer als in lr op zich wachten.

Een groot deel van de namiddag doorgebracht met enkele roemeentjes ex lr, nl Adina(Nicki), Kami(Axlexandra) en Dani(Michelle). en met Adina een leuke namiddag sessie gedaan.

Tegen een uur of 6 's avonds begon er wat volk te komen en omdat ik gezien de party extreem lange kamerwachttijden verwacht een 2e sessie met Kami gedaan.

Ik was aangenaam verrast dat ze ingezien had dat ze haar service terug wat moest opschroeven en wat minder met koningin Anna uit lr moest omgaam in  om aan de pijn in de portemonee een oplossing te geven.  Ze had inderdaad al van meerdere rakkers vernomen dat daar de oorzaak van de teruglopende inkomsten moesten gezocht worden.

Ze deed bijzonder goed haar best en mag terug de dupke goedgekeurd stempel dragen.

Tegen 19U45 zette Metzker ons een maaltijd voor waar ze zelfs met het beter wordende eten in lr iets van kunnen leren. 

De club stroomde ondertussen goed vol, de DJ gaf er een lap op, de meiden en de poetsmannen werden gesminkt om de haloween party te starten.  De sfeer zat er goed in.

Hier en daar kwam een Südlander meefeesten, maar niet in de overvloedige en storende manier zoals ik me uit vroeger tijden herinnerde. Ze kunnen ook in een niet storende manier aanwezig zijn, en dan kunnen en mogen ze ook hun feestje komen vieren.

Al bij al een geslaagde avond, al had ik misschien iets meer 'feestje' verwacht.  Happy is inderdaad weer terug Happy to be.

Enkel nog wat meer 'bekende' beertjes zouden de sfeer nog beter gemaakt hebben.





 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie