Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 502358 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #30 Gepost op: 22 maart 2011, 21:48:11 »
Dat icoontje heb ik in de pipeline zitten, voor het geval dat Willem2 zich gaat registreren  ;D ;)
Trouwens, zeer mooie recensie, ik wou even gaan wissen, die puntjes van kritiek eruit halen, maar ga het toch niet doen  :P :D ;)

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #31 Gepost op: 22 maart 2011, 21:55:08 »
Welke Willem bedoel je ?
 

 
Groet, Foots  ???   :o   ::)   ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #32 Gepost op: 22 maart 2011, 22:13:58 »
Ik bedoelde eigenlijk DEZE Willem2,
Do not try to get my dollars, or I get really angry  ;D ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #33 Gepost op: 22 maart 2011, 22:27:19 »

 
Nee die centen zijn niet voor Willem  ;D ;D ;D  !
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest696

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #34 Gepost op: 26 maart 2011, 23:15:57 »
PHG nieuws van deze week :

Deze week natuurlijk ook nog even naar PHG geweest en sinds gisteren is Ola Roemeens/Spaans ook weer terug sinds de kerst

Louana1 blijft nog een week in Roemenie en komt daarna Jansen ook weer verwennen.
Heb de laatste tijd weinig bekende beren gezien daar.
Nieuwe Masseur Alexander 2 doet het zeer goed deze werkt op de woensdag en donderdag avond.
Heb al een paar weken met Sacha de nieuwe eigenaar wat gedronken ook achter de schermen samen met Ernest.
Deze Sacha wil veel bekend heid maken dus iets voor Relaxxx ?

Zo even kijken hoe het hier schrijft  ;)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #35 Gepost op: 26 maart 2011, 23:18:59 »
PHG nieuws van deze week :

Deze week natuurlijk ook nog even naar PHG geweest en sinds gisteren is Ola Roemeens/Spaans ook weer terug sinds de kerst

Louana1 blijft nog een week in Roemenie en komt daarna Jansen ook weer verwennen.
Heb de laatste tijd weinig bekende beren gezien daar.
Nieuwe Masseur Alexander 2 doet het zeer goed deze werkt op de woensdag en donderdag avond.
Heb al een paar weken met Sacha de nieuwe eigenaar wat gedronken ook achter de schermen samen met Ernest.
Deze Sacha wil veel bekend heid maken dus iets voor Relaxxx ?

Zo even kijken hoe het hier schrijft  ;)
Jansennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  :P
Welkom op het "laxeerboard"  ;D
Leuk je hier te mogen begroeten, mannen met een bron aan kennis, info en humor zijn een ware verrijking voor ieder forum  ;)
Veel plezier op RB,


En ja, iedere Meid is wat voor relaxxx, breng haar mee naar het Antwerpse, en je mag zelfs de belichting versleuren als ik op de knopjes druk  ;D ;D ;D


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest696

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #36 Gepost op: 26 maart 2011, 23:53:43 »
PHG nieuws van deze week :

Deze week natuurlijk ook nog even naar PHG geweest en sinds gisteren is Ola Roemeens/Spaans ook weer terug sinds de kerst

Louana1 blijft nog een week in Roemenie en komt daarna Jansen ook weer verwennen.
Heb de laatste tijd weinig bekende beren gezien daar.
Nieuwe Masseur Alexander 2 doet het zeer goed deze werkt op de woensdag en donderdag avond.
Heb al een paar weken met Sacha de nieuwe eigenaar wat gedronken ook achter de schermen samen met Ernest.
Deze Sacha wil veel bekend heid maken dus iets voor Relaxxx ?

Zo even kijken hoe het hier schrijft  ;)
Jansennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  :P
Welkom op het "laxeerboard"  ;D
Leuk je hier te mogen begroeten, mannen met een bron aan kennis, info en humor zijn een ware verrijking voor ieder forum  ;)
Veel plezier op RB,


En ja, iedere Meid is wat voor relaxxx, breng haar mee naar het Antwerpse, en je mag zelfs de belichting versleuren als ik op de knopjes druk  ;D ;D ;D


sexmachine

Haha nee die Sacha is de nieuwe eigenaar van PHG het is een man van midden dertig en wil de reklame kant op dus sla je slag.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #37 Gepost op: 27 maart 2011, 00:09:32 »


Haha nee die Sacha is de nieuwe eigenaar van PHG het is een man van midden dertig en wil de reklame kant op dus sla je slag.

Ha ha, en ik dacht dat ik weer mocht op knopjes drukken  ;D
Ik ben een man van emotie, van gevoelens, Jansen, en foots is diegene die zorgt dat de hosting kan betaald worden. Hij zal het wel lezen, als hij leeggezogen is vannacht  :P ;)


Alvast bedankt voor de info  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #38 Gepost op: 29 maart 2011, 21:58:42 »
Niet slecht gevonden.

Planet Happy Garden

Nu is het enkel nog wachten op de bloopers (als de dames van de trap richting zwembad lopen)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

guest696

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #39 Gepost op: 4 april 2011, 20:29:16 »
Vrijdag 8 april  Engelen en duivelinnen in PHG

Phg zal tot 03.00 u openblijven.

Als je vermeld dat je speciaal voor deze party komt vraag dan de E.10,- korting die Sasha de eigenaar heeft geregeld voor de Relaxxxboard spuiters.

guest696

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #40 Gepost op: 10 april 2011, 23:32:14 »
Ik heb mijn verhaal bij Ola neergeschreven over de vrijdag avond van Engelen en Duivelinnen.
Het was heerlijk weer dus we zaten met vele gasten buiten op de middag en avond.Ook de barbequi was goed alleen
jammer dat Raul door zijn eetgedrag het bord van Willy weer vol kotste doordat hij zich verslikte.
Als Foots was geweest had hij het met een lepel weer op kunnen eten  :D

Verder lees bij Ola het verslag en wie er waren  :-\

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #41 Gepost op: 14 april 2011, 01:48:26 »
Woensdag besloot ik een bezoekje te brengen aan PHG, waar een van mijn favo-dames verblijft.
Vol goede moed reed ik richting Oedt, parkeerde mijn bolide omstreeks 17:45 uur op de parkeerplaats en maakte me op voor een leuk avondje PHG.
 
Helaas moest ik vrij lang wachten voordat ik naar binnen mocht, maar dat mocht de pret niet drukken.
Na het overhandigen van een biljet van € 50,-- kreeg ik een sleutel, badjas en handdoek.
Al snel bleek dat de badjas veel en veel te klein was, en dus heb ik deze maar snel geruild voor een grotere.
Helaas kreeg ik deze keer een veel en veel te grote badjas, zodat ik ook deze moest ruilen (na vele bezoeken mogen ze zo langzaam aan toch wel weten welke maat ik heb !!!)
 
Nadat ik dan toch eindelijk de juiste maat had ontvangen maakte ik me op weg naar de douche.
Het was vrij druk in PHG, en dus ontstond er een file voor de douches.
Na de opfrisbeurt ging ik op zoek naar mijn favo-dame, maar het bleek dat ze op kamer was, wachten dus........

Ik bekeek de aanwezige dames en merkte op dat er voor mij slechts 3 interessante dames aanwezig waren.
Wellicht ben ik wat kritischer geworden doordat ik de clubs wat meer afwissel (VV, LR, PHG, PSR en FKK Planet), maar ik kon mijn draai absoluut niet vinden en voelde me wat onwennig.
Mijn favo-dame verscheen uiteindelijk ten tonele en we maakten ons na en kort babbeltje op voor een kamerbezoek.
Nadat we van kamer waren gekomen dacht ik iets te kunnen eten, maar helaas...... het eten was nog niet geserveerd (het was echter al ruimschoots 19:00 uur).

Na ook deze tegenvaller besloot ik om PHG te verlaten en mijn heil elders te zoeken (VV).
Enigszins verwonderd dat ik al na ruim een uur (snelheidsrecord) de club verliet vroeg een van de thekes naar de reden van mijn snelle aftocht.
Ik gaf haar de reden(en) aan en zij zei het te betreuren dat ik er zo over dacht en naar de concurrentie ging.
Desalniettemin hoopte ze me snel weer terug te zien !
Of dit ook gebeurd valt nog te bezien, want behalve mijn favo-dame is er voor mij momenteel GEEN reden om naar Oedt te rijden.

guest696

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #42 Gepost op: 18 april 2011, 23:33:17 »
Ik vind de reactie van Boy69 een beetje overdreven,

Natuurlijk kan je wel eens een tegenvaller hebben of een favo die je mist.

Maar eten te laat ?  Ik heb thuis ook wel eens dat ik een half uur vroeger of later eet.

Douches te druk, badjas te groot ? waar praten we over die jas kan jezelf ook omruilen in de hal en douches heb je beneden ook.

Ik denk dat wanneer je je ergert aan een club om wat voor reden dan ook, je gewoon een tijdje niet moet gaan als je er te vaak komt.

Ik heb dat ook gehad in VV,LR en GT

Het blijft leuk als je weer komt en er zijn weer een aantal nieuwe meiden.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #43 Gepost op: 18 april 2011, 23:51:18 »
Janssen, je mag het gerust overdreven vinden, geen probleem.

Er is voor mj duidelijk sprake van een optelsommetje, veel kleine(re) ergernissen, varierend van badjes, late eten, beperk aanbod van interessante dames, "vervelende" gasten, etc.

Wellicht komt het ook doordat ik me in andere clubs beter voel, wie weet........

Misschien moet ik PHG inderdaad effe links laten liggen, er zijn immers alternatieven genoeg.
Ik zal het eens allemaal op een rijtje zetten.....

 

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #44 Gepost op: 19 april 2011, 12:28:30 »
Er zijn genoeg alternatieven FKK Planet is zeer goed, een overschot aan dames en een zeer goede ontvangst en waarschijnlijk de mooiste club in de streek en de badjassen zijn er heerlijk om dragen.

PSR ondanks het overstappen van Jana  naar PHG blijft een super club met zeer goede dames , het lekkerste eten op elk ogenblik van de dag en een zeer mooie aangename club .

Over PHG kan ik geen oordeel vellen ben er nog nooit geweest , hoewel Jana er nu is kriebelt het wel een beetje daar tussen mijn benen en je weet vele mannen lopen hun penis achterna . Wie weet .

Hoewel de grootste drang blijft nog altijd PSR .