Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 503730 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #150 Gepost op: 8 juni 2015, 19:11:21 »
                    Planet happy garden
                                         just happy


ik had mijn zelf eigenlijk een maandje rust gegund rust van de sauna clubs waar ik de laatste tijd te veel kom . overal waar te voor sta is niet gezond . het lot besloot anders ik keek zaterdag 06-06 naar buiten en raadpleeg de ook nog is het weer op internet rondom venlo de voorspelingen waren uitstekend . en in me oder poterfuier zat nog een vrijkaart phg is voor mijn de mooiste de gezelligste zomer sauna club van een straal van 108 km soms wil je geen 2 uur in de auto zitten dat gaat van de club tijd af  :steeringwheel:

Echter mijn colegas hadden de A73 afgesloten bij boxmeer  :cry en het reisadvies was om via de a50 om via eindhoven te reizen . stomme idioten rijkswaterstaat daar trap ik niet. in ook over de 57 en 40 in duitsland vond ik geen optie. geheel binnen door zonder de duitse auto baan aan te raken reed ik om 15.30 de oprit op van mijn geliefde zomer club waar de faciliteiten gewoon een 8 scoort. ontvangst uitstekend wel geen zoentjes op de wang van de teke ma daar hebben we toch niks aan ge kan ze immer niet neuken  :017: een schoone kleedruimte schoone  :douchen fris kofie bier zo veel je wil uitstekend ontbijt ook om 15.30 uur nog  :017: zelfs ijs met aardbeien een uitstekend warm buffet en niet vergeten de  :103:   :cheer:   . ook viel het mijn op hoe hulpvaardig het bar personeel naar invaliden was de nl bardame reed met een rolstoel ganger van het ene hoekje naar het andere hoekje van buiten naar binnen en soms wel binnen 10 minuten wat mijn opviel was dat deze bardame er geheel rustig onder bleef mijn complimenten heb dit nog in geen 1 club zo mee gemaakt

afijn toen ik buiten op het teras plaats nam zat bosco samen met ze broer ge kom ze ook overal tegen he. de dj was al aan het draaien het leek wel of ik in curacao was ( zie http://www.chogogo.com/nl/home/) en dat koste mijn 2000 euro  :lol_hitting: damens genooten van de zon en ik keek als een klein kind om me heen  :lol heerlijk die nate vrouwelijke lichaamen  . in mijn p6 leven ben ik weer een stapje veder gekomen me eerste duik in een zwembad in een sauna club  ;D ik was gelijk waker en gelukkig droomde ik niet de dames waren nog veel mooier  :kissass  . het mooiste vind ik van phg je ziet de club tot leven komen van een rustige club tot een feest club om 0.00 uur was er ook nog een jarige dame en wat kunnen de dames daar een feestje maken .

loradana een beetje een stil persoon die de klanten naar haar toe laat komen werd mijn keuze een vak vrouw van 28 jaar oud en wel van roemeense afkomst voor mijn tot nu toe de topper van phg detais ga ik ooit nog wel een keer bloot geven .    [/size]

om 2 uur heb ik phg weer geheel tevreden verlaten en dit maal werd mijn gevraagd hoe mijn dag was geweest mijn boodschap was uitstekend nog even met de teke over de duisburgse loredana gehad ex chantal phg de teke vroeg aan mijn hoe het met haar ging zo zie je maar weer de dames zijn in phg geen numer ze vroeg me nog of chantal ooit in phg zou terug treden mijn boodschap aan haar was dat chantal geheel andere werk tijden gewend is namelijk van 12 tot 20 uur en dat ik denk dat dat niet gaat gebeuren chantal zit in duisburg simpelweg op haar plek  :017: ze vroeg me nog haar de groeten te doen en dat gaat gebeuren .


Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #151 Gepost op: 14 juni 2015, 00:27:56 »
Vandaag mede dankzij een vrijkaart hier waarvoor dank voor het eerst sinds meer als een jaar geleden de PHG weer eens aangedaan. T had wat gezeik aan zijn kop van het werk en was gisteren al even naar een rosse buurt geweest en ipv. vanavond de kroeg in te duiken even lekker de club in. Ik moet zeggen PHG was deze keer een leuke surprise het was druk bijna geen parkeerplaats te vinden de theke was vriendelijk, en wat me meteen opviel is dat er ruim voldoende dames rondliepen met een goede optiek. Eerst even door de fijne zomerse tuin gelopen waar in een hoek onder een afdak een buiten keuken was met grill, kebab en diverse salades en frites ik moet zeggen allemaal zeer goed van smaak en veel keus. In iedere bar was het gezellig druk met dames en heren. Ander voordeel voor de alcohol drinkers is dat er behalve pils van het vat er hier ook flessen bier van diverse merken gewoon zelf te pakken zijn.
Ook was er een dj in de tuin aan het draaien wat een beetje bijdraagt aan die fijne zomerse sfeer.

Zijn er ook nog nadelen nou ja het polsbandjes systeem vind ik niet zo fijn beetje onhandig, de club doet een beetje oud aan maar al met al een leuke sfeer en in ieder geval vanavond meer als voldoende dames aanwezig waaronder een paar best wel mooie dus al met al zou ik nog wel eens terug gaan.

guest9105

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #152 Gepost op: 28 juni 2015, 00:01:27 »
Eindelijk...afgelopen woensdag was het zo ver. Na 3 jaar ben ik weer terug geweest in Happy Garden. Ik had overdag een afspraak waardoor ik rond 17u in Happy Garden was. Nadat ik de Teke frau had betaalt  ben ik me gaan omkleden..... Daarna even rustig overal rond gekeken....want ik was er na de verbouwing niet meer geweest. Ik moet zeggen dat alles er mooi uitziet en voor Beren met een rolstoel (waaronder ik) zijn er nu meer mogelijkheden qua kamers gelijkvloers. Wat ik toch jammer vind is dat de trappen nog steeds een obstakel zijn. Eigenlijk hetzelfde als na de MEGA verbouwing in Antwerpen (linkeroever), men gooit er ontzettend veel geld tegen aan.....maar slaan toch een paar belangrijke punten over (naar mijn idee.) Ik heb het drie jaar terug al eens besproken met wat mensen, maar blijkbaar (nog) niks mee gedaan.

Maar goed, om te eten hoef je niet meer iemand te vragen om het voor je te pakken. Nu was de bbq gewoon gelijk vloers (al moet je dan toch wat trappen af.) Vooraf het eten even gesproken met Banana. Hij was eiegnliljk de enige die ik nog van eerder kende. Wat betreft het eten had ik niks te klagen. Na het eten ben ik wat rond gaan kijken om te gaan kameren. Eerst weer even wat bijgpraat met Denisa, maar deze keer even niet mee naar de kamer gegaan. Tijdens het eten kwam ik ene Francesca tegen die mij blijkbaar nog kende...maar dat werd niet serieus. In de bar zat ene Anita...waar ik kort mee sprak. Maar na de vraag of ze naar de kamer wilde kwam ze met het verhaal dat er elk moment een klant kon komen....dus dacht weg wezen. Rond 20u sprak ene Martha mij aan. Zij was al 8 mndn in Happy, dus ik dacht nou laten we dat dan maar eens proberen. Zij is 28 en Roemeens (donker/rood haar.) Ik heb gekozen om een half uurtje met haar door te brengen. Uiteindelijk was dat ook genoeg. Eigenlijk gewoon de standaart dingen met haar. PMC, NMC, beffen in 69, geen kussen (al zei ze dat vooraf wel.) Nee geen herhaling met haar. Na deze sessie had ik er voor vandaag genoeg van en besloot maar om weer naar huis te gaan. Volgende keer beter en goed om weer geweest te zijn!!!!!!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #153 Gepost op: 7 juli 2015, 09:26:05 »
Het is heet en je wilt niets!


Als variant op de jaren '80 slogan "je bent wild en je jongt iets" van Veronica wilde ik op de vrijdag middag een paar uurtjes zo min mogelijk doen, maar dat dan wel in een aangename omgeving..

Links en rechts kreeg ik door dat de Limburgse Bende van Ellende 2.0 zich in Sixsens zou gaan vermaken. Een bijzonder aanlokkelijk idee om tijdens deze zomerse hittegolf in het openbare zwembad van Lemiers te gaan dobberen en een partijtje waterpolo en andere balspelen mee te spelen met deze aimabele locals en de meiden die daar ook wel van een spelletje houden.
Aan de andere kant..de afgelopen weken ben ik zo vaak in Sixsens geweest dat ik daar onderhand iedere vierkante meter ken. En belangrijker nog: dat ik op iedere vierkante meter het meisje zal missen met wie ik de laatste weken steeds zo close ben geweest, terwijl zij nu tijdelijk ver weg in haar vaderland verblijft.
Kortom..mijzelf onderdompelen in zelfmedelijden leek mij geen goed plan en een goed alternatief zou PHG of YY kunnen zijn om een aangename middag door te brengen in en rond een zwembad.

YY zit nog in de planning voor binnenkort, dus PHG zou het worden.
Rond 12 uur vertrokken en bij Zaarderheiken nog even getwijfeld om de afslag naar de A73 te nemen richting YY (altijd weer die verdomde twijfel!). Op de linkerbaan blijven en doorrijden Eddy! Afrit richting Grefrath genomen, Villa Vertigo rechts laten liggen (geen twijfel mogelijk!) en even voor 1 uur bij PHG naar binnen gegaan.
Op dat moment nog vrij rustig op enkele Fransozen of Franstalige Belgen na.
Kan iemand mij bevestigen dat Franstalige lieden structureel veel preutser zijn of het gewoon veel kouder hebben dan Nederlands- en Duitstaligen?? Ik zag in ieder geval geen enkele reden om een lange onderbroek aan te houden!!

Het ontbijt/lunch buffet was uitstekend. Bij Sixsens en YY ben ik ook altijd tevreden maar PHG maakt er echt werk van, eerlijk is eerlijk! Weliswaar geen kok die nog wat extra's kan maken zoals in Sixsens, maar ook geen keukenprinsen zoals bij YY die er wel eens arrogant en chagrijnig bij staan (hoewel dat misschien uitzonderingen waren, want zo vaak kom ik er tegenwoordig ook niet meer).
Een Engels ontbijtje: Scrambled eggs en witte bonen in tomaten saus. Menigeen zou er van over zijn nek gaan; als Anglofiel kan ik er niet genoeg van krijgen!
En dan afsluiten met een stuk of 5 van die kleine versie van Berliner bollen met appelcompote in het midden..mijn dag kon al niet meer stuk!

Tussendoor ff live topics checken of ik niet alsnog spijt moest krijgen, maar nee. Pas in de avond zouden de eerste berichten uit Lemiers verschijnen, dus keuze voor PHG leek vooralsnog de beste. En als ik later berichten lees over vervelende groepjes in YY op deze vrijdag, dan heb ik al helemaal geen spijt.

Enkele dames lagen te zonnen, zaten in de schaduwplekjes of aan het zwembad, al dan niet samen met de eerder beschreven koukleumen.
Mijzelf ook eerst maar eens afkoelen in de pool. Het water was fris, maar met temperaturen van boven de 30graden was dat helemaal okay. Enkele meiden en later ook enkele van de mannen vermaakten zich in het water met een bal, maar echt "contact" werd er niet gemaakt. Op de een of andere manier zijn de meiden in Sixsens toch wat losser in de omgang.

Midden op de middag installeerde een DJ zijn apparatuur. Nu heb ik eerder gelezen dat een aantal mannen niet echt blij werden van een DJ op de middag en dat het volume te hard zou staan.
Maar deze DJ was heel goed te pruimen. Een niks aan de hand playlist met behoorlijk veel makkelijk te luisteren techno en remixes, geen echte uitschieters en twee of drie shazamwaardige nummers, maar ik vond het helemaal prima.
Het volume stond precies goed, waardoor een lekkere relaxte beachclub sfeer heerste.
Iedereen lui op een ligstoel, hangend in het zwembad of onderuit op de half overkapte lounge bedden. Op andere dagen was deze DJ niet zo geslaagd als ik de verhalen moet geloven, maar op deze vrijdagmiddag helemaal top!
De sfeer deed mij sterk terug denken aan de donderdag- en vrijdagavonden die ik inmiddels al weer heel wat jaren geleden op zomeravonden meemaakte in de strandtenten op Scheveningen, zoals bij Peukie.
Met één groot verschil...  :shakekontje  :lol


Zo heb ik op de middag afwisselend lui op een bedje gelegen, gedobberd en regelmatig de inwendige mens verzorgd.
Het aantal dames nam flink toe naar mate de middag vorderde en de Line up mocht er beslist zijn. Voor ieder wat wils, redelijk veel girl next door types, maar ook een aantal GMC dames (dat zijn van die kleinere slanke types), die mij normaliter wel over de streep zouden trekken.
Vandaag echter niet. Het lijkt erop dat als ik er bewust van tevoren voor kies om uitsluitend voor de wellness te gaan, dit door de meeste dames ook als zodanig wordt aangevoeld (of ik straal een lege portemonnee uit)..
Slechts twee keer deden 2 dames tevergeefs een poging. Eentje probeerde mij te verleiden terwijl ik net een beetje was ingedommeld. En uitgerekend behoorde zij tot de weinige meiden die ik echt als "lelijk" betitel en dan is het niet fijn om wakker te schrikken. Aan haar aanpak bij andere beren te zien, een tamelijk wanhopig meisje. Nogal bleekjes, rossig en weinig flatteus, laat staan sexy...toch zal zij ook wel haar klanten hebben. Maar als ik lig te pitten, dan is er maar één waarvoor ik graag wakker wordt en die was heul ver weg.
Deze vrijdagmiddag dus geen kamergang voor mij, maar wel goed uitgerust voor het weekend de vrijdag afgesloten.

Een clubbezoek zonder ook maar met één andere bezoeker te praten komt zelden voor. Maar op deze dag had ik het kennelijk even nodig en het is mij goed bevallen.
Als ik dan later verneem dat er vrijdag toch behoorlijk veel bekende heren in Happy Garden geweest zijn, dan vraag ik mij af of die dan pas na vijf uur binnengekomen zijn of dat ik een zonnesteek heb opgelopen en niemand meer herken... (Bluebear, Bosco, Willi69 heb ik helaas nog nooit ontmoet maar WG, Dhr N en de banaan niet herkennen..lijkt mij sterk!).

Een clubbezoek zonder ook maar één dame op z'n minst op de shortlist te hebben, komt ook niet vaak voor, maar is mij vandaag eveneens goed bevallen.
Bij een volgend bezoek aan PHG zou dat wel eens anders kunnen zijn met een vergelijkbare Line Up en als ik wat minder eenkennig ben...

Vlak voor vertrek vielen mij de geluiden van de sirenes van politie of ambulances al op. Even na 17uur heb ik PHG verlaten en op het grote kruispunt in Grefrath, een kleine kilometer na Villa Vertigo bleek een akelig verkeersongeval te zijn gebeurd. Diverse brandweerauto's hadden de weg afgezet en omleidings routes ingesteld.
Een busje lag op z'n dak en zou door de laag hangende zon het rode verkeerslicht niet gezien hebben en daarbij een andere automobilist geraakt hebben (zo las ik later op een lokale nieuws site). Nu kunnen ze mij veel wijsmaken maar op 3 juli om 16.45 staat de zon alles behalve laag..
Hoe dan ook blijkt maar weer eens dat een ongeluk gebeurd is, vóórdat je het in de gaten hebt en dat je door derden zomaar meegesleurd kan worden in hun onoplettende of roekeloze rijgedrag.

PHG, tot een volgende zomerse dag  :039:
Dan waarschijnlijk wel als ik wat langer kan blijven en er weer wat bekenden aangemeld zijn, dat is uiteindelijk toch gezelliger!

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #154 Gepost op: 14 juli 2015, 18:12:01 »
Last Saturday, I decided to go to the PHG with several french-speaking friends to share a good moment together.

Bedankt aan Relaxxxboard voor deze vrijkaart.  :))
 
Arrival at 3:30 pm and departure just after midnight.

All is ready to spend a pleasant day : the weather is sunny, the atmosphere is nice between friends, the terrace is always also pleasant, the barbecue is excellent and diversified and there are some pretty girls. In this case, the PHG is really a very attractive club.  :ladyred

However, the lin-up was weak and unfavourable (approximately 35-40 girls) because there was a lot of men presents on the evening. :pica

I would like to see again charming Alessia met in May. But, a lot of changes concerning this Albanian girl and not in the good sense!!!! She was pretty and natural before and she became sophisticated and unfriendly.

Happy to see again the duo Christina and Delia previously met in PSR and back to PHG.

Only one session for me with a Russian milf Victoria (good).


Victoria (Russian, brown) :

Russian milf met at the end of the evening. She should be 35-40 years old and stay only 2 weeks at the PHG before going back to her homeland.

Very pleasant social time in a good english.

She gave me a good service without being amazing. Sometimes, relatively awkward like the blowjob and sometimes surprising when she put her finger in my ... ass during the missionary. My god !  :kissass


In summary, a nice evening between friends but I prefer the quite atmosphere of an afternoon during the week around the swimming pool.

Offline format_z

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #155 Gepost op: 15 juli 2015, 20:47:31 »
Dinsdagavond 14 juli was eindelijk mijn eerste bezoek aan Planet Happy Garten.
Ik had deze club al lang op mijn verken(verlang)lijstje staan, maar het was er nooit van gekomen. 
Dankzij het vrijkaartje alhier verkregen (bedankt Relaxxxboard !!!) en het feit dat PHG nog tot laat (vroeg in de ochtend) geopend is
was het zo ver.
De club is al voldoende beschreven, dus de details zal ik nalaten. Persoonlijk vond ik het een mooie en gezellige club.
Soms een beetje eigenaardig ingedeeld, zoals de bar beneden en de plaatsing van de buitenkeuken, maar dat geeft
ook weer een aparte sfeer. Douches vond ik supermooi en schoon, maar helaas kreeg ik een groot deel vd douches niet aan via de aanraakknopjes.
helaas was het druilerig weer toen ik aankwam tegen tienen, dus kon helaas niet genieten van de schitterend uitziende buitenboel.
Er zijn voldoende plekjes in de club om gezellig even met een groepje of met zijn tweeën te kletsen. Zo ook in gesprek geraakt met een groepje
Nederlanders die onder het afdakje stonden te keuvelen over de Grieken en over de ervaringen in andere clubs.

Na een uurtje rondhangen, en wat gedronken en gegeten te hebben (was prima, zelfs nog om deze tijd vers vd gril !)  tijd voor de "eerste ronde".
Ik was nog geen 10 meter onderweg op mijn verkenningstocht toen min pad werd geblokkeerd door een mooie slanke Roemeense.....Alice.
Een hele mooie jonge meid met een schitterend figuur, mooie cup A tietjes en een hagelwit gebit.
Na 5 minuten kletsen in de kino kwam toch al snel de sleutelvraag. Okay dan maar. Helaas was ik eigenlijk nog moe na zo'n lange dag, dus kon me niet genoeg
op- en ontladen voor deze sessie. TZ was redelijk, Helaas niet diep genoeg naar mijn zin. PZC was prima, met af en toe een diepe uithaal.
Wel jammer dat ik zoals altijd eerst ga douchen voordat we de kamer opgaan, en dan vervolgens mijn frisgewassen pik ruw met een babydoekje bewerkt moet worden. Waar is dat nou in hemelsnaam voor nodig.?
Na 5 minuten al de vraag "condoom om?". Nee, ga eerst maar even op je rug liggen ,. dan ik even van je mooie lichaam genieten. Ik begon haar van boven naar beneden kusjes te geven en belandde bij haar mooie poesje.
Helaas werd er totaal niet gereageerd op de orale verwennen. Geen beweging, geen zuchtje ogf kreuntje... helemaal niks....
Dan toch maar het condoom om en 3 standjes uitgeprobeerd. Helaas had ze veel glijmiddel gebruikt, waardoor er niet veel gevoel overbleef.
Ik kon niet klaarkomen, dus haar gevraagd met een beetje glijmiddel en de handjes af te maken, wat geen probleem was. Zo kon ik haar mooi bekijken terwijl
ze mij in no time naar een hoogtepunt bracht. Ik mocht zelf mijn buik schoonmaken, en we gingen direct de kamer af.
Als ik fit geweest was en niet zo kritisch zou ik hier een redelijk goede sessie van hebben gemaakt. Nu kon dit ik niet meer dan redelijk noemen. En dan nog voornamelijk omdat ze zo mooi is.

Me nog even snoeihard laten masseren door de mannelijke masseur en daarna in gesprek geraakt met een aardige Nederlander die mij Maya wel kon aanbevelen.
Maya is een redelijk mooie Roemeense met genoeg vlees op de juiste plaatsen. Ik vraag me af of haar jetsers wel puur natuur zijn, maar kwam er niet toe om te vragen.
Uiteindelijk alleen op aanraden van de mede-ijsbeer nodigde ik haar uit tot een kamergang, waarvan ik al snel spijt kreeg.
Ze had er volgens mij eigenlijk geen puf meer voor en enig (gespeeld) enthousiasme ontbrak volledig.
OP de kamer bleek dat haat TZ beperk was tot zoen met dikke lippen en een éénmalige 1 seconde durende aanraking van de puntjes van onze tong.
PZC was redelijk, maar mijn willie had er niet veel zin meer in..... Ik stelde haar 69 voor, wat altijd helpt om op oorlogssterkte te komen.
Op mijn vraag om deze positie kreeg ik een zuur gezicht. "Eigenlijk voel ik mij daar niet zo prettig bij". Ik wilde al van de kamer aflopen, maar heb haar net als bij het eerdere kamerbezoek met Alice gevraagd mij nog met de handjes verder te helpen.
Na 5 minuten alsnog klaargekomen en snel van de kamer gegaan. Helaas was deze sessie dus géén succes.

Om 2 uur s'nachts het pand verlaten en mijn intrek genomen in hotel "Haus Vorst" voor een korte overnachting met een heerlijk ontbijt voor 59 Euries. 

 
Mijn conclusie :
Mooie club waar het vooral gezellig vertoeven is en de hapjes en drankjes goed verzorgd zijn. (beter dan gemiddeld in vergelijking met andere FKK clubs)
Met de meisjes moet je een beetje geluk hebben. Keuze genoeg in ieder geval.
Ook hier werd er geklaagd dat het de laatste tijd stiller wordt in de clubs en de verdiensten dan ook minder zijn.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #156 Gepost op: 8 augustus 2015, 22:33:33 »
Donderdag 6 augustus beloofde weer een snikhete dag te worden. Een goede reden om eens een club met zwembad op te zoeken. Door een vrijkaartje van dit forum (dank!) viel mijn keuze op PHG. De laatste uurtjes op mijn werk vrijgenomen en om half vier meldde ik me aan de poort.

Vrijkaartje werd vlot geaccepteerd. Na het omkleden vond ik een vrijwel lege bar en op het buitenterras en rond het zwembad hadden zich een 15tal heren en een ongeveer gelijke hoeveelheid dames gedrapeerd.

Ik heb me heerlijk genesteld in een van de ligbedden en begon te relaxxxen. Al liggende een beetje het zwembadgebeuren bekeken alsmede de langstrippelende dames. Die zagen er aardig uit maar mijn bloed ging er niet sneller door stromen.

In het buitengedeelte werd vers fruit (sinaasappelschijfjes en meloen) aangeboden. Later op de middag werden ook een soort van mini-magnums geserveerd. Allemaal prima verzorgd.

Na een tijdje kwam Lia bij me zitten. Ik ken haar uit H7. Ze is hier nog maar kort en weet nog niet zeker of ze hier gaat blijven. Lia is een kleine dondersteen; altijd druk in de weer, goedlachs en in voor een geintje. In de tijd dat ze bij me zat is ze wel drie keer het zwembad in geweest.  Daarnaast zorgde ze er voor dat mijn drankvoorraad op peil bleef. En gaf van tijd tot tijd een knuffel.
Ik vond haar wel guitig en vroeg me af hoe ze die energie in de kamer aanwendde.

Ik gaf aan wel naar de kamer te willen. Ik werd door Lia meegenomen naar haar tijdelijke woning, een van de blokhutten die daar staat. Ze betaalt de club per dag 10 euro voor het slapen en 50 euro voor de faciliteiten.
De sex was prima te noemen met dit Roemeense opdondertje. Een ware GFE.
Ook de aftersales zijn door haar prima verzorgd. Ik heb haar later nog een paar keer op schoot gehad.

Tijd om te eten. Dat was werkelijk voortreffelijk te noemen. Vers gemaakt, veel variatie en geregeld opnieuw aangevuld.
Het was 's avond s een groot verschil met de middag. Drie tot vier keer zo druk en inmiddels waren een aantal aantrekkelijke dames gearriveerd.

Bij het halen van een cappucino aan de bar trof ik de heer N aan op zijn vaste barkruk. Met hem is altijd aangenaam om wat zaken door te praten. Ik raakte ook in gesprek met een maat van hem, ik denk dat het d'n bijter was.
Het keuvelen was zo aangenaam dat de tijd voorbijschoot en ik niet scherp genoeg was om de dames die ik nog op het oog had te verschalken.

Precies om 24.00 trok een legioen geuniformeerden het pand binnen. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt. Het bleek de douane te zijn. Iemand zei me  dat het  er 60 waren en ik ben geneigd om dat te geloven. Ze lieten de mannen met rust maar alle dames werden gecontroleerd. Alle kamers werden opengegooid en er liepen een aantal met zaklampen rond om vermeende zich verstoppende dames in de hoeken en gaten te vinden. Ik geloof niet dat ze iemand vonden. Binnen de kortste tijd waren er alleen nog maar mannen in de bar en bij het zwembad en hadden de meeste vrouwen zich aangekleed in burgertenue. Onderwijl draaide de dj rustig door.......en maakte minstens 1 ijsbeer zich erg druk over de inval.

Ik zag het een half uur aan en omdat de heer N vertelde dat zoiets wel anderhalf uur kon duren, had ik geen zin meer om te wachten. Temeer niet omdat ik niet wist welke van de dames over een uur nog beschikbaar zouden zijn.
Om 00.30 verliet ik door een haag van geuniformeerden het pand.

Ik had een leuke middag en avond gehad waaraan echter abrupt een einde was gekomen.

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #157 Gepost op: 18 augustus 2015, 21:44:48 »
On Thursday, August the 13th, I visited the the Happy Garden in the company of FMB and Papy Chauve. I had not visited that club since several years.

We arrived at about one o'clock in the afternoon and were coldly greeted by the Polish Thekefrau. Actually she is a nicer person than she looks at first glance.

I must acknowledge that the PHG is a more attractive club than Acapulco Gold, 7th Heaven or other clubs, the entrance price of which is cheaper. One cannot but rejoice at the nice buffet, the early evening barbecue and the large choice of beers (it is the only club in NRW where Pilsner Urquell beer can be found). I enjoyed very much resting myself, lying on a deckchair besides the swimming pool, surrounded with attractive women. I appreciated also that the buffet is set in a large and confortable non-smoking room where the spacious and comfortable buffet is located. The garden is small, compared to the ones of the Planet Eden and the Golden Time, but pleasant. Except that the music is played too loud, the club atmosphere is peaceful and relaxed. Moreover the staff is eager to please the customers in any circumstances.

That thursday, however, the customers were indeed more numerous that the girls. Many of the ladies were actually on holydays. But there were still quite a few lovely or cute girls, mostly from Romania, but not only. I noticed  also girls from Poland, Bulgaria, Lithuania or Germany. Due to the fact that the club closes very late at night, some of the girls arrived only in the evening.

I was in a room twice and I was lucky, since the two girls I chose provided me both a very good service.

At first, I chose VERONIKA (PL - dark haired with glasses), a cute and smiling young lady (27 years ago), with a nice figure. She is very good indeed at blow job and respectful of the customer, whom she is actually willing to please. I payed 50 € for half an hour, but her blow job and her hand job were so efficient that I finished before any sexual intercourse.

Later in the afternoon, I met AIDA (RO - fair haired with a beautiful face and green eyes). AIDA worked before in Villa Vertigo. She is a cute, discrete and even shy young lady 22 years ago), whose blow job is excellent. Moreover I took a lot of pleasure in her narrow pussy, while she rode me until I came. Yet, our distinguished forum members should be aware of the fact that AIDA does not like the Cim : she prayed me not to cum in her mouth. I payed her 50 € too.

By the way, I agree fully with that the rule of the club, that 45 mn with a lady must be charged only 75 €, and not 100 €. I do not see any reason to pay 100 € if I stay only a few minutes more than half an hour in aroom with a girl. I think that, with the price of 75 € for 45 mn, the Happy Garden, as well as the Magnum, has reached a good compromise which should inspire other clubs like the Babylon, the Golden Time or the Living Room.

We left the club at 9 o'clock in the evening 21 hours and, as Terminator, we'll be back (soon) !
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2015, 22:25:58 door le Seigneur des anus »

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #158 Gepost op: 23 augustus 2015, 17:43:27 »
J'étais avec Le Seigneur des Anus au Happy Garden le jeudi 13 aout, grâce à l'entrée offerte par Relaxxx Board, que je remercie à nouveau.
Excellente journée, l'accueil est toujours impeccable, la restauration de qualité, la piscine un peu froide, mais comme il faisait chaud, c'était très agréable, surtout quand les filles sont venues s'amuser avec nous, top-less  :111:

Peu de sessions, car la ratio était peu favorable, et j'avais prévu une sortie deux jours plus tard au Sixsens, mais j'ai passé une journée très agréable, le Happy Garden est absolument à recommander !!
East Tripper

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #159 Gepost op: 26 augustus 2015, 10:37:56 »

                                              VRIJDAG 14/08/15---DAG 2

Na een veel te korte nacht in ISA,mijn maat alleen naar LR laten gaan en ben ik naar PHG gereden,met afspraak om 20h aan LR.
Ik had een vrijkaart,waarvoor dank aan PHG en RB,die probleemloos werd aanvaard,tenue gekregen en op naar de lockers,veel
meiden zag ik er niet.Even een koffie met ontbijt genomen en aan het zwembad gaan relaxen,weinig he.ren en dames te zien om
13h,heel rustig,perfect om even bij te komen van de vorige dag in LR.Ik was gebriefd door een paar heren dat Denisa me nog eens
wilde zien en ik dacht haar te zien op het terras,helaas te ver om zekerheid te hebben,ff wachten dus,was nog vroeg.Na een halfuur
zag ik ze op weg om een ontbijt te scoren,dus even binnen om te checken en yup,het was haar,kusjes gekregen en de vraag om
samen te eten.Daar ik dat al had gedaan,haar maar bediend en samen wat gekletst over (te lang) vervlogen tijden,tja ik was er wel
enkele keren maar dan was zij er niet,dit euvel hebben we dan maar opgelost.Nog even wat gedronken op het terras met haar en de
overige meiden(zestal schat ik),wel heel weinig voor een vrijdag,ok is laat open maar toch,er zouden toch een tiental moeten zijn bij
opening,mijn mening maar.
Dan maar gedoucht en een kamer opgezocht met Denisa,veel hadden we niet af te spreken,ik kende haar en zij mij,dus dat konden we
overslaan.Ze wist nog precies waar en wat er gebeurd was de vorige keer,ik ook,dus maar meteen aan de slag,het werd weer een kamer
om bij weg te dromen.Ok,zij is niet de mooiste en/of de jongste maar heeft een superservice in de aanbieding,de rest zie haar draadje.
Ik zei haar na de kamer,ge hoeft niet bij mij te blijven,maar daar er niks te scoren viel deed ze het toch,als ik het wilde,ik mocht ook een
andere meid scoren later zei ze,leuk geen jaloers typetje.De tijd vloog en stilaan kwamen er meer dames en heren binnen,meer dan 30
van elk heb ik er toch niet gezien,ik was er maar tot 19h30 ook,dus van later heb ik geen idee.We hebben samen nog wat gegeten in de
late namiddag omdat ik de BBQ aan mij moest laten voorbijgaan,nog wat geflirt en meer van dat,dus een tweede kamer was de logische
volgende stap.Het werd weer een heerlijk uurtje,Denisa had geen haast om de kamer te verlaten,dus hebben we nog een peuk gerookt
en wat gek(gewoon dus) gedaan.
Daar Denisa begin september op vakantie ging moest ik haar beloven om haar nog eens op te zoeken,het liep even anders,zie laters hier.
We waren samen van 13h tot 19h30 met 2 kamers van een uur,heel relaxt en ze had wel werk zei ze in de avond,ik hoop het voor haar.
Conclusie:mooie club,goed eten,bediening en theke ok,weinig meiden voor 17h,line-up wel ok en een goede damesservice,voor mij toch.
Later meer over een(te) vroege herhaling. ::)  ;D  :-P
you only live once

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #160 Gepost op: 27 augustus 2015, 15:18:46 »
Eerst even een welgemeend bedankje voor het vrijkaartje voor deze club!

Afgelopen zaterdag ging ik naar PHG.  Men voorspelde een mooie zomerdag dus eigenlijk kon mijn dag sowieso al niet meer stuk, ook al zou de line up ondermaats zijn.  Heerlijk genieten van het zonnetje, zwembad, witbier....

Bij ontvangst werd de vrijkaart niet eens nagekeken maar direct aanvaard.  Zo zorgvuldig als de theke de vrijkaart nakeek, zo zorgvuldig was ze ook in de beleefdheidsnormen.  Dat de thekes in PHG niet altijd vriendelijk zijn en soms zelfs onvriendelijk, wist ik al wel van een vorige keer.  Gelukkig zijn de meeste thekes en het meeste personeel wel vriendelijk.

De club opent om 11:00.  Ik kwam er aan omstreeks half twee.  Best al wat mannen maar nog maar amper dames.  Ik denk niet dat ik aan twintig dames kwam voor 16:00.  De line up liet ook te wensen over.  De meeste GND-types maar dan van de minst mooiste buurmeisjes.  Gelukkig (wist ik wel) trok dit flink aan vanaf een uur of zes 's avonds.  Het aantal dames kwam dan uit op ongeveer 35 (reclame zegt 100!).  Ze waren echter flink in de minderheid.  Er waren wel drie keer zoveel mannen.  Feit was wel dat de mannen niet echt geneigd waren om te kameren maar vooral in de tuin in de zon lagen en biertjes aan het drinken waren.  Hierdoor kon ik in de vroege avond twee keer mijn slag slaan.  Niet dat het voltreffers waren maar gezien de omgeving (NRW tegen de Nederlandse grens) viel het nog mee.  Het had nog veel slechter gekund.  Ik let echter heel erg op als ik in een van de vier "grote bekenden" ben (PHG, VV, LR, GT). 

Niet dat ik zinnens ben om frequent PHG te gaan bezoeken maar ik weet dat de line up buiten de vakantieperiode normaal veel beter is en als je dan met de dames bekend bent en de goede kent, moet PHG, vooral in de zomer, best een toffe club zijn.  Ik kon niet echt iets negatiefs opmerken (als we niet over kleinigheden vallen).  PHG heeft geen grote tuin en al zeker geen groot stuk gras maar op warme zomerdagen kan je wel heel lang nagenieten op het gras van de zon (die 's avonds niet meer zo brandt).  Dat ook het Duitse witbier (halve liters) in de inkomprijs is inbegrepen is zeker ook een pluspunt.  Verder was het ontbijt uitstekend (met sekt) en de BBQ en shoarma eveneens.  Het zwembad was wel redelijk fris en dat na zo'n lange warme zomer.  Ik begrijp dat niet zo goed maar verlang op zo'n moment wel erg naar het aangename verwarmde zwembad van Sixsens.  Groot nadeel bij een zwembad met deze temperatuur is dat de dames niet mee in het zwembad gaan.  De sauna's stonden beide op ideale temperatuur.  De DJ die al van in de namiddag muziek komt draaien in de tuin vind ik een pluspunt en hoewel ik van enkele mannen te horen kreeg dat hij altijd hetzelfde liedje speelde, kan ik me wel vinden in de loungemuziek die hij speelde.  Dat past wel bij het buitensfeertje.  Laat de gekende beats maar door de boxen knallen als het weer is om binnen te zitten in de bar.

Omdat het erg warm was, werd er niet gemopperd over mannen zonder badjas. 

Toffe dag gehad ondanks de afwezigheid van Brenda en ondanks dat de dames het begrip 'tongzoenen' verkeerd interpreteren  :douchen.   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #161 Gepost op: 27 augustus 2015, 20:28:33 »
with Cochon and Noo, here we are in PHG this Saturday, arriving around 14.30.
Thanks again to Relaxx and the staff for the free ticket :great:
Its been 2 years we didn’t come back, I was a bit reluctant because I don’t really feel comfortable in this club and my mojo is not too much efficent here as well ;D
and unfortunately, my fears will be confirmed.

I agree with seksenfun on many points
  • the Line up was poor
    - in quantity:
    The Ratio was always in disfavour for girls who were significantly outnumbered by men all day long.
    Sure, most of the men were staying in garden, drinking beer, but they were also monopolizing some girls.
    As this new young blonde-hair (and chubby) german girl who stayed almost 12h with the same group.

    - but in quality too (in my opinion):
    too many GND and chubby girls for me. 75 to 80% of the girls had overweight. I mean it.
    I’ve never seen in one single place so many fatties, flappy bodies, big flappy asses :wtf:
    gosh, I think I just got chubbyphobia :17:
    That means that Noo was in heaven :lostit. But not me.
  • The music in the garden was a real "pain in the ass"
    In my opinion, a garden with a swimmimg pool is supposed to be quiet, a place where it's possible to chat or relax with some soft easy listening music.
    Not this loud repetitive boom-boom-dance-electro-house shit we endured all day long :banghead:
    What a pity.
  • it’s just a detail but the pool was too cold.
    Too bad not to enjoy it, the weather was just fine.
    Only a few reckless could take a swim, of course Lea/ex-Betty was one of them, taking a dive like a falling meteor and splashing everyone around ;D
Good point was that the food was good, and available all night with BBQ (porc, beef steacks, chicken, you name it).
And some nice treats in the afternoon like cocktail shots, fruits and hot raspberry donuts were very welcome.

Another good point was that we met Lea/ex-Betty again after a long period (Noo’s sweety from samya) who sure has energy and can set the mood to extra fun (and extra pain if you fool around with her ;D).

But that was not enough for me to really enjoy my staying.
As a matter of fact, I was resignated to do nothing but eat (and become fat like the girls I suppose ;D) or die of boredom until Cochon recommended one girl to me.
and around 10PM, I had my first session with
  • Amina? (not sure anymore), 20y
    Turkish from Izmir.
    6 month in club, week ends mainly.
    Nice thin and firm body (rare in this club that night), very soft skin, average face but very smiling, Though she’s not a talkative girl.
    in room, good blow job, deep and slobbery (she spits on the dick), DFK at will but no cunni.
    Sex is enthousiast in every aspect, and doggy is amazing.
    Nice meeting but it lacks some naturalness.
Then I regained some motivation and I decided to go in room with a Romanian girl I had a nice chat with, earlier in the afternoon.
  • Claudia, 20y
    Romanian girl from around Bucharest.
    A couple of months in PHG.
    Brunette with very beautiful blue eyes, that’s what attracted me in the first place. But at the moment, she seemed a bit chubby (this fucking obsession again ;D), always hiding behind a towel, and I didn’t go further.
    In fact she’s not that chubby but she could loose a couple of kg noticeable on her tummy.
    In room, good blow job deep and slobbery, no DFK, just little kiss, cunni accepted and fully appreciated 8).
    Sex is enthousiast, but doggy is obviously not her favourite position.
    Nice meeting, but like Amina, it lacks some naturalness too.
    edit:I forgot to say that she can provide extras. at the beggining of the meeting, she proposed CIM and Anal.

I finished my evening waiting for my pals, and drinking some earl grey tea at the quiet bar where Renata, a nice 20 years old Italian-romanian girl from Rimini who looks like Sofia Copola (but with a thinner nose), joined me to simply discuss.
And she was definitely not chubby (aahh not the chubby syndrom again, goddamn it ;D)

I had a couple of quite good sessions but this club is definitely not my playground.
I may reconsider going to the boring acapulco again to cure my chubbyphobia, the club being the one where I've seen the most sexy and beautiful bodies ever.
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2015, 23:25:27 door boff »

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #162 Gepost op: 28 augustus 2015, 12:01:55 »
    - but in quality too (in my opinion):
    too many GND and chubby girls for me. 75 to 80% of the girls had overweight. I mean it.
    I’ve never seen in one single place so many fatties, flappy bodies, big flappy asses :wtf:
    gosh, I think I just got chubbyphobia :17:
    That means that Noo was in heaven :lostit. But not me.[/li]
    [/list]

    I must agree, it was a dream for me, so many D-cup-girls, so many fat asses...  :tietjes

    In order to do my review, I need the name of a chubby romanian girl who only comes 2 or 3 times in a week, from approx. 8pm to 5am. Thx

    Offline oudebelg

    • Senior
    • ****
    • Berichten: 314
      • Bekijk profiel
    PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
    « Reactie #163 Gepost op: 28 augustus 2015, 15:13:38 »

                                                               21/08/15   EEN WEEK LATER

    Denisa had me gebrieft dat ze een week vroeger op vakantie ging,dus "moest" ik me vrijmaken om haar uit te zwaaien.Rond 12h30 de bijna lege
    parking opgereden en me ingecheckt bij een blonde medewerkster,ze zag er wel goed uit.Me een XL-badjas laten geven en op voor het gebruikelijk
    ritueel,daar ik reeds een tijdje van huis was maar gelijk voor een ontbijtje gekozen.Denisa had me al gespot en kwam me helpen,niet echt nodig
    maar ik liet haar maar helpen,kom zei ze we eten op het terras,tja bij de wespen vroeg ik.Enfin met hindernissen gegeten en verder wat gerelaxt
    met de aanwezige meiden,een 8-tal schat ik op dat moment en enkele verdwaalde heren.Rond 14h haar maar sleutel laten halen voor een uurtje,
    het werd 1h30,kan zomaar gebeuren bij haar,ik klaag niet.Ik zei haar,kom niet naar mij als ge werk hebt,doe maar,ik ga even aan het zwembad
    liggen,we zien elkaar wel later.
    Na 1h30 kwam een bekende heer tot bij mij en vroeg of ik hem nog kende,het was 6 maand geleden,dus moest ie me even helpen.Hij kwam juist
    van kamer zei ie,ik vroeg met wie,yup,Denisa,we hebben ook Beatrice gemeen in het SKW,toeval,geen idee,op dat moment kwam ze weer op terras
    en zwaaide met een brede smile naar ons beiden.
    Hij besloot nog een toertje te doen en Denisa wenkte me,ze vroeg of ik hem gebrieft had,bah nee ik zie hem nu pas en vroeg wat ie van haar vond,
    ik zei een woord:fantastisch vond ie het,ze geloofde me niet.Soit,ze regelde een drankje voor ons en even later kwam de brave man terug op terras,
    hij vond niks,daar ie vroeg door moest stelde ik voor nog eens Denisa te nemen,het is mijn verloofde niet,maar hij ging eerst nog even rondzwerven.
    Na wat BBQ gegeten te hebben ben ik hem nog gaan zoeken,maar hij was vermist,ok goed teken dacht ik en liet ik Denisa maar een kamer kiezen
    voor ons.We liepen naar beneden en kruisten elkaar in de gang,ik bekeek hem en hij zei tot later,deze was waardeloos,jammer voor hem,had hij
    maar naar mij moeten luisteren.
    Op kamer werd het weer een heerlijke tijd,even een"discussie"over haar condooms,rode,moet ik niet,neem maar een van mij,wat ze probleemloos
    deed,ze gaf toe dat ze lekkerder aanvoelden dan die rode rakkers van haar.Toen ik weer op aarde was vroeg ik naar de tijd,1h40 wat ze naar
    beneden wilde afronden,nee laat ons nog even blijven zei ik,we kusten nog wat waarbij ze in ademnood kwam,mond op mond ademhaling kon ik
    niet doen,daar was ik mee bezig.Afscheid genomen op de kamer en ze moest me nog de nieuwe kamers en kino laten zien,waar ik haar in een zetel
    duwde en begon te kussen.Ze vroeg of ik werkelijk gek was,tuurlijk,ik dacht dat het hier voor de aftersales was zei ik,ze schudde enkel het hoofd.
    Tot zover de reclame voor Denisa,nee,het werd een gezellige dag met later behoorlijk wat dames en heren,ik denk een 40-tal van beiden.
    Het eten goed alsook bediening en mooie nette club,van de service van andere meiden,geen idee,misschien een volgende keer,ik zag wel iets wat
    me kon bekoren.PHG en die ja,thx en tot nog eens,ergens begin oktober schat ik. ::)  ;D  :-P
    you only live once

    Offline Asterix

    • rakkertje
    • **
    • Berichten: 62
      • Bekijk profiel
    PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
    « Reactie #164 Gepost op: 9 oktober 2015, 09:47:50 »
    Woensdag plofte er een vrijkaart op de mat van mijn e-mailbox, hartelijk dank daar voor! PHG is een club die nog op mijn lijstje stond, ik lees er goede verhalen over op dit forum én het is, met een uur rijden voor mij redelijk dichtbij. Mijn drukke agenda voor de rest van de maand bekijkende, besloot ik direct maar langs te gaan en zo stond ik rond 12 uur gisteren aan de poort te rammelen. Weinig auto's op de parkeerplaats dus het zou vast nog niet druk zijn. Het vrijkaartlijstje moest nog worden uitgeprint maarja ik was er dan ook al zo snel. Nadat dit gevonden werd, kreeg ik de handdoek, slippers en badjas. Club vond ik niet de meest logische opzet hebben maar de kleedkamers en douches waren snel gevonden. Ik had de uitnodiging van oudebelg voor een rondleiding maar die was er nog niet dus ik heb eea zelf bekeken. Het was er inderdaad nog niet druk met enkele bezoekers en een 10-tal (?) dames. Voornamelijk Roemeens zo te zien. In de kleedkamer werd ik al aangesproken (en in de kont geknepen) door een erg vrolijke en spontane meid met kort haar. Toen ik in de bar aan een kopje koffie zat kwam ze naast me zitten en begon ze net zo vrolijk tegen me aan te kletsen. Het was Megan uit Letland. Op een gegeven moment vroeg ze of ik zin had om te kussen en dat had ik inmiddels wel én deed ik dus maar... Dat was echter niet de bedoeling, dat zou op de kamer gebeuren. Megan dus een sleutel halen. Met haar heb ik een heerlijk half uur beleefd. Ze zette een muziekje op en dat zoenen dat was heerlijk. Het ging trouwens van tongzoenen naar tongzuigen en weer terug, aparte ervaring. Ik zie van haar trouwens geen apart draadje dus dat zal ik later aanmaken. Wat er op volgde was een hemelse pijpbeurt, afwisselend van zacht naar wat harder. Toen ik zei dat ik even rustig aan moest doen om niet te komen ging zij op haar rug liggen en kon ik met haar aan de slag. Dat smaakte heerlijk fris en sappig. Een vinger er in wilde ze liever niet. Na enig sabbel- en zuigwerk van mijn kant had ze echter een idee: ik moest vier vingers in een condoom doen en mocht haar toen wél vingeren, het was bijna vuistneuken maar dan zonder duim... Ze vond dit heerlijk en kwam nog klaar ook! Hierna kwam ze boven met staan en zakte ze over me heen. Ze was de eerste van de dag en haar gedrag maakte me zo opgewonden dat het niet lang duurder voordat ik de condoom volspoot. Ik moet zeggen een mooie start van dit bezoek.
    Na dit avontuur ben ik even wat gaan eten in de grote bar links. Toen ik de bar binnenliep zag ik tot mijn grote plezier een donkere dame zitten, da's voor mij altijd nét wat spannender. Toen ik mijn broodjes ophad kwam ze nog naast me zitten ook. Het was Patricia uit Ghana, ook al een dame zonder draadje, nog werk voor de boeg dus. Ik moest nog even recupereren van mijn sessie met Megan maar na een kwartiertje vond ik mij hersteld genoeg en ben met haar naar beneden gegaan. Patricia heeft heerlijke grote Afrikaanse lippen en dat zoent natuurlijk geweldig. Zonder enige tijdsdruk  begon met daarna heerlijk te pijpen om daarna in 69 haar poes aan te bieden. Wauw, daar werd ze wel erg nat van en het leek er op dat deze damé óók klaarkwam. Nadat de condoom erom kwam had ze in ieder geval geen glijmiddel nodig om over me heen te zakken en me heerlijk klaar te rijden.
    Twee topsessies dus. Ik had mezelf een limiet gegeven en dat was er na deze sessies doorheen. Ik heb me dus gedouched en nog wat gedronken en ben weer huiswaarts gegaan.
    Conclusie: zoals gezegd vond ik het een club met een wat onlogische opzet, het is een beetje zoeken. Het was redelijk koud dus buiten ben ik niet geweest en het lijkt mij een club om vooral bij mooi weer te bezoeken als je lekker buiten kunt zitten, binnen mist ik wat gezelligheid en wat zitjes waar je ongestoord kunt terugtrekken om de boel een beetje te overzien of om een boekje te lezen tussen de sessies. Wegens het vroege tijdstip? nog niet veel dames gezien, er liepen stunners tussen maar ook een paar middle of the road types, veelal Roemeens (?) Ik had natuurlijk wat voorwerk gedaan maar om dan juist die dame tegen te komen waarover je hebt gelezen vind ik moeilijk. Dus twee 'onbekende' dames getroffen waar ik het qua seks errug mee heb getroffen. Dankzij het vrijkaartje kon ik gratis naar binnen en ik vind 60,- voor deze club wel redelijk aan de prijs.
    Het is echter wel een club die ik nog eens zal willen bezoeken en dan kom ik op een later tijdstip om te zien hoe het 's-avonds gaat.
    Nogmaals bedankt voor het kaartje, ik heb een heerlijke middag gehad dankzij Megan & Patricia!