Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 503682 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #180 Gepost op: 11 januari 2016, 20:41:41 »
Visit of january 9th :

Visit to PHG on Saturday just after an afternoon spent in ACA GOLD.

As much I appreciate the PHG during the summer when we can fully enjoy the outdoor infrastructures  :111:, as much I find that it loses its assets during the winter  :pica.

However, food is always excellent and the visual quality of the lin-up is very good  :showtits1. Unfortunately, the access to the bar isn’t very easy.

I did a good session with the rumanian Mara.


Mara (rumanian) :

Profile : 22 years, 1.60 m, black hair, pretty face, silhouette very slim, small chest.

Service : Good quality of service : french kisses, caresses, soft blowjob with good variations, cuni very appreciated, sex very pleasant with good rhythm in the various positions  :035:. It just missed me a little more proximity to appreciate this session on its right value.

Appreciation : very good

Repetition : possible.


Summary of the day :

PHG remains an interesting club with nice meetings even if I prefer to go there in summer  :111: .


So long ….

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #181 Gepost op: 28 maart 2016, 03:29:10 »
Double visit in one month and a half in PHG.

I went there last year but decided to come back in that club. I was welcomed by the russian theke who gave me my bear fur. She showed me quickly the club with quite short explanations. I went to have breakfast and the buffet was nice and complete, there is everything needed and many choices. The cooked pork meat is fresh and with much variety. We feel a bit as in a big shelter in Switzerland. There beers freely available and all kind of hot or cold beverages. There was more or less 12 girl around 13:00. The wellness is quite nice in the room where the kitchen is but the whole thing looks like strange, seems the architect was drunk for realising it like this, in two separate unequal parts. But in fact when the building had been taken by the club, it has not been thought and they just adapted and filled with the necessary fittings. The area near the bar is good and makes the contacts with the girl possible but there is not enough space and the sofas are on a corner. We feel as in Magnum: need to move every time for finding the girl whom also move. The fittings are a bit strange but remain pleasant.

Even very pleasant in summer when i went for the first time. It's a summer club. The garden is wide, there is a terrace outside with shelters and tables, sofas, around the swimming pool everything is put perfectly and there is even a "relax area" in the garden for bears wishing a sun bath.  :pica On the evening there was a barbecue and a kind of picnic atmosphere. The wellness in case of sun and in summer period is certainly one of the best among "big clubs". Sauna is placed in a strange place, in front of the "gambling machines" with some sofas in the middle. The rooms themselves are ok but i already saw better in other clubs. The kino is hidden among the rooms behind the changing room. The customers are various, not a 70% turkish club or a "grandfathers club". But it becomes unbearable on saturday evening.... like almost everywhere! Boring in the day, like almost everywhere too but there are not enough girls.

What about the line up, it can be divided in two parts : during the day it is empty and not many girls (by the way it depends on the days for sure as first visit was quite ok with some choices but the second one - on a saturday!- it was clearly poor! But there is a but. Girls come in quantity around 19.00 and the view changes. The line up becomes good and many pretty girls. Of course there are the usual arrogant ones or cold ones but also some more sociable with whom it is easier to be in touch. During the day i talked with many funny black girls, some of them were pretty but i was not interested. They insisted during time till when they finally understood it was useless. Their Names? Paris, Joy and two other ones including one who pretends to come from South Africa. Also a shark coming from GT named Lovet or something like this. I was also in touch later in the day with Brenda, a mature latina girl but still attractive and who seemed a good shot. I wasn't decided at this moment and it was a mistake. I talked with a certain Luna who made immediately "dirty talk" and was pleasant to talk with. Unfortunately i was just out from a room and wasn't in a state for a new one so quickly. Pity because i had a good impression over her and i regret not having crossed her road earlier as she could have been a good choice. I recognized two girls i went with in Heaven 7: Rebecca a blond romanian girl and a darked haired girl i forgot the name of. Also talked a bit with Alessia which didn't give me a bad impression either but making a search on forums i found out that she became bad, professional, passive and mechanical while she was good t first. Next. I also talked with a turkish girl but my swindler alarm rang red! The bulgarian Angie is not the cutest but easy going, playful and certainly good service but i wasn't attracted physically by her nor excited.

After all these missed opportunities happened what happens often in such case: making the bad choice and it was like this! Olga was the wrong choice and she provides bad service, i wanted to try her as i wanted her despite her attitude in kino gave me clues that it will not be the rare pearl. I posted a complete review about her so just need to read.  ;) Globally there is quite wide choice in the evening and several kinds of girls. Compared to some other clubs their behaviour is more formatted and dehumanized. We can talk with many girls you always find more or less the same approach, way of being and talking...

There are always exceptions and Ella was one of them. She started the contact and came towards me. We talked during almost two hours about so many different topics and also about clubs and girls and this girl told me that only 20% on average give good service without pretending she is one of them. Alleluia! Word by word what i think myself and a girl tells it herself! She is very smart and has a lot of good sense and likes talking! Not the usual banalities or empty words but very interesting things! I could not not following her in the room and it was fireworks!  :cheer: Everything is written in her review so i won't repeat but her service is simply awesome: intensity, skills, technic, initiatives, exchanges, complicity, action, natural way of doing, every single element for a good session wer gathered for a good moment and when i compare the general level, she is simply in an other planet.

After shower i suddenly became bewitched by Ina. Oh fuck i have no money anymore and want her now! I ask the thekefrau if there is a bancomat inside the club but no! I asked her if i could go outside for withdrawing money and she called someone i thought it was just the supervisor, but no! A man drove me personally to the bank in the city with the PHG car!!  ;D This is what we can call service! Very good point! I am thankful for such client service to this blond theke who seems cold but is efficient and knows what to do for him. I go in the changing room and... Ina is disappeared! A japanese man with whom i kindly talked before took her... so i asked him about this girl's service: very "pro" and bad service! He highly disadvised me her! All this for nothing and had to change my plans.

In the evening as well as mornings there is a nice choice of meals and nobody can starve. I was attracted by Alina with her nice blue eyes but wasn't inspired by her and i had no confidence in her ability to do it well in the room. I knew that Jasmine is badly reputated, not kissing and "pro" thanks to the comments i saw on the internet. And finally the result for these visits was one very good and one very bad. A wellness ok but the building's inside is done on a strange way: in two very different parts and the changing room/showers in the middle of these two parts, the thekefrau of the evening is as sympathic as the one from the morning is antipathic. The blonde Theke impressed me with the personal driving to the bank and the line up on the evening is interesting and attractive and for sure it deserves an other visit, the food is tasty enough with a rich breakfast. I keep in mind that the summer time is very adapted to this club and an other good point is that the prices are divided: 30 min 50€; 45 min 75€; 60 min 100€ while in other clubs there is no intermediary and it goes directly to 100€ for one hour. The level of service i can't pretend having an opinion for the moment as done only three girls totally but i think there is worse and there is better, i don't think it reaches high level but everything can be like everywhere, it can be a lottery.
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2016, 03:57:46 door MrMazur »

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #182 Gepost op: 28 maart 2016, 18:41:26 »
Here is my brief report of my very recent experience in PHG (for traditionalists), or HG for "close friends".

Pretty unfriendly welcome from the little blonde theke unfortunately, who after a long administrative verification process, finally handed me a bathrobe.
Obtaining the wifi code also happened to be quite difficult since the data were incomplete to log in, so i had to find out with a girl who kindly helped me to connect.
That was a first bad impression, that could be easily fixed by hiring the right people.  ::)

Then a quick shower, and move toward breakfast: magnificent!:party0036:
I will not detail, it is so boring... :NIGHT_1:

The sauna is rather good, oddly placed behind a sofa in the lounge area, restaurant side, the wellness is not the strongest asset, that's obvious.

The line-up in early afternoon was composed exclusively of young black women, some pretty nice indeed.
They initiated the usual business conversation, where they largely imposed themselves heavily during breakfast, this is the game, the refusal not to go to the room right after, was allegedly interpreted as racism!
It is odious... :wtf:

Line-up wise, we must admit, it was a bit weak so far.
Throughout the day, it has improved significantly to reach an honest level.:bowlol:
At first i was a little tempted by Yasmine(probably without e), but noticed her withered belly, and learned that she does not openly embrace(DFK).
Service side, the club seems to be the kingdom of "sex normaaal" but as i know there are also some jewels there, that is nobody's secret...;) And that is encouraging!

Only real concern, the massive influx of bears in late afternoon, squatting monopolistically some good girls. :schaap
I preferred to set sail and stay content with some girls scouting, punctuated by two small non-fired shots, for the nice gesture.  :haha

The feeling of unfinished job will make me come back at the next opportunity, but it has suddenly become a bit stuffy for me.
 :49:
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #183 Gepost op: 8 mei 2016, 15:56:04 »
Vendredi 06 mai 2016

Il est 18h00, quand je fais mon entrée pour la première fois au Happy Garden, à Oedt (Tönisvorst).
La météo est excellente : le ciel est bleu, le soleil est resplendissent, le fond de l'air est sec et la température extérieur est de  27°C. C'est bien simple, nous sommes au printemps, mais on se croie rait déjà en plein été.

A l'intérieur du club, je retrouve très vite Aurélio, qui lui est là depuis 11h00 ce matin.

Il me fait la visite du club, et très vite nous finissons par nous asseoir à une table, avec des verres plein à portée de mains.

Je trouve les installations du clubs plutôt bien, et je mesure pleinement les avantages et le potentiel des jardins et de la piscine.

Cependant, à mes yeux, il y a un truc qui cloche fortement : les filles.

Bon, quantitativement, le ratio Oursons/Oursonnes me paraît équilibré... Mais signe inquiétant, la plupart des Oursons sont affalé sur les chaises longues autour de la piscine, et par conséquent, les plupart des filles tournent en rond ou font potiche.

Pourquoi ?

Parce qu'à de très rare exception près, elles sont toutes franchement moche !

J'en parle donc à Aurélio, qui me dit, qu'il partage pleinement mon impression, et qui, pour preuve, n'a d'ailleurs encore pas fait une seule chambre depuis qu'il est arrivé...

Ça craint.

Ceci dit, nous sommes donc passé au dîner, et là, il faut dire les chose telle qu'elles sont : le barbecue était une pure merveille !

Comme je n'aime pas rester sur une mauvaise impression, je décide d'aborder de manière franche et directe une des très rare très belles filles qui fait banquette depuis mon arrivé.
Elle est russe, blonde, une peau magnifique et bien bronzé, et je l’invite à s’asseoir à notre table histoire de discuter.
Mais la gazelle n'a pas vraiment envie de discuter, et se montre d'emblée très pressante pour partir en chambre... « Wait a moment, » je lui dis, et je passe donc aux questions d'usage... Résultat :
French Kiss : no
CIM : no
Anal : no
Et bien, « Next ! » alors.

Enfin, j'aperçois une autre fille qui me plaît énormément.
Je commence à jouer avec elle à distance, et comme ça se passe bien, je me lève et je vais l'aborder.
Elle s'appelle Mickie (ou Mickey), elle est roumaine, blonde, possède un corps de rêve et elle est habillée comme une vraie pute : rouge à lèvre, talons hauts, porte jarretelle, bas résilles et lingerie noire.
Je m'assoie à côté d'elle, on se marre bien et elle me fait déjà plein de bisous sur les lèvres.
En plus, elle me fait vraiment bander comme un dingue... alors Zimmer.
Malheureusement, une fois en chambre, elle commence directement à me tailler une pipe (pas terrible d'ailleurs), et après trois minutes seulement, voilà qu'elle se retourne pour que je la prenne en levrette...
Du coup, je suis venu trop vite, et par conséquence, mon ressenti est vraiment négatif.

Après ça, j'ai fini par retrouver Aurélio (qui lui aussi à fait une chambre), puis vers 21h30, d'un commun accord, nous avons décidé de nous barrer.

Conclusion : pour parler franchement, j'ai trouvé le Happy Garden vraiment triste, et pour le moment, je n'ai vraiment aucune envie de retourner dans ce Sad Garden.


In English :

Friday, May 6, 2016


It is 18:00, when I make my entry for the first time at the Happy Garden, Oedt (Tönisvorst).
The weather is excellent: the sky is blue, the sun shine, the bottom of the air is dry and the outside temperature is 27 ° C. Quite simply, we are in the spring, but we would already believe in midsummer.

Inside the club, I quickly found Aurélio, that he is here since 11:00 this morning.

It makes me visit the club, and soon we end up sitting at a table, with full glasses at hand.

I find the facilities of the club pretty well, and I fully appreciate the benefits and potential of the gardens and pool.

However, in my view, there is something that strongly bell: girls.

Well, quantitatively, the ratio Men / Woomen seem balanced to me ... But worrying sign, most men are sprawled on the sun loungers around the pool, and therefore, most girls are circling or vase.

Why ?

Because in very rare exception, girls are all downright ugly!

I'm talking to Aurélio, who said that he fully shares my impression, and that, for proof, yet has also not made a single room since he arrived ...

It sucks.

That said, for dinner, and then we must say the thing as they are: the barbecue was a marvel!

As I do not like staying on a bad impression, I decided to address openly and directly one of the very rare beautiful girls making seat since my arrival.
She is Russian, blonde, beautiful, well-tanned skin, and I invite her to sit at our table to chat.
But she did not really want to discuss, and immediately shows very urgent to go on room ... "Wait a moment," I said, so I pass the usual questions :
French Kiss: No
CIM: No
Anal: No
Well, "Next! " so.

Finally, I saw another girl who I really like.
I started playing with her at a distance, and as it goes well, I get up and I join her.
Her name is Mickie (or Mickey), she is Romanian, blonde, has a dream body and she is dressed like a real bitch: lipstick, high heels, suspender belts, fishnet stockings and black lingerie.
I sit next to her, we have fun and she well done me lots of kisses on the lips.
In addition, it gives me a huge hard-on ... So let's go to the room !
Unfortunately, once on the bed, she starts directly with a blowjob (bad way), and after three minutes, she changes position to take it doggy style.
So, I came too quickly, and therefore, my feeling is really negative.

After that, I finally found Aurélio (who also made to a room), then at 21:30, by mutual agreement, we decided to leave the club.

Conclusion: frankly speaking, I found the Happy Garden really poor, and for now, I really have no desire to return to that Sad Garden.
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #184 Gepost op: 16 mei 2016, 20:30:59 »
Vorige week bezocht ik Happy Garden voor het eerst. Met m’n berevelletje en handdoek onder de arm naar de kleedruimte. Een simpele zwaai van de hand maakte mij duidelijk waar dat zo ongeveer moest zijn ….
En toen de club verkennen. Hoe zit dat het gebouw in elkaar? Want meestal zijn het uitgebouwde gelegenheden die een zeer ‘eigen’ indeling hebben. Het ‘v/d Valk’ gevoel bekruipt mij vaak zat als ik ergens nieuw ben. Zo ook hier dus. Maar na een rondje had ik het in me opgenomen. Ondertussen natuurlijk ook het vrouwelijk schoon bekeken en de line up was, zo rond een uur of vier, wat mager. Met een lekker biertje plaats genomen in de tuin en van de uitbundig schijnende zon genoten.
Club is schoon, fris en wordt goed onderhouden. Later bleek het eten (BBQ) van zeer goede kwaliteit en er was ruim voldoende om elke trek te stillen. Een klasse huis zonder twijfel en het verbaasd mij dan ook dat er zo weinig over wordt geschreven.

In het uur daarop zag je steeds meer dames binnen druppelen en werd ‘het aanbod’ steeds beter. Mooi! Nog maar eens een rondje en een lekker biertje gehaald.
Bij het wachten stond er ineens een lekker blond ding naast me die een dubbele bestelling had. Een dame die op kamer was en voor haar en een pannenkoek een drankje haalde. Vroeg haar naam en zij antwoordde ‘Jane’.
Maar die naam ken ik toch? En later bleek idd dat het de dame was die ik eerder spotte in een club en vervolgens de hele dag niet meer zag …..
Dit bood perspectief, zo dacht ik. Maar, zag haar wederom lange tijd niet ……. Totdat!

Totdat ik Jane pardoes op de gang tegen kwam en de date was snel gefixed. Wowwhh,  ik werd helemaal joeppie van binnen. Wat een lekker ding is dit. Bij nader inzien niet zo knap als ik dacht, maar wat geeft het? Een figuur om van te watertanden en een stel jopen erop waar je helemaal gek van wordt. Althans ikke. En ik mocht er vrij mee spelen, knuffelen, kneden en noem maar op. Zo ook met d’r pussy, werkelijk een genot deze chick. Zoenen doet ze helaas niet echt, maar wat geeft het als je zo iets fraais mag wippen op zo’n mooie dag.
Tja, collegae, ik ga niet uitvoerig uit de doeken doen wat er zich vervolgens allemaal op kamer heeft afgespeeld. Dat is nu eenmaal niet zo mijn dingetje. Dat kunnen anderen overigens veel beter en bovendien kan een ieder zich dat goed voorstellen wat er gebeurt als je een heerlijk dame aan het daten bent in zo’n locatie.
Moet wel zeggen dat ik het service niveau wel eens beter heb meegemaakt. Je komt dan snel tot de conclusie dat het mooiste meisje van Den Haag niet per definitie het beste in d’r vak is. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet tevreden was. Integendeel, verliet de kamer met een grote smile op de snuit.  Klasse sessie!
Later op de avond kwam ik haar vaker tegen en het was leuk als ze dan reageerde met een glimlach, knipoog oid. Redelijke aftersales!

Die avond had ik nog twee sessies die overduidelijk tegen vielen, helaas. Dat is erg jammer want de dames in kwestie zagen er appetijtelijk genoeg uit.  Eigenlijk had ik een beetje spijt van de keuze en voelt het dat ik me heb laten overhalen om iets te doen wat ik niet wilde. De dames wil ik dat niet aanrekenen, maar hun service bleek gewoon erg magertjes tov gebruikelijk.

De donkere dame Joy liep ik telkens weer ergens tegen het magere lijfje. Bij het biertje halen, toiletteren, naar de BBQ en later weer terug etc. Telkens deed ze een poging mij te strikken en hield ik af. Gewoon geen zin. Op enig moment raakten we toch in gesprek en dacht ik uiteindelijk ‘ach, waarom niet?’ Tja, het vlees is soms zwak dacht ook ik nog.
Op kamer aangekomen begon het gelazer al met de nodige doekjes en overig geklooi. Toen meende ze dat pmc beter is dan pzc. ‘Kan wel zijn moppie, maar daar kom ik niet voor’. Toewijding in d’r vak enzo ontbrak volledig en helaas gaat mijn goudstaafje daar heel, heel snel weer van hangen. Het werd ook niet veel beter dus uiteindelijk maar met de hand afgemaakt. Haar bedankt, afgerekend en een biertje gehaald.

De Roemeense Arianne (?) vond ik de hele middag al zeer aantrekkelijk en uitdagend. Heel mooi figuur en een stel mooie boobies leek me. Leuk snuitje en redelijk uitdagend. Best wel een aantrekkelijk geheel en daardoor was het vlees wederom zwakker dan de geest en hoppa; kamertje dus.
Dat viel tegen omdat zij het normaal gerealiseerde service niveau gewoon niet haalde. 69 Was niet aan de orde en alles ging een beetje met tegenzin en plichtmatig zo leek het. En dat terwijl het contact tot de kamer juist erg gezellig, leuk en spontaan verliep …..?? Kon het niet helemaal plaatsen en kwam dan ook maar zeer, zeer moeizaam aan het ‘gerief’. Haar bedankt, afgerekend en weer een biertje gehaald.

Tijdens de bestelling nog ff leuk met Jane gekeuveld. Top, klasse wijffie! De bar was inmiddels goed gevuld met vrouwelijk schoon en ik moet zeggen wel een paar (optische) pareltjes te hebben gezien. Een jonge blonde schoonheid in witte lingerie, met witte jarretels en witte kousen op witte pumps…… wowwhh. Maar het kon mij niet meer verleiden. Buiten was het inmiddels uitgestorven. Enkel op terras, in de ‘tent’, zaten/lagen nog enkele koppeltjes lekker te kleppen. De vermoeidheid sloeg bij mij toe en nadat ik mijn biertje uit had gedronken, aangekleed en vertrokken voor de lange rit huiswaarts.

Samengevat heb ik een uitstekende middag/avond hier gehad en heb er van genoten. Dit is een mooie, goed verzorgde club die op dit forum meer aandacht verdient dan het momenteel krijgt. Mijn dames-keuzes waren niet allen gelukkig, maar dat is het risico van het vak.
Kom ik hier terug? Ja, dat kan best zo zijn. Met mooi weer heb je hier toch een soort vakantiegevoel en een prima verzorging. Zeker in de tuin en zeker als de BBQ aangezet word. Of ik hier de volgende keer ‘zomaar’ €60,= voor neerleg om binnen te geraken?? “That is THE question …!”, zullen we maar zeggen.

Grtz,
K


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #185 Gepost op: 24 juli 2016, 16:14:48 »
Zaterdag 23-07 me vrijkaart van ijsberen stond op verlopen van phg ik had nog ma de tijd tot 31-07 en aangezien dat ik alleen ma op een zaterdag kan besloot ik ma te gaan . met een omweg door werkzaamheden in Duitsland om 15 uur op de bel gedrukt en vriendelijk ontvangen even me omgetoverd tot sauna club bezoeker . op meeting point hadden zich meer leden aangemeld  nlnu en bosco het was heerlijk vertoeven op het terras smakelijk eten ijsjes barbeq  de kip aan het spit ruikt heerlijk . de line up viel daarmaten tegen dat het ma bij een kamertje gebleven is . om 16 uur begon de dj te draaien en de rust was gedaan . phg is een geweldige club in de zomer ma zou nog aantrekkelijke zijn als de muziek wat rustige staat . soms moet je wel is veranderen van je stam clubs om je stamclubs meer te waarderen . let wel het is pruimen tijd en veel dames genieten van hun vakantie   . phg en het ijsberen forum bedank voor de vrijkaart en phg tot na de vakantie periode kwa club heb ik me vermaak en kwa line up ge weet het nooit van te voren  ;)

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #186 Gepost op: 24 juli 2016, 18:27:42 »
Friday evening in Happy Garden

I visited the Happy Garden this Friday evening where I met some friends of mine. Arrived around 7 PM, I left around 1 AM after a nice time.
I wasn't in the club for about a year but nothing changed... some new faces and some old ones.

Like in many clubs these days, the club is quite and far from being full but the line-up is quite OK.

Food is good and served during all my time there. Some girls are chasing gently but it's not a big problem.

Some girls are having way too big usage of silicon. I was a bit scared when one of her came close to the barbecue... her tits could have melted !  ;D

I had 2 good rooms:

Naria: She's a young big breasted Romanian girl that I knew from before. I met her last year in PHG and saw her again in H7 a few months ago.
Her service is good, with French Kiss and she's nice fun and playful.

Serina (or something like that): She's a young Romanian girl of 20. She's very beautiful with glasses. She cam to talk to me just after I arrived but declined then. Later we started to talk a little (her English is very average and her German FKK-basic). Her service is correct but not extra. So I'll probably not go back with her but her body is amazing.

It was a nice evening, we had fun, I'll come back.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #187 Gepost op: 24 juli 2016, 20:08:36 »
Gisteren een relaxkaartje geconsumeerd in de Happy. Bedankt mannen. Evenals de vorige keer nog altijd een omleiding, die niet duidelijk aangegeven staat. Als ik daar chef van het wegennet was, dan had er toch echt om de honderd meter een bordje gestaan: => Planet Happy Garden =>. Maar dat ben ik niet, dus mag Jan de hoerenloper zijn instinct volgen. Komt ook wel goed, op den duur ontwikkel je een soort van bordeelradar. Niet teveel op de navi letten, want die probeert je hardnekkig terug te sturen. Met een kleine vertraging aangekomen. De DJ had de weg helaas ook gevonden. En die had van mij best de rest van de dag rondjes om Oedt mogen blijven rijden. Ik zie echt de meerwaarde van een DJ niet in. Ze moeten altijd laten zien hoe sterk hun boxen zijn. Life bands zijn nog erger. Nergens voor nodig. Draai wat muziek in de bar, maar zorg dat er ook een deel van je club, zoals bij mooi weer de tuin, verschoond blijft van die grafherrie, zodat mensen met elkaar kunnen praten, of even de rust opzoeken.

In ieder geval waren er drie mij bekende Hollanders aanwezig, de specialist, Bosco en nog iemand die hier niet schrijft. En drie mij bekende dames, waar ik eerder mee op kamer was, en die nog wel een herhaling waard leken. Mathilde was indertijd een beginnertje dat nog in de opbouwfase zat. Op goed geluk een kamertje gedaan met haar, maar er was nog weinig opgebouwd helaas. De benen zo houden dat je er maar half in komt. Kon ik me van de vorige keer niet herinneren. Kussen met het puntje van de tong, en daardoor onnodig lang de paal in haar doos moeten verdragen. Nou ja, voor de helft dan. Als er per centimeter penetratie afgerekend zou worden, dan was het een voordelige wip geweest. Verder wel een aardig meiske, maar we gaan dit maar niet meer overdoen. Van de lijst afgevoerd.

Met Denisa ging het stukken beter, een beurt zoals je mag verwachten in een club als deze. All the way down met dat ding, ik heb hem tenslotte niet gekregen om hem maar voor de helft te gebruiken. En volop zoenen zonder terugtrek onzin. Dus die blijft wel op de lijst staan.

Angie ging er als laatste aan, zoende zelfs nog intenser dan haar voorgangster. Niet de knapste van de club, maar altijd vriendelijk, en servicetechnisch prima in orde. Wel een snaterbekje, des te meer reden om haar je tong of je zwans in de gaffel te stoppen, dan heb je weer even rust. Blijft eveneens op de lijst staan.

Het culinaire deel was goed verzorgd, met een Aziatisch buffet tot diep in de middag. Tegen de avond gegrilde kip met salades en nog het een en ander. Tussen de bedrijven door wat clubnieuws besproken met de maten. De Afrikaanse fractie was duidelijk aanwezig, maar mijn gevoel zei: afblijven. De ene collega had er eentje geprobeerd en dat was geen succes. Dan is de rest meestal ook niet beter, aangezien ze behoorlijk bij elkaar zaten te klitten. Nog even een shocktherapie ondergaan door uit de sauna meteen het zwembad in te gaan. Word je hard van, zeggen ze.

Vanwege die kutmuziek maar vertrokken, ik voelde koppijn opkomen en had er geen zin meer in. Ondanks dat er inmiddels wel een hele schare dames gearriveerd was. En daar zaten best mooie exemplaren tussen. Voorlopig was ik er even doorheen. Maar na de zomer kom ik nog wel eens aanwaaien, als mijn Dominicaanse stamdame er weer is.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #188 Gepost op: 27 juli 2016, 20:20:59 »
;
                                                           VRIJDAG 22/07/16

Van H7 naar HG,de vrijkaart,thx RB en HG,werd om 17h probleemloos aanvaard,attributen gekregen en op naar de lockers,nr 98 of 86,ik ben er nog niet uit,te zien hoe ge uw sleutel vasthoud.Denisa passeerde me hey,ik ook hey,tot zover de verwelkoming.
Ik ging nog maar eens een beetje water laten lopen en een drankje halen,beetje in de tuin gaan hangen,dicht bij die lawaaimaker,moet dat nu echt?Paar dames op bezoek gehad,line-up was ok,heren in de minderheid op dat ogenblik.Angie kwam nog eens naar mijn vriend vragen,wtf.,

Plots spotte ik Rebecca,nu die zwarte uit VV.Geen blonde Rebecca meer gespot,de zwarte liet me voorlopig met rust,oef.
Rond zessen wat van de uitstekende grill gegeten,BBQ komt later,was weer uitstekend,top in HG.
"Papi" liep zich weer het vuur uit zijn schoenen,die werkt voor twee en altijd vriendelijk,tof manneke.
Ik liep een uur later Denisa tegen het lijf,ff gepraat dan ff buiten,niet te lang,op kamer gegaan,was goed en daarmee is alles gezegd,geen verdere info en/ of recensie over haar.
Na een douchke nog een koffie op terras en Rebecca daagde me uit,negatief dan,ik repliceerde midden de dames en ze zweeg,crazy girl.
Rond halfelf hield ik het voor bekeken,Denisa zei salut,ik ook salut,toen ik met de theke stond te praten kwam Rebecca langs,ze vroeg hoe het was met mij en gaf me 3 kussen.Geen denderende ervaring gehad,maar daar had HG noch RB iets mee te maken,things happens.

Toch bedankt RB en HG,ik kom nog wel eens langs,met een vrij hoofd en geest,tot zover dit "raar" gezever,voor de lezers,sorry.  ::)  :sign0137:
you only live once

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #189 Gepost op: 17 augustus 2016, 20:29:43 »
In het verre verleden, pak weg 2 jaar geleden toen ik net begonnen was met mijn wandel carriere , ben ik na het lezen van vele recensies  op meerdere forums op een zondag bij HG beland. Vond het toen relaxt met een prettige sfeer maar vertrok vroeg in de avond ivm werk. Had altijd het idee om snel terug te komen maar het ontdekken van een aantal andere  clubs die me uitstekend bevielen gooide roet in het eten.  Maar nu met dank aan HG en RB ben ik zaterdag 6 augustus weer terug gegaan om HG van begin middag tot na middernacht te bezoeken.
Deze club is zoals meermalen gemeld op diverse forums geen middag club met dien verstande dat het aantal dames tot einde middag begin avond erg klein zal zijn. Dit was geen problem voor mij aangezien ik altijd een paar uur wil acclimatiseren na de reis.
Zaterdag ochtend was ik even bang dat ik het bezoek moest uitstellen maar na een paracetamol en veel thee toch in de auto gestapt en daar zag ik al het eerste positieve nieuws.  Navigatie system gaf aan 218 km te gaan, dat is maar 2 uur! Voor mij een stuk dichterbij dan mijn gebruikelijke clubs en dat is prettig gezien het “nachtwerk”  terug naar huis.
Gelukkig weinig last van de vakantie drukte en kwam iets na 14.00 uur aan op een zeer lege parkeer plaats. Mezelf gemeld bij de theke die blijkbaar niet met het goede been uit bed was gestap. Kaartje gegeven ipv de euros. Dit werd later meer dan goed gemaakt door alle andere personen die achter de balie werkten. Mijn complimenten voor het bar / restaurant personeel.
Voor een beschrijving van het pand zelf moet jullie de recensies van andere personen lezen maar denk dat er sinds mijn bezoek in 2013 weinig verandert is. Bankstellen in de bar zijn hard aan vervanging toe en niet slecht ter been zijn ivm vele opstapjes en hoogte verschillen is ook wel makkelijk.
Derde positieve punt, het eten. Erg goed eten, lunch was erg goed al heb ik de indruk dat ze dit misschien hadden laten aanrukken van een aziatisch restaurant aangezien de smaken van de noodles / nasi goring / kip in cocos melk met thaise curry erg goed op smaak was. Voor de niet avontuurlijke eters was er genoeg brood en beleg.
Later op de dag zou de barbeque ook prima smaken, keuze en kwaliteit was mij betreft het beste wat ik in s.c. land heb gegeten. Ken de BBQ van GT (sommigen zullen dit geen BB noemen maar ik schrijf ) , Babylon, SS en Acagold om een referentie te geven.
Zoals verwacht waren er tot begin van de avond weinig dames aanwezig en die er al waren deden op een paar na weinig  moeite. Op 1 donkere dame na die wel leuk was maar totaal niet mijn type. Gedurende de dag bleef ze het proberen, op een leuke en correcte manier en ze had me bijna meegekregen. Achteraf gezien had ik dit misschien beter kunnen doen en had dit me behoed voor een verkeerde keuze.  Voor de donkere dames liefhebbers, er waren vanaf de middag al 4 aanwezig.
Qua line up was het aantal minder dan normal, dit werd bevestigd door meerdere dames,  maar ik vond het goed genoeg. Van slank / klein tot wat normale postures en een aantal “forse”.Dus voor elk wat wils. Dus ook hier een positieve check.
Heb ik dan geen negatieve / minder positieve punten te melden. Jawel die heb ik.
Voor mij is het meest negatieve punt de muziek. Niet het soort want dat vond ik prima maar het volume. Volgens mij heeft de DJ twee extra posties op zijn versterker laten aanbrengen, te hard en veel te hard.  Bij het zwembad de muziek, in de middag, zo hard aanzetten dat nauwelijks iemand bij het zwembad wil zijn en iedereen bij de tafels bij de bar kant zit. Dat is toch zo jammer als je een beetje wil relaxen en van de zon wil genieten.  Gelukkig bleef het volume in de avond binnen een stuk draaglijker.
Een ander punt die ik wil melden heb  is dat er later op de avond groepjes kwamen die met reuze flessen drank (HG logo erop)  en elkaar lol hadden. Deze groepjes waren in verschillende leeftijd categorien maar voor zover ik kon zien veroorzaakten ze geen overlast en gezien de reacties om me heen zijn kleine groepen aan de orde van de dag hier.
Dus samenvattend is het me goed bevallen hier wat de club zelf en de sfeer die het uitstraalt betreft. Met de dames is het altijd persoonlijk en is het voor een deel wat je er zelf van maakt. Deze dag ben ik 1 ½ uur op kamer geweest met twee dames waarvan de eerste goed was en de tweede bagger.
Aparte recensies van de dames komt later. Eerst van de schrijfkramp herstellen.
 

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #190 Gepost op: 31 augustus 2016, 15:37:05 »
Afgelopen maandag wat tijd vrijgemaakt om nog eens op onderzoek te gaan.
Vorige week wat teleurgesteld teruggekomen van PT Dorsten zo hopende op een betere uitkomst deze week.
RB en Happy Garden vereerden me met een gratis inkomkaartje waarvan ik uiteraard gretig gebruik maakte. Dank hiervoor.

Bereikbaarheid van de club is goed en makkelijk te vinden en omstreeks 11.30 stopte ik voor de Garden. Of het een happy zou worden moest ik nog even afwachten.
Bij binnenkomst werd ik vriendelijk onthaald en kaartje vlot geaccepteerd. Badjas en handdoek kreeg ik mee. Snelle uitleg waar ik alles kon vinden.

Omkleedruimte was prima en douches ruim en goed aanwezig.
In het weekend was er een grote party geweest en er was nog wat opruim activiteit aan de gang.
2 sauna's aanwezig, eentje binnen en eentje buiten. Geen jacuzzi maar wel een zwembadje.
Ontbijt was prima en het avondeten was ook goed. Dranken kon je zelf uit koelkast nemen (ook bieren).

Bij het rondwandelen kwam ik nog een bar tegen waar al enkele dames zich ophielden. Een kleine kino was er ook nog waar af en toe de dames een dutje gingen doen.
Achterom was nog een klein tuintje waar je wat kon zonnen.

Het was maandag en rustig, ik hou wel van rust dus prima voor mij.
Eigenlijk was ik op zoek naar een Angie look-a-like. Toen zag ik een dame met ongeveer hetzelfde kapsel en dit stond me wel aan.
Michaela was de naam. Normaal gebouwd, lekkere C-cup, wat gekke bekken trekken.
Even een babbeltje in de garden en wat later naar de kamer.
Dit werdt een goede sessie en mijn happiness meter nam een goede start.

Wat liggen relaxxxen en hier nog even de laatste forum nieuwtjes gelezen.

Even later zag ik nog een leuke dame zitten en dacht ik ga wat buurten. We kwamen aan de praat en heb Stella even later uitgenodigd om wat korter bij te komen zitten.
Van het een komt het ander en we zochten een kamertje op.
Deze sessie duurde wat langer dan ik voordien gepland had maarja deze viel uitermate goed mee en dan geniet ik er graag van.
Voordien hadden we het nog even over de trage maandag maar bij het verlaten van de kamer vonden we het beide wel een geslaagde maandag.

Ik bleef nog wat hangen, kreeg wat attenties hier en daar maar Michaela sprak me toch het meeste aan. Ik was dus blij telkens als ze wat kwam flirten.
Het was reeds 18.00 gepasseerd en dacht richting huis te vertrekken toen Michaela weer even langs kwam. We hebben er nog maar een lekkere sessie aan vastgeknoopt.

The Happy Index 100%
Leuke club om te vertoeven en leuke dames ontmoet.
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2016, 15:43:02 door Kwakje »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #191 Gepost op: 1 september 2016, 19:49:20 »
Planet Happy Garden - Herkansing in de natte blije tuin der lusten
2 Augustus 2016
 
Met uitstel van een maand, druk verlof, tijdgebrek, een ander clubverslag die voor kroop, je kent dat. Een geluk dat ik notities bijhield achteraf.
 
Fazit:
 
+ UITSTEKEND ETEN - TOP-BARBEQUE!!!

+ Correct ontvangst door mooie blondine
+ vriendelijke bediening
+ Douches
+ Stijlvolle lockerruimte
+ Ruime en mooie line-up zelfs voor een regenachtige Dinsdagavond
+ Service dames: Brigitta (gekamerd) en Katharina (niet gekamerd) De een heel goed, de ander veelbelovend maar toch laten schieten
+ Sauna's uitstekend
+ Beide barruimtes uitstekend en deze keer zonder techno-DJ.
+ Mooie buitenruimte
+ Massage: pijnlijk maar goed
+ geen DJ die dezelfde techno nrs speelde (of is dat al veranderd na 4 jaar)
+ In de self-service-bar beneden kan je zomaar bier uit de koeler halen cfr LR. Heel gevaarlijk met oog op wat me later overkwam!
0 Door damesoverschot voelde ik me 'opgejaagd wild' + keuzestress uiteraard.
0 weinig beren, er kwamen Nederlanders en Turken later op de nacht.
- Er wordt hier nog stééds niet aan de brillendragers gedacht...brillenrekken enkel in buitensauna gezien. Niet bij de douches en ook niet bij de binnensauna....of ik zag niet goed, dat kan ook :D
- Opletten voor politiecontroles, ze viseerden vooral de klanten van PHG!
- geen Ja-Koe-Zie, wellness verdeeld aanwezig, geen terug trekken mogelijk
- Zwembad erg koud maar was zoiezo geen weer om te zwemmen.
 
 
Verhaaltje met weer zo'n intro à la Vazkor

Ok, tenzij genoeg tijd en zin, een verhaaltje, de info is echter 80% gegeven. Het verlof in Duitsland in bijna gedaan. Wat is er als afsluiter beter dan nog eens in bepaalde clubs binnen te wippen om voorgaand werkwoord in een de andere interpretatie te bewerkstelligen met onze vriendinnen van dienst? Ik had nog een vrijkaart van het YBF forum om deze club te mogen herontdekken in betere omstandigheden, behalve op vlak van het weer dan.

En ik spreek over herontdekken: want de vorige maal dat ik deze tent bezocht, ontwikkelde zich een bijzonder ongelukkige omstandigheid op niveau van mijn gezondheid. Dit was vanwege het combineren van twee medicamenten tegen slokdarmspasmen die elkaar erg fel tegenwerkten. Dat had erg slecht kunnen aflopen, dat waren mogelijk hartproblemen :( . Mijn dank aan The Saint die toenertijd het stuur van me overnam. Waarvoor nog steeds dank!
 
 
Inkom en eerste indruk
 
Mijn tweede bezoek aan Planet Happy garden is dus bijna dag op dag 4 jaar later, een herkansing dus. Het weer viel tegen maar dat hield de club blijkbaar niet tegen om de grill aan te steken. Bij het oprijden van de parking ca 19u35 kon ik het al ruiken en ik kreeg het water al in de mond. Na een ganse dag rond te rijden met een lege maag en na het uren te vroeg inchecken bij m'n hotel in Willich, had ik behoorlijk honger.
 
De inkomst was formeel: een schone blonde theke nam mijn vrijkaart aan,  ging dit controleren en gaf me een dun ijsberenvelletje met handdoek in ruil. Ze vroeg of het de eerste maal was. 'Een tweede maar de eerste was 4 jaar terug', zei ik en vroeg naar de ins en outs van de club die ze blij gezind aan mij mee kon delen. Ik ging naar de lockerruimte. De lockerruimte van PHG vind ik erg stijlvol met allemaal mooie kastjes. Ik kreeg een sleutel aan een polsbandje cfr. Finca Erotica. Ik nam de tijd me om te kleden om vervolgens de douches te zoeken. Wat is het hier stil! Wat wil je: ik kwam op een door de weekse doorregende Dinsdag de club bezoeken. Ik kreeg vriendelijk goeiendag van passerende taxerende dames. De doucheruimtes zijn mooi, het zijn 2 ruimtes tov elkaar ingericht en vanuit een ervan loop je door naar WC's. Er was geen drukknop en ik kon het water lekker laten lopen, de warmteregeling was uitstekend. Minpunt: ik kon nergens m'n bril kwijt behalve in de zakken van die dunne zomerbadmantel van hen. Hebben ze ook dikkere vellekes voor de winter?  :017:
 
 
De zwarte wolf op verkenning
 
Het was rustig in de club...qua beren toch. Het was hier niet erg veranderd en vond al snel mijn draai terug. Bij elke hoek dat ik in draaide, kwamen herinneringen terug aan het eerste club-bezoek waarbij een groot aantal beren aanwezig waren 4 jaar terug... Ik liep rond in het buitengedeelte en zag me nog liggen kijkend naar al die mooie meiden her en der...het prachtige zomerweer...de muziek luid vanuit de bar...het zwembad met de olijke  zwemmers...de barbeque dat lekker geurde...de sfeer...de gezelligheid...Ik was onder de indruk...alleen...
 
alleen voelde ik me nu wel goed en gezond in m'n berenvel....maar het buitengedeelte oogde nu verlaten in de regen. Geen gezelligheid, geen DJ-muziek, geen meiden en beren samen knuffelend en pratend in de relax-stoeltjes her en der. Er waren daar wel wat aanpassingen gebeurd bij 4 jaar terug. Naast de club heb je nog die nachtclub By Night maar die kan je bijvoorbeeld niet meer bereiken vanuit de club. Ik zag toch niet meteen een weg daarheen zoals voorheen.  :017:
 
Er waren niet vele beren maar wel meer dan genoeg dames aanwezig. Vele, vele zaadvragende ogen die 'my every move' nauw gelet volgden, rest reassured. Ik werd er zowaar zenuwachtig van, ongemakkelijk zelfs. Ze hokten samen, waren brutaal soms en keken me taxerend aan, wenkten, zwaaiden, praatten onder elkaar waarschijnlijk over die verlegen klant die constant rond loopt...ja, ja vooral dat doen, zo wordt ik nog schuwer. Er was een tent buiten  verwarmd met vuurtjes. Er zaten er een hoop dames te roken en te wenken. Ik zei maar "Tag" en wandelde snel door de bar in langs een heel stel andere dames.

 :gtgal
 
In de bar een colaatje besteld en verder gelopen om m'n gsm te halen. Navraag leerde me dat er wifi was. Ik deed navraag bij de blonde theke om de code te krijgen. We kregen het echter allebei niet geregeld dat mijn koppige Samsung kon inloggen. Ten einde raad, zei ze het maar aan een dame te vragen want die kunnen daar goed weg mee. Yeah, you bet. Dat deed ik ook en eentje regelde dat in 1-2-3. Ze deed nochthans gewoon hetzelfde als ik en de theke: mijn telefoon moet toch een extra antenne hebben om wel te willen marcheren zodra een paar damesnagels zijn juiste toetsjes beroerden. Natuurlijk vroeg betreffende madame om even apart te zitten. Doch ik had geen zin om dit technisch onderonsje als 'presales' te zien en maakte me er van af met: "I must eat, I didn't eat in 3 days!". Verbaasde reactie en een "Then you must eat now and come back later." en weg was ze. Ik ging natuurlijk niet direct eten en zocht eerst eens de kino. Die werd me aangewezen door een andere dame die er direct lekker bij wou zitten voor presaling. Ik had de kino echter gewoon nog eens willen 'zien' en ging er vandoor met het zelfde excuus als de vorige dame: "I must eat, I didn't eat in 4 days and 15 minutes!" Mijn maag vond het toch tijd de daad bij het woord te voegen. Je kan geen 5 dagen en 25 minuten zonder eten zitten met zo'n lekkere barbeque dichtbij je...

 :103:
 
 
lekkere PHGegEten en iets over natte poesjes
 
Misschien is het omdat ik 6 dagen en 35 minuten niet gegeten heb want toen ik naar hun grill wandelde, kreeg ik razende honger. Het rook gewoon erg goed en zag er smakelijk uit. Ik nam 2 borden voor 't vlees, de frieten en de groeten en liet het me enorm smaken in de barruimte bij de blije natte tuin. Ondertussen kon ik op mijn gemak de dames spotten. En door de dames gespot worden. Of bespot. Er waren nog niet zoveel beren dus vele damesogen richtten zich op mij. Zelden zo ongemakkelijk gevoeld want met welke dame zou ik straks de kamer op gaan met zoveel keuze? Zouden ze het op hun gemak doen? Of snel, snel de kamer af willen om weer met de vriendinnen te kletsen na het snel verdiende geld van deze arme uitgemolken rakker? Vragen, onrust, berichtjes checken.
 
By the way, bij het wachten voor het eten scheppen kon ik kennismaken met 2 lieve natte poesjes. Echte poesjes, miauwend en op 4 poten lopend enzo. Doet me denken dat ze in Finca Erotica ook 1 poesje rondlopen hebben, doch die was mooi droog en schuchter. De natte poesjes waren aanhankelijk zodat ik tot struikelend mijn eten kon opscheppen.  :))
 
Ik had nog honger en was lang niet van zin me voor de sexy leeuwinnen te gaan werpen, niet die 2 poesjes van daarnet maar de dames terug, dus heb ik een tweede maal 2 borden vol geschept. Ik doe dit niet zo vaak dus het moet erg goed zijn geweest dat ik er geen genoeg van kreeg: echt chapeau aan de club voor de uitstekende grill ondanks dat het weer er zich niet toe leende! De leeuwinnen probeerden toch iets terwijl ik zat te eten en vroegen of ik zin had hen alle 5 op kamer te nemen. Al mogen die dames hun poesjes al even nat geweest zijn als de echte buiten, ik ben niet gek om 5 maal 50€ per half uur te betalen en vijfvoudige klant te spelen. Beleefd dat vriendelijke aanbod afgeslagen. Ze keken nog kwaad ook. De borden heb ik snel opgeruimd en ging verder met mijn verkenning voor ik echt werd aangevallen.  :-\ :-P
 
 
De benedenbar en een uitdagende massage

Met een cola in de hand ben ik naar de benedenbar gelopen. Ik zag boven bij de trappen de gokkasten en de binnensauna. Deze ben ik eens binnen gegaan. Het is er lekker heet en bleef er een tiental minuten in met weer een hoop damesblikken op mij gericht vanaf de zetels en gokkasten. De badjas heb ik eerst ergens aan een haak kunnen hangen en tevergeefs zocht ik naar een brillenrek. 4 jaar terug ook, dat is dus niet veranderd. De douches waren niet ver dus daar gedoucht om dan naar de bar beneden te gaan. Het is daar nog steeds self-service, en er zat nog genoeg bier in de koeler om je te pletter te zuipen wat met het oog op later niet verstandig ware geweest. Ik ging wat in de zetel zitten mijmeren over 4 jaar terug...
 
...Costana, biertje in de hand, kwam checken of deze jongen nog bij positieven was. Na een heerlijke kamer met ene Rebecca, of was het Maria,in een of ander tuinhuisje was ik net weer opgemonterd, sprak er hem over en ging ik weer liggen in de zetels bij de bar beneden terwijl Costana zich verder ging  amuseren in de andere bar boven. Dames floten, dames wuifden handkusjes, dames die op m'n schoot kwamen kennis maken... ik liet het over me heen gaan, kijkend naar de hartvormige ballonnetjes. Een dame aan een deur en wuifde fanatiek naar boven te komen en wees naar een ruimte achter haar. Nieuwsgierig stond ik op en ging met moeite de trap op en volgde haar naar binnen. Was het nu haar bedoeling daar te presalen, of zelfs te kameren of dat ik gewoon maar hier moest liggen rusten op de bedden en matrassen? De onwennige onervaren rakker wees haar als een assertieve ervaren rakker af en keerde gewoon terug naar de zetel van voordien om verder te liggen zieken.... :king:
 
...maar de ervaren rakker die al de clubs gewend was naderde 4 jaar later weer deze ruimte, keek binnen en zag hoe het was veranderd: nu was het een Oriëntaals ingeklede ruimte met een aantal massagetafels. Het was er verdonkerd met weinig verlichting, een oosterse afbeelding links,...ik keek verwonderd rond en werd opgeschrikt door de masseuse die me van achteren benaderde. Ze stelde zichzelf voor als de masseuse, Messea?, van de club. Eerder zag ik nog een masseur wachten op klanten in een andere ruimte, niet ver van de lockers geloof ik. Deze Aziatische dame geeft Thaïse massages, niet de erotische maar de echte drukpuntmassages met het nodige kneed- en duwwerk. Ze prees zichzelf aan als de beste en stelde een beurt voor van een half uur. Damage: 25€. Ach, waarom niet. Dankzij de Heaven7-massagebonnen van het ander forum was ik toch al bekend geraakt met deze door mij fel genegeerde service-variant in de clubs. Ze mag zonder weten H7 en RB dankbaar zijn dat ik zo makkelijk instemde als een onwennige onervaren rakker.  ::)
 
Dit was nu niet de makkelijkste massage die ik heb ondergaan. Redelijk pijnlijk ook, ze wist de pijnpunten waar m'n botten teveel vervormd zaten van het vele zittende werk perfect te vinden. Ze maakt gebruik van warme olie, de muziek op de achtergrond was oosters en ontspannend. Maar autch, werkelijk, na 1 week voelde ik het nog tussen de schouderbladen. Ze loopt over je heen en probeerde me aan 2 kanten te draaien van achteren. Ze kloeg er over dat ik niet relaxed genoeg was. "Next time an hour...massage good 4 you!" Ze zei dat wel 10 keer. Ja zal wel. Dan kan ze m'n centjes weer keurig in de gokkasten aanwezig tegenover de binnensauna steken later tijd. Geen klachten over haar echter. Ze baselde iets over 5€...5€...Ik ging naar de lockers en haalde 30€ boven, denkend dat ze zichzelf een fooi toe eigende van 5€...van mijn part verdiend maar toch...maar nee...ze lachte en gaf me de 10€ terug want ze kon niet wisselen. "5€...5€ you give me!" Dat hoefde niet, zei ik, maar nee, ik moest weer naar de lockers en dat tientje wisselen met een vijfje, ondertussen aangestaard door het dames-overschot, niet schuw me aan te klampen op alle plekken en vragend waar ik heen ging. De masseuse raadde me op professionele toon aan dat ik nu maar gauw een leuke meid moest uitkiezen voor een kamer om de massage compleet te maken. No problem! :D
 
 
Wellness
 
Zoals gezegd ze hebben 2 sauna's: een binnen en een buiten. Die laatste vind ik beter geregeld. Die bij de gokautomaten is zo...ja wat doet het dààr? Ze hebben geen aparte wellness ruimte hier waar je dus in kan terug trekken zoals in veel andere clubs. Ik heb beide sauna's een paar maal gebruikt naar tevredenheid. Het zwembad was me te koud. Één teen in het water was al genoeg om me te overtuigen.  :-\
 
 
Eindelijk ambiance en zelfs een dame!  :laughingchick
 
Ondertussen na de massage en de wellness kon ik langzaamaan beginnen uitkijken om een eerste dame te scoren tussen de tientallen aanwezigen. Ik ga maar niet wensen dat ze al goed is als Christina in Finca Erotica enkele dagen geleden. Ik kon het niet natuurlijk en ging wat nadenken in de tent met de vuurtjes in de tuin. Er kwam een dame bij me zitten en we raakten aan de praat. Het was zowaar Romantisch zo aan dat warme vuurtje, wij twee alleen...tot al dat vuur ineens doofde en het kil werd. De dame die zich als Brigitta heeft voorgesteld liep weg en ik kon weer verder nadenken: ik kon me Maria nog herinneren met haar schone ogen maar kon me die Rebecca niet voor de geest halen. Dat is toch jammer dat je zo 50€ hebt betaalt en jaren later vast stelt dat die dames die je toen lekker geneukt hebt toch vervagen en in je kop verdrongen worden door je recente veroveringen? Vreselijk, dat slechte geheugen.  :-[
 
Ik ging in de bar een bier halen, hing wat rond, zat ten slotte achteraan en wat later kwam Brigitta weer terug van een weigerende klant. Een mooie dame, niet in de categorie bijzonder mooi maar wel sympathiek genoeg om een klik mee te hebben. Dat is toch wel belangrijk. De presales verliep vlot, TZ, lekker strelen en wriemelen, een stijfheidstest harentwege, wensen kenbaar maken mijnentwege en niet lang daarna zochten we een kamer op. Het was al laat dus dat mocht al wel gaan gebeuren, lijkt me. Uit al die dames had ik een goede keuze gemaakt tot mijn grote opluchting, Brigitta was redelijk GFE en ik had een heel goede tijd met haar op kamer:
 
Brigitta
Score: ***1/2
 
Naarmate de nacht vorderde kwamen er al meer beren toe en was er wat meer leven in de brouwerij. Vooral die laatste kon tevreden zijn en de politie buiten de club sebiet ook met de te vangen buit aan boetes *die koelmachine vol bier...*.
 
Het werd na enen dus wat drukker maar het is lang geen weekenddrukte. Er waren heel wat Nederlanders aanwezig. Een opvallend figuur had een Elvis Presley kapsel en een ander was zo bezopen of getikt dat hij me al bij meerdere namen noemde, zelfs naar de koning van Nederland. Brigitta kwam me plots zeggen dat ze het heel leuk vond met me op kamer. Dat was haar enige aftersales en al gehoord en ik zou dat nog horen dat weekend. Een tweede keer met haar zat er echter niet in. Ik ga zelden tweemaal met dezelfde op herhaling de dag zelf. Ik ging nog in de tent met de vuurtjes gezellig praten met andere meiden en wat turken. Duitse gesprekken volgen is moeilijk soms. Inmengen in het gesprek nog meer.  :017:
 
Een bericht van Smouse op het ander forum deed me onbewust zoeken naar een bruinharige dame op bijzondere zwarte schoenen Nerea genaamd. Nee, knalrode schoenen cfr Piet Plezier...of zijn ze toch zwart? Zelfs de hoogte werd me netjes online meegedeeld terwijl ik nog zat te eten. De ganse line-up werd op schoenhoogte onderzocht maar de mysterieuze Nerea was nergens te bekennen...ach wacht eens, staat daar geen lange dame met zwarte hoge schoenen en lang bruin haar en blauw grijzige ogen? Ik sprak ze aan, doch ze heet Katharina van Oekraïne. Ze mocht dan niet de gezochte dame zijn, interessant was ze wel doch helaas eventjes bezet. Ze klaagde tegen mij dat iedereen 'alleen wilde praten'.  :ecomcity:
 
Later kwam ik ze nog tegen maar dan was ik bij dat prettig gestoord Nederlandssprekend gezelschap. Toen ik naar de tent ging, want een collega van haar tipte me 30 minuten terug dat ze me opwachtte, was ze al in gesprek met een Nederlander over de situatie in haar land. Lang in gesprek. Naast me was een Russische die poogde te presalen maar ik had geen interesse in haar. Doch Katharina wel en weer was ze bezet....om te praten. Die beer betaalde haar alleen daarvoor, zag ik later. Wat raar. Ze verexcuseerde zich uitgebreid tegenover mij hiervoor. Waar had ik dat eerder meegemaakt, ah in H7 :( . Het is wel een goed teken naar mogelijke service toe! Dus onthoud haar maar.

 yourock
 
Teleurgesteld ging ik naar de toiletten, waarom zou ik nu niet het werk alleen doen, aan haar denkend? Masturbatie ipv kameren dus. Nooit eerder gedaan. Nee, nooit in de 5 jaar dat ik naar de clubs ga. Ik stopte er echter mee: misschien is er een waterkansje? Ik bedacht me plots of er beren zijn die profiteren van presales, zich lazarus zuipen en zichzelf bevredigen omdat ze het geld aan een kamer niet willen of kunnen uitgeven of omdat de dame constant onbereikbaar en bezet is. Dus laten we maar de fantasie het werken doen, gratis.  Achteraf bleek dat ze nog niet vrij was, ze verexcuseerde zich zelfs opnieuw bij de lockers. Ik dronk nog een cola met een zicht op de nu onbereikbare Oekraïense terwijl de club een remix draaide van dat dwergenlied uit de eerste hobbit-film waarbij we mogen hopen dat die dat nooit te horen krijgen want anders komen ze hier alle dames schaken om ze nooit meer terug te geven. Ik hield het op bekeken en ging me om kleden in de lockers.

 :douchen
 
Zo zie je maar dat je ook niet tè lang moet wachten, mijn getwijfel om de gok te wagen is de laatste tijd wel erg toegenomen, later in Babylon overkwam me dit ook. De volgende dag is er immers nog een laatste club bezoek: breakfast in Heaven7. Tevreden verliet ik dus de club rond 4u30. Met 75€ uitgegeven aan een (pijnlijke) massage en een zalige kamergang is de balans tussen totale bevrediging en financiële schade nog goed in balans, gelet op het feit dat ik nog 2 clubs meer bezocht deze maand na PHG.  :))
 
The end en slaapwel?

 :NIGHT_1:

Nee, helaas, er is nog een staart aan het clubverhaal van een ander allure. Voor de eerste maal kreeg ik de Polizei met zwaaiende lichten achter mijn veren.  C:-)
 
Of ik mijn papieren wilde laten zien? *Ja hoor, grmbl*  :angry:
 
Of ik naar PHG ben geweest daarjuist? *Ja hoor, grmbl*  :angry:
 
Of ik gedronken had en ze me mochten testen? *Ik zou moeten durven nee, zeggen, wat dan? Ja dus, wederom grmbl*  :angry:
 
2 Duitse soldaten vechten niet, dus ik was zelfs helemaal clean bevonden, 0,0 pro mille en mocht doorrijden. Ondertussen hebben ze m'n papieren wel ter inzage gehad. Doen ze daar iets mee? Bewaren ze dat? Geen idee. Maar dit euvel zit je gewoonlijk nooit lekker. Ach het bedierf mijn dag niet, ik had een goede tijd gehad met 1 kamer die ruim voldoende was. herkansing geslaagd!

 :PDT_Armataz_01_37:
 
Ik vraag me af hoe het de Hollandse bende verging bij die dienstbeambten, trouwens... ;D :lol_hitting:

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #192 Gepost op: 12 september 2016, 20:39:24 »
Visit of Thursday, September 8th :

Visit in PHG last Thursday to share with two friends a quiet day near to the swimming pool  ;).

Approximately 25 girls were present for the same number of clients.

I did a good session with rumanian Mathilda.


Mathilda (rumanian) :

Profile : 21 years, 1.65 m, light brown hair, nice face, slim silhouette, pretty body.

Service : it was clearly a session “optifick” with this charming girl  :showtits1. Obviously, she didn’t give me a lot of deep french kisses and our sharing wasn’t very passionned but her service was really good  :111: : french kiss, caresses, soft BJ, cuni appreciated, 69, pleasant sex in various positions especially in doggy  ;D.

Appreciation : 7 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 75 %.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #193 Gepost op: 18 september 2016, 15:35:29 »
zaterdag 17-09-2016 ben ik na PHG afgereisd ( wel met een vrijkaart van RB mijn dank daar voor aan PHG en RB )

om 15.30 stapte ik binnen en de vrijkaart werd geaccepteerd . ik had Loker 142. ik stond me te doen van me kleding en ik werd gelijk aangerand door een paar zwarte dames . niks voor mijn dus ze ma vriendelijk verzocht een andere gek te gaan zoeken  . in het oude binnen zwembad stond de formule 1 op en werd getoond op een groot doek . ik had een zware week achter de rug en heb me een broodje genuttigd . in het oude binnen zwembad staat een nieuwe koffie machine . deze koffie (cappuccino milkcafe ) scoort goed Leker van smaak en doet niet meer onder die van LR en ying yang . na de formule 1 maar is na de bar gegaan. daat trof ik (sophia een poolde dame die onder andere in van goch en villa marisol heeft gewerkt ). sophia is een zekerheid voor mijn  . ma ik ben geen hardloper na de kamer .dus eerst ma een praatje gedaan . na haar gedag te hebben gezegd en heb aangegeven dat ik haar deze avond nog graag mee wou nemen na een kamer ben ik in me eigen sporen getreden  ;D. bij de  :douchen trof ik 2 jagende Roemeense die op trio jacht waren . met de boodschap dat dat hen 50 euro per kop zou kosten per half uur keken ze me met grootte ogen aan  :lol . de ene trok de badjas nog opzie met de boodschap mooi gereedschap en daar bleef het bij .

bij de binnen sauna trof ik Rebecca een vriendelijk Roemeens meisje die Leker tegen me aan kwam staan me streelde in mijn nek  en alle tijd voor me nam . deze verdiende een kamertje en hab haar verzocht om de sleutel te hallen . om de kamer verkend ze met de mond je helle lichaam kus je in je nek en is zeer teder de pz is goed te noemen ma niet meer dan dat met andere woorden een beginneling . van standje 69 kan zij genieten  :kissass het neuken is van het standaard ma in doggy er een eind aan gemaakt .

in de bar draaide de DJ een andere stijl muziek en je kon je verstaanbaar maken de dames danste er op los en de dans paal werd goed benut . ik sta er vaak van te kijken hoe lenig sommige dames zijn . even wat genuttigd van de  :103: zoals altijd goed verzorgd .

om 00.30 sophia maar is opgezocht en tot mijn vreugde was ze niet bezet . we trokken na een blok hut  en daar heb ik een fantastische 30 minuten gehad ook hebben we beide genoten van een massage sophia houd van strelen en we waren over de 30 minuten heen toen we de blokhut verlieten . sophia ik maak me er geen woorden meer aan vuil ma als ik haar weer tegen kom vraag ik haar ten huwelijk  :showtits

om  01.45 heb ik me zelf maar is buiten gezet een ander deed het immers niet  ;)

wat mijn opval in PHG is dat er een rustig zweertje is  en een ieder is daar welkom  de line up is mer als voldoende ma de 100 hallen ze niet dat is overigens in meer clubs het geval  dat ze het aantal dames niet hallen waar ze mee adverteren . op de vulkaan wordt niet geadverteerd met iedere dag 400 dames maar die zijn er ook nooit  . ik heb het idee dat het aantal dames terug loop in de P6   . ma het zijn slechts moment opnamens

RB en PHG bedank voor de vrijkaart

das wars   

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #194 Gepost op: 19 september 2016, 21:04:22 »
Er lag hier nog een relaxkaartje voor de Happy Garden. Ik had hem eerder kunnen benutten, maar met voorbedachten rade eerst maar afgewacht tot mijn all time high Brenda terug was van vakantie. Dan hoef ik me tenminste niet druk te maken om er bij meiden die ik niet ken een beetje normale service uit te persen.

Maandag is zoals bekend niet de beste dag om een club te bezoeken. Maar het heeft ook voordelen. Lekker rustig. Eigenlijk wat te rustig, maar soit. Niet onbelangrijk: geen dj of life band in the house, dus geen allesoverheersende pokkeherrie die je later met fluitende oren terug doet rijden. Veel of weinig volk, ongeacht de dag van de week, het eten is prima en gevarieerd, een sterk punt van de club.

De line up, uiteraard niet heel veel dames op een maandagmiddag, maar veel mooie tot zeer mooie exemplaren. Echter geen enkel mij bekend gezicht. Allemaal nieuwkomertjes, want ook Brenda kende er bijna niemand van. En die hoort zowat bij het meubilair. Als ik mijn ogen eens door die Roemeense kippenren liet dwalen, dan kan ik maar een ding aanraden: ga er niet blind de kamer mee op. Maak duidelijke afspraken en houd er rekening mee dat het ook dan nog wel eens behoorlijk tegen kan vallen.

Uiteraard liet ik de Roemeense tieners in de pekel, en lag een kwartier na binnenkomst al heerlijk met Brenda te rollebollen. Eén uur en twee orgasmes (bij mezelf, de hare heb ik niet staan turven) later, lastten we een pauze in. Ik vermaakte mezelf wat in de buitensauna en het zwembad. Van heet naar koud en omgekeerd, gaat je weerstand van omhoog zeggen ze. Een van de dames kwam haar servicepakket nog even aanprijzen. Massieren (alarmfase 1), blasen, ficken. Niks over küssen, dus dan weet je het wel. Inmiddels stond het buffet klaar. Er werd goddelijk gedineerd, waarna Brenda en ik terug gingen naar unser Liebeszimmer, waar ze me de inmiddels half opgeladen accu nog een keer leeghaalde.

Ik had mijn ding gedaan, zou niet weten wat ik verder nog moest, dus liet ik het erbij, maar wat mij betreft was het een geslaagde dag. Goed om even te ontspannen in een nette club, en goede seks te hebben met een leuke sociale vrouw die fysiek echt mijn type is. Forum en club, bedankt voor de kaart, dit gaan we nog wel eens over doen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.