Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 564689 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #15 Gepost op: 10 november 2011, 00:45:03 »
Vanavond was ik te gast op de Vulkan! :) Ik bruiste van de energie en dat resulteerde in het feit dat ik mijn afgesleten voetzolen op elke trap heb neergeplant.  ;D Er waren dan ook tal van schoonheden te zien. ^-^ Bij de ingang van Vulkanhaus 21, liep ik op het gelijkvloers tegen een echt Roberto - meisje aan.  ^-^

Ik vroeg haar hoelang ze hier nog ging blijven. Ze vertelde tot 03.00 uur. Dat maakte me gerust. Ik zou haar later wel prikken dan want ik had de stunners van Eros 26 en Vulkanhaus 17 - 19 nog niet van naderbij beken. ;) Maar eigenlijk was de keuze al gemaakt.

In Eros 26 was er wat leegstand, Loredana was bezet. :( Voor haar deurtje stond een kenner te wachten. Loredana zou het dus niet worden, althans niet vandaag. Naast Loredana zag ik Hongaarse Angela. Jongens wat een body, wat een lekker wijf. Toch weet ik dat ze de slechtste service van heel Duisburg weggeeft. Ze was me al vaker opgevallen door haar extreme schoonheid en dit ondanks dat het een brunette is. Echter veel wandelaars kwamer er totaal gedesillusioneerd buiten...

Qua optiek was Haus 17 - 19 vandaag de beste keuze. Bewust ging ik niet op zoek naar M!lf Gabi in Haus 69 want dan had ik daar mijn geld en zaad gelaten. Daar had ik geen zin in maar ik geef het ruiterlijk toe, ik had verloren geweest, als ik haar zou aanschouwen.

Toch ging ik ook nog eens graag zien in Sexxxpalace waar de bezetting goed en aangenaam was. In Sexxxpalace zijn de dames het wanhoopigst en klampen ze je aan alsof je een god bent. God van de euro weliswaar. ;) Weer was er eentje in Sexxxpalace die me binnendraaide. De dames zijn profesioneel, ik dus ook, verder wandelen zei mijn instinct.

In de Sexxxpalace graaide ik nog een cola mee om op krachten te zijn voor de belangrijke match tussen mij en die schoonheid van Vulkanhaus 21. :)

Toen ik in Vulkanhaus 21 aankwam, was ze echter bezet. Ik moest helaas nog een half uur wachten tot ze vrij was. Normaal moet je dan verder kijken maar haar schoonheid had mij al helemaal opgedraaid.

Eindelijk hoorde ik de klik van het slot van de deur en zag ik er een kerel met de glimlach buiten komen. Mede hierdoor en het praatje aan de deur wist ik dat een goede sessie tegemoet ging...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #16 Gepost op: 10 november 2011, 01:41:04 »
In Duisburg zit er nu ook zo'n echte tattoobabe!
Daar kick ik van tijd wel eens op. Die ga ik volgende keer kameren.

Picasso heb jij haar ondergeklad misschien? ;D ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #17 Gepost op: 10 november 2011, 13:38:10 »
Roberto,


Niet gek dat Loredana het weer druk had, de mooiste meid met deftige service, je moet wel een bikkel zijn om daaraan te kunnen voorbijlopen.

Voor een echte Tatoebabe kon je vandaag terecht bij Dolce Vita bij Kitty Core van de gangbang van Saskia Farell. zie : http://www.saskia-farell.com/partygirls


Duisburg is voor mij de beste wandelbuurt van de Benelux, goedkoop, mooie dames en heel vaak goede service, de Duitsers hebben maar geluk.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 10 november 2011, 13:42:36 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #18 Gepost op: 10 november 2011, 14:24:28 »
Uiteraard kom ik niet zo heel veel in Duisburg. Ik probeer er 1 keer in de maand toch te komen om eens een ander oord van verderf op te zoeken.
Veel dames ken ik er uiteraard niet maar ik heb de indruk dat buiten de blijvers Nazli en Loredana er toch wel steeds veel nieuwe gezichten opduiken.
De roulatie is dus met andere woorden volgens mij groot.

Hoe dan ook momenteel staan de knapste in de Aarschotstraat in Brussel. Enkele weken geleden was het daar malaise troef!
« Laatst bewerkt op: 10 november 2011, 14:41:45 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #19 Gepost op: 11 november 2011, 01:15:45 »
Ik ben net terug van de Vulcan! Het was er behoorlijk druk. Gelukkig kon ik de Berto  - mobiel nog achter Eros 26 parkeren. Nou ja, achter, het is te zeggen schuin tegen de muur.  ;D Ik was ditmaal in goed gezelschap van een vriend en leeftijdsgenoot die ook wel een kenner is. Alleen wordt hij zo nu en dan stevig onder de knoet gehouden door zijn vriendin.

Naarstig ging ik op zoek naar de tattoobabe die ik gisteren gezien had. Zoals dat wel vaker gaan maak je in deze wereld best geen plannen want ik vond ze niet. Loredana heb ik ook niet gezien, haar naamkaartje wel. :(

Voor de rest was het er best wel druk met dames en hoerenlopers. Aan de toog van Eros zat ik wat te leuteren met een Duitser. Ik ben de Duitse taal goed machtig dus het was een gesprek op niveau over de hoeren, de ramen, de clubs en Analverkehr! ;D Deze beste man vond de prijs - kwaliteitsverhouding van Duisburg de beste van alles wat er in p6 te vinden is. Ik geef het maar mee, voor wat het waard is. Mijn maat verstond er geen knars van. ;D

Goed nadat we elk onze pils gedronken hadden, scheidden onze wegen. Ik en mijn maat gingen op zoek naar een hertje en de brave man ging naar moeder de vrouw. De avond werd wat ontsierd door irritante telefoons vanuit het thuisfront maar soit.

Ik vond mijn gading in het Vulkanhaus 17 - 19, het werd niks speciaals maar het kan niet altijd prijs zijn. Mijn maat verging het beter want die stuurde ik naar Lavinia. Hij was content voor de 30 euro service.

Al bij al dus geen slechte avond temeer omdat ik mijn maat een goede dame had kunnen adviseren.



« Laatst bewerkt op: 11 november 2011, 01:17:22 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #20 Gepost op: 12 november 2011, 01:40:46 »
Vanavond was ik weer op de Vulkan! ;D Ik begin me vooral thuis te voelen in Haus 17 - 19 want daar zitten nog meer schoonheden dan in Eros 26. Lekker is dat zo'n grote slanke blondines met een perfect onderstel en een B of C cup. :) Momenteel zitten er wel wat van dat soort in dat Haus! 8)

Ik ben daar dan ook niet meer weg te slaan. ;) Anca die ik gisteren gedaan had, die snapte niet goed waarom ik niet meer met haar ging want ze lachte zo lief... Ja, dit meisje heeft nog veel te leren.

Goed, ik was dit keer niet weg te slaan bij Narcisa. De mooie blonde Narcisa met een stevige b - cup en zeer brute uitstraling. Aan de deur had ik al lang door dat ze "crazy" is. Dat is oke want dat ben ik ook op de kamer althans. Een paar dames in het SKW noemen me niet voor niks Crazy One. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #21 Gepost op: 13 november 2011, 01:51:38 »
Yes, yes, yes vandaag was ik weeral in de Vulkan! De Vulkan waar er nog zoveel dames zijn die ik niet ken en zeker wil kameren, Vulkan waar een fuck 30 euro kost, de Vulkan waar je verdomd veel van de dames gedaan krijgt voor weinig...

Toen ik mijn bolide in de Vulkan parkeerde, leek het wel dat de Vulkan tot een eruptie was gekomen. Zoveel wandelaars zoveel dames... En dan die straat, man man man je waant je in een sexparadijs.  Ik heb alle huizen gedaan want sexmachine heeft me beloofd dat hij voor mij nieuwe schoenen ging kopen uit de kas van relaxxx. ;D

Ik werd er zowaar vrolijk van. Veel maar dan ook veel vrouwelijk schoon. Eigenlijk wist ik niet goed wat of beter wie kameren. Alles moest dus eigenlijk bezinken bij een frisse pint. In het nieuwe Vulkanhaus dat ze vorig jaar bijgezet hebben, waren er twee dames aan de danspaal een lesbisch showtje aan het weggeven. Ik liet het me welgevallen. Oké, die pint kostte 3 euro maar dat is best wel oke, in dit etablissement dan toch.

Na hun showtje vroegen ze of ze wat van mij mochten drinken maar dat kon helaas niet. Vieze blikken werden mijn deel. :-\ 

Naar mijn bescheiden mening had ik tijdens mijn prospectieronden wederom het grootste aantal schoonheden in Haus 17 - 19 gespot. Qua Optik doet dit het huis nog beter dan Eros 26, dit is ooit anders geweest. Verder had ik nog een ongelooflijke schoonheid zien staan in Sexxxpalace. Wederom was die tattoobabe niet te zien maar ik blijf volhouden. ;)

De dames in haus 17 - 19 lachten me vriendelijk toe. Wederom waren de Roberto - meisjes daar het best vertegenwoordigd en daar had ik uiteraard zin in.  Het gingen dus 2 fucks worden voor vannacht, daar kwam ik achter na een simpele doch voor mij moeilijke rekensom ;D, ik had immers in Sexxxpalace een ravenszwarte schoonheid qua haar zien staan. ^-^

Na de 2 goede sessies ondergaan te hebben, ben ik nog een colaatje gaan tanken en zo heb ik koers gezet richting woonplaats.

De recensies schrijf ik morgen wel want ik ben nu moe.


Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #22 Gepost op: 3 december 2011, 16:02:10 »
Gisterennacht was ik Duisburg. Ik ga nu terug aan de wandel en stuur vannacht de recensies door.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #23 Gepost op: 4 december 2011, 02:26:39 »
Zoals beloofd, hadden jullie nog een Vulkanverhaaltje van mij te goed! Na een vermoeiende rit zag ik de groene toren optornen! ;D Een andere remt dan af maar Roberto duwde het gaspedaal dan nog wat dieper in!  ;D

De bezetting in de diverse Vulkanhauser was wat minder dan verwacht.  :( Ach, ja ook hier zullen al wel wat dames naar hun thuisland zijn vertrokken.  :) Ik wens hen alvast een leuke Kerst in hun verre thuisland.

Er waren trouwens dames genoeg om mij mee te vermaken. Ik heb me vermaakt met de Russiche Olga en de Roemeense Sara!

Achteraf nog een pint gaan drinken en blij naar huis gereden.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #24 Gepost op: 10 december 2011, 01:51:15 »
Vandaag was ik naar de Vulkan gegaan. ^-^ Het verval is ingezet, er waren al veel dames naar het thuisland. Dus veel kamers onbezet, al zal de schandalig hoge huurprijs daar er ook wel voor iets tussen zitten.

Enfin, je vind altijd wel iets waar je het kan op de ramen. Vandaag maakte ik de sisser van 2011 mee. Ik moest echt bekomen om een tweede dame te gaan kameren. De moed was me dus zowaar in de schoenen gezonken. :( Als ik dat in Antwerpen meemaak, loop ik naar mijn wagen en rijd ik "plancher" naar huis. Nu had ik te veel moeite gedaan om in het verre Duitsland te geraken en ging ik maar naar Olga. Deze meid neukte me vorige keer het licht uit mijn ogen en bevestigde vandaag.

In Duisburg geen blauwe  C:-) op mijn kop want in de Laufhauser is het daar te heet voor.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #25 Gepost op: 30 december 2011, 22:04:15 »
Hoe is momenteel de stand van zaken in Duisburg? Druk met dames of eerder kalm?
Mocht iemand van de rakkers het weten, ik zie de info graag tegemoet...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #26 Gepost op: 30 december 2011, 23:01:48 »
WIE gaat er mee nr Duisburg volgende week ?  :)

Ik hoop sexmachine NIET !  >:D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #27 Gepost op: 7 januari 2012, 14:47:53 »
Roberto, Bema en Elwood in het broeierige Duisburg

Een tijd geleden hadden ondergetekende, Bema en Elwood een pact gesloten om Duisburg te bezoeken op een mooie dag. Die mooie dag was gisterenavond aangebroken. De storm Andrea was immers al wat gaan liggen, de volgende storm zal met een letter B beginnen en na gisteren denk ik dat de volgende storm de naam Bema mag dragen...

Het startschot werd gegeven in onze uitvalsbasis, onze stamkroeg: Charivari. Na wat bijgepraat te hebben over de lopende zaken van het Schipperskwartier en onze laatste consumptie genuttigd te hebben, vatten we omstreeks 18.45 uur onze Duitslandreis aan.

De reis was lang maar zeer amusant want met Bema en Elwood had ik tenslotte twee individuen bij die levende encyclopedieën zijn wat betreft het Schipperskwartier. Zo passeerden leuke anekdotes uit het verleden de reveu maar ook het huidige reilen en zeilen van het kwartier en uiteraard de dingen uit het normale leven van elke dag.

Het moet zo'n 10 kilometer voor Duisburg geweest zijn toen we de groene toren zagen opdoemen. De adrenaline stroomde wat sneller door onze aderen en dat was voor mij het teken om het gaspedaal wat forser in te duwen. Door onze te hoge snelheid verliet ik het autostrade zelfs een afrit te vroeg. Toch geraakten we heelhuids op onze bestemming...

We reden het Red Light District van Duisburg in en dan houd ik altijd even mijn adem in. Het is mooi al die "Laufhauser" verlicht met rode en groene neonverlichting... Ik voelde me als een vis in het water en ik denk dat mijn twee compagnons dat ook wel waren. Enfin, dat kon ik toch opmaken aan hun glimlach.

We parkeerden onze bolide achter Eros Haus 26 en deden de deur van dit Laufhaus open... Toeval of niet, de eerste die ik zag staan was Loredana. Eerlijk is eerlijk, voor mij de mooiste van de avond, hoewel ze niet blond is... Ze gaf me een kort teken van herkenning maar het was onze Bema die deze dame aansprak met "Schoonheid, alles goe?, Ge ziet er goed uit!" Fantastisch vond ik het!

Terwijl Bema helemaal openbloeide en met de dames geanimeerde praatjes ging maken, ging ik met Elwood heel Eros af op zoek naar schoonheden... Voor mij was er slecht nieuws want Nadja was blijkbaar niet aanwezig. Ik had haar foto op een website zien staan en was helemaal verkocht... Hopelijk is uitstel geen afstel. Toch denk ik dat ik voor ons drieën spreek als ik zeg dat er na 23.00 heel veel schoonheden aanwezig waren in Eros 26 ondanks dat er wel wat panden leegstonden.

Ik en Elwood hielden het voor bekeken en wilden de oversteek maken naar Vulkanhaus 17 - 19 waar ook veel mooie meiden staan. We moesten Bema even roepen want die had van de dames veel meer aantrek dan Elwood en ik. Ik had echt geniet van het feit dat Bema helemaal openbloeide tussen deze schoonheden maar tegelijkertijd mogen we stellen dat Bema deze schoonheden ook deed openbloeien. Bij menig dame zag ik glinstering en flikkering in de ogen als hij hen zacht aansprak met schoonheid en hier en daar een handkusje opwierp...

In Vulkanhaus 17 - 19 herhaalde zich hetzelfde wat er zich in Eros 26 afspeelde, ik en Elwood checkten de line - up snel maar keurig en scheidden zo het kaf van het koren. Achteraan de groep bengelde Bema niet omdat hij niet kon volgen, allesbehalve zelfs, maar gewoon omdat hij aantrek heeft bij die dames. Weer zag ik menig dame de glinstering in de ogen krijgen als hij haar weer aansprak met schoonheid en hierbij zijn duim opstak en zelf ongeneerd keek zoals enkel en alleen vrouwenliefhebbers dat kunnen.

Goed, qua mooie dames moet je in Duisburg zijn op Vulkanhaus 17 - 19 en Eros 26. In de andere "Hauser" kan je hier en daar nog wel een echte schoonheid aantreffen, zeker wel maar de groepering van stunners is nu eenmaal het grootste in de twee eerder voornoemde huizen.

Uiteraard hebben we alle huizen aangedaan en de dames bekeken. Ik denk dat we wel een dik uur zijn bezig geweest met alle huizen af te lopen en alle aanwezige dames te bekijken.

Zowaar hadden we er dorst van gekregen. We vonden een klein, gezellig en goedkoop cafeetje ergens op de hoek. Daar trok Bema alweer de kar. Ditmaal niet tegen een schoonheid maar tegen de waard van het etablissement. Eerlijk waar rakkers, ik heb zelden in mijn leven zo hard gelachen als afgelopen avond met Bema. Echt waar, onbeschrijfelijk, hoe grappig, amusant en leuk Bema gisteren uit de hoek kwam. Dat hij deze eigenschap had daar had ik totaal geen besef van en het was leuk deze te ontdekken...

Na de nodige alcoholische en niet - alcoholische consumpties tot ons genomen te hebben, was voor mij de tijd aangebroken om een dame uit te kiezen.

Bij mijn eerste doortocht in Vulkanhaus 17 - 19 was mijn oog gevallen op Patrizia. Helaas was die bezet. Ik moest dus met een ander plan afkomen en koos dan maar voor Lara uit hetzelfde huis maar dan op de begane grond. Een zeer mooie blonde schoonheid, goed voorzien van oren en poten maar met de juiste vormen...

Dan werd het tijd om mijn twee makkers te gaan opzoeken. Ik trof hen aan in de bar van Eros 26 genietend van een frisse pils. Ook mij werd er eentje aangeboden en nadat ik we wat bijpraten en ik me terug op krachten voelde komen, vroeg ik hen of er nog tijd was voor een tweede wip voor mij. Geen enkel probleem voor mijn kameraden en zo dook ik terug Eros 26 in.

Ik wou naar Loredana gaan maar die was bezet, helaas. Dan besloot ik maar te gaan kijken hoe het nu zat met Patrizia. Het geluk was aan mijn kant, ze stond terug uitdagend in haar deuropening ergens op het einde van het derde verdiep...

Na een kort praatje nam ze me mee in haar ruime kamer en kon ik van een echte topservice genieten. :-*

Goed, het was nu tijd om terug bij Elwood en Bema in de bar te gaan zitten. Ik kwam daar binnen en Bema had alweer aandacht van een jonge, mooie schoonheid vermoedelijk uit het Oostblok. Weer zag ik die glinstering in Bema zijn ogen, weer zag ik Bema openbloeien en mijn Fanta smaakte daardoor nog heerlijker.

Dan nog een interessant praatje gemaakt met Elwood want Bema kreeg de volle aandacht van de dames in de bar van Eros 26 waardoor ik en Elwood er maar wat voor Piet Snot bijzaten!

Het zal al weer 02.00 uur geweest zijn, denk ik toen we het daar in Duisburg voor bekeken hielden en we de terugreis richting Schipperskwartier begonnen...

Op de terugweg nog wat gepraat en ik denk dat we het er allemaal over eens waren dat dit een zeer geslaagde trip was.

Mijn dank gaat dus uit naar de heren Elwood en Bema die me vergezeld hebben want ik vond het leuk!

« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 14:53:18 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #28 Gepost op: 7 januari 2012, 15:03:38 »
Zeg me niet dat jij met Bema naar Duisburg bent gereden? Ha ha, heeft hij het overleefd?  :)) :))
Dat moet in de analen van RB geschreven worden, de oude man in Duisburg gezien?  ;D





Mooi verslagje trouwens  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #29 Gepost op: 7 januari 2012, 16:10:00 »
Het verslag van Roberto dekt de lading goed. Ik heb er dan ook niet veel aan toe te voegen, buiten dat ik het ook een zeer geslaagde trip vond, die we zeker nog vaker gaan maken.

Bema heeft het overleefd, al is het volgens mij, maar ternauwernood, want hij moest veel meer Dames van zijn lijf slaan dan Roberto en ik. Zelfs meer dan dan wij twee samen.

Ik had uiteraard wat huiswerk gemaakt, en toen vielen mij al twee schoonheden op op de site van Eros 26, namelijk Erika, en Ines. Bij binnenkomst zagen we meteen Loredana staan, dit is een schoonheid, maar niet echt mijn type. Door de lovende woorden van Roberto over Loredana stond ze wel meteen bovenaan op mijn verlanglijstje. Maar ik wilde persé eerst de rest zien en met name Erika en Ines voor ik mijn keuze zou bepalen. Erika niet gezien, en ook niet haar naambordje, en Ines was bezet, dus Loredana nog steeds op 1. Toen naar de overkant van de straat naar de 17-19, daar nog een paar schoonheden gezien van hetzelfde caliber als Loredana, waaronder Patrizia. Loredana bleef echter nog steeds op 1, al werd het krap. Daarna de andere huizen, maar daar waren de schoonheden een stuk schaarser, en de kans bestaat dan ook dat ik me bij de volgende trip beperk tot 17-19 en 26. Toen besloten we eerst wat te gaan drinken. We twijfelden tussen het clubhuis van de "Bandidos"en "The Fat Mexican". Even om de hoek gaan spieken en daar zagen we de "Europa", daar zijn we toen binnen gegaan, en hebben we gezellig zitten kletsen, samen en met de eigenaar en zijn vrouw. Na daar de nodige consumptie's genuttigd te hebben zijn we weer naar de 17-19 gegaan. Hier wist Roberto eigenlijk al wat het ging worden, maar is hij eerst toch nog met mij en Bema naar de 26 gewandeld. Hoewel Loredana bezet was, maar Ines was vrij, was mijn keuze snel gemaakt. Of Loredana die inmiddels wel vrij was, maar lag te bellen op bed, of Ines. Eerst even met Ines gaan praten, en toen wist ik het zeker, Loredana moest wachten, het ging Ines worden. Ines trok me op de website al aan, en de foto's Loredana deden me niets op de website. Of het de juiste keus was, weet ik pas als ik Loredana ook bezocht heb, ik mijn keuze in elk geval niet beklaagd. Maar dat verslag volgt uiteraard in een topic over Ines. Als ik het verslag van Roberto over Patrizia lees, bestaat de kans echter dat Loredana nog langer moet wachten, omdat Patrizia eerst aan de beurt komt, of misschien nog een andere schoonheid.

Terwijl ik bij Ines verbleef, en Roberto in de 17-19 bivakkeerde, is Bema de bar ingedoken, en daar zijn we later allemaal weer verzameld, en hebben we nog wat pinten gedronken voordat we de thuisreis weer aangevat hebben.

Ik heb het, bij dit eerste bezoek aan Duisburg, ook bij één bezoek aan een Dame gelaten. Ik denk echter niet dat de Dames de volgende keer er weer zo gemakkelijk vanaf komen. Dan zullen er waarschijnlijk toch 2 of 3 aan moeten geloven, en ik ben nu mijn lijstje al aan het samenstellen.