Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 563171 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #285 Gepost op: 18 september 2017, 18:15:42 »
ik doe me naam eer aan afgelopen vrijdag en zaterdag avond de vulkaan weer eens bezocht. de vulkaan komt vrijdag steeds later op gang . :17: om 22 uur kwam er nog een auto de parking oprijden met 3 dvps van duitse komaf  :cheer:. ik stond alles even te observeren .en in mijn hoofd ging een belachelijk idee rond. als ik van iedere auto nu is een euro had en dan over 2 dagen. dan hoefde ik niet meer te werken. had genoeg geld om me vaste laste te betalen en ook nog eens genoeg geld om niet te hoeven koken .  want dan zat ik 5 dagen in de week in sixsens gt babylon LR en ying yang  :035:  ;D .

om 22.15 kwamen de dames naar buiten met elk een a4 met hen naam er op. de security zijn maar een stelletje luie flikkers .ze nemen geen eens de moeite om de bagage van de dames naar boven te brengen . wederom was er 1 dame bij die niet onder de categorie planmobiel valt  en haar koffer ook niet . in menig vliegtuig had ze bij moeten betalen voor haar koffer  :lol en ik de gek was zo gek om die koffer 2 hoog te brengen  . ik was bek af na deze wandeling  .

vrijdag ben ik wederom weer bij victoria te recht gekomen

zaterdag die duitse bezocht naam is me ontschoten het was een lekker half uur details laat ik achterwegen ik ben er van overtuigt dat ik anders nog langer moet wachten tot dat ze niet bezet is  :bud

Offline Spacecake

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #286 Gepost op: 13 oktober 2017, 20:31:27 »
Spacecake was hier vanacht. Er was veel te doen. De parkeerplaatsen stonden vol. Er kon geen auto bij. Genoeg aanbod kwa dames. Ik belandde bij een Italiaanse genaamd Christina in sexpalace. Ik vermoed zelf dat zij afkomstig is uit Albanie. De taal die ze sprak met haar collegas op dezelfde etage leek in ieder geval in de verste verte niet op Italiaans. Als je haar kamer wilt bereiken moet je sexpalace in in de meest rechtste deur van sexpalace en dan de trap op. Direct op de eerste etage vind je haar kamer rechts. Haar naam staat op de deur.
Haar service mag zeer goed genoemd worden. Ze neemt rustig de tijd je op te warmen. Ze kust je lichaam en ik kreeg ruimschoots de kans haar lichaam met mooie proporties te verkennen. De blow job was zeer intensief . Dat maak je tegenwoordig niet meer vaak mee. In meerdere standjes heb ik haar lekker geneukt en lekker het condoompje volgespoten.
Christina is voor mij zeker voor herhaling vatbaar als ik weer in de buurt ben van Duisburg.
Nog iets aparts meegemaakt toen ik wilde pissen op de parkeerplaats tegenover sexpalace. Ik liep langs een oude zwarte Opel Astra. Zo een 3 deurs model. Daarin zat een kompleet naakte kerel zichzelf flink af te rukken :-\. Je kon zo alles zien terwijl je langs deze oude bak liep. Wat een idioot want je wilt niet weten hoeveel volk er gisteren liep op die parkeerplaats. Ik ben maar snel op een andere plaats gaan pissen want je weet maar nooit met dit soort gekken.
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2017, 02:12:52 door de vulkaan spesjalist »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #287 Gepost op: 22 oktober 2017, 20:55:18 »
De Vulkaan deel 1

Afgelopen zaterdag, toen ik op weg was naar Heaven 7, kwam ik op het idee om eerst eens naar de Vulkanstraße te gaan in Duisburg. Veel verhalen over gehoord, maar ik was er nog nooit geweest. Nu trekt de raamprostitutie me niet zo heel erg veel, maar nadat ik een paar weken geleden in de  Bokkingshang in Deventer en in Red Light Heaven in Almelo was geweest, was ik wel erg nieuwsgierig geworden naar de Vulkanstraße. Almelo en Deventer stellen eigenlijk niet veel voor met elk misschien maximaal 15 of 20 ramen. De Vulkanstraße zou van horen en zeggen honderden ramen moeten hebben.

Om half 3 s'middags kwam ik aan in Duisburg. Het toeval wilde dat ik hier al eens vlak in de buurt was geweest in het verleden, zonder dat ik wist dat de Vulkanstraße om de hoek zou liggen. Op de parkeerplaats was voldoende plek en daar geparkeerd.  De eerste indruk over de Vulkanstraße was rommelig en verpaupering. Ik ben eerst in de panden geweest die aan de parkeerplaats grenzen, Laufhaus 48 en Sex XX Palace aan de Julius Weber Straße. Over het algemeen wat donkere en smalle gangetjes met kamertjes er aangrenzend. Daarna tegen de klok in om het gebouwenblok gelopen. In sommige huizen veel donkere en oudere dames. Niet echt mijn ding. Het begon beter te worden in Vulkanhaus 17-19, vooral het nieuwe deel achterin oogde een stuk moderner dan de huizen die ik hiervoor had gezien. Tot slot nog even in Eros26 geweest aan de overkant. Dit huis oogt misschien wel het meest modern, samen met het hiervoor genoemde nieuwe deel van Vulkanhaus 17-19. Hier stonden ook wel een aantal leuk uitziende dames.

Al met al heb ik er ongeveer een uurtje rondgelopen. Het was natuurlijk nog erg vroeg, waardoor er maar weinig dames achter de ramen stonden. Ik vervolgde mijn weg dus verder richting Heaven 7

[attachimg=1]

De Vulkaan deel 2

Sigmund11 en ik vertrokken om een uur of half 1 naar Duisburg en kwamen aan om ongeveer 1 uur. De parkeerplaats was helemaal vol, dus parkeerden we in een doodlopende straat, nabij een grote industrie plant “Ferro Duo”. Daarna hebben we hetzelfde rondje gelopen als wat ik zaterdagmiddag liep. Het was er nu een stuk drukker, qua dames en met name qua rakkers. Wel erg veel niet West Europese rakkers. Op zich geen probleem, maar het valt wel op. In Sex XX Palace kwam ik nog een Bulgaarse dame die ik ken van Sixsens. Met even gesproken, maar niet mee gekamerd.

Nu ik hier liep met Sigmund11, was het er wel wat gezelliger dan in de middag, maar de gezelligheid van een club is het bij lange na niet. Nu kun je deze 2 concepten natuurlijk ook moeilijk met elkaar vergelijken. Ik denk als je hier rond loopt met een paar bekenden dat het er best gezellig kan worden. Ik kan ook niet zeggen dat er hier allemaal bijzonder knappe dames rond lopen. Er liepen best een aantal mooie poppetjes rond, maar ook een aantal dames, die ik niet gauw zal zien in een Babylon, Sixsens, Samya, Heaven 7 of Happy Garden, zoals dikke oudere dames of transexuelen. Eigenlijk loopt hier van alles rond, van extreem mooi tot extreem lelijk (smaken verschillen natuurlijk) en misschien is dat wel de charme van de Vulkaan.

Zelf heb ik geen kamer gedaan op de Vulkaan. Sigmund11 wel en hij was heel erg positief over de dame in kwestie. Hij was er zelfs bijna een uur mee op de kamer. Ik kom ooit nog wel een keer terug op de Vulkaan, maar dan wel met een paar rakkers meer. Alleen vind ik het er niet veel aan. Dan heb ik het er na een uurtje wel gezien. In een saunaclub kan ik me rustig een hele dag vermaken met de wellness, sport op TV, aan de bar en uiteraard met de dames.

[attachimg=4]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2017, 21:30:03 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #288 Gepost op: 23 oktober 2017, 18:21:45 »
De Vulkaan deel 1

Afgelopen zaterdag, toen ik op weg was naar Heaven 7, kwam ik op het idee om eerst eens naar de Vulkanstraße te gaan in Duisburg. Veel verhalen over gehoord, maar ik was er nog nooit geweest. Nu trekt de raamprostitutie me niet zo heel erg veel, maar nadat ik een paar weken geleden in de  Bokkingshang in Deventer en in Red Light Heaven in Almelo was geweest, was ik wel erg nieuwsgierig geworden naar de Vulkanstraße. Almelo en Deventer stellen eigenlijk niet veel voor met elk misschien maximaal 15 of 20 ramen. De Vulkanstraße zou van horen en zeggen honderden ramen moeten hebben.

Om half 3 s'middags kwam ik aan in Duisburg. Het toeval wilde dat ik hier al eens vlak in de buurt was geweest in het verleden, zonder dat ik wist dat de Vulkanstraße om de hoek zou liggen. Op de parkeerplaats was voldoende plek en daar geparkeerd.  De eerste indruk over de Vulkanstraße was rommelig en verpaupering. Ik ben eerst in de panden geweest die aan de parkeerplaats grenzen, Laufhaus 48 en Sex XX Palace aan de Julius Weber Straße. Over het algemeen wat donkere en smalle gangetjes met kamertjes er aangrenzend. Daarna tegen de klok in om het gebouwenblok gelopen. In sommige huizen veel donkere en oudere dames. Niet echt mijn ding. Het begon beter te worden in Vulkanhaus 17-19, vooral het nieuwe deel achterin oogde een stuk moderner dan de huizen die ik hiervoor had gezien. Tot slot nog even in Eros26 geweest aan de overkant. Dit huis oogt misschien wel het meest modern, samen met het hiervoor genoemde nieuwe deel van Vulkanhaus 17-19. Hier stonden ook wel een aantal leuk uitziende dames.

Al met al heb ik er ongeveer een uurtje rondgelopen. Het was natuurlijk nog erg vroeg, waardoor er maar weinig dames achter de ramen stonden. Ik vervolgde mijn weg dus verder richting Heaven 7

[attachimg=1]

De Vulkaan deel 2

Sigmund11 en ik vertrokken om een uur of half 1 naar Duisburg en kwamen aan om ongeveer 1 uur. De parkeerplaats was helemaal vol, dus parkeerden we in een doodlopende straat, nabij een grote industrie plant “Ferro Duo”. Daarna hebben we hetzelfde rondje gelopen als wat ik zaterdagmiddag liep. Het was er nu een stuk drukker, qua dames en met name qua rakkers. Wel erg veel niet West Europese rakkers. Op zich geen probleem, maar het valt wel op. In Sex XX Palace kwam ik nog een Bulgaarse dame die ik ken van Sixsens. Met even gesproken, maar niet mee gekamerd.

Nu ik hier liep met Sigmund11, was het er wel wat gezelliger dan in de middag, maar de gezelligheid van een club is het bij lange na niet. Nu kun je deze 2 concepten natuurlijk ook moeilijk met elkaar vergelijken. Ik denk als je hier rond loopt met een paar bekenden dat het er best gezellig kan worden. Ik kan ook niet zeggen dat er hier allemaal bijzonder knappe dames rond lopen. Er liepen best een aantal mooie poppetjes rond, maar ook een aantal dames, die ik niet gauw zal zien in een Babylon, Sixsens, Samya, Heaven 7 of Happy Garden, zoals dikke oudere dames of transexuelen. Eigenlijk loopt hier van alles rond, van extreem mooi tot extreem lelijk (smaken verschillen natuurlijk) en misschien is dat wel de charme van de Vulkaan.

Zelf heb ik geen kamer gedaan op de Vulkaan. Sigmund11 wel en hij was heel erg positief over de dame in kwestie. Hij was er zelfs bijna een uur mee op de kamer. Ik kom ooit nog wel een keer terug op de Vulkaan, maar dan wel met een paar rakkers meer. Alleen vind ik het er niet veel aan. Dan heb ik het er na een uurtje wel gezien. In een saunaclub kan ik me rustig een hele dag vermaken met de wellness, sport op TV, aan de bar en uiteraard met de dames.

[attachimg=4]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

mooie oude foto van eros 26 van het jaar 2008 2009  :lol toen was er nog een mooi restaurant waar je op de foto het gras zie is nu een imbus  :lol we hebben elkaar net gemist ik ben zaterdag zo rond de klok van 1.30 vertrokken en dat was meer dan 5 uurtjes vulkaan  :17:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #289 Gepost op: 23 oktober 2017, 19:30:10 »
De Vulkaan deel 1

Afgelopen zaterdag, toen ik op weg was naar Heaven 7, kwam ik op het idee om eerst eens naar de Vulkanstraße te gaan in Duisburg. Veel verhalen over gehoord, maar ik was er nog nooit geweest. Nu trekt de raamprostitutie me niet zo heel erg veel, maar nadat ik een paar weken geleden in de  Bokkingshang in Deventer en in Red Light Heaven in Almelo was geweest, was ik wel erg nieuwsgierig geworden naar de Vulkanstraße. Almelo en Deventer stellen eigenlijk niet veel voor met elk misschien maximaal 15 of 20 ramen. De Vulkanstraße zou van horen en zeggen honderden ramen moeten hebben.

Om half 3 s'middags kwam ik aan in Duisburg. Het toeval wilde dat ik hier al eens vlak in de buurt was geweest in het verleden, zonder dat ik wist dat de Vulkanstraße om de hoek zou liggen. Op de parkeerplaats was voldoende plek en daar geparkeerd.  De eerste indruk over de Vulkanstraße was rommelig en verpaupering. Ik ben eerst in de panden geweest die aan de parkeerplaats grenzen, Laufhaus 48 en Sex XX Palace aan de Julius Weber Straße. Over het algemeen wat donkere en smalle gangetjes met kamertjes er aangrenzend. Daarna tegen de klok in om het gebouwenblok gelopen. In sommige huizen veel donkere en oudere dames. Niet echt mijn ding. Het begon beter te worden in Vulkanhaus 17-19, vooral het nieuwe deel achterin oogde een stuk moderner dan de huizen die ik hiervoor had gezien. Tot slot nog even in Eros26 geweest aan de overkant. Dit huis oogt misschien wel het meest modern, samen met het hiervoor genoemde nieuwe deel van Vulkanhaus 17-19. Hier stonden ook wel een aantal leuk uitziende dames.

Al met al heb ik er ongeveer een uurtje rondgelopen. Het was natuurlijk nog erg vroeg, waardoor er maar weinig dames achter de ramen stonden. Ik vervolgde mijn weg dus verder richting Heaven 7

[attachimg=1]

De Vulkaan deel 2

Sigmund11 en ik vertrokken om een uur of half 1 naar Duisburg en kwamen aan om ongeveer 1 uur. De parkeerplaats was helemaal vol, dus parkeerden we in een doodlopende straat, nabij een grote industrie plant “Ferro Duo”. Daarna hebben we hetzelfde rondje gelopen als wat ik zaterdagmiddag liep. Het was er nu een stuk drukker, qua dames en met name qua rakkers. Wel erg veel niet West Europese rakkers. Op zich geen probleem, maar het valt wel op. In Sex XX Palace kwam ik nog een Bulgaarse dame die ik ken van Sixsens. Met even gesproken, maar niet mee gekamerd.

Nu ik hier liep met Sigmund11, was het er wel wat gezelliger dan in de middag, maar de gezelligheid van een club is het bij lange na niet. Nu kun je deze 2 concepten natuurlijk ook moeilijk met elkaar vergelijken. Ik denk als je hier rond loopt met een paar bekenden dat het er best gezellig kan worden. Ik kan ook niet zeggen dat er hier allemaal bijzonder knappe dames rond lopen. Er liepen best een aantal mooie poppetjes rond, maar ook een aantal dames, die ik niet gauw zal zien in een Babylon, Sixsens, Samya, Heaven 7 of Happy Garden, zoals dikke oudere dames of transexuelen. Eigenlijk loopt hier van alles rond, van extreem mooi tot extreem lelijk (smaken verschillen natuurlijk) en misschien is dat wel de charme van de Vulkaan.

Zelf heb ik geen kamer gedaan op de Vulkaan. Sigmund11 wel en hij was heel erg positief over de dame in kwestie. Hij was er zelfs bijna een uur mee op de kamer. Ik kom ooit nog wel een keer terug op de Vulkaan, maar dan wel met een paar rakkers meer. Alleen vind ik het er niet veel aan. Dan heb ik het er na een uurtje wel gezien. In een saunaclub kan ik me rustig een hele dag vermaken met de wellness, sport op TV, aan de bar en uiteraard met de dames.

[attachimg=4]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

mooie oude foto van eros 26 van het jaar 2008 2009  :lol toen was er nog een mooi restaurant waar je op de foto het gras zie is nu een imbus  :lol we hebben elkaar net gemist ik ben zaterdag zo rond de klok van 1.30 vertrokken en dat was meer dan 5 uurtjes vulkaan  :17:

Sigmund11 en ik zeiden nog tegen elkaar of we de Spesjalist nog tegen zouden komen  ;D  Die Imbiss lijkt me wel een goede. Ik veel rakkers daar wegkomen met gigantische broodjes Döner. Ik twijfelde nog om zo'n broodje te nemen, maar het was toen al half 4 s'nachts en moe en moest nog 1,5 uur naar huis rijden. Volgende keer ga ik het zeker proberen daar, zo'n broodje. Zal waarschijnlijk dit jaar niet meer worden, maar volgend jaar. Eens kijken of we dan een keer samen kunnen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #290 Gepost op: 23 oktober 2017, 19:44:46 »
De Vulkaan deel 1

Afgelopen zaterdag, toen ik op weg was naar Heaven 7, kwam ik op het idee om eerst eens naar de Vulkanstraße te gaan in Duisburg. Veel verhalen over gehoord, maar ik was er nog nooit geweest. Nu trekt de raamprostitutie me niet zo heel erg veel, maar nadat ik een paar weken geleden in de  Bokkingshang in Deventer en in Red Light Heaven in Almelo was geweest, was ik wel erg nieuwsgierig geworden naar de Vulkanstraße. Almelo en Deventer stellen eigenlijk niet veel voor met elk misschien maximaal 15 of 20 ramen. De Vulkanstraße zou van horen en zeggen honderden ramen moeten hebben.

Om half 3 s'middags kwam ik aan in Duisburg. Het toeval wilde dat ik hier al eens vlak in de buurt was geweest in het verleden, zonder dat ik wist dat de Vulkanstraße om de hoek zou liggen. Op de parkeerplaats was voldoende plek en daar geparkeerd.  De eerste indruk over de Vulkanstraße was rommelig en verpaupering. Ik ben eerst in de panden geweest die aan de parkeerplaats grenzen, Laufhaus 48 en Sex XX Palace aan de Julius Weber Straße. Over het algemeen wat donkere en smalle gangetjes met kamertjes er aangrenzend. Daarna tegen de klok in om het gebouwenblok gelopen. In sommige huizen veel donkere en oudere dames. Niet echt mijn ding. Het begon beter te worden in Vulkanhaus 17-19, vooral het nieuwe deel achterin oogde een stuk moderner dan de huizen die ik hiervoor had gezien. Tot slot nog even in Eros26 geweest aan de overkant. Dit huis oogt misschien wel het meest modern, samen met het hiervoor genoemde nieuwe deel van Vulkanhaus 17-19. Hier stonden ook wel een aantal leuk uitziende dames.

Al met al heb ik er ongeveer een uurtje rondgelopen. Het was natuurlijk nog erg vroeg, waardoor er maar weinig dames achter de ramen stonden. Ik vervolgde mijn weg dus verder richting Heaven 7

[attachimg=1]

De Vulkaan deel 2

Sigmund11 en ik vertrokken om een uur of half 1 naar Duisburg en kwamen aan om ongeveer 1 uur. De parkeerplaats was helemaal vol, dus parkeerden we in een doodlopende straat, nabij een grote industrie plant “Ferro Duo”. Daarna hebben we hetzelfde rondje gelopen als wat ik zaterdagmiddag liep. Het was er nu een stuk drukker, qua dames en met name qua rakkers. Wel erg veel niet West Europese rakkers. Op zich geen probleem, maar het valt wel op. In Sex XX Palace kwam ik nog een Bulgaarse dame die ik ken van Sixsens. Met even gesproken, maar niet mee gekamerd.

Nu ik hier liep met Sigmund11, was het er wel wat gezelliger dan in de middag, maar de gezelligheid van een club is het bij lange na niet. Nu kun je deze 2 concepten natuurlijk ook moeilijk met elkaar vergelijken. Ik denk als je hier rond loopt met een paar bekenden dat het er best gezellig kan worden. Ik kan ook niet zeggen dat er hier allemaal bijzonder knappe dames rond lopen. Er liepen best een aantal mooie poppetjes rond, maar ook een aantal dames, die ik niet gauw zal zien in een Babylon, Sixsens, Samya, Heaven 7 of Happy Garden, zoals dikke oudere dames of transexuelen. Eigenlijk loopt hier van alles rond, van extreem mooi tot extreem lelijk (smaken verschillen natuurlijk) en misschien is dat wel de charme van de Vulkaan.

Zelf heb ik geen kamer gedaan op de Vulkaan. Sigmund11 wel en hij was heel erg positief over de dame in kwestie. Hij was er zelfs bijna een uur mee op de kamer. Ik kom ooit nog wel een keer terug op de Vulkaan, maar dan wel met een paar rakkers meer. Alleen vind ik het er niet veel aan. Dan heb ik het er na een uurtje wel gezien. In een saunaclub kan ik me rustig een hele dag vermaken met de wellness, sport op TV, aan de bar en uiteraard met de dames.

[attachimg=4]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

mooie oude foto van eros 26 van het jaar 2008 2009  :lol toen was er nog een mooi restaurant waar je op de foto het gras zie is nu een imbus  :lol we hebben elkaar net gemist ik ben zaterdag zo rond de klok van 1.30 vertrokken en dat was meer dan 5 uurtjes vulkaan  :17:

Sigmund11 en ik zeiden nog tegen elkaar of we de Spesjalist nog tegen zouden komen  ;D  Die Imbiss lijkt me wel een goede. Ik veel rakkers daar wegkomen met gigantische broodjes Döner. Ik twijfelde nog om zo'n broodje te nemen, maar het was toen al half 4 s'nachts en moe en moest nog 1,5 uur naar huis rijden. Volgende keer ga ik het zeker proberen daar, zo'n broodje. Zal waarschijnlijk dit jaar niet meer worden, maar volgend jaar. Eens kijken of we dan een keer samen kunnen.
goed eten doe je niet op de vulkanstrasse  ;) leker neuken wel als je er de weg weet  :lol overigens de vulkaan is mooi te combineren met LR  :lol

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #291 Gepost op: 4 november 2017, 14:31:22 »
Gisteren even op de Vulkaan geweest. "Ich hatte etwas zu erledigen in Deutschland und war in der Nähe"  ;)  Rond 23:00 was ik er en heb een paar rondjes gelopen, voornamelijk in Eros26 en Vulkanstrasse 17-19. Daar zitten voor mij wel de meeste mooie dames. In het nieuwe deel van Vulkanstrasse 17-19 kwam ik onze Spesjalist tegen. Hij was op dat moment aan en babbelen met Pina. Met haar even kennisgemaakt. Vervolgens met de Spesjalist nog een ronde gedaan in de Vulkaan en wat bijpraten. Ook ditmaal is het niet tot een kamer gekomen met één van de dames op de Vulkaan. Gaat er vast en zeker nog wel een keer van komen, hoewel een saunaclub mij toch veel meer trekt.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #292 Gepost op: 13 november 2017, 16:44:56 »
Mijmeringen van een wandelaar

Een gure najaarsavond november 2016. Ik pak mijn jas en loop naar buiten. Het regent, de wind loeit, de weg is bezaaid met bladeren en het voelt waterkoud aan. Toch kies ik ervoor om de elementen te trotseren, verlaat ik Nederland en rij over de A40 met als eindbestemming Duisburg. De plek waar ik na mijn geboorte als wandelaar op de Wallen mijn kleutertijd, basisschool en middelbare school in de leenliefde heb doorlopen. Mijn bezoekjes aan de Vulkaan zijn minder talrijk als in het verleden, maar het is nog steeds een stopplaats om mijn honger naar sexueel genot te stillen.

Mijn bezoekje die avond stond in het teken van afscheid. Een door mij zeer geliefde dame had ervoor gekozen om te verkassen en ik ging nog één keer van haar genieten en persoonlijk afscheid nemen. Er volgde een sessie die de intiemste was die ik ooit op de Vulkaan had beleefd. Ik stapte op de parkeerplaats bij sexxxpalace in mijn auto en nam de omgeving in mij op. Het rood/blauwe neon verlichtte de donkere nacht. De kenmerkende toren is al lange tijd gehuld in het duister. Ooit was het groene licht een baken voor elke hoerenloper van heinde en verre. Mijn gedachtes dwaalden af en herinneringen aan ruim 2 1/2 jaar Duisburg dreven boven en de eerste hersenspinsels omtrent een terugblik staken de kop op.

Inmiddels zijn we 1 jaar verder. Mijn laatste bezoekje aan Duisburg dateert alweer van ruim een maand geleden. Het toeval wil dat mijn laatste sessie met dezelfde dame is geweest die ook mijn eerste was. Het jonge naïeve meisje van destijds is veranderd in een geroutineerde dame. 3 1/2 jaar vulkaan hebben duidelijk sporen achtergelaten. De laatste keer dat ik haar voordien bezocht had was alweer twee jaar geleden. Of het uit sympathie of een vorm van nostalgie was toch maar weer eens bij haar naar binnen geweest. Het zou een trip naar memory lane worden waarbij ze zelf herhaaldelijk refereerde aan onze eerste ontmoetingen. Ze was weer even dat onschuldige meisje waarvoor ik destijds viel.

Je kunt diverse benamingen loslaten op misschien wel het enige echte Sodom & Gomorra van de p6. Mijn terugblik kent drie stappen en elk zal vooraf gegaan worden door een toepasselijk stukje songtekst.


Erotic city (Prince)

You're a sinner, I don't care
I just want your creamy thighs
If we cannot make babies, maybe we can make some time
Thoughts of pretty you and me, Erotic City come alive
We can fuck until the dawn, making love 'til cherry's gone
Erotic City can't you see, thoughts of pretty you and me


Mijn eerste bezoekje aan de Vulkaan staat me nog helder bij. Meegenomen door een maat van mij die niet kon geloven dat ik er nog nooit was geweest. Onderweg vertelt hij wat ik kan verwachten, maar het is moeilijk om er een voorstelling bij te maken. Eenmaal aangekomen besluiten we alle huizen te doorlopen. Aangekomen bij het eerste huis en koud binnen stormt er al een dame mijn richting uit. Voor ik er erg in heb zit haar hand al in mijn broek. Ze zegt "normal ist €30 aber du bist schöne Mann mit grosse schwanz, so für dich €15". Mijn maat begint te lachen en zegt doen. Waarop ik zeg dat ik niet gekomen ben om gelijk het eerste de beste mokkel te grazen te nemen. Met veel moeite weet ik me uit de klauwen van deze dame te bevrijdden en we vervolgen onze weg door de huizen.

Al spoedig blijkt dat ik in Sodom and Gomorra ben aanbeland. De dames in enkele huizen schamen zich voor niets. Het aantal handjes in mijn broek is niet meer te tellen evenals de aantal keren dat zij mijn hand pakten en kennis lieten maken met hun warmste plekje of tietjes en mijn oor is zelfs onder de douche nog nooit zo nat geworden. Op sommige momenten heb je het idee dat je op de set van een ranzige pornofilm loopt. Dit staat dan weer in schril contrast met enkele andere huizen waarbij je het gevoel hebt dat een deel zo weggelopen is bij een lingerieshoot. Deze dames zijn afstandelijker, de meesten ogen ietwat arrogant en stralen uit dat je blij mag zijn dat ze überhaupt met je willen neuken. We lopen een tweede ronde, maar gaan ongepopt naar huis. Het zaadje is geplant. Twee dagen later rij ik wederom naar de groene toren. Al snel valt mijn keuze op een jonge Bulgaarse en mijn eerste sessie op de Vulkaan is een feit.

Mijn bezoekjes volgen elkaar in rap tempo op. Ik ben er 2 à 3 keer per week te vinden. In het begin maak ik de beginnersfouten die iedereen maakt en loop daardoor wel eens tegen een sof sessie aan, waarbij er twee toch wel echt in het oog springen. Toeval of niet, beiden waren zeer mooie jonge blonde dames uit Moldavië. Bij de eerste was haar Pijpen nog zeer goed, maar toen we begonnen te neuken lag ze werkelijk doodstil en haar hoofd compleet weggedraaid. Een opgewarmd lijk was er niets bij. Ideaal meisje mocht je een necrofilie fetisj hebben. Bij de ander verloopt de sessie eigenlijk redelijk totdat ze na een minuut of 17 zegt dat de tijd bijna voorbij is. Neukend zou ik het niet redden, dus gevraagd of ze het met haar hand tot een einde wil brengen. Weinig geïnspireerd begint ze eraan om na een minuut te zeggen dat de tijd erop zit ipv voor te stellen om te verlengen. Ze springt van het bed en loopt richting douche zonder een woord te zeggen. Ik volg haar en zonder iets te zeggen was ik mijn edele delen en loop richting mijn kleding. We trekken ons beiden aan zonder een woord te zeggen. Als ik aangetrokken ben opent ze de deur en zegt dat ze hoopt dat alles naar wens was en dat ze me snel hoopt terug te zien. Ik barst in lachen uit en loop zonder ook maar een woord te zeggen aan haar voorbij naar buiten.


Paradise City (Guns 'n' Roses)

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home (oh won't you please take me home)
Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home (oh won't you please take me home)


De trainingswieltjes maakten plaats voor het juiste inschattingsvermogen. Het lukte steeds beter om het kaf van het koren te scheiden. Opmerkelijk is dat het vooral de Albanese dames zijn waarmee ik de beste sessies beleef. Het was één van hen die me liet kennismaken met de dame met wie ik veruit de meeste en langste sessies in mijn wandelcarrière zou beleven. Zij wist van mijn wens om ooit een trio te doen en vlak voor kerst 2014 vond ze het wel een leuk kerstcadeau. De uitverkorene door haar was haar Braziliaanse buurvrouw Gyselle. De persoonlijke klik en seksuele chemie spatte er van de eerste seconde vanaf. Het daarop volgende half jaar stonden mijn bezoekjes op een enkele keer "vreemdgaan" volledig in het teken van haar. Een lange vakantie van haar zijde genas mij van mijn verslaving en kon nadien mijn bezoekjes aan haar onder controle houden. Als er ooit een dame is geweest die de vulkaan als een stukje paradijs op aarde heeft laten voelen dan was het Gyselle.


Sin city (AC/DC)

I've got a burnin' feelin'
Deep inside of me
It's yearnin'
But I'm gonna set it free
I'm goin' in
To Sin City


Misschien is "Sin City" wel de enige echte naam voor dit goddeloze plekje op aarde.
De plek van mijn eerste trio, eerste FT, eerste smoking blowjob, eerste en enige echte SM ervaring. Ook de enige plek waar ik me ooit in mijn p6 carrière heb laten verleiden tot Neuken en dan niet in een van de spookhuizen waar je het het meest verwacht, maar ergens in 2015 in "die fickhalle" eros 26. Bij mijn voorlaatste bezoekje in september ook de laatste horde genomen en de anale ervaring eraan toegevoegd waardoor ik nu, hoewel het bij die ene keer zal blijven, ook lid ben van de orde van vulkanaalridders.

Als je een tijdje meeloopt in dit wereldje dan weet je dat dromen bedrog zijn, illusies als een zeepbel uit elkaar spatten en zekerheden niets meer zijn dan valse verwachtingen. De spanning en sensatie die ik in mijn begintijd op de Vulkaan voelde zullen niet meer terugkeren, toch zal het altijd een speciaal plekje in mijn hart houden. Ook in de toekomst zal mijn duistere kant mij de A40 richting Duisburg opsturen om mijn honger naar seksueel genot te stillen.
« Laatst bewerkt op: 13 november 2017, 19:28:04 door de vulkaan spesjalist »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg, drie keer is scheepsrecht
« Reactie #293 Gepost op: 14 november 2017, 22:12:32 »
Voor de derde keer op de Vulkaan geweest. En weer de Spesjalist daar getroffen. En Pina. Die zit nu in Eros 26. Ik liep daar doorheen en liep langs haar heen. Na een paar passen realiseerde ik me dat het Pina was. Ik draaide me om en zag dat ze met de Spesjalist aan het praten was. Dat vermoeden had ik al wel. Waar Pina is, is ook de Spesjalist ;) De Spesjalist was wederom verbaasd me weer te zien. Ik groette Pina en na een kort gesprekje gingen de Spesjalist en ik een rondje doen. Langs veel raampjes gelopen en veel bijgepraat. Van al het lopen had ik wel dorst gekregen. We gingen samen wat drinken in een Imbiss. Ik had bewust geen jas aan gedaan, want de vorige keren had ik het behoorlijk warm van al die trappen lopen binnen in die loophuizen, maar stil zitten in de Imbiss was niet echt bevordelijk voor de temperatuur van de mens. Desondanks zeker een half uur met de Spesjalist daar gezeten. Na 2 drankjes zijn we weer verder gaan wandelen. Ik had dit keer als doel om wel een keer te kameren op de Vulkaan. Wel zocht ik dan iets speciaals.

Vanny
Uiteindelijk heb ik mijn zinnen op Vanny gezet. Ze zag er wel ondeugend en uitdagend uit in een zwart jurkje met wetlook accenten en een zwart halsbandje met een ringetje. Ik was voornemens om het iets meer kinky aan te pakken. Het duurde wel even voor ik met haar op kamer kon gaan, want telkens was een andere rakker me voor. Gelukkig namen de rakkers maar een kamer van 20 minuten (doet me denken aan de Pauschalclubs waar ik vroeger altijd kwam ;) ). Maar goed, uiteindelijk was ze dan toch vrij en begon een gesprekje met haar. Ik vertelde haar mijn wensen en gelukkig was alles mogelijk. Ook de prijs viel me erg mee. We hadden een leuke kinky sessie, waarbij ik voor het eerst poppers heb gebruikt. Ze stelde het voor en vroeg of ik het wilde proberen. Ik was nieuwsgierig, maar er wel wat nerveus voor, waardoor het effect waarschijnlijk wat minder was, maar met name de momenten dat ik me liet gaan, versterkten de poppers wel degelijk het gevoel. Drie keer heb ik het gebruikt tijdens de sessie. De eerste keer werd ik er erg warm van en begon mijn hart behoorlijk te kloppen en gierde het bloed me door de aderen. Vanny had me al verteld dat dat waarschijnlijk ging gebeuren. De twee keren daarna viel dat mee.
Uiteindelijk een gelaagde sessie met Vanny gehad en na de tijd nog even wat nababbelen. Het grappige was wel, dat we eerst in het Duits begonnen, wat ze overigens goed spreekt, totdat ik op een bepaald woord niet kon komen en dit uiteindelijk in het Engels zei, waarop we vanaf dat moment alleen Engels hebben gesproken, wat ze ook erg goed kan. Dus de halve sessie in het Duits en de andere helft in het Engels.

Naam: Vanny
Nationaliteit/Taal: Albanese / Engels en Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]

Wanneer ik De Vulkaan ook tot de “clubs” reken en Vanny als “clubdame”, dan zal ze hoog op mijn lijstje staan van meest kinky clubdames.

Top 5 meest kinky clubdames:
Met stip op 1. Lidja (privé en PC Dortmund)
Op gepaste afstand 2. Anni (Freudenhaus Dortmund)
3. Vanny (Eros 26 Duisburg)
4. Karla (Babylon)
5. Jawel, geloof het of niet, Dani (Sixsens)  :-P ;D
« Laatst bewerkt op: 14 november 2017, 22:49:27 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #294 Gepost op: 19 november 2017, 02:15:30 »
Vanavond eens even naar de Vulkaan gereden. Was rond 22:00 daar maar was al aardig druk.
Eerst maar eens beginnen in Eros26. Zat wel wat moois tussen. Een lekkere Hongaarse showde mij haar tieten. Ziet er goed uit.
De vraag of ze zich even kon omdraaien zodat ik dat kontje eens goed kon bekijken werd direct gedaan. Ook goedgekeurd. Maar ik was pas net daar en wil eerst even een ronde doen maar ze was een optie.
In het nieuwe vulkaanhaus was het wat rustig maar op de bovenste verdieping bij de trap stond mij toch een meid met een lekkere kont. Damn!


Goed maar eerst even een ronde maken en alles bekijken. Via het nieuwe kwam ik in het oude Vulkaanhaus. Daar was het een stuk drukker.
Ook veel mooie meiden daar. Op de 1e etage bij de in/uitgang stond een leuke meid. Had er wel eens eerder gezien, lacht altijd.
Nu even een praatje meegemaakt. Ze heet Brienne en had onthouden van Patjax dat ze goed moest zijn. Bij deze naam denk ik toch altijd aan Game of Thrones, gelukkig ziet ze er niet uit als de Brienne van de serie.
Toch wou ik eerst even alles bekijken.
Bovenste etage stond bij de trap een Roemeense met ook een lekkere kont en lang zwart haar, ze moest mij natuurlijk ook vertellen hoe geil ze wel niet was en dat ik naar binnen moest.
Ook bij deze de boot afgehouden maar was zeker een optie.

Nog even een paar andere huizen in geweest en wat sexpalace gebouwen. Het laatste gebouw heb ik maar overgeslagen want daar zitten veel donkere meiden die je half verkrachten op de gang en je gijzelen.
Had wel zin in die meiden met die dikke konten maar dacht laat ik verstandig zijn en Brienne eens proberen. Ze kwam wel het aardigst over zonder te pushen en mocht het niets zijn dan maar naar de volgende.

Terug naar het vulkaanhaus. Kijken of ze vrij was, ja hoor ze stond nog op haar stekkie. Ze zegt wil je nu wel naar binnen. Ik zeg laten we dat maar eens doen. Moesten het hoekje om, kamer 115 heeft ze.
Ze had het allemaal netjes op haar kamer. Ze begon zich al uit te kleden en ik wachtte even want dacht ik moet eerst betalen, dat ben ik gewend op de Vulkaan. Maar nee ik kon mij gaan uitkleden.
Het was allemaal heel relax geen gehaast. Ze zei ook doe maar rustig aan. Ga maar lekker op bed liggen. Niet gepraat over tijd of welke service ze verleend, ik liet het over mij heen komen.
Ze ging lekker op mij liggen en lekker strelen. Ze was lekker zacht en had ook wel een goed kontje waar ik in kon kneden. Daarna ging het over na pijpen. Voor pmc was het zeer goed. Ze deed het ook niet een minuutje maar ging goed door. Ik was haar aan het strelen maar ze pakte mijn hand en begeleide die naar haar poesje. Ik had het zelf niet eens gedaan want op de Vulkaan mag dat toch bijna nooit voor het instaptarief maar zij stuurde het zelf aan.
Dat wijs ik niet af. :) Toen maar eens gaan neuken, zij eerst bovenop. Ze deed goed mee. Als ze dan zo met haar gezicht boven je hangt wil je het gaan zoenen. Haar lichaam zoenen was geen probleem dat deed ze ook bij mij.
Maar weet dat tongzoenen niet standaard is, dus maar eerst gevraagd of ze dat deed. Kon wel maar was €20 extra. Ik dacht ok goed om te weten misschien voor de volgende keer was nu al zolang bezig, ik voelde dat het sowieso niet meer lang duurde voordat ik klaar kwam. Daarna overgegaan naar doggy. Ook hier deed ze goed mee, beetje kreunen en kon goed door ketsen. Het hele bed begon te piepen en kraken. Na een tijdje was het dan zover en kon ik het niet meer houden. Even poetsen en wassen en wat kletsen. Het klikte goed met deze meid. Ook nu wou ze mij niet zo snel mogelijk de deur uit hebben maar zei doe maar rustig aan. Vond dat wel mooi, want voel mij wel vaak zo gehaast op de Vulkaan. Met aankleden zelf maar eens gevraagd wat ik haar schuldig ben. Ik ging uit van €50 maar ze zei €30. Ik ben er zeker langer binnen geweest dan 20 minuten en dat op een zaterdagavond. Ook nog lekker geklets met deze meid. Waar ik mij wel een beetje over verbaasde wat ze zei. Is dat ze om 12:00 uur in de middag is begonnen en ging door werken tot 6:00 uur in de ochtend. Dat zijn 18 uur, dan zou ze nog even haar kamertje poetsen en zou ze rond 7:30 in bed liggen om rond 11:00 uur weer op te staan. Ik doe het niet na, dit doet ze ook niet elke dag maar alleen op vrijdag en zaterdag. Maar dan nog.
Na deze goede kamer met deze leuke meid afscheid van haar genomen.

Besloten om na deze kamer ook maar gelijk naar huis te gaan, hoogstwaarschijnlijk werd deze toch niet overtroffen. Eindelijk na 1,5 jaar dat ik voor het eerst de Vulkaan bezocht en echt een goede kamer heb gehad.
Deze was zeker voor herhaling vatbaar!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #295 Gepost op: 5 maart 2018, 21:45:11 »
Afgelopen zaterdag, na een avondje Heaven Seven, de Vulkaan even bezocht. Voornamelijk rond gekeken in Eros 26 en Haus 17/19. Stonden wel een paar leuk uitziende dames, maar een groot deel van de ramen bleek niet bezet of er waren rakkers die flink aan het pannenkoeken waren, maar dat denk ik niet. Er liepen wel vrij veel beren rond. In Haus 36 t/m 48 kwam ik nog een meid uit Sixsens tegen. Een Bulgaartje, qua uiterlijk niet echt bijzonder. Nooit mee gekamerd in Sixsens, maar ik had haar daar weleens gezien. Ze vertelde me dat er nog een paar dames uit Sixsens hier aan het werk waren. Die niet gezien overigens. Verder geen kamer gedaan op de Vulkaan, want had mijn portie al gehad in Heaven Seven. Recensie over Heaven Seven volgt spoedig.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #296 Gepost op: 15 mei 2018, 15:54:31 »
(Dit is NA dodenherdenking, ik ben namelijk 2 min stil op 4 mei)

Vrijdag 4 mei, mijn telefoon gaat.
Jo Maat, we willen met een paar jongens naar Duisburg, heb je zin om mee te gaan?
Het zijn allemaal groentjes op dit gebied, dus als een goed vriend ga ik mee als een soort gids.
Natuurlijk, ook voor de optie een kamertje te maken. :))

Tegen een uurtje of 22:00 kwamen we aan. Wat opviel: de Vulkan leeft (weer). De laatste keer dat ik er was, was nog geen 10% van de kamers gebruikt.
Dit maal toch wel een procent of 80.
Vooral de uitblinkers eros26 en V17/19 doen het goed, maar ook V13/15 en de Sexxxpalace deden het niet slecht.

Optisch liep het flink uiteen; van Victoria Secret modellen tot dames waar ik liever omheen liep. Smaken verschillen uiteraard.

We stonden een tijdje in eros26 en er viel mij iets op:
Het enorme absurde tempo waar de meeste dames de klanten afwerken. Ik heb in een half uur tijd bij dames 4 tot 5 klanten naar binnen en buiten zien gaan.
Ongelovelijk.

Zelf na een poosje twijfelen bij Selena naar binnen gegaan.
Nieuwe gedeelte eros26, helemaal links achterin de hoek.

Ik ga altijd voor 50 euro naar binnen en meestal krijg je voor Duisburg begrippen dan nog wel een redelijke kamer.

Selena, optisch mijn smaak. Lange zwarte haren, beetje Mediterraans uiterlijk en een schattig koppie.
Maar de kamergang, tja. Als saunaclub bezoeker kon ik er net mee leven.
Maar het was, voor mijn standaard, onder de maat.
Ik ben wellicht ook een beetje verwend geraakt, met die goede kamers in de clubs.  ;)
Uiteindelijk heeft Selena mij wel ontdaan van mijn kikkervisjes en kon ik enigsinds voldaan weer de kamer verlaten.

Hoe verbaast en enthousiast mijn vrienden waren, zo was ik eerder nuchter en lachend haalde ik mijn schouders op.
Nee, waar de hobby voor mij begon, is voor mij de magie er af.
Plof mij maar in een saunaclub.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #297 Gepost op: 9 juli 2018, 23:53:47 »
Non de jus ik zie dat mijn bericht verdwenen is.
Den waarheid over Duisburg mag zeker niet worden geschreven.
Er waren dezen avond zeker niet meer dan 15 meiskes in de vitrines in dit verlaten red light.
Dat werden er zeker niet meer toen de polis kwam met 20 wagens. Die zijn met groot geweld het grootste hoerenkot van deze verlaten.buurt binnen gevallen. Alle meiskes werden eruit gezet met hun valis. Sommige huilden en werden opgevangen en mee genomen Door hun pooier. Het kot werd daarna afgesloten Door de polis en een paar zware jongens in de boeien geslagen en mee genomen Door de polis. Gelooft ge mij niet kijk morgen in het nieuws betreffende Sexpaleis.
Verder nog gepoept met ene Roemeense luanda of zoiets in een kot dat leek op een fabriek. Veel was het helaas niet.
Nu weer efkes terug naar Antwerpen.
Het spreekt voor zich dat Gryspeerts nooit meer terug zal komen in deze vieze stad Duisburg. Ook niet meer in Duitsland. K hoorde van ene Duitse rakker alles ist kaputt in Deutschland. Beter dus maar te blijven in het SKW waar het aanbod en kwaliteit van de meiskes 1000x beter is.
Ik zal dit laten staan, anders ga je schreeuwen.
Korte uitleg: wij wissen niet snel, enkel indien iemand de boel afkraakt en met vunzig taalgebruik
Over pooiers, vunzige hoerenkoten, verlaten buurten, vieze stad...
Ik hoop dat je het begrijpt, en iedere verdere reactie hier specifiek op, die wis ik
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #298 Gepost op: 18 november 2018, 08:51:50 »
De keren dat ik een RLD bezoek worden steeds minder. Met die van afgelopen zondag 11/11 maakte ik het dozijn vol en is het slechts de 7e keer dit jaar dat ik in Duisburg ben geweest (de andere vijf keer waren windowshopping in België). De vorige keer was een kleine twee maanden geleden. Twee avonden back to back samen met een notoire ijsbeer die af en toe ook in Duisburg gaat wandelen. De LU in 17, 19 en 26 was beter als gedacht en bood genoeg aanknopingspunten (lees Pino's). Ook de andere huizen doorgelopen en ook daar wel wat eye candy gespot. Toch was het uiteindelijk mijn "guilty pleasure" Sara die er met de buit vandoor ging.

Ditmaal had ik me voorgenomen om me niet te laten verleiden door één van mijn vaste dames maar eens te spelen met nieuw speelgoed. Na een rondgang door 17 en 19 waar het qua dames nog rustig was de oversteek naar 26 gemaakt. Op de begane grond een enkele optie gespot. De trap naar boven genomen en had Vanny al in haar deurtje zien staan. Ons laatste samenzijn was alweer een aantal maanden geleden. Destijds wat extra kilootjes op de heupen die nu weer verdwenen waren. De haren wat langer en het lijfje getooid in een rode lak/ledere setje. Ik probeerde ongemerkt haar kamer voorbij te lopen maar een "hello" maakte duidelijk dat ze dit niet liet gebeuren. Ze nam rustig de tijd om even bij te praten en er volgden wat plagerijtjes. Ik zei dat ik een nieuwe dame wilde proberen maar ze had allang door dat ik haar niet kon weerstaan en vroeg naar mijn plannen. Ik zei dat ik de massage olie uit de auto ging halen en dan terug zou komen.

Terwijl we ons van de overbodige kledij ontdeden werd het mij al duidelijk dat ze vandaag "andere" plannen had. Ik gaf haar carte blanche en ze voegde eraan toe dat afhankelijk van de massage ze zou bepalen in welke mate ze een bad girl zou zijn. Na het wasje zochten we het bed op. Ze genoot hoorbaar en zichtbaar van mijn werk. Hierna werd ik gesommeerd om op mijn rug te gaan liggen. Ik kreeg een slaap masker over mijn ogen en hoorde hoe zij een of ander kledingstuk aantrok. Ze liep richting voeteneind en ik hoorde gerinkel van een ketting. Mijn linkerbeen werd aan het uiteinde vastgemaakt en daarna was het de beurt aan mijn rechterbeen terwijl ze met een staaltje dirty talk duidelijk maakte dat ze "my dick" als persoonlijk speeltje zou ge-/misbruiken. Ook mijn armen ondergingen hetzelfde lot en gevierendeeld lag ik op haar bed. Het slaapmasker werd verwijderd en zag dat ze zich gehuld had in een zwart laag uitgesneden jurkje. In haar hand had ze een tickle wip waarmee ze langzaam over mijn borstkas naar beneden ging richting mijn edele delen.

Ze zag met zichtbaar genoegen dat haar "speeltje" inmiddels fier overeind stond. Ze fluisterde in mijn oor dat ze hem zou pijpen op de manier zoals zij wilde en ik er toch niets aan kon doen. Ze begon rustig. Al teasend en edging. Langzaam voerde ze het tempo op en verdween hij helemaal in haar mond met de nodige slobbergeluidjes waarbij ze me de gehele tijd geil en ondeugend aankeek. Hierna besteeg ze me in reverse cowgirl en tergend langzaam ging ze op en neer. De aanblik was super en ze bleef me erop wijzen dat ik moest kijken. Na een tijdje draaide ze om in de gewone variant en boog ze telkens naar voren met haar gezicht. Telkens als ik haar wilde kussen veerde ze terug. Ze schoof de laag gesneden opening van haar jurkje zodanig opzij dat haar prachtige borstjes vrijelijk de ruimte kregen. Uitdagend bewoog ze hen zodat ik er net niet met mijn mond bij kon. Uiteindelijk boog ze iets verder en kon ik met mijn tong met haar tepel spelen. Ze zei dat ze precies wist wat ik wilde (lepeltje lepeltje) en maakte me los.

Ze kwam langs me liggen en ik nam haar zijdelings. Waar ze voorheen de touwtjes in handen had gaf ze zich nu over aan mij. Ze spoorde me aan haar harder te nemen en ik draaide haar op de buik om verder te gaan in de liggende variant van doggy. De dirty talk van haar zijde zorgde ervoor dat ik er helemaal in op ging en het tempo verder opvoerde om uiteindelijk met een big bang tot een ontlading te komen. Nadat we ons weer opgefrist hadden nog wat nagebabbeld en een sigaretje gerookt. Ze vertelde me dat Dana ook weer was teruggekeerd en Darla nu in haar voormalige kamer zat.

Dat Dana weer teruggekeerd was kwam als een complete verrassing. Miss Tafkap 2016. Uit nieuwsgierigheid toch naar de VIP kamers achter op de parkeerplaats gelopen. Darla had me al snel geschoten en riep me. Haar meteen duidelijk gemaakt dat ik zojuist van Vanny vandaan kwam en niet binnen zou komen. Ook zij zei dat Dana er weer was en zelfs in de kamer naast haar. Ik grapte dat ik dan nooit meer naar haar kon komen omdat Dana me sowieso zou killen. Ofwel als ik haar zou negeren ofwel op de kamer. Darla is ook niet voor 1 gat te vangen en bedacht een alternatieve sluiproute. Ik wilde haar niet langer ophouden en we namen afscheid waarbij ze duidelijk maakte me over een uur te verwachten.

Ik loop terug naar mijn auto om even rustig te zitten en na te genieten van de sessie met Vanny. Ik denk na of ik nog een tweede sessie zal doen maar ergens weet ik dat die altijd minder zal zijn en ik zou toch weer kiezen voor een bekende dame. Mijn missie om een nieuwe dame te scoren is zoals zo vaak mislukt. Wederom uiteindelijk gekozen voor het vertrouwde. Waar ik in de meeste clubs slechts twee of drie zekerheidjes heb is dit op de vulkaan the magnificent seven. Zeven dames die voor mij er bovenuit springen. Ik besluit naar huis te rijden en onderweg vraag ik me af of het me de volgende keer wel zal lukken om deze dames te weerstaan. Ooit heb ik hun ook een eerste kans geboden die ze ten volle benut hebben. Ach zo hou je nog wat te wensen over voor een volgende keer.

Wandelen is een hele andere tak van sport als clubben. Het is allemaal directer, geen poespas en kenmerkt zich door andere valkuilen als clubben. Je maakt je keuzes veel meer op basis van primaire oergevoelens als aantrekkingskracht, intuïtie en lust. Regelmatig krijg ik in de clubs de vraag waarom ik wandel en waarom ik in hemelsnaam afzak naar een plek (Duisburg) waar zelfs de duivel zich niet meer laat zien. Ik zeg altijd dat het de duistere kant in mij is die me telkens weer terug laat keren. Een plek waar onschuld, berusting en wanhoop deur aan deur staat. Anders dan in de clubs proef je hier de rauwe realiteit van het wereldje waarin we ons begeven. Toch zal ik ook in de toekomst nog de nodige sexuele footprints hier zetten.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #299 Gepost op: 18 januari 2019, 14:45:28 »
De Aftrap

Soms moet je tradities in ere herstellen en het feit dat ik dit jaar minder ga clubben en weer vaker mijn wandelschoenen ga aantrekken besloot ik afgelopen zondag om de eerste massa moord van nakomelingetjes in Duisburg plaats te laten vinden en zodoende mijn eerste "sexual footprint" van 2019 achter te laten. De karakteristieke "groene" toren is in zijn oude glorie herstelt en doet weer dienst als baken voor de hordes red light junkies.

Rond 20.15 mijn "tank" op de grote parkeerplaats neergeploft. Ik was nog niet in het verbouwde Haus Gabi (oftewel nr. 21) geweest en besloot een kijkje te wagen in het enigste huis waar ik nog nooit gepopt heb. Op de benedenverdieping stond zegge en schrijve 1 dame. Een slank Roma zigeunertje die bij het zien van mij het bekende mantra van "Gutes blasen, anfassen, stellungwechsel, alles langsam" de lege ruimte inwierp. Als ik ergens een hekel aan heb is het dit wel met andere geëigende zinnen als "Hast du lust" en "Komm ficken". De oude krakkemikkige trap heeft plaatsgemaakt voor een brede nieuwe trap maar had niet de behoefte om deze te betreden.

Een rondgang in 19 leverde voornamelijk nieuwe gezichten op die synoniem stonden voor een term waar wakker dier zich zo tegen afzet. Mijn weg vervolgd in 17 waar ik al snel Brienne tegen het lijf liep. Wij hebben een running gag waarbij ik haar elke keer weer ten huwelijk vraag en zij antwoord met next year. Zij was absoluut een zeer geschikte kandidate om de eerste donatie in ontvangst te nemen ware het niet dat er een afstotende walm van knoflook zich verspreidde telkens als ze haar mond opendeed. De overige etages boden geen soelaas dus de oversteek gemaakt naar 26 wat toch wel de kern van de vulkaan is.

Bij mijn laatste bezoekje hadden een aantal dames me al gezegd/gewaarschuwd dat een voormalig favorietje weer haar intrede had genomen in een VIP kamer achter op de parkeerplaats. Verstandiger zou zijn haar te mijden maar een deel van mij zoekt nu eenmaal graag de grenzen op en ik besloot te kijken of ze er was. Een deel van mij hoopte dat de tand des tijd had toegeslagen en haar onweerstaanbare aantrekkingskracht voor mij was verdwenen. Haar gordijntjes waren open en ik zag vanuit de verte al haar karakteristieke lange blonde haren. Aangekomen bij haar kamer stond ze met de rug naar de deur. Haar slanke en atletische lichaam gehuld in een zwarte glanzende kimono. In mijn hoofd speelde de gedachte om weg te gaan en net op dat moment draaide ze zich om. De verbazing op haar gezicht om mij te zien maakte al snel plaats voor een glimlach. Ze nodigde me uit om binnen samen een sigaretje te roken en bij te praten.

Ze vloog me om mijn nek en er volgde een intense knuffel en de nodige kusjes. Het zorgde voor beweging in mijn middelste regionen. Dat bleef natuurlijk niet door haar onopgemerkt en zei lachend dat mijn kleine vriend haar in ieder geval gemist had. Ik nam plaats op haar bed en zij zette zich op mijn schoot. Op slinkse wijze opende ze haar kimono zodat ik oog in oog kwam met haar prachtige en parmantige b-cup. Alle herinneringen aan vroegere escapades met haar kwamen boven en ik wist dat ontsnappen onmogelijk was. Zij had dit ook door en stond op om de gordijnen te sluiten en kwam terug met een kledinghanger voor mijn jas. Nadat ze deze had opgeborgen ontdeed ze zich van haar kimono die nog losjes over haar lichaam hing en ik kleedde me uit. Na het wasje doken we het bed op en ze pakte haar zakje met condooms waar er snel geschat zo'n zes in zaten. Met een ondeugende blik deelde ze me mede dat deze allemaal door ons moesten worden benut en ze mij niet eerder zou laten gaan.

Zij legde zich naast mij neer en een seconde later lagen we al volop te tongen. Al teasend ging ze naar beneden en al snel bleek dat ze nog precies wist hoe ze me gek kon maken met een old school BJ. Ze bouwde de spanning geraffineerd op. Ze wilde me diep in haar voelen en besteeg me in reverse cowgirl. De haren gingen los en het uitzicht was super. Ik richtte me overeind en terwijl ik mijn handen langzaam over haar lichaam liet glijden richting borsten bleef zij doorgaan met rijden. Ze drukte haar rug tegen mijn borst en langzaam lieten we ons "vallen". Ik lag op mijn rug, zij met haar rug op mijn buik en we bleven doorgaan. Zij omklemde haar benen om de mijne zodat ik haar zelfs in dit ongebruikelijke standje diep kon penetreren. We draaiden ons om en in doggy gingen we verder. De wijze waarop ze me aankeek via het spiegel en het langzaam luider wordende gehijg spraken boekdelen en ze spoorde me aan om haar stevig te nemen. Na enkele minuten was het pleit beslecht en volgde er een intens orgasme. Na de schoonmaak legde ze zich in mijn armen om nog een aftersex sigaretje te roken. Ze liet weten, als de wanderhüre die ze is, dit haar laatste dag op de vulkaan was en weer zou verkassen en graag de rest van de avond/nacht met mij wilde doorbrengen. Hoe aanlokkelijk het aanbod ook klonk leek het mij niet verstandig hierop in te gaan. Ik zei haar dat ik gezien het feit dat ik toch minimaal een uurtje moest herstellen even een luchtje zou gaan scheppen om dan eventueel later als ze vrij was terug te komen. Zij begreep wat ik bedoelde en we namen afscheid.

Terwijl ik wegliep besefte ik meteen dat ze weer onder mijn huid was gekropen. Waarschijnlijk heb ik nooit een dame ontmoet waarmee de seksuele chemie zo klopte als met haar. Waar je bij het gros van de dames vaak in grote lijnen het verloop van een sessie kunt voorspellen weet zij mij telkens te verrassen met haar vindingrijkheid. Ik besloot naar mijn auto te lopen voor wat te drinken en rustig een sigaretje te roken. Teruggaan was geen optie en ik wist dat er eentje was die de "betovering" zou kunnen verbreken. De herstelperiode gebruikte ik om aan mijn cardio te werken en een rondje door de huizen te lopen. Je weet dan ook meteen weer waarom je sommige huizen normaliter links laat liggen. Behoudens een of twee dames die optisch de uitzondering zijn zijn deze huizen niet mijn ding. In 48 liep ik een brutaal Bulgaars opdondertje tegen het lijf die ik nog herkende uit SixSens. Het uurtje herstel was verstreken en ik besloot om te kijken of Vanny vrij was. Dit bleek helaas niet het geval en liep een rondje door 26. Een aantal dames die al een tijdje als optie bij mij te boek staan waren allemaal beschikbaar maar om de gok te nemen op dit moment zou niet fair zijn. Vanny was nog steeds bezet en ik besloot dat het verstandiger zou zijn naar huis te gaan.