Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 563190 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #300 Gepost op: 30 januari 2019, 07:15:48 »
Na een aantal dagen grieperig te hebben rondgelopen zijn er momenten dat de demonen in je hoofd de duivels doen ontbinden. Het zorgde ervoor dat ik zondagavond de A40 afreed om een bezoekje aan de vulkaan te brengen. Ik had mijn zinnen gezet op Vanny als duivelsuitdrijfster. Nadat ik de auto geparkeerd had gelijk richting eros 26 gelopen. Helaas waren de gordijntjes dicht.

Om de tijd te doden besloot ik een rondje door 19 en 17 te lopen. In 19 was het qua dames op dat moment rustig. Tot mijn verbazing trof ik Gyselle op de bovenste verdieping aan. Ooit de onofficiële mrs. Patjax. Er werd natuurlijk even bijgepraat en ondanks de uitnodiging van haar zijde om als plaatsvervangster dienst te doen stond ik sterk in mijn schoenen. Haus 17 liet een compleet ander beeld zien. Zelden zoveel dames op een zondagavond gezien. In het zijgangetje beneden een mooie kleine dame gezien. Darla had tijdelijk op de eerste verdieping haar intrek genomen na haar vakantie in afwachting op een vrije kamer in eros 26. Het was al een behoorlijke tijd geleden dat ik nog eens bij haar was geweest en dat liet ze nadrukkelijk weten. Me toch weten los te rukken uit haar volhardende greep en de weg naar boven vervolgt waar ik stuitte op een pocketje die haar verboden vruchtje open en bloot toonde aan de passerende wandelaars.

De alternatieve opties stapelden zich op maar ik was nu eenmaal vastbesloten en ging terug naar 26. Het door mij gewenste open deurtje was nog steeds dicht en liep een rondje. Roxi was vrij, een dame die al een geruime tijd op mijn to do lijstje staat, maar waarbij ik het gevoel heb dat het moment voorbij is. Achter op de parkeerplaats had mijn wanderhüre opnieuw haar intrek op de vulkaan genomen. Haar zoektocht naar welwillende zaaddoners in het zuiden van Duitsland was van korte duur geweest.

De vorige keer had ik alleen de benedenverdieping van Haus 21 bekeken en wilde nu ook wel eens de rest zien. Op de eerste verdieping zat een leuke en vriendelijke dame, zeker een optie maar nu echter niet. Ik zag beneden dat Stefanie ook weer terug is. In mijn begintijd op de vulkaan één van mijn slechtste sessies ooit. Ik wilde nog een kijkje nemen in 48 en koos ervoor om binnendoor via 25 te lopen. Tot mijn verbazing liep ik Maria tegen het GMC-lijfje die daar een koffie haalde. Ze was na lange afwezigheid weer terug en had ervoor gekozen om ipv 11/13/15 ditmaal te kiezen voor 50. Ze vroeg of ik meeliep zodat we nog wat konden bijpraten en ik dan wist waar ze nu zat. Hierna mijn weg vervolgd naar 48 alwaar ik op de eerste verdieping nog een mogelijke optie zag.

Ik kon mijn oorspronkelijke plan echter niet loslaten en ging kijken of Vanny inmiddels beschikbaar was. Dit was echter niet het geval. Snel doorliep ik alle opties in mijn hoofd en had wel zin in het brutale opdondertje Maria. Ze stond iets verderop in de gang te bellen en toen ze me zag kwam ze gelijk aangelopen en drukte haar sigaret uit. Nadat we ons van de overbodige kledij hadden ontdaan en een wasje hadden gedaan liet ze er geen gras over groeien. Haar handje zorgde ervoor dat hij binnen de kortste keren net zo fier overeind stond als de groene toren. Al kussend ging ze naar beneden en liet blijken dat ze niet vergeten was op welke wijze ze te werk moest gaan bij mij. De BJ werd afgewisseld met EL en een edging HJ. Na een tijdje vond ze dat ik ook mijn bijdrage moest leveren door haar te "ficken". Ik was echter zo relaxt en aan het genieten dat ik daar niet zo'n behoefte aan had. Zonder te miauwen ging ze verder. Ze schakelde zelfs nog een tandje terug om het effect nog groter te maken. Na een tijdje schakelde ze een tandje bij tijdens de HJ en een kliederboel was het resultaat. Ze bleef rustig "doormelken" totdat ze ervan overtuigd was dat ook de laatste druppel zijn weg had gevonden. Liefdevol deed ze de grote schoonmaak en ik deed de rest aan de wasbak. Na betaling en drie kussen nam ik afscheid waarbij ze eraan toevoegde dat ik haar de volgende keer toch echt moest "ficken".

De pijp was letterlijk en figuurlijk leeg en gezien tijdstip en de wetenschap dat ik minimaal een uurtje hersteltijd nodig zou hebben besloot ik het maar voor gezien te houden en naar huis te gaan. Volgende keer hoop ik dat Vanny wel beschikbaar is.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #301 Gepost op: 1 maart 2019, 22:33:54 »
Standaard
Woensdagavond had ik een opkomend gevoel van "lekkere" honger en dan is het makkelijk om naar Duisburg te rijden. Velen kijken neer op een RLD, maar het is ideaal om zonder veel poespas de druk van de ketel af te halen. Het wordt vaak gezien als de discounter onder de betaalde sex. Nu maak ik zelden gebruik van het geldende instaptarief van €30. Iets wat je kunt vergelijken met een happy meal. De echte honger stilt het niet en je moet afwachten of het "speeltje" de moeite waard is.

De wetenschap dat Vanny vakantie heeft zorgde voor een open mind. Rond 20.15 uur arriveerde ik op een vrij lege parkeerplaats. Tegenwoordig start ik mijn rondgang in eros 26. De plek waar optisch gezien de mooiste lekkernijen te vinden zijn. De dames die nog op mijn menukaart stonden waren ofwel bezet ofwel vrij en dus maakte ik de oversteek. Juist op rustige avonden heb je de kans om oog in oog te staan met de heetste latina hotty, Cubaanse Anna, en zowaar opende ze haar deur toen ik de hal van 25 binnenliep. Echter een aantal heren zwermden rond haar kamertje en al snel werd duidelijk dat het nummertje trekken was.

Over de binnenplaats naar 19 gelopen en dat leverde niets op. De metalen brug naar 17 genomen en eerst de tweede en derde verdieping een blik waardig gegund alvorens ik de eerste etage zou doen. Beide verdiepingen boden geen soelaas voor mijn honger. Toen ik op de eerste verdieping aankwam zag ik Brienne in haar deurtje staan en alsof ze het aanvoelde draaide ze mijn kant uit en verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ik kom al drie jaar bij haar en ook als ik voorbij loop zonder binnen te gaan blijft ze altijd even vriendelijk en is ze altijd in voor een praatje.ze vroeg wat mijn plannen voor de avond waren en ik zei dat ik hoopte dat ze eindelijk ja zou zeggen tegen mijn huwelijksaanzoek. Haar antwoord was zoals altijd next year. Pas bij mijn derde voorzetje had ze door dat ik me gewillig door haar mee naar binnen zou laten nemen.

Eerst haar een massage gegeven en vroeg naar mijn vakantieplannen. Ik zei dat ik binnenkort een stedentripje zou doen. Bij het horen dat Parijs een optie was bood ze zichzelf aan om als vertaalster mee te gaan. Ik grapte dat het een mooie oefening was voor onze echte huwelijksreis. Ze zag het wel zitten om jaarlijks te trouwen voor een huwelijksreis en bij terugkomst weer te scheiden maar eerst wilde ze oefenen voor de huwelijksnacht. Met haar handen ging ze sensueel over mijn lichaam. Ook de edele delen kregen daarbij de nodige aandacht. Beetje bij beetje bouwde ze de spanning op. Het was tijd voor de volgende stap en na plaatsing van het welbekende voorzorgsmaatregel tegen onverwachte extra's begon ze aan een BJ. Ondanks het extra laagje wist ze het toch voor mekaar te krijgen dat het leek alsof deze er niet was. De juiste druk en met de nodige variatie wist ze me op het randje te brengen en met speels gemak hield ze me daar. Na een tijdje vroeg ze suck or fuck. Hoewel ik compleet zen was wilde ik de drietrapsraket in stelling brengen om in haar dampkring tot ontploffing te brengen. Na een cowgirl overgegaan in doggy. Het enigste standje wat we nog nooit gedaan hadden omdat het niet echt mijn ding is. Bij haar klopte het echter helemaal. Zij raakte ook op stoom in woord en daad. Ze liet zich langzaam neerdalen in de flat variant. De oerknal was wederzijds. Nog even samen rustig nagepufd en na een wasje me weer aangekleed om na ruim een uurtje volledig verzadigd haar kamer te verlaten. Absoluut onze beste sessie ooit en ben dan ook nog niet uitgewandeld bij haar.

Ik kwam de trap af en vanuit de bar kwam een kleine dondersteen aangelopen. Ze wuifde naar mij en moest twee keer kijken. Waarschijnlijk omdat ik haar nog nooit in kleding heb gezien. Het enige echte onechte kind van de duivel Monika die het Babylonische Rijk heeft ingeruild voor de plek waar haar mark of the devil geen wenkbrauw zal doen fronsen. Een tijdje bijgekletst met mijn "guilty pleasure" en de belofte gemaakt dat ik bij mijn volgend bezoekje aan de vulkaan samen met haar het hellevuur zal doen ontbranden.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #302 Gepost op: 11 juni 2019, 17:56:51 »
Donderdagavond 30/5 Hemelvaartsdag
Samen met Firehawk naar de vulkaan gegaan. Iets na zevenen kwamen we aan en het was nog ontzettend rustig qua bezoekers. Eerst maar een rondje langs een deel van de huizen gedaan om te kijken. Toch een aantal nieuwe dames gespot die het overwegen van een zonde waard waren. FH had zijn zinnen op Vanny gezet maar zij was bezet. In 17 was er een dame me aan het uitdagen. Ik nam de spar houding aan en gevat zei ze dat we dat beter op haar kamer konen doen op een andere wijze. Op mijn vraag wat ze dan in gedachte had. Ze antwoordde doggy en ik zei haar dat dit totaal niet mijn ding was. Ze geloofde er niks van en zei haar dat ze het maar aan Eda moest vragen. Lachend zei Eda dat ik al vijf jaar bij haar kwam en we elk standje hadden gedaan behalve doggy.

Toen we een tweede ronde liepen en uit 19 kwamen hoorde ik mijn naam over de parkeerplaats schallen. Monika stond in haar raam en "eiste" op dat ik langs kwam. De laatste keer dat ik bij haar was geweest was toen we met de BVE na een mislukt avondje PHG door waren gereden naar de Vulkaan. Omdat het destijds al laat was en JF en FH bij mij in de auto zaten het toen bij een half uurtje gehouden wat haar duidelijk niet zinde. Haar weggewuifd en richting het eettentje op de grote parkeerplaats gelopen.

Daar aangekomen wat te drinken besteld en op een bankje gezeten. De parfum handelaren probeerden een deal te sluiten met een wandelaar maar ze hielden beiden voet bij stuk. Nadat de ergste dorst gelest was gelijk richting 26 om te kijken of Vanny vrij was. Van onderen konden we zien dat ze in gesprek was met een potentiële klant. Daarom maar via de trap achterin naar boven gelopen en langzaam richting haar zijde gelopen. Toen we aankwamen bleek hij er toch niet naar binnen te gaan. De begroeting van haar was zoals altijd hartelijk en na wat dollen gevraagd of ze FH van zijn bad streak kon afhelpen.

Terwijl Firehawk bezig was zijn vulkaan vloek vakkundig door Vanny naar de vergetelheid te laten verdwijnen ging ik even bij het duiveltje Monika buurten. Ze was van mening dat ik anderhalf uur moest blijven ter compensatie. Ik zei haar dat dit niet ging gebeuren omdat mijn maat al bij een dame binnen was en hij met mij was meegereden. Met een pruillip zei ze dat ze genoegen nam met een uurtje. Ik keek haar lachend aan en liep weg tot haar groot ongenoegen. De hitte in de huizen was niet leuk meer en daarom maar richting auto gelopen om daar te wachten op FH.

Gezien de grote glimlach op zijn gezicht was de missie geslaagd. Nadat hij weer volledig op adem was nog een rondje gelopen door 26, 19 en 17 waarbij ik het niet kon laten om Monika te plagen. Hoewel Hemelvaartsdag de dag is om nakomelingen op te offeren zou dit er niet meer van komen.

Vrijdagavond 31/5
Na het DJV debacle en een appje van Firehawk zijn we weer naar de vulkaan gereden. Nu anderhalf uur later aangekomen. Meestal net als je om de een of andere reden de meeste kans hebt Vanny aan te treffen. Dus liepen we linea recta naar 26 en de sexgoden stonden ons gunstig gezind. Vanny kon een glimlach niet onderdrukken en zonder enige haast maakte ze een praatje. Ik stond behoorlijk op scherp en was toe aan een sessie die de frustraties van DJV zouden vervagen. Ze had goed in de gaten dat ik niet in de mood was voor kinky spelletjes en het werd een heerlijke GFE sessie. Terwijl ik me aankleedde zei ik dat FH ook graag op herhaling bij haar wilde en vroeg of ze nog even tijd nodig had of ik hem kon appen. Laat hem maar over vijf minuten komen was haar antwoord. In de tussentijd hebben wij nog wat gedold en toen ze het gordijntje open deed stond FH al in de startblokken.

Hoewel het overdag warmer was als gisteren was het 's avonds toch wat koeler. Dus lekker buiten gewacht. Na een half uurtje kwam FH en we besloten nog even door 17/19 te lopen. Natuurlijk even bij Monika langs gelopen en vandaag kon ze wel normaal doen. In 19 was er een blonde jonge dame die mij bij zich riep met de vraag of ik een Chupa Chup voor haar had. Ze wilde graag een blauwe en deze had ik helaas niet bij. Ze nam een andere en ik zei haar dat ik haar de volgende keer een blauwe zou brengen.

Maandagavond 3/6
Veel dames nemen de maandag als vrije dag en daarom hoef je niet echt een Manic Monday te verwachten. Het is wel de ideale dag om eens te kijken of dames die in aanmerking komen voor een "try before you die" snappen hoe het spelletje gespeeld moet worden. Ik was door omstandigheden echter pas om 23.00 uur daar en dan blijven alleen de nachtvlindertjes en vuurvliegjes over. Aangezien ik Lorein beloofd had om bij mijn volgende bezoekje haar een blauwe Chupa Chup mee te brengen eerst naar 19 gelopen om te kijken of ze er was. Deurtje was toe dus gelijk maar de andere etages afgelopen. Een andere eerder geziene optie lachte weer leuk met haar staartjes wiebelend door de lucht maar ondanks het feit dat ik de enigste man op de vloer was bleef het stil van haar zijde.

Normaal zou ik dan een tourtje door 17 doen, maar sloeg deze over en ging naar 26. Ook hier hield de bezetting niet over. Blijft toch een grappig fenomeen dat altijd dezelfde dames beschikbaar zijn (toevallig de dames die altijd meer interesse voor hun mobieltje tonen dan voor de langslopende mannen) en andere altijd bezet. Of het nu druk is of niet. Enkele jaren terug een paar van hen geprobeerd en het zijn dan ook niet bepaald de dames die je in hogere sferen brengen. Aangezien het merendeel van de bezoekers nog sneller schieten dan Lucky Luke terug naar 19 gelopen.

Inderdaad stond Lorein weer fris en fruitig in haar deuropening en er verscheen al een glimlach op haar gezicht toen ze me zag. Dat ik eraan gedacht had om een blauwe Chupa Chup voor haar mee te nemen kon ze wel waarderen. Ze is wat aan het vertellen maar komt niet op een bepaald woord in het Duits. Ik zeg haar dat het ook in het Engels mag. Ze zegt dat ze dat ook niet weet. Ik vraag haar waar ze vandaan komt en ze geeft aan Italiaanse te zijn. In het Italiaans zeg ik haar dat als ze rustig praat ik dit ook kan volgen. Het arme kind kijkt me aan alsof ze water ziet branden en zoals verwacht spreekt ze geen woord Italiaans en zegt snel dat ze half Italiaans/half Pools is. Na enkele minuten vraagt ze of ik binnen wil komen en aangezien ik wel weer eens toe ben aan iets nieuws op de vulkaan stap ik binnen.

Het instaptarief sla ik meestal over en al helemaal als ik slechts 1 sessie doe. Ik overhandig haar €50 en zeg dat we beginnen met een half uurtje en gaandeweg wel kijken hoe het loopt om eventueel te verlengen. Tot mijn verrassing en verbazing zegt ze dat een half uurtje bij haar €70 is. Ze ziet mijn blik en wijst op haar mini borstjes verhuld in een topje en zegt dat ik deze dan mag kussen. Als ze nou van megalomane Megaboob proporties waren had ik mij er iets bij voor kunnen stellen, maar in dit geval niet. Ik kan een lach niet onderdrukken en bedank voor het aanbod en maak aanstalten om de kamer te verlaten. En dan blijkt het gezegde "dom blondje" op haar van toepassing te zijn en haar IQ net zo laag als haar leeftijd. Ze zegt dat 20 minuten wel mogelijk zijn en waar ik dacht dat ze dan zou zeggen voor €50 zei ze €30. Hoewel ik even overweeg om haar als voorbereiding op de meute rammen dan ramadaners die weer in grote getalen zouden komen onderste boven te neuken probeer ik haar duidelijk te maken dat er iets niet klopt in haar redenering. Het lijkt niet tot haar door te dringen. Hoofdschuddend loop ik weg en laat haar graag over aan de hele hordes hitsige hoerenlopers die graag een dame neuken voor het instaptarief.

Op de derde etage van 17 was ik benieuwd of de dame die wilde sparren aanwezig is. Ik zie haar niet maar Eda wel en zoals altijd een vriendelijke lach en ze vraagt of ik ditmaal alleen ben. Na mijn ja praten we even bij en ze vraagt naar mijn plannen. Ik heb geen zin meer om verder te lopen en zeg haar dat zij het maar moet zeggen. Bijna verlegen zegt ze dat het al een tijdje geleden was dat ik haar bezocht heb. In het P6 gebeuren is zij mijn langstlopende "relatie" met een leenliefje. Zij is een hele lieve dame met een solide service (lees: ze weet precies wat je lekker vindt) en is geen klokkijkster. Een lekker half uurtje en na afloop hebben we nog even gepraat. Met drie kussen namen we afscheid.

Na ruim vijf jaar ben ik nog steeds niet uitgewandeld op de vulkaan. Zodra mijn darkside komt bovendrijven dompel ik me graag onder in de rauwe realiteit en dan het liefst als de duisternis bezit heeft genomen van omgeving, de groene toren fier als een fallus symbool van heinde en verre zichtbaar is en het neon het gevoel van seksuele spanning een extra cachet geeft. Meer dan in de clubs is hier sprake van what you see is what you get. De behoefte om een nieuw pareltje te ontdekken is nog altijd aanwezig, maar de lokroep van mijn vaste dames overstemt meer dan eens.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #303 Gepost op: 6 maart 2020, 23:22:30 »
LOPEN

Op de 2e vrijdag van de 2e maand moest het er es van komen. M'n 1e laufhaus ervaring. Van menig ijsbeer wat gelezen en gehoord (ook van enkele club dames) over het reilen en zeilen in zo een plek.
Nu schijnt of scheen de Vulkanstrasse de place to be hiervoor te zijn in NRW. Menig ijsbeer die op de terugweg na een minder geslaagde clubbezoek nog even langs de vulkaan gaat om z'n geluk daar te beproeven. Of daar diens laatste donaties te doen.

Ik besloot het andersom te doen. Eerst de vulkaan bezoeken. En mocht er ter plaatste geen eruptie komen, dan kan ik later op de dag in een club nog een heet grotje zoeken.

Zo bedacht en zo gedaan. Op de vroege ochtend vertrokken en vroeg aangekomen bij een soort industrie regio. Vrachtwagens reden er af en aan.
Dankzij tips op het forum wist ik dat bij Eros 26 de stalen ros gestald kon worden. Op de hoek ervan was een kebab zaak gevestigd. Handig om na wat verbrande energie weer aan te sterken. Nadeel is dat je wellicht kotsend buiten staat. Niet perse vanwege buikloop, maar van de pislucht die daar rond hangt. Bah!

Gauw maar even kijken of het er binnen beter uit te houden zou zijn, of dat de lucht daar vandaan kwam.
Door de deurtjes heen bleek het binnen stukken beter te zijn. Bij de entree de trapjes omhoog gegaan en kwam bij een barruinte aan. Die bleek overdag not open for business te zijn. Maar lijkt me wel een handige plek om tussen het kameren door even rond te hangen om droog te blijven.
Daar op de gang is een WC aanwezig waar je alleen na betaling binnen komt. Dat verklaart wellicht de urine walm buiten. Ik zie het al voor me: toiletjuffrouws bij de saunaclubs. Natuurlijk niet, maar daar betaal je ook entree voor de voorzieningen.

Enfin nog wat trapjes en gangetjes door, voorbij een grote speelautomatenruimte en ik kom uit in een soort, uhm, hal? Wellicht dat dit een soort industriele werk hal in het verleden was? Met zware machines en noestere arbeiders?
In die ruimte staat nu een soort 2 verdiepingen hoge noodbouw van tientallen kamertjes met een metalenstellage en -trappen die het geheel aan elkaar verbind.
Okay dan... Ik had een heel ander beeld van een laufhaus...
Rondje langs de kamers leert me echter dat het er binnen bijzonder aangenaam en luxe vertoeven lijkt te zijn. Elke, maar dan ook elke kamer heeft naast een fors bed een eigen toilet, douche en jacuzzi. Jawel, een heus bubbelbadje waar je met je date in kunt vertoeven. Ik herinner me de sessies in diverse clubs. Erg relaxt om voor en/of na lekker met je leenliefje erin te vertoeven in het warme water. Enkele keren er ook sex in gehad, maar dat was niet zo mijn ding. Voorspel erin was wel leuk.

En in plaats van noeste arbeiders met snorren, ditem decolleté, en zweetplekken onder de oksels waren het nu dames die de hal vullen. 3 Stuks gespot die me wel de moeite waard leken. Toegegeven, er waren er ook amper actief zo vroeg op de dag. Bovendien was dit nog pas het 1e gebouw en er viel vast nog veel te zien...

Ja trappen. Die bleken er veel te zien. Elk ander gebouw voldeed verder wel aan het beeld wat ik had van een laufhaus. Donkere hollen met veel kamertjes, hier en daar een barretje, en trappen. Heel veel trappen. Het was trapLOPEN tot je er bij neervalt.
En de dames schokken me eerder af dan dat ze me aantrokken. In alle andere gebouwen slechts 4 gezien die me een optie leken, waarvan 2 ik aantrekkelijk vond.
En dat in de mega labyrint aan verdiepingen, ontelbare gangen en hoekjes, met haast een oneindigheid aan kamers en mogelijke opties.
Maar zoals ik al zei, leek het me vooraf al niet het ideale tijdstip. De meeste kamers waren dicht. En de dames die er waren, waren voornamelijk nog in opstart modus. Zaten met een fohn in de weer, waren een plamuurlaag aan het aanbrengen, etc.
En er zullen er op volle sterkte vast wel meer opties voor me tussen hebben gezeten.

Dat gezegd te hebben was ik er zo ook wel uit dat een laufhaus niet mijn ding is en besloot ongekamerd te vertrekken.
Ik bedoel, ik maak er meestal een dagje uit van. En zo was het Schipperskwartier (raambuurt in Antwerpen) ook niet ideaal om er een hele dag te vertoeven. Geen relax plek om even een dutje te doen bijvoorbeeld.
Daar was echter alles nog gelijkvloers. Okay, sommige kamers moest je een verdieping of wat hoger wezen. Waarvan sommige zelfs de luxe van een lift hebben. Maar alle vitrines waren buiten op begane grond niveau.
De laufhaus met al zn trappen zijn killing voor zo een luie beer als ik. Ik zou al uitgeput zijn voordat ik een dame gevonden zou hebben.

Doch met vies en koud weer, heeft het laufhaus concept wel weer zo z'n voordeel ten opzichte van de raambuurten. Je zit er dan droogjes en warm bij. Betreft dat laatste, ik raakte zelfs oververhit. De dames zitten er namelijk in hun lingerie of anderzijds schaars gekleed bij.
Als je daar zoals ik in je winterjas doorheen moet ploeteren, met al het traplopen erbij, kom je er wellicht zwaarder bezweet uit dan na een sauna rondje. Je doet er wellicht verstandig aan een licht vestje ofzo in je hand mee te nemen voor de frisse oversteek buiten van het ene huis naar de andere.
Verder heb je ook het voordeel van de ramen dat je nergens entree betaalt. Je kunt dus lekker window shoppen, met als voordeel dat je nu ook makkelijk een praatje kunt maken. De dames zitten voor hun kamer er knusjes bij. Bij de ramen doen de dames geregeld zsm de deur dicht om de koele airco of juist warme lucht te laten ontsnappen.
Daarbij heb je ook de relatieve anonimiteit bij de dames van het wandelen. Sla je het liefst met je genotsknuppel op hun gezicht, kalk je hun hele kop, kapsel en lijf onder je genotssappen, of wat voor ander pervesiteit je mocht hebben, een verdieping hoger of lager en je bent niet langer bekend als de viespeuk, gestoorde zieke geest, of wat dan ook waar de dvps van kotsen. Ik bedoel de directe buren op de verdieping of aan het raam (in hetzelfde gebouw luistervinken de raamdames geregeld wat er ter plekke bij hun buurvrouw besproken wordt), hebben gelijk door dat ze jou ook niet motten. Maar een hoekje de straat om, of een verdieping verder in het geval van een laufhaus en je bent zo weer de relatieve anonimiteit in. Er zijn uitzonderingen. Zo ging ik in mijn begin tijd geregeld pannenkoeken met een tweetal in het SKW. Maar alle dames in de straat houden alles en iedereen in de gaten. Zo tikte es een keer een overbuurvrouw op haar raam en gebaarde me naar haar toe te komen. Beleefd als ik was deed ik dat dan ook, hoewel ik totaal niet op nijlpaarden val als je begrijpt wat ik bedoel.
Ze deed haar vitrine open en ik kreeg er van langs dat ik niet goed bij m'n hoofd was, of ik niet wist dat 1 ervan al moeder was. En dat er uit haar poes nog geen kruisende peuter was geperst. Dat ik niet naar die al die magere onnozel meisjes moest, maar es een echte voluptueuze vrouw moest proberen.
Ik bedankte haar vriendelijk voor haar advies en wensde haar een goeie dag verder...
Maar in een club is dat soort van veel erger. Daar roddelen de dames in real time a la minute met elkaar en gaat het nieuws over een viespeuk of een uhm... TMY (te mijden ijsbeer?) als een vuurtje rond. Wil jij iets pervers of probeer je een veel goedkoper kamertje te doen, dan ben je in no time bestempeld als paria en hoef je het niet lang erna nog bij iemand meer te proberen.
Maar in een laufhaus kun je het dus een hoekje om of verdieping verder gerust opnieuw proberen.

Verder neem ik aan dat je als, uhm... traploper er van uit mag gaan dat iedereen die daar van de verhuurder een kamer betrekt in ieder geval meerderjarig is. Bij een garagebox of een afgelegen boerenschuur zou ik minder zeker van m'n zaak zijn.
Ook heb je geen gegluur en gestaar van de buren of hotel personeel of andere gasten bij prive ontvangst.

Dus een laufhaus heeft ook zeker zo z'n voordelen.
Maar ze wegen niet op tegen de nadelen voor deze lome ijsbeer die het liefst op z'n luie krent wat verslagjes zit te lezen en schrijven, van het all in inclusive buffet opschept en fris tapt, om de zoveel tijd even een wellness rondje maakt, op z'n smartdevices wat werk verzet, en zo nu en dan in een rustig hoekje even een tukkie doet. Daarvoor vind ik de FKK en saunaclubs ideaal. (Ik bedoel hiermee niet de gentlemen clubs waar je een vermogen kwijt bent voor eten en drinken. En dan heb ik het nog niet over de kamer prijzen.)
En het zijn heus niet allemaal exclusieve tenten en vele vind ik best laagdrempelig om binnen te komen. Je betaalt welliswaar entree, maar dat is heus niet alleen weggelegd voor de welgestelden. Tuurlijk zijn er duurdere clubs waar je 90 euro of meer aan entree neerlegt. Maar er zijn ook budget clubs of clubs met een happy hour tarief (vaak juist voor de vroege vogels) waar je voor 10, 15 of 20 euro al een hele dag kunt blijven (quicky kamers met een dvp zijn er vanaf 25 a 30 euro) en onbeperkt gebruik maken van hun faciliteiten zoals douches en sauna. En bijna altijd is het inclusief onbeperkt eten, koffie, thee en fris. Bij de wat duurdere clubs zit daar zelfs bier bij. Bij sommige uit de tap, bij andere weer uit de fles.

Bovendien heb je dan in ieder geval niet de Dagobeer behoefte om tegen de muur van het pand te pissen.
Gebruik van het toilet is namelijk ook inclusief.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #304 Gepost op: 28 juni 2021, 18:44:36 »

Eroscenter - Eros26 Duisburg
Wiedereröffnung am 01.07.2021 / Reopening on July 1st, 2021

Laufhaus Duisburg -Vulkanhaus
Wiedereröffnung am 01.07.2021 / Reopening on July 1st, 2021

Bitte bringen Sie einen maximal 48-Stunden alten Negativtest oder einen Nachweis über den vollständigen Impfschutz gegen COVID-19 mit einem in der Europäischen Union zugelassenen Impfstoff mit.
Im Übrigen werden wir eine einfache Rückverfolgbarkeit gewährleisten.

Auch wir sowie die Damen lassen uns mindestens alle 48-Stunden testen, soweit nicht bereits ein vollständiger Impfschutz vorliegt. Für Rückfragen stehen wir vor Ort sowie unter Tel: +49 (0)203-393 6599  - +49 203 608 309 100


 zur Verfügung.


Offline Giacomo Casanova

  • Forumbeheerder
  • rakkertje
  • *****
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #305 Gepost op: 15 augustus 2021, 08:53:03 »
 Houd er rekening mee dat de Prostitutie in Duisburg en omstreken vandaag of morgen wederom gesloten is wegens stijgende C - infecties. Zo ook de Vulkaan.
Ceux qui baise beaucoup sont plus heureux que ceux qui baise peu. (Giacomo Casanova, 1725 - 1798)

Offline Giacomo Casanova

  • Forumbeheerder
  • rakkertje
  • *****
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #306 Gepost op: 15 augustus 2021, 22:53:53 »
Houd er rekening mee dat de Prostitutie in Duisburg en omstreken vandaag of morgen wederom gesloten is wegens stijgende C - infecties. Zo ook de Vulkaan.

Waar staat dat dan dat het dicht gaat?
Ik lees er niets over in de media.

Inside information. Dat staat niet letterlijk in de media, maar bij een Inzidenzwert van 35/100K gaan in Duitsland in sommige Städte/Kreise de bordelen dicht. Verschilt wel per Stadt/Kreis, maar bij 50 gaat de volgende Stufe in, en Duisburg nadert de 50.

https://www.waz.de/staedte/duisburg/duisburg-corona-infizierte-tests-neuinfektionen-newsblog-id228678429.html
Ceux qui baise beaucoup sont plus heureux que ceux qui baise peu. (Giacomo Casanova, 1725 - 1798)

Offline Giacomo Casanova

  • Forumbeheerder
  • rakkertje
  • *****
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #307 Gepost op: 17 augustus 2021, 18:37:24 »
We gaan ervan uit dat de Prostitutie in heel Duitsland vanaf vrijdag weer open gaat, dus ook de Vulkaan. Wel met inachtneming van de drie G's, Geimpft, Genesen, Getestet. Een van die drie dus, waarbij het ernaar uit ziet dat de test een PCR test moet zijn. De gratis sneltest is dan niet voldoende. Die zou toch vanaf midden oktober niet meer gratis zijn.
Ceux qui baise beaucoup sont plus heureux que ceux qui baise peu. (Giacomo Casanova, 1725 - 1798)

Offline Giacomo Casanova

  • Forumbeheerder
  • rakkertje
  • *****
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #308 Gepost op: 21 augustus 2021, 14:04:41 »
De Vulkaan is heropend zoals de hele prostitutie. De sluiting was van korte duur. Maar:

Over sekswerk in Duitsland. Er is deze week iets veranderd ten aanzien van de drie G’s. Geimpft (14 dagen na de laatste prik) en Genesen (voor zover bekend 6 maanden) blijven onveranderd, daarmee kom je zonder meer overal binnen, maar Getestet moet nu een PCR test zijn. En dat is de casus knacksus, want die is duur, gauw 50 euro, je moet hem zelf betalen en het kan tot 24 uur duren voor je de uitslag hebt, terwijl hij maar 48 uur geldig is. Effectief heb je er maar 24 uur iets aan dus. De uitslag kan sneller maar dan betaal je ook meer. Dit werpt een behoorlijke drempel op voor ongevaccineerden. Voor de dames is het helemaal een drama, want die moeten bijna dagelijks een test halen en betalen. Aangezien er onder het damesbestand nogal wat antivaxxers zijn, gaat dit gevolgen hebben voor de line up in de clubs. Nee, vaccinatie blijft vrijwillig. Ze dwingen niemand………
Ceux qui baise beaucoup sont plus heureux que ceux qui baise peu. (Giacomo Casanova, 1725 - 1798)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #309 Gepost op: 28 september 2021, 13:08:26 »
Een half uur nadat we het debacle dat Dolce Vita heet hebben verlaten draaien we de afslag richting Vulkanstrasse op. De auto's staan daar zelfs al op het grasveld geparkeerd. Als we linksaf slaan zien we meteen waarom. De stoepen van één van de beruchtste straten van Duitsland herbergen een massa hitsige hoerenlopers als in oude tijden. Na een tweetal extra rondjes op de grote parkeerplaats komt er een plekje vrij. Na meer dan twee jaar ben ik weer eens daar waar ik de eerste jaren van mijn P6 zoveel tijd heb doorgebracht.

Gezien de drukte op straat vreesden we dat de huizen wel eens volgepakt konden zijn maar dit bleek achteraf reuze mee te vallen. We begonnen onze ronde in 26. De app werd gecontroleerd en we konden onze weg vervolgen. Een groot aantal van de dames waren er bij mijn laatste bezoekje destijds ook en even had ik het gevoel dat het niet inmiddels twee jaar geleden was. Kinky MF zijn hart (en iets anders) ging sneller kloppen bij het zien van het naambordje Vanny. De gordijntjes waren echter dicht. Naast haar zat een mij onbekend klein opdondertje die qua uiterlijk absoluut het stempel TAFKAP Proof waardig was. Ons rondje afgemaakt en de oversteek naar de overkant gemaakt.

KinkyMF wilde daarop naar 25/50. Hoewel ik dit huis niet standaard in mijn bezoekjes meenam zag ik ook hier bekende gezichtjes. Het brutale ratje Maria had me ondanks mondkapje al vanaf een afstand herkend en was van mening dat we maar eens moesten kijken of in het verleden behaalde resultaten nu ook nog van toepassing waren. Ik wees op KinkyMF en zei dat we eerst ons rondje zouden afmaken.

De volgende halte was 17/19. Opvallend dat ondanks de grote meute buiten er amoer mannen hier binnen waren. Op de tussenverdieping had ik in eerste instantie niet door dat mijn voormalig duiveltje uit Babylon hier stond. Zij had mij natuurlijk wel gezien en dat liet ze luid en duidelijk weten. Natuurlijk vroeg ze meteen om een Chupa Chup maar deze lagen nog in de auto en ik zei dat ik haar er later wel kwam brengen. Het feit dat ik niet meteen bij haar binnen stapte leverde me een gespeelde boze blik op. Op de bovenverdieping bleek dat het allerliefste meisje van de Vulkaan er ook nog steeds is. Onze historie gaat terug naar 2014. Het handgeschreven blaadje onder haar naam met besetzt erop kon wel eens betekenen dat ze dauergebucht was en een reünie for old times sake tot op een ander moment moet wachten. Je moet via de loopbrug naar 19. De bovenverdieping was helemaal leeg en op de tussenverdieping zat er slechts eentje. Op de begane grond was het al niet veel beter. De extra inspanning van het trappenlopen niet waard.

KinkyMF wilde nog eens in 26 kijken. Toevallig ging net het deurtje open van de kamer met de naam Vanny. Zijn teleurstelling was groot toen het niet de silhouet was van de dame waarvan hij gehoopt had dat ze het zou zijn. We besloten ons op te splitsen. Hij ging op zoek in 25/50 naar iets wat zijn naam eer aan zou doen en ik ging met een tussenstop bij de auto richting 17. Natuurlijk was het duiveltje nu bezet. Ik twijfelde tussen het kleine opdondertje in 26 en Maria. Het bekende won het van het onbekende en richting 25/50 gelopen. Natuurlijk zul je dan net zien dat zij ook bezet is.

Buiten even een sigaretje gerookt en wat afgekoeld. Het blijft nu eenmaal warm in de huizen. Er was in het verleden altijd wel een verdwaalde straatprostituee die probeerde te scoren. Nu waren het er beduidend meer. Op de straat was er een duidelijke "ruilhandel" en uitwisseling van telefoons met QR-code. Niet zo verbazingwekkend gezien het gros van de bezoekers zeker niet vooraan hebben gestaan bij de vaccinaties.

Ik besloot nog eenmaal in 17 te gaan kijken. Ditmaal was het duiveltje wel vrij. Ik pakte de Chupa Chups. Ze pakte er slechts de groene uit en trok me naar binnen om er subtiel aan toe te voegen dat ik nou werkelijk dacht dat het haar om de Chupa Chups te doen was. Na meer dan twee jaar moest en zou er geneukt moeten worden. Nadat we ons van de kleding hadden ontdaan en op bed neergelegd hadden bleek er geen woord van gelogen te zijn. Niks geen rustig even bijpraten of strelen. Haar handje ging regelrecht op het doel af. Subtiel bracht ze hem tot vol ornaat. Waarna ze de hernieuwde kennismaking met haar mondje voortzette. Mijn voorkeuren op dat gebied was ze duidelijk niet vergeten en ook de smoking variant passeerde de revue. Natuurlijk gevolgd door datgene wat ze bij de deur al om vroeg. Zij kwam on top en het ritme was als vanouds. Het blijft een genot om met haar te neuken omdat ze zelf volop meegaat. We wisselden in lepeltje lepeltje en hoewel ik het langer wilde uitstellen moest ik me na enkele minuten toch gewonnen geven. De resterende tijd volgemaakt met AST en een sigaretje. Niks geen poespas of upselling maar gewoon SC-service zoals het hoort. Met een glimlach de verschuldigde bijdrage voor bewezen diensten overhandigd.

Geen idee waar KinkyMF uithing. Dus effe geappt dat ik bij de auto was. Kort daarop kwam hij aangelopen. Tot mijn verbazing had hij niet voor iets kinky gekozen maar had een zeer geslaagd uurtje op SC-niveau gehad met een dame in Haus 21. Gek genoeg het enigste huis op de Vulkaan waar ik nog nooit mijn zaad heb achtergelaten. De geleverde inspanningen en het beperkte eten eerder in Dolce Vita deden ons besluiten eerst nog een hapje te eten alvorens aan de terugreis te beginnen die ons kriskras door NRW had gebracht.

Offline Ladyliker

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #310 Gepost op: 9 september 2022, 20:13:43 »
Duisburg wordt echt een no-go area:
Damit sind innerhalb von 24 Stunden drei Autos im Rotlicht-Viertel zerstört worden. In allen Fällen ermittelt die Polizei Duisburg nun wegen Brandstiftung. Gibt es einen Streit im Rotlicht-Milieu?

https://www.derwesten.de/staedte/duisburg/duisburg-bordell-rotlichtviertel-brand-feuer-id236312959.html