Auteur Topic: vulkaanstrasse 13-15 K 010, DAISY  (gelezen 25007 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 13-15 K 010, DAISY
« Gepost op: 2 januari 2014, 13:26:48 »
[naam daisy
haarkleur / lengte ;zwart/ lang
lengte dame ; 160
postuur/ copmaat ; slank / c /b]
nationaliteit taal ; Macedonië  / beetje duits
leeftijd               ; 22
tatoeages piercings  ; geen
service                  ; uitstekend
voordelen              ; lieve en geduldige dvp hygiënisch mooie naturelle dvp
nadelen               ; spreek geen Engels ma dat is ma een klein min puntje
tijds duur             'ik heb niet geklokt ma ze werk je niet snel af en de kamer uit
prijs                     ; 30 euro
herhaling gevaar    ; ja 100 %

Daisy werk al wel weer een tijdje in de seks tempel van de vulckaanspesjalist.  en deze dvp heb ik zo 2 keer bezocht; alle keren was ik er over te spreken .dvp is rustig op de kamer en weet je een goede pm te geven .met veel gevoel ze neem je helle geval mee ze is er ook niet binnen 5 minuten klaar mee  ;D . van het neukwerk wil ze zelf ook genieten klim lekker op je en vreift Leker met haar klitje over je lul alles mag er van haar in ze kantel haar bekken zo dat je haar klitje kan stiemeleren  :amazone ze voerd het tempo rustig op  :cheer: . in de misjonaris gooit ze de bennen Leker de lucht in en vind het heerlijk als je tijdens het neuken met haar klitje speelt . ze sluit haar ogen niet en blijf je geil aan kijken . terwijl ik klaar kwam had ze nog een verassing voor me met haar vagina spieren molk ze me Leker leeg en ik bleef ma schieten  :-\ dat doen er niet veel  :dance2

als ik daisy een rapport cijfer moest geven kreeg ze van mijn een 8 voor 30 euro wordt je bij haar niet genaaid  :039: :douchen
« Laatst bewerkt op: 24 december 2016, 11:16:31 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
daisy vulkaanstrasse 26 (eros) kamer 211
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2014, 18:01:39 »
soms vraag ik me af waarom er dames toch steeds terug komen na de vulkaan zou ik de reden zijn  :017: daisy is nu werkzaam op kamer 211  :dance2

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 215, DAISY
« Reactie #2 Gepost op: 24 december 2016, 11:15:17 »
vorige week zaterdag kwam ik deze dame tegen in huis 13-15 aan de vulkaanstrasse kamer NR was 010