Auteur Topic: Das Rote Haus, Fiona (a.k.a.Luiza)  (gelezen 20251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Das Rote Haus, Fiona (a.k.a.Luiza)
« Gepost op: 6 januari 2014, 15:32:37 »
naam fiona in Duisburg heten ze luiza  :king:
taal   Roemeens ? Engels
nationaliteit  Roemeens
haarlengte half lang
haarkleur zwart
leeftijd   34 
cup         B   

in Bochem kwam ik zaterdag een bekende tegen uit Duisburg .ze noemde zich fiona in Bochem  ; ma in duisburg was ze werkzaam onder de naam luiza en wel in het nieuwe vulkaanhuis en haar kamer nr was daar 601  :o

mijn wandeling begon om 22 uur afgelopen zaterdag in bochem er waren niet veel dames aanwezig ma ik had een keer genoeg aan dat handje schudden in Duisburg en de Verhallen van andere lotgenoten aan te horen ik wou is volledig anoniem me wandeling voort zetten dit lukte echter niet op straat kwam ik 2 Duitse lotgenoten tegen   :017:

na het praatje met hen ma is me eerste stap dit jaar over de drempel gezet in das rode huis. je vind het rote haus aan je linker hand als je Im winkel in loop het is het eerste huis .even de trappen op dit loophuis heeft 2 etages en een begaande grond. op de 2e etage trof ik fiona dat is haar werknaam in bochem. en ik was totaal verrast het is een vrouw van wel 30 + ma wel een die weet hoe ze mijn moet verwennen   ;D .ze was blij mijn te zien en dat is ook wel te begrijpen zo vent als ik willen ze allemaal  :dance2 . ma zo als altijd maak ik een goede keus en bekijk alle prooien dus veder met de wandel .dit duurde niet lang of ik ging terug na fiona ze was verrast me zo gauw terug te zien   C:-) .

een lang gesprek had ik niet nodig ze weet dat ik niet meer als 30 euro betaal niet om extra handelingen vraag dus gauw kamertje binnen deurtje op slot . me uitgekleed en even gewassen aan de was tafel wat ik daar op bed aan trof was een uitdagende fiona die zich al had ontdaan van haar textiel .ze lag er Leker bij  en ik kroop er Leker naast . ze kroop heerlijk tegen me aan zoende me in mijn nek speelde leker met mijn ballen en begon me een pik massage te geven van waar heb ik u daar . na de pik massage maakte ze alles olie vrij en monterde er een condoom om  ;) en begon me Leker met overgave te pijpen er wed dan ook niks over geslagen heerlijk weden mijn eieren gelikt en dat had nog een grotere uitwerking op mijn zaad kanon  000006 ik lag Leker op mijn rug en ze begon mijn te berijden in de cowgul ik wenste van standje te wisselen wand doge is en blijf mijn favoriet dus hopeke mevrouw op de knietjes en ik er op de knietjes achter .
dit hield ik echter niet lang vol mijn geiligheid begon op te borrelen en al gauw vulde ik met mijn kostbare zaad  het condoom  :swim :character0029: nog even wat naar gepraat met haar en toen afscheid van haar genomen als de gelegenheid zich voor doet dan bezoek ik haar echt nog wel een keer  :7505:
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2014, 04:46:19 door Rolly »