Auteur Topic: warm weer vandaag  (gelezen 24949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Gepost op: 14 januari 2014, 23:06:46 »
Voor binnenzwembad en whirlpool extra betalen?
Volgens mij is het biedt met dt dus in deze zin: "Ons privé parkeerterrein biedt u....."

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2014, 23:23:47 »
Voor binnenzwembad en whirlpool extra betalen?
Volgens mij is het biedt met dt dus in deze zin: "Ons privé parkeerterrein biedt u....."


Een nieuwe Neerlandicus, maar ondanks zijn stijgende leeftijd is deze gangbanger nog erg scherp op de letter.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2014, 23:42:50 »
Zo klopt er taalkundig wel meer niet:
  • "essentieel" moet zijn "essentiëel" (ik zet graag de puntjes op de "e"...)
  • "pp" moet zijn "p.p."
  • "handoek" moet "handdoek"
  • "binnen zwembad" moet zijn "binnenzwembad"
  • "prive" moet zijn "privé"

Nou zal er altijd wel iemand zeggen dat dat zeuren is of niet uitmaakt, maar als je een nieuwe tent opent en dat aan de wereld wilt presenteren vind ik persoonlijk dat je je tekst wel even mag (laten) controleren voordat je die publiceert. De manier waarop je je bedrijf presenteert geeft over het algemeen ook een indruk over je bedrijf, in dit geval je club, en van deze tekst krijg ik een slordige indruk...

Misschien zie ik dit omdat ik nu eenmaal een perfectionist ben (hetgeen lang niet altijd een zegen is!), misschien valt het meer mensen op. Het kan natuurlijk ook gewoon een misser zijn, iemand die op het laatste moment snel een tekst in elkaar moest boxen en dat eigenlijk nooit doet? En dat in de club zelf alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld is? De toekomst (lees: eerste recensies) zal het uitwijzen...

In ieder geval veel succes met deze nieuwe club gewenst!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2014, 00:07:32 »
Uiteraard heb je natuurlijk volledig gelijk Licky Luke, qwa Nederlands en daar doe ik niets van af. Echter wel van de semi conclusie die je daaruit laat doorschemeren of suggestie die je ermee opwekt. Ook is het geen nieuwe club, maar is de reeds bestaande club verbouwd en lijkt het me vooral gericht op swingers.


Jij kunt het ook niet weten, maar ik ken de eigenaresse best wel goed en ik weet dat ze oorspronkelijk niet van Nederlandse afkomst is. Dat kun je in gesprek niet of nauwelijks horen, maar het is wel zo. Weet dat het voor buitenlanders heel moeilijk is om NL te leren, de klanken zijn erg lastig en het schrijven is ook geen makkie. Ik zie het dagelijks thuis.


Ik wens Andrea en het personeel daar veel succes mee en hoop van ganzer harte dat er ook weer af en toe een leuke gangbang word georganiseerd, want ik kwam er bijzonder graag.


Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2014, 00:18:52 »
Uiteraard heb je natuurlijk volledig gelijk Licky Luke, qwa Nederlands en daar doe ik niets van af. Echter wel van de semi conclusie die je daaruit laat doorschemeren of suggestie die je ermee opwekt. Ook is het geen nieuwe club, maar is de reeds bestaande club verbouwd en lijkt het me vooral gericht op swingers.


Jij kunt het ook niet weten, maar ik ken de eigenaresse best wel goed en ik weet dat ze oorspronkelijk niet van Nederlandse afkomst is. Dat kun je in gesprek niet of nauwelijks horen, maar het is wel zo. Weet dat het voor buitenlanders heel moeilijk is om NL te leren, de klanken zijn erg lastig en het schrijven is ook geen makkie. Ik zie het dagelijks thuis.

Ik wens Andrea en het personeel daar veel succes mee en hoop van ganzer harte dat er ook weer af en toe een leuke gangbang word georganiseerd, want ik kwam er bijzonder graag.

Groet, Foots  O0

Wat wilde ik maar aangeven: Als ik in het buitenland (waar ik de taal wellicht onvoldoende beheers) een bedrijf open en dat goed wil presenteren, neem ik een vertaalburo of tekstschrijver in de hand en ga ik niet zelf kloemelen. Zoals er vaak wordt gezegd: een eerste indruk maak je slechts één keer...

Maar het is natuurlijk heel goed mogelijk dat de club zelf prima geregeld is en dat de presentatie geen goede weergave is van de professionaliteit in de club zelf, dat geef ik graag toe. Ik had het alleen anders gedaan en dan bij Licky Luke een beter indruk achtergelaten. Misschien had ik hem wel zo nieuwsgierig gemaakt dat ie daar eens ging kijken...

En net als jij wens ik de club veel succes toe!
(maar op een gangbang kom je mij helaas niet tegen...)
 
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2014, 00:41:17 »
Zo klopt er taalkundig wel meer niet:
  • "essentieel" moet zijn "essentiëel" (ik zet graag de puntjes op de "e"...) fout
  • "pp" moet zijn "p.p."
  • "handoek" moet "handdoek"
  • "binnen zwembad" moet zijn "binnenzwembad"
  • "prive" moet zijn "privé"
Nou Er zal er altijd wel iemand zeggen dat dat zeuren is, of niet uitmaakt. Maar als je een nieuwe tent opent en dat aan de wereld wilt presenteren, vind ik persoonlijk (indien jij iets vindt is dat altijd persoonlijk) dat je je tekst wel even mag (laten) controleren voordat je die publiceert. De manier waarop je je bedrijf presenteert geeft over het algemeen ook een indruk over je bedrijf, in dit geval je club, en van deze tekst krijg ik een slordige indruk...

Misschien zie ik dit omdat ik nu eenmaal een perfectionist ben (hetgeen lang niet altijd een zegen is!), misschien valt het meer mensen op. Het kan natuurlijk ook gewoon een misser zijn, iemand die op het laatste moment snel een tekst in elkaar moest boxen boksen en dat eigenlijk nooit doet? En dat in de club zelf alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld is? De toekomst (lees: eerste recensies) (meervoud en enkelvoud maken dat het noch zal, noch zullen kan zijn) zal het uitwijzen...

In ieder geval veel succes met deze nieuwe club gewenst!


<gewoon voor de fun  ;D :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2014, 01:26:28 »
Als ik aan de wandel ben dan krijg ik het gevoel dat ik mij beter kan toeleggen op de puntjes op de 'i' en de trema op de 'e' van het Roemeens, Bulgaars, Pools, Tsjechisch en sinds kort ook Litouws.
Dit lijkt mij nou echt een uitdaging voor dit forum! Een gerichte taalcursus voor alle geintereseerde rakkers. En zo'n cursus kan dan in de diverse clubs worden gegeven, waar de dames ons helpen met de juiste uitspraak.  :ecomcity:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #7 Gepost op: 15 januari 2014, 01:47:58 »
Volgens mij heeft Provla hier wat accounts gehackt  :-\ !


Hellup  :17:


Tijd voor iets luchtigs:


De Eerste Wereldoorlog begon tien jaar geleden - Miss België 2014


Groet, Foots  O0


P.S. De moraal van het luchtige verhaal, als je mooi bent hoeft je niet intelligent te zijn. En als je geen Neerlandicus bent mag je toch altijd nog wat pogen te schrijven op Relaxxxboard.


P.S. 2 Vanwege de uitspraak van een oost-europese taal naar een club gaan om mondeling overhoord te worden door een oraal expert ? Jongens het moet toch niet gekker worden  ?
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #8 Gepost op: 15 januari 2014, 02:52:57 »
Tijd voor iets luchtigs:
... als je mooi bent hoeft je niet intelligent te zijn....
...ik ben geen van beiden, maar ik kom er ook met wat bruine biljetjes  ;D
[attachimg=1]


Helaas krijg ik nooit wisselgeld terug, zo slecht op kamer is alleen foots  :lol
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
warm weer vandaag
« Reactie #9 Gepost op: 15 januari 2014, 11:35:42 »
Zo klopt er taalkundig wel meer niet:
  • "essentieel" moet zijn "essentiëel" (ik zet graag de puntjes op de "e"...) fout
  • "pp" moet zijn "p.p."
  • "handoek" moet "handdoek"
  • "binnen zwembad" moet zijn "binnenzwembad"
  • "prive" moet zijn "privé"
Nou Er zal er altijd wel iemand zeggen dat dat zeuren is, of niet uitmaakt. Maar als je een nieuwe tent opent en dat aan de wereld wilt presenteren, vind ik persoonlijk (indien jij iets vindt is dat altijd persoonlijk) dat je je tekst wel even mag (laten) controleren voordat je die publiceert. De manier waarop je je bedrijf presenteert geeft over het algemeen ook een indruk over je bedrijf, in dit geval je club, en van deze tekst krijg ik een slordige indruk...

Misschien zie ik dit omdat ik nu eenmaal een perfectionist ben (hetgeen lang niet altijd een zegen is!), misschien valt het meer mensen op. Het kan natuurlijk ook gewoon een misser zijn, iemand die op het laatste moment snel een tekst in elkaar moest boxen boksen en dat eigenlijk nooit doet? En dat in de club zelf alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld is? De toekomst (lees: eerste recensies) (meervoud en enkelvoud maken dat het noch zal, noch zullen kan zijn) zal het uitwijzen...

In ieder geval veel succes met deze nieuwe club gewenst!


<gewoon voor de fun  ;D :dance2 :douchen

Kiele kiele kiele....

Je bent voorspelbaar, maar dat wist ik al...

(kan ik wel waarderen overigens)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...