Auteur Topic: Licky Luke is jarig  (gelezen 28677 keer)

Offline foots

• founding father
  • ERELID
Licky Luke is jarig
« Reactie #37 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 23u08 »

Dus.....Licky Luke, ik kom vrijdag zeer zwaar bewapend naar jouw verjaardag.  :wildcat

Als je patronen maar niet groter zijn dan je geweer.

Groet, Foots  ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online de vulkaan spesjalist

• modje
  • duisburg vur immer
Licky Luke is jarig
« Reactie #36 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 20u52 »
Ach Knaktuut, ik herken het als bij mezelf. Ook toen ik zelf de saunaclubs ontdekt had, kwam ik af en toe wel eens op de Baekeland of Eindhoven prive.

Het is nu zo lang geleden dat ik het niet meer weet. Soms met een groepje door het SKW of zelfs alleen in de Vulkaan loop ik een rondtje. Ik mis dan het gezellig oudehoeren en dat maakt het voor mij zoveel leuker.

Ik denk trouwens niet dat er alleen maar slechte dames zitten in nl of b,goede en slechte zitten namelijk overal. Ik vind dat trouwens ook zo bij ELKE saunaclub.

Groet, Foots
eindhove privé is op de mekenburg 19 te vinden als ik mijn niet vergist in iendhove vlak bij de texaco pomp ik ben niet alleen bekend in duisburg  :-\

Offline licky luke

• DVP fluisteraar...
  • rakker
Licky Luke is jarig
« Reactie #35 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 19u07 »
Dus.....Licky Luke, ik kom vrijdag zeer zwaar bewapend naar jouw verjaardag.  :wildcat

Mannen, ik ken hem nu een beetje en geloof me, die staat al op springen!

Ik zou zeggen: "Keep your distance!" want als die los gaat kun je terecht van een "uitspatting" spreken... :-\ :wtf: :sign0137:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

• rakker
Licky Luke is jarig
« Reactie #34 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 18u54 »
Ach Knaktuut, ik herken het als bij mezelf. Ook toen ik zelf de saunaclubs ontdekt had, kwam ik af en toe wel eens op de Baekeland of Eindhoven prive.

Het is nu zo lang geleden dat ik het niet meer weet. Soms met een groepje door het SKW of zelfs alleen in de Vulkaan loop ik een rondtje. Ik mis dan het gezellig oudehoeren en dat maakt het voor mij zoveel leuker.

Ik denk trouwens niet dat er alleen maar slechte dames zitten in nl of b,goede en slechte zitten namelijk overal. Ik vind dat trouwens ook zo bij ELKE saunaclub.

Groet, Foots

Zeker weten Foots, ik heb er (30j) hele leuke dates gehad. In de SC's ben ik ook al 2 missers tegengekomen, waarvan 1 bij HP.
Ik denk dat het verschil vooral in de ambiance zit...sfeer enz. Ik ben een gezelligheidsdier. Moet wat slap te oh hebben en wat lol kunnen trappen, saunaatje... ! Op mijn (onze?) leeftijd moet het wat relaxter zijn... met een  :mistress  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

• founding father
  • ERELID
Licky Luke is jarig
« Reactie #33 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 18u32 »

Groet, Foots

Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

• rakker
Licky Luke is jarig
« Reactie #32 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 18u19 »
Het heeft maar weinig gescheeld vandaag. Normaal lopen vergaderingen uit, vandaag een uur eerder klaar. Dan rijd je van het midden van het land naar het zuiden. Dan denk je.....het is nog vroeg en het is nog best een lange tijd tot vrijdag. Ff langs van Goch....., hhmmm, Eddy-V zal er niet zijn, dan is alleen maar alleen. Geen optie.

Dan maar terug vallen in oud gedrag. Naar de Baekenland in Eindhoven. Lag ook nog op de route. Bij Best er af en naar het BP. Ik reed er langs....keek het plein op, zag al die rooie lampjes. En ik  dacht, nee dit is het toch niet (meer). Ik houd het geld in de beurs voor vrijdag. En op tijd thuis :clap:

Ik zeg niet dat ik nooit meer zal wandelen, maar de SC bevalt me wel.

Offline Sjeufke

• rakker
Licky Luke is jarig
« Reactie #31 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 17u41 »
Ik zal er ook bij zijn om een beetje Oostelijke Mijnstreeks tegenwicht te bieden aan deze Sjengbang. Anders loopt het te zeer uit de klauwen.

Bovendien breng ik versterking mee in de vorm van Hornybear.

Oei, alweer WG, dan kom ik wat Brabants meeoudehoeren, want anders zakken jullie zo diep in het dialect dat zelfs de Duitsers jullie niet meer kunnen verstaan.

Ja ik meld me bij deze in de avond present. Leuk een hornybear meenemen voor licky luke.

Groet, Foots

Top Foots! Ik zal een schema opstellen: Foots, Laurent74, HansDordt et moi..... :017:

Offline Sjeufke

• rakker
Licky Luke is jarig
« Reactie #30 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 17u38 »
Ik zal er ook bij zijn om een beetje Oostelijke Mijnstreeks tegenwicht te bieden aan deze Sjengbang. Anders loopt het te zeer uit de klauwen.

Ik zal Denisa al vast opstarten en inrijden voor je.......dan stap je tenminste in een warme auto  :happybirthday3:

Offline Sjeufke

• rakker
Licky Luke is jarig
« Reactie #29 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 17u31 »
Citaat
Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen...

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o . Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)
Ik probeer niet aan je te denken op het moment supreme, maar ik ga de korte herinnering aan je vrolijke krullenbol wel gebruiken om mijn half uurtje vol te maken voordat Michelle mijn kruipolie eruit zuigt.

Groet Foots
Foots..........crazy word ik er al van.....nog 3 dagen  :mistress

Gr, Knaktuut

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
Licky Luke is jarig
« Reactie #28 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 14u08 »
Kijk maar uit Kanariepiet, want na 8 weken schiet je met stopverf !
Ik begrijp dat de tijd van drooglegging is aangebroken, sterkte kerel, veel wijsheid.

Groet Foots

Bedankt! De tijd van drooglegging is inderdaad aangebroken. Afgelopen vrijdag (PE + SS) was mijn voorlopig laatste clubbezoek. Nu moet ik mijn prioriteiten ff verleggen.

Maar no worries: ik blijf de komende weken op dit forum spammen hoor!! :sign0151: En vanaf eind maart, begin april zal ik terug regelmatig in de één of andere club te vinden zijn  ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

• founding father
  • ERELID
Licky Luke is jarig
« Reactie #27 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 12u51 »

Oei, alweer WG, dan kom ik wat Brabants meeoudehoeren, want anders zakken jullie zo diep in het dialect dat zelfs de Duitsers jullie niet meer kunnen verstaan.

Ja ik meld me bij deze in de avond present. Leuk een hornybear meenemen voor licky luke.

Groet, Foots

Offline foots

• founding father
  • ERELID
Licky Luke is jarig
« Reactie #26 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 12u43 »
Citaat
Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen...

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o . Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)

Kijk maar uit Kanariepiet, want na 8 weken schiet je met stopverf !
Ik begrijp dat de tijd van drooglegging is aangebroken, sterkte kerel, veel wijsheid.

Ik probeer niet aan je te denken op het moment supreme, maar ik ga de korte herinnering aan je vrolijke krullenbol wel gebruiken om mijn half uurtje vol te maken voordat Michelle mijn kruipolie eruit zuigt.

Groet Foots

Wijze grijze

• Gast
Licky Luke is jarig
« Reactie #25 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 12u05 »

Offline licky luke

• DVP fluisteraar...
  • rakker
Licky Luke is jarig
« Reactie #24 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 09u50 »
Citaat

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o. Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)

Zoiets als een gangbang in je eentje?
Daar wil ik niet bij zijn....

@HansDordt: je hebt blijkbaar een missie...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
Licky Luke is jarig
« Reactie #23 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014, 09u38 »
Citaat

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o. Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door T85
[Vandaag om 20:10]
Topic: Adi 23 ( Bul)
door T85
[Vandaag om 20:08]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: menu H7
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 17:43]
Topic: EVENTS
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 17:36]
Board: NIEUWS / KRANTENARTIKELEN
Topic: BBQ
door sexmachine
[Vandaag om 17:27]
Topic: NEWS
door sexmachine
[Vandaag om 15:53]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
door invisible
[Vandaag om 15:07]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: LIVE FROM BABYLON
door Vazkor
[Vandaag om 14:53]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Villa Tinto 03, Lavinja (dagshift)
door bet(d)weter
[Vandaag om 13:46]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door vanKees
[Vandaag om 10:13]
Board: PAUSCHALCLUB LAVITA
Topic: Pauschalclub LaVita (Wallenhorst)
door sexmachine
[Vandaag om 07:27]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: LIVE FROM SAMYA
door Vazkor
[Vandaag om 02:10]
Topic: Heaven 7 Willich
door Kwakje
[Gisteren om 23:58]
Topic: CARLA
door Kwakje
[Gisteren om 23:47]
Topic: Anna
door Vazkor
[Gisteren om 23:34]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINIERUNGEN Mai 2018
door Kwakje
[Gisteren om 23:13]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door Mooiejoke
[Gisteren om 22:42]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: YASMIN
door Rivera
[Gisteren om 21:50]
Topic: Tamana (Iraans/Turk)
door Rivera
[Gisteren om 21:41]
Topic: Joanna (Roemeense)