Auteur Topic: Licky Luke is jarig  (gelezen 36980 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #15 Gepost op: 4 februari 2014, 04:46:51 »
Zij met een goed gevuld zakje, wij met 2 lege zakjes naar huis. ;)

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #16 Gepost op: 4 februari 2014, 08:20:00 »
@HansDordt & @Knaktuut: Ik zie dat jullie zaadlozingsdrang weer behoorlijk is opgelopen.... Redden jullie het nog tot vrijdag? @HansDordt: Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen... :lol_hitting:

Als ik alle goede, eehh geile voornemens zo lees, is die Michelle vrijdag inderdaad nog niet jarig... oei oei... Misschien moet ik haar wel tegen jullie in bescherming nemen... :bud
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #17 Gepost op: 4 februari 2014, 08:27:43 »
Citaat
@HansDordt & @Knaktuut: Ik zie dat jullie zaadlozingsdrang weer behoorlijk is opgelopen....

Mijn zaadlozingsdrang is ook groot, maar ik zal dat zaad nog een week of 8 moeten ophouden :o

Aan iedereen die vrijdag naar HP gaat: amuseer jullie en 'prik' er eentje op mijn gezondheid! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #18 Gepost op: 4 februari 2014, 09:09:16 »
Citaat
@HansDordt & @Knaktuut: Ik zie dat jullie zaadlozingsdrang weer behoorlijk is opgelopen....

Mijn zaadlozingsdrang is ook groot, maar ik zal dat zaad nog een week of 8 moeten ophouden :o

Aan iedereen die vrijdag naar HP gaat: amuseer jullie en 'prik' er eentje op mijn gezondheid! ;D 8)
Sterkte daar in het mooie pintjesland! En als ik 'fertig' kom, dan zal ik op dat moment waarschijnlijk niet aan jou denken........ :-\
Daarna weer wel natuurlijk  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #19 Gepost op: 4 februari 2014, 09:16:09 »
@HansDordt & @Knaktuut: Ik zie dat jullie zaadlozingsdrang weer behoorlijk is opgelopen.... Redden jullie het nog tot vrijdag? @HansDordt: Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen... :lol_hitting:

Als ik alle goede, eehh geile voornemens zo lees, is die Michelle vrijdag inderdaad nog niet jarig... oei oei... Misschien moet ik haar wel tegen jullie in bescherming nemen... :bud

Ik moet eerlijk bekennen.....Kanniewachte......
Ben trouwens voornemens om op tijd te gaan, want als M eenmaal binnen is......
Dan heb ik tussen 12 en 17 uur ook nog tijd voor wat anders
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2014, 09:21:24 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #20 Gepost op: 4 februari 2014, 09:20:18 »
@HansDordt & @Knaktuut: Ik zie dat jullie zaadlozingsdrang weer behoorlijk is opgelopen.... Redden jullie het nog tot vrijdag? @HansDordt: Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen... :lol_hitting:
Ik ben gewend 2x per jaar  :o
Laat het nou net het moment zijn waarop ik precies tussen die twee halfjaarlijkse momenten inzit (pff wat een moeilijke zin). Enfin.....het wordt weer een feest vrijdag  :kissass
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #21 Gepost op: 4 februari 2014, 09:33:54 »
Citaat
@HansDordt & @Knaktuut: Ik zie dat jullie zaadlozingsdrang weer behoorlijk is opgelopen....

Mijn zaadlozingsdrang is ook groot, maar ik zal dat zaad nog een week of 8 moeten ophouden :o

Aan iedereen die vrijdag naar HP gaat: amuseer jullie en 'prik' er eentje op mijn gezondheid! ;D 8)
Sterkte daar in het mooie pintjesland! En als ik 'fertig' kom, dan zal ik op dat moment waarschijnlijk niet aan jou denken........ :-\
Daarna weer wel natuurlijk  ;D

Ik hoop voor jou dat je tijdens het 'fertig' komen niet aan mij denkt! :-\
Dat zou wel heel verontrustend zijn! :o ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #22 Gepost op: 4 februari 2014, 09:38:25 »
Citaat
Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen...

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o. Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #23 Gepost op: 4 februari 2014, 09:50:54 »
Citaat
Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen...

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o. Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)

Zoiets als een gangbang in je eentje?
Daar wil ik niet bij zijn....

@HansDordt: je hebt blijkbaar een missie...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Wijze grijze

  • Gast
Licky Luke is jarig
« Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2014, 12:05:45 »
Ik zal er ook bij zijn om een beetje Oostelijke Mijnstreeks tegenwicht te bieden aan deze Sjengbang. Anders loopt het te zeer uit de klauwen.

Bovendien breng ik versterking mee in de vorm van Hornybear.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #25 Gepost op: 4 februari 2014, 12:43:14 »
Citaat
Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen...

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o . Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)


Kijk maar uit Kanariepiet, want na 8 weken schiet je met stopverf !
Ik begrijp dat de tijd van drooglegging is aangebroken, sterkte kerel, veel wijsheid.


Ik probeer niet aan je te denken op het moment supreme, maar ik ga de korte herinnering aan je vrolijke krullenbol wel gebruiken om mijn half uurtje vol te maken voordat Michelle mijn kruipolie eruit zuigt.


Groet Foots

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #26 Gepost op: 4 februari 2014, 12:51:32 »
Ik zal er ook bij zijn om een beetje Oostelijke Mijnstreeks tegenwicht te bieden aan deze Sjengbang. Anders loopt het te zeer uit de klauwen.

Bovendien breng ik versterking mee in de vorm van Hornybear.


Oei, alweer WG, dan kom ik wat Brabants meeoudehoeren, want anders zakken jullie zo diep in het dialect dat zelfs de Duitsers jullie niet meer kunnen verstaan.


Ja ik meld me bij deze in de avond present. Leuk een hornybear meenemen voor licky luke.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #27 Gepost op: 4 februari 2014, 14:08:58 »
Kijk maar uit Kanariepiet, want na 8 weken schiet je met stopverf !
Ik begrijp dat de tijd van drooglegging is aangebroken, sterkte kerel, veel wijsheid.

Groet Foots

Bedankt! De tijd van drooglegging is inderdaad aangebroken. Afgelopen vrijdag (PE + SS) was mijn voorlopig laatste clubbezoek. Nu moet ik mijn prioriteiten ff verleggen.

Maar no worries: ik blijf de komende weken op dit forum spammen hoor!! :sign0151: En vanaf eind maart, begin april zal ik terug regelmatig in de één of andere club te vinden zijn  ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #28 Gepost op: 4 februari 2014, 17:31:24 »
Citaat
Misschien kun je Knaktuut uitleggen hoe hij de handkar kan gebruiken cm de druk van de ketel te halen...

Ik kan die uitleg ook wel gebruiken! Er zit na 3 dagen 'clubonthouding' al behoorlijk wat druk op mijne ketel :o . Wat gaat dat na 8 weken worden!? :017: ;)
Ik probeer niet aan je te denken op het moment supreme, maar ik ga de korte herinnering aan je vrolijke krullenbol wel gebruiken om mijn half uurtje vol te maken voordat Michelle mijn kruipolie eruit zuigt.

Groet Foots
Foots..........crazy word ik er al van.....nog 3 dagen  :mistress

Gr, Knaktuut
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #29 Gepost op: 4 februari 2014, 17:38:57 »
Ik zal er ook bij zijn om een beetje Oostelijke Mijnstreeks tegenwicht te bieden aan deze Sjengbang. Anders loopt het te zeer uit de klauwen.

Bovendien breng ik versterking mee in de vorm van Hornybear.
Ik zal Denisa al vast opstarten en inrijden voor je.......dan stap je tenminste in een warme auto  :happybirthday3:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke