Auteur Topic: Licky Luke is jarig  (gelezen 37091 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #30 Gepost op: 4 februari 2014, 17:41:20 »
Ik zal er ook bij zijn om een beetje Oostelijke Mijnstreeks tegenwicht te bieden aan deze Sjengbang. Anders loopt het te zeer uit de klauwen.

Bovendien breng ik versterking mee in de vorm van Hornybear.


Oei, alweer WG, dan kom ik wat Brabants meeoudehoeren, want anders zakken jullie zo diep in het dialect dat zelfs de Duitsers jullie niet meer kunnen verstaan.


Ja ik meld me bij deze in de avond present. Leuk een hornybear meenemen voor licky luke.


Groet, Foots

Top Foots! Ik zal een schema opstellen: Foots, Laurent74, HansDordt et moi..... :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #31 Gepost op: 4 februari 2014, 18:19:31 »
Het heeft maar weinig gescheeld vandaag. Normaal lopen vergaderingen uit, vandaag een uur eerder klaar. Dan rijd je van het midden van het land naar het zuiden. Dan denk je.....het is nog vroeg en het is nog best een lange tijd tot vrijdag. Ff langs van Goch....., hhmmm, Eddy-V zal er niet zijn, dan is alleen maar alleen. Geen optie.

Dan maar terug vallen in oud gedrag. Naar de Baekenland in Eindhoven. Lag ook nog op de route. Bij Best er af en naar het BP. Ik reed er langs....keek het plein op, zag al die rooie lampjes. En ik  dacht, nee dit is het toch niet (meer). Ik houd het geld in de beurs voor vrijdag. En op tijd thuis :clap:

Ik zeg niet dat ik nooit meer zal wandelen, maar de SC bevalt me wel.
Dus.....Licky Luke, ik kom vrijdag zeer zwaar bewapend naar jouw verjaardag.  :wildcat
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #32 Gepost op: 4 februari 2014, 18:32:48 »
Ach Knaktuut, ik herken het als bij mezelf. Ook toen ik zelf de saunaclubs ontdekt had, kwam ik af en toe wel eens op de Baekeland of Eindhoven prive.


Het is nu zo lang geleden dat ik het niet meer weet. Soms met een groepje door het SKW of zelfs alleen in de Vulkaan loop ik een rondtje. Ik mis dan het gezellig oudehoeren en dat maakt het voor mij zoveel leuker.


Ik denk trouwens niet dat er alleen maar slechte dames zitten in nl of b,goede en slechte zitten namelijk overal. Ik vind dat trouwens ook zo bij ELKE saunaclub.


Groet, Foots

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #33 Gepost op: 4 februari 2014, 18:54:21 »
Ach Knaktuut, ik herken het als bij mezelf. Ook toen ik zelf de saunaclubs ontdekt had, kwam ik af en toe wel eens op de Baekeland of Eindhoven prive.


Het is nu zo lang geleden dat ik het niet meer weet. Soms met een groepje door het SKW of zelfs alleen in de Vulkaan loop ik een rondtje. Ik mis dan het gezellig oudehoeren en dat maakt het voor mij zoveel leuker.


Ik denk trouwens niet dat er alleen maar slechte dames zitten in nl of b,goede en slechte zitten namelijk overal. Ik vind dat trouwens ook zo bij ELKE saunaclub.


Groet, Foots

Zeker weten Foots, ik heb er (30j) hele leuke dates gehad. In de SC's ben ik ook al 2 missers tegengekomen, waarvan 1 bij HP.
Ik denk dat het verschil vooral in de ambiance zit...sfeer enz. Ik ben een gezelligheidsdier. Moet wat slap te oh hebben en wat lol kunnen trappen, saunaatje... ! Op mijn (onze?) leeftijd moet het wat relaxter zijn... met een  :mistress  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #34 Gepost op: 4 februari 2014, 19:07:58 »
Dus.....Licky Luke, ik kom vrijdag zeer zwaar bewapend naar jouw verjaardag.  :wildcat

Mannen, ik ken hem nu een beetje en geloof me, die staat al op springen!

Ik zou zeggen: "Keep your distance!" want als die los gaat kun je terecht van een "uitspatting" spreken... :-\ :wtf: :sign0137:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #35 Gepost op: 4 februari 2014, 20:52:35 »
Ach Knaktuut, ik herken het als bij mezelf. Ook toen ik zelf de saunaclubs ontdekt had, kwam ik af en toe wel eens op de Baekeland of Eindhoven prive.


Het is nu zo lang geleden dat ik het niet meer weet. Soms met een groepje door het SKW of zelfs alleen in de Vulkaan loop ik een rondtje. Ik mis dan het gezellig oudehoeren en dat maakt het voor mij zoveel leuker.


Ik denk trouwens niet dat er alleen maar slechte dames zitten in nl of b,goede en slechte zitten namelijk overal. Ik vind dat trouwens ook zo bij ELKE saunaclub.


Groet, Foots
eindhove privé is op de mekenburg 19 te vinden als ik mijn niet vergist in iendhove vlak bij de texaco pomp ik ben niet alleen bekend in duisburg  :-\

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Licky Luke is jarig
« Reactie #36 Gepost op: 4 februari 2014, 23:08:25 »

Dus.....Licky Luke, ik kom vrijdag zeer zwaar bewapend naar jouw verjaardag.  :wildcat


Als je patronen maar niet groter zijn dan je geweer.


Groet, Foots  ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.