Auteur Topic: ELLA, www.deernes.com/ellakke  (gelezen 130903 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Davymegane

  • Gast
ELLA
« Reactie #30 Gepost op: 12 maart 2014, 10:43:42 »
Ik kan Wandelaar 54 alleen maar gelijk geven hier.
Ik heb Ella ook reeds gedate en het was het beste wat ik al ben tegengekomen.
Alleen spijtig dat ik wegens tijdsgebrek niet meer tot bij haar ben geraakt.
Moet er dringend eens werk van maken.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #31 Gepost op: 12 maart 2014, 12:09:08 »
Ik kan Wandelaar 54 alleen maar gelijk geven hier.
Ik heb Ella ook reeds gedate en het was het beste wat ik al ben tegengekomen.
Alleen spijtig dat ik wegens tijdsgebrek niet meer tot bij haar ben geraakt.
Moet er dringend eens werk van maken.

Welkom Davymegane!


 :welcome:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #32 Gepost op: 12 maart 2014, 13:24:20 »
Ook vanwege mij: Welkom Davymegane!

  :welcome:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #33 Gepost op: 12 maart 2014, 17:45:24 »
Ik hoop nu we er een recensieschrijver bij hebben, veel van zijn ervaringen deelgenoot te mogen zijn. Ik denk dat velen het er  over eens zijn Ella is uniek. Zelfs op mijn oude dag heeft ze me telkens van mijn solkkel geblazen De laatste maanden waren sublieme ervaringen. Het lijkt erop dat Ella nu pas tot volle ontplooiing is gekomen in haar vak. Een Nymfomaantje uit de duizend.

EdBloom

  • Gast
ELLA
« Reactie #34 Gepost op: 13 maart 2014, 09:09:36 »
Deze week had ik eindelijk nog eens een dat met Ella. Zoals altijd weer een ongelofelijke ervaring. Zo spontaan en sympatiek en relax. Een echte echte GFE.
Ze is ook de enige waarbij ik het echt niet erg vind dat we driekwart van de tijd hebben zitten babbelen en foto's kijken. Het is gewoon deel van de ervaring.
Oh en sex met haar is ook telkens weer een ongelofelijke ervaring. Ze heeft zoveel energie en geeft zich volledig, echt een droom date, elke keer opnieuw. 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #35 Gepost op: 13 maart 2014, 09:36:53 »
Welkom op RB EdBloom!

 :welcome:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #36 Gepost op: 13 maart 2014, 10:29:25 »
Welkom op RB EdBloom!

 :welcome:


+ 1  :bud

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #37 Gepost op: 13 maart 2014, 10:44:59 »
Oooohhhh zo leuk om te lezen, jullie zijn schatjes  :dance:

Wat je graag doet, doe je meestal goed hé, ik kwam net van het sporten, dus de endorfines gierde nog door men lijf.

Zal de volgende keer ducktape meebrengen om men mond te snoeren of ..... we kunnen nog zien wat we er mee doen hihi  :wildcat

xxx

« Laatst bewerkt op: 13 maart 2014, 11:33:28 door Ella »
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #38 Gepost op: 14 maart 2014, 16:30:37 »
Ik kijk ook soms plaatjes met mijn buddy.friend.experience, maar dit  neemt niet weg dat Ella er niet om maalt dat ge haar een paar keer oraal pleziert. Integendeel Ella heeft meer dan één orgasme per dag nodig. Waar ze de energie vandaan blijft halen blijft mij een raadsel. Ik denk dat ik haar het meest heb gefrequenteerd van al haar klanten en toch blijft iedere date een uitkijken naar wat Ella nu weer in petto zal hebben. Is niet alleen één van de beste dvp's in Vlaanderen maar zeker als mens de kleurrijkste figuur die er is. Botergeil, uitdager, dwepen met haar attributen, Is niet alleen bloedgeil maar ook een plezierig persoon om met  te daten. Humor is ook belangrijk bij haar dates

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #39 Gepost op: 14 maart 2014, 16:35:36 »
Ik kijk ook soms plaatjes met mijn buddy.friend.experience, maar dit  neemt niet weg dat Ella er niet om maalt dat ge haar een paar keer oraal pleziert. Integendeel Ella heeft meer dan één orgasme per dag nodig. Waar ze de energie vandaan blijft halen blijft mij een raadsel. Ik denk dat ik haar het meest heb gefrequenteerd van al haar klanten en toch blijft iedere date een uitkijken naar wat Ella nu weer in petto zal hebben. Is niet alleen één van de beste dvp's in Vlaanderen maar zeker als mens de kleurrijkste figuur die er is. Botergeil, uitdager, dwepen met haar attributen, Is niet alleen bloedgeil maar ook een plezierig persoon om met  te daten. Nymfomane van het zuiverste karaat en lachebekje tegelijk

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #40 Gepost op: 15 maart 2014, 20:18:16 »
My new addiction skating and the ideal way to find nice places to ...... mmmmmm   :nofuck
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #41 Gepost op: 20 maart 2014, 20:00:14 »
O dierbaar België, O geilig land der wandelaars. Wij neuken voor ons land  :dance2
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #42 Gepost op: 29 maart 2014, 13:02:29 »
Heb de laatste tijd meermaals het genoegen gehad van ons Ella haar diensten te kunnen proeven en genieten, met de nadruk op genieten. In één woord prachtdvp

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #43 Gepost op: 7 april 2014, 14:36:05 »
 :showtits1
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #44 Gepost op: 7 april 2014, 22:27:08 »
Was al een dag of tien geleden dat ik mijn buddy friend had gezien en geproefd. Deze keer zijn we niet eens tot in haar living geraakt; want ons Ella had het lumineus idee in haar koppeke gestoken om eens van bil te gaan in de vrije natuur. Wat is er heerlijker dan een uitgebreide stoeibeurt in open lucht, met de geur van gras en fluitende merels op de achtergrond. Mooi meegenomen een bespeelde kliedernatte kut, en om ons heen het gedempt geluid van het verkeer en enkel moeder natuur als getuige.
Daarna onze spielerei verder gezet indoor, begint wat fris te worden om zeven uur 's avonds aan de blote poep. Daar Ella een fiere nymfomane is, weet ze wel vaker dit soort surprices aan haar trouwe klanten voor te schotelen. Een date met haar is nooit monotoon, integendeel zelfs. Sommige dromen van een ideale date, ik heb er met haar al veel gehad en zonder in details te treden, haar trouwe klanten weten dat Ella veel toelaat, maar dat ze ook duidelijk haar grenzen stelt. Lijk de tekst die ergens op een slipje op haar website, she has the pussy, so she makes the rules. En haar rules zijn large genoeg om me telkens weer te bekoren, en deze oude snoeper vele heeeerlijke momenten te bezorgen.
Het was me weer ons beider avondje wel.