Auteur Topic: Vulkanstrasse 26(Eros 26 ), kamernr. 401, Mia, (Lena ex-Bochum) Duitse  (gelezen 40038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Naam            mia
nationaliteit   Duits
leeftijd          21
lengte           170 cm
postuur          gezet ma alles pas bij het lichaam
borsten          d van nature
haarkleur         blond lang 
talen              duits en een klein beetje engels
service           pijpen zonder nm

mia is een dame die in Duitsland is opgegroeid een vrouw met een leuk gezicht . de eerste keer dat ik haar wou bezoeken was geen leuke ervaring geen eens bij haar op de kamer geweest . op de gang liep ze al te schelden tegen mijn  :cochon .wat later bleek dat de persoon die met mijn mee liep geprobeerd heeft om voor 20 euro bij deze mooie dame van haar super dienstverlening gebruik te maken  :banghead: . de dag er na vroeg ik aan haar wat er gisteren aan de hand was met haar en waarom ze zo schelde tegen mijn .ik had daarvoor nog nooit met haar gesproken ze vertelde mijn dat er mannen zijn die geen respect voor een vrouw hebben .en dat dat gisteren gewoon voor haar te veel was het gezeur om voor 20 euro binnen te komen .

toen mijn alles duidelijk was vroeg ik na haar dienstverlening en wat ze vroeg voor de standaard handelingen ach standaard bij ons op de vulkaan is niks zo standaard als bij jullie in de sauna clubs   :017:na het me ontdoen van mijn kleren en me gewassen te hebben kroop ik op bed .ze keek me met grote ogen aan en zij wat heb jij daar een grote lul   :17: ze pakte hem vast en bestuurder hem aandachtig . ze vroeg mijn vriendelijk om het rustig met haar aan te doen waarop ik antwoorden als jij dat ook met mijn doe.  ;D ze kroop op mijn en begon mijn een body to body te geven heerlijk zo zacht vrouwen lichaam over je heen  wat niet alleen uit boten bestaat . :-\ .heerlijk zij ze teen mijn zo fris ruikende man die nergens stink  :douchen .ze dwaalde af richting mijn kruis en pakte de kleine vulkaan spesjalist vast  bij zijn hoofd. en begon mijn te likken onderaan waar de balzak begint ze had gelijk een van de twee zwakste schakels gevonden  :039: [b.]ik wed zo geil ik moest dat poesje zonder haar beffen .iets wat ik niet zo gauw doe in duisburg ma deze dvp verwende mijn zo dat ik ook haar ma moest verwennen :dance2 .begon in 69  haar heerlijke mossel rook fris smakte na kut ma dan zoals een kut hoort te smaken  [/b.]ze vroeg mijn of ik bezwaar had als zij op haar rug ging liggen en ik haar nog even ging likken.  :111: ze had een gevoelig klitje en wet uit zich zelf nat hoe ik haar ogen zag draaien als ik haar vingerde maakte mijn extra geil ..

ze was er klaar voor rolde de condoom om mijn lul en klom er op ze begon voorzichtig ma had het tempo er al gouw in .ik wouw mijn kruit nog niet verschieten en vroeg haar om van standje te wisselen een heerlijke misjonaris was het gevolg . ik genoot er gewoon van om haar recht in de ogen aan te kijken ik zag haar genieten. ik legde mijn hoofd op haar schouder en rook haar parevum . het leed was gedaan volle stralen sperma schoot ik in het condoom en ze bleef ma pulseren met haar kutje  :pompe .

terwijl ik dit schrijf zit ik te hopen dat ze er nog is ma de kans is klein ze was het zat in duisburg en heeft het over een aantal clubs gehad ik heb haar ma een korting kaartje gegeven van lr zie ik haar misschien ooit

Heading aangepast.
« Laatst bewerkt op: 11 april 2016, 00:33:30 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Mia duitse vulkaanstrasse 13-15-11-11b kamer nr 012
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2014, 13:50:18 »
vrijdag was ik op de vulkaan en ik was teleurgesteld mia was er niet naam van de deur  :-\ gisteren was ik er en ik zag haar naam weer hangen op kamer 010 13-15 ik was blij zo blij als een klein kind die ze favorieten speeltje weer terug gevonden heeft . mia weet mijn op mijn gemak te stellen en als je haar met respect behandelt is het een héle lieve zachte  vrouw . :cheer: opheden is mia alles ze is even na een sauna club in osnabroek geweest ma dat vont ze niks ik hoop dat ze nog lang blijf  :happy
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2014, 08:17:38 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Mia duitse vulkaanstrasse 13-15-11-11b kamer nr 012
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2014, 17:35:40 »
Mia is even op werk vakantie in zwitseland reden om haar te verplaatsen zie ik niet ze is van plan om 3 weken daar te blijven  :sign0065: ma ik heb haar al verteld dat ik meer dames gekend heb die dat ook van plan waren ma na 1 week weer terug waren in mijn speel tuin de vulkaan reden het gras lijk altijd groene ergens anders en als een dvp 180 euro hoort voor een uur worden ze soms gek  :xrated
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2014, 20:47:04 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Mia duitse vulkaanstrasse 13-15-11-11b kamer nr 305
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2014, 18:01:48 »
tot mijn grote vreugde kwam ik er gisteren avond achter dat mia niet na Zwitserland is gegaan ze kon mijn gewoon niet missen  :017:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Mia duitse vulkaanstrasse 26 kamer nr 401
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2014, 10:24:52 »
dvp heeft nu db verlaten om een werk vakantie te houden na zwitserland  :039:
« Laatst bewerkt op: 10 april 2016, 16:15:27 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Mia duitse juliusweberstrasse 48 1 etage kamer 10
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2014, 13:04:59 »
ik wordt er niet goed van en zal de volgende keer verhuiskosten in rekening brengen bij de dvp ze blijven verhuizen nu zit ze in huis 48 aan de juliusweberstrasse kamer nr is 10 de vulkaan is wel verandert da laatste 2 jaar dames hoeven geen kamer meer aan te houden er is er altijd wel 1 te vinden en dat was voor een paar jaar terug wel anders ma er zit nog steeds genoeg
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2014, 17:52:37 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Mia duitse julius weberstrasse 48 kamer nr 8
« Reactie #6 Gepost op: 5 mei 2014, 10:55:22 »
05-05 is voorlopig de laatste werk dag van mia ze gaat eerst een maandje op werk vakantie en dan neem ze een maandje vakantie dus voor de gene die er nog even van willen genieten wees er snel bij  :017:
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2014, 16:50:51 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 17-19 kamer 209, Mira Duitse
« Reactie #7 Gepost op: 9 juni 2014, 16:52:13 »
weer verhuist dit keer na 17-19 aan de vulkaanstrasse en het kamer nr is 209
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2014, 15:27:39 door de vulkaan spesjalist »

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Vulkaanstrasse 13-15-11-11b, kamer 305, Mia Duitse
« Reactie #8 Gepost op: 30 augustus 2014, 07:43:10 »
Mia is niet meer werkzaam in Bochum. Ze is vertrokken naar Bielefeld.

guest7191

  • Gast
Vulkaanstrasse 13-15-11-11b, kamer 305, Mia Duitse
« Reactie #9 Gepost op: 30 augustus 2014, 12:14:38 »
Ze is vertrokken naar Bielefeld.
Ga er vanuit dat hier het Eros Center Eckendorfer Str. 29 in Bielefeld wordt bedoeld, iets anders ken ik niet in Bielefeld.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
gubsthalstrabe 40 lena kamer nr 1 (Mia ex vulkaan ) Duitse
« Reactie #10 Gepost op: 12 juli 2015, 17:41:58 »
Ik heb afgelopen vrijdag weer deze mooie Lena (Mia) bezocht. Het was in 1 woord weer geweldig. Ik ben speciaal voor haar ernaar toegereden. Dat weet zij ook heel goed en ik werd dik beloond voor de moeite die ik voor haar heb genomen.


"MSV DUISBURG FOREVER"

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 13-15 lena kamer nr 303 (Mia ex vulkaan ) Duitse
« Reactie #11 Gepost op: 17 oktober 2015, 11:25:46 »
weer aangetrofe op de vulkaan kamer nr 303 huis 13-15  :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 26 (eros 26 ) mia kamer nr 214 (lena ex bochum) Duitse
« Reactie #12 Gepost op: 18 oktober 2015, 11:35:31 »
zo zie je ze een tijd niet en zo verhuis je ze 2 keer in de week van bochum na huis 13-15 duisburg en van huis 13-15 na eros 26 ik heb er rug klachten van   :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 26 (eros 26 ) mia kamer nr 214 (lena ex bochum) Duitse
« Reactie #13 Gepost op: 18 oktober 2015, 12:41:38 »
zo zie je ze een tijd niet en zo verhuis je ze 2 keer in de week van bochum na huis 13-15 duisburg en van huis 13-15 na eros 26 ik heb er rug klachten van   :lol_hitting:
Jij bent veel te goed voor deze wereld. Ik zou ze zelf laten lopen  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 26 (eros 26 ) mia kamer nr 214 (lena ex bochum) Duitse
« Reactie #14 Gepost op: 18 oktober 2015, 16:14:14 »
zo zie je ze een tijd niet en zo verhuis je ze 2 keer in de week van bochum na huis 13-15 duisburg en van huis 13-15 na eros 26 ik heb er rug klachten van   :lol_hitting:
Jij bent veel te goed voor deze wereld. Ik zou ze zelf laten lopen  :017:

deze had jij niet laten lopen  ;) alles aanwezig en een dienstverlening van dvp dat in jou wensen paket behoor inclusief een beetje baby vet  ;)