Auteur Topic: Do's and Don'ts in de Filipijnen  (gelezen 42949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Gepost op: 31 januari 2014, 13:50:03 »
De Do's and Don'ts in de Filipijnen:

Ach ik hoor het al 20 jaar en elk jaar wordt het spannender en mysterieuzer en de NL overheid schijft pagina's vol om toch maar vooral geen toeristen (ja veelal sextoeristen) wat af te houden, maar eerlijk Amsterdam is ook niet echt "the place to be" en ook daar lees ik regelmatig over moorden, drugs, onderwereldafrekeningen etc. Tegenwoordig hier in de bossen 10 km verderop, dus ehh.

Tja een beetje voorinfo over Filipijnen is zeker niet overbodig, maar je kunt gemakkelijk er naar toe gaan en de reis van je leven hebben. Maar net zo gemakkelijk word het je laatste reis. Ik maak even een lijstje met goede en minder goede dingen dat geeft gewoon wat inzicht:

The Don'ts
Welke dingen zijn absoluut onveilig en moet je voor opletten:

Taxichauffeurs in Manila, op nummer 1 want meestal kom je daar aan. Het is gespuis
van het donkerste graat en zal je 100% zeker willen afzetten voor een te dure rit. Maar dan kan ook uitlopen tot je laatste taxirit ooit. Er zijn er die 3 dagen later in en rijstveld worden gevonden, levend of dood. Uiteraard niet nodig te vermelden dat je geen bagage of zakgeld meer bij je hebt dan. Als je dood bent heb je dat overigens ook niet meer nodig.

Lees de trucs door uit de lonely planet (volledig uitgekuisd in 1996) of de travelguide van Jens Peters (vermeld ook dingen van onze hobby en schrijver van de LP voor 1994).

De Petron/Jeepney's in Angeles
Jeepney's let op je portemonnee, die willen ze graag rollen. Vooral bij het Petron station, daar speel je met je leven als je in het donker komt en de zakkenroller tegen zijn kanis wil slaan. Dan stappen er een stuk of 4 uit, niet doen. Kom er gewoon niet met de jeepney, neem het busje van je hotel.

[attachimg=1]

Friends
In Manilla maar ook op andere plaatsen komen er soms spontaan mensen op je af met "hello my friend" nou dat meent hij echt niet. Zeker ook de goede tips voor maagden midden in Ermita, of jongetjes of anderzins figuren die je niet kent, ga er niet mee in zee. Ook geen balletje balletje spelen, ze gaan je pakken en je verliest altijd.

Dames die zich zelf aanbieden op straat:
Nee die hebben geen baan en zoeken altijd iets wat jij hebt en het is niet de mooie blauwe ogen of je perfecte neus of je balnke kleur. Die zoeken je geld, en je zal niet de eerste zijn die ze een paar dagen later gedrogeerd terugvinden in een rijstveld, zie taxichauffeurs.

Moslim terroristen en NPA
Tja tegenwoordig zijn moslim terroristen populair sinds 9-11-2001, maar daarvoor was de NPA al actief in de Filipijnen. Kom gewoon niet in die gebieden, blijf er weg, ze schieten je gewoon door je knar, da's echt geen flauwekul.

[attachimg=2]

Allereerst Mindanao en de Sulu eilanden, daar zijn vorig jaar 2 NL-er verdwenen van de aardbodem van de 4 die we per jaar ergens op de wereld verliezen. Tja eigen schuld in mijn ogen, maar sommige "natuurliefhebbers"willen daar gaan vogelspotten, maar dat is gewoon oliedom. Het is algemeen geweten en bekend dat Abbu Sayyaf daar zit een voormalig vriendje van Osama bin Laden, dan ben je niet goed bij je hoofd.

Kom ook niet in Samar of Leyte na de Tyfoon Hayan en ook Bicol (zuidelijk Luzon) is niet overal veilig, blijf dan bij de toeristentrekpleisters als Mayon vulkaan, Legazpi en het Camsur Watersports Complex. Verder heb je in Bicol eigenlijk niets te zoeken als je geen locale bescherming van filipino's geniet.

Drinkende Filipino's
Wat je ook tegen kunt komen is een groep drinkende Fiipino's, zelfs in Angeles. Als je in een gogo bent die voornamelijk op buitenlanders is ingesteld kun je wellicht blijven, maar eigenlijk is mijn tip en zeker als de bar alleen locale klienteel heeft, verdwijn.
Filipino's kunnen niet tegen drank en zeker niet tegen wat grapjes en daag ze nooit uit, want dan word je zeker de sigaar. Nogmaals als ik er zie ik ga gewoon elders heen waar een bussel dikke witte toeristen zitten, da's ons gebied.

De politie in de Filipijnen, de PNP
Die zijn de baas, ofwel denk niet dat je met je NL-se mentalitiet en slimmigheid meent deze te mogen uitschelden voor homo, want da's in NL geen scheldwoord volgens de rechter meer een gewone bevolkingsgroep. Tja doe dat daar niet, sla ook niet de pet voor de grap van zijn hoofd of anderzins. Ik heb er nog nooit 1 gesproken in 20 jaar en dat ga ik zo houden. Blijf extreem netjes en correct, want als ze je pakken dan ben je niet jarig. Die slaan je vlot verrot met een gummiknuppel of gooien je in het gevang. Schietpistolen hebben ze hier niet voor de sier.

Haal nooit iets weg en ga niet met minderjarigen. Laat je zakje wiet thuis, anders rook je een hele zware pijp, of je laatste pijp. Weet dat hier andere straffen gelden en voor verkrachting of aanranding extreem zware straffen gelden. Dus als je locale dame die niet uit de nachtclub komt maar uit het winkelcentrum vind dat je haar wat moet geven anders doet ze aangifte, dan weet dat in een bijzonder lastig parket bent geraakt. Als een gewone dame je aanklaagt ook al heb je niets gedaan tegen haar zin dan hang je en niet zomaar. Kortom let op.


[attachimg=6]



Pas zag ik op internet een stuk uit het Filipijns nieuws van een professionele Amerikaanse basketbal speler in de Filipijnen die zijn hotelkamer had verbouwd omdat zijn dames hem hadden bestolen na een trio. Tja toen kwam er een klein politieagentje en die lange brede basketbalgast van 2 meter heeft die kleine oom agent ook nog een flink pak rammel gegeven.
Tja toen kwam er een busje met veel kleine politiemannekes en grote blaffers, werd verder niet meer getoond, dit vergeet deze gast nooit meer. Wel na arrestatie, die zit de eerst komende 10 jaar in hotel traliezicht en leeft volpension op een rattendieet. Dat is maar een voorbeeld, zo zitten er genoeg die het pas na de daad goed begrijpen.

Do's
Wat moet je zeker wel zou moeten doen:

Genieten, barhoppen in de Gogo bars in Angeles (eigenlijk Balibago) en als je het zat bent ga je naar Olongapo of Subic bay (da's hetzelfde, maar dan kleiner en aan zee).

[attachimg=3]

Naar een heerlijk resort gaan (met of zonder ingehuurde locale vriendin)
Beste strand ter wereld, Boracay, heerlijk kost je wel 2 vliegtickets, want daar hebben ze geen Gogo dus neem die zelf mee. Nee, ik maak een grapjes. Duiken echt perfect, zicht fantastische kristalhelder water, vooral voor duik beginners, aanrader ! Voor ervaren duikers Yapak, moet ik nog altijd doen, schijnt formidable te zijn met echt grote vissen, maar dat heb ik nog niet zelf gedaan.

[attachimg=4]

Puerto Gallera/Sabang op een paar uurtjes bussen, mooi, 's avonds zijn er wel een stuk of 5 gogo's bars dus duiken, strand en lekkere locale meiden, wel wat duurder dan AC. Duiken is voor beginners kan, maar ik vind het eerder voor gevorderden, vanwege stomingen. Perfect voor een weekje en maak wat leuke uitstapjes naar eilanden, watervallen en rijd met een motor door de mooie omgeving. Fantastisch.

Rondtrekken over Cebu, Bohol, Negros en Palawan en Coron zijn eilanden voor natuurliefhebbers.  Ook geweldig voor duiken, In Cebu is zeker ook nachtleven, in Bohol kun je dat vergeten, daar bidden ze om 15:00 s'middag een kwartier, dus mocht je bij de kassa staan dan zul je 15 minuten geduld moeten hebben. Dit is het hart van de echte Filipijnen mijns inziens. Neem je dame mee en geniet van watervallen (Kawasan falls) , geweldige duiken (in bed met de madam) en in het water naar barracuda's en haaien, hammer heads black and white tip, triggerfishes, lion fish, Bad fish, jack fish, Napoleons, grote schildpadden tot een 1 meter doorsnee en schitterende koralen.
Op Bohol de chocolate hills niet overslaan en tarsiers gaan kijken uiteraard.

[attachimg=5]

In Palawan en Coron rekening houden met primitieve omstandigheden, denk aan beperkte elektriciteit, hobbelige en modderige zandwegen en zeer weinig restaurants. Coron is wel de nummer 1 op wrakduiken, er is GEEN betere.
In Palawan is de underground river wel een leuk daguitstapje, in Puerto Princessa is wel een stripbar waar ik me uitstekend heb vermaakt 20 jaar geleden, die gingen all the way. Dat mag natuurlijk niet, geen idee of het er nog is. De mangrove van Honda bay is ook de moeite.

Voor meer goede toeristische info raad ik het boek the travel guide van Jens Peters aan, die is "vriendelijker"voor onze hobby en Jens zegt gewoon klip en klaar wat waar is en wat je er kunt doen qwa nachtleven. De lonely planet doet dit niet en censureert eigenlijk gewoon vitale Filipijnen info. Ha net als sommige andere fora.


Groet, Foots  O0


P.S. Uiteraard mogen mensen dit aanvullen, zie dit als een aardig begin. Hier kun je veilig mee thuis komen. Als je iets wil zien, klop het woordje in Google afbeeldingen en je ziet waar ik over praat. Ik heb er hier en daar wat plaatjes tussendoor gegooid, heb je een indruk.


P.S. 2 kijk niet voor goede info naar de idiote Britt Dekker, die breinloze blondine heeft er ook ooit een programma in de Filipijnen gemaakt, lach ze gewoon uit, daar is ze voor op TV. Ook de documantaire van de EO een paar maanden geleden ontbrak ook aan enige objectieve kijk en was dramatisch stigmatiserend en journalistiek een complete sof.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2014, 20:52:39 »
Nou misschien kan ik wellicht nog een paar leuke tips geven:


Eten:
Goed eten in Angeles kun je op veel plaatsen ik noem de 3 beste plekken:

1. Panorama restaurant in Clarkton hotel
Tja geweldig lekker eten, Duitse smaak en bestel a la carte, want het buffet is in mijn ogen veel te duur geworden. Tenzij je heel erge honger hebt, en voorgerecht, hoofdgerecht en dessert wil eten, maar ben dan rond 18:00 want dan is het nog vers.
http://www.clarkton.com

2. Swiss Chalet
Hans de eigenaar is goede kok, maar koken doen zijn mensen en Hans loopt wat rond lult wat tegen Duitstalige gasten of in mijn geval mensen die er uitzien als een Duitser met een dikke speknek. Zuricher Gesnetzeltes zijn heerlijk en uiteraard ook andere Duitse gerechten of Zwitserse.
http://www.swisschaletph.com

P.S. de dames die hier buiten rondlopen of Santos Street waren vroeger nog een jongetje, de straat heet lokaal ook wel "blow row". Niet iets waar je met je (schoon)moeder kunt komen.

3. Jollibee
Deze Filipijnse fastfood variant op Mc Donalds of Burgerking (hebben ze ook beide in Philipijnen, net als Domino's pizza) is een verademing. lekker kip met saus, cola en friet voor 120 peso ofwel 2 euro. Kijk ook eens rond of je wat minder bedeelde Filijpijnse kinderen ziet en geef ze een ijsje van 9 peso kado. Geweldig effect gegarandeerd.
http://www.jollibee.com.ph

Gogo in Manila:
De gogo in Manila zeker in Makati is hartstikke duur. De tips van LA cafe op Hookers was vroeger misschien nog wel wat, maar ik werd er niet warm van. Als je wil gaan ga naar EDSA entertainment complex en daar zitten een stuk of 6 of 7 gogo in een groot gebouw en daar hangen in elke bar minstens 50 bruine engeltjes op het podium eerder denk ik aan 80 of 100, dus daar zal wel iets bij zitten.

EDSA International Entertainment Complex, Manila

Wil je iemand die er nog nooit geweest is een oor aan wil naaien zeg dan tegen de meiden dat je ze 2000 of 3000 peso geeft als ze je maat versieren, ha dan weet die niet meer wat hem overkomt. Ik heb dat slechts 1 keer gedaan bij mijn broer, want die zit onder de plak van zijn Filipina en hij wist niet wat hem overkwam. Maar omdat ik mijn lach niet kon bedwingen en ik wat Tagalog had gesproken verdacht hij mij en is hij sindsdien nooit meer geweest.

Vlaming Herman van Divers cafe in Sabang  Puerto Galera.
Als het regent of je wil leuke verhalen horen ga naar Herman van Diverscafe in Sabang en vraag hem naar Jantje een taxichauffeur uit NL die 1 miljoen dolla heeft stukgeslagen in 3 jaar tijd in Puerto. Die verhalen zijn goddelijk en je lacht je te barsen. Ideaal voor het vullen van een regenachtige middag of voordat je naar de gogo kan want die gaan pas rond 18:00 open in Sabang. Zit altijd wel iemand aan de praattafel daar, veelal Duitsers, Belgen Fransen of Nederlanders.

Als Hotel in Sabang geef ik een insider tip. Weet dat er regelmatig de stroom uitvalt en dan doet je airco en je wifi natuurlijk niets. In mijn ogen is Oriental Sabang hill resort de allerbeste prijs kwaliteitverhouding en heeft het een paar dikke pluspunten:
  • [size=78%]Het ligt niet aan het strand maar op de heuvel en hier zie je geen strandverkopers.[/size]
  • [/size][size=78%]Bewaking bij de ingang[/size]
  • [/size][size=78%]24 uur stroom, generator en diesel wordt niet gespaard.[/size]
  • [/size][size=78%]Perfect restaurant en leuke bar voor drankjes[/size]
  • [/size][size=78%]Klein zwembadje vooral na 16:00 ideaal in de schaduw[/size]
  • [/size][size=78%]Prachtig uitzicht over Sabang[/size]
  • [/size][size=78%]Zeer voordelig vanaf 1200 of 1500 peso per nacht[/size]
  • [/size][size=78%]Kamer met koelkast, warmwaterdouche en bed met goed matras[/size]


Een nadeel je moet wat trapjes op om er te komen

Dance contest:
Kijk lol maak je zelf en in de Filipijnen kun je heel veel lol maken voor een paar peso. Stel je twijfelt tussen 2 of 3 dames, dan gooi je er een Filipina dance contest tegenaan. Zeg dat je het nog niet weet en dat je graag een wedstrijdje organiseert met 3 liedjes en de winnaar krijgt 500 peso. Vraag dan 3 nummers aan en kies deze strategisch uiteraard:


[/size]Gangnam style van PSYSexbomb Girls - Gangnam StyleSpagetti song, of Otso Otso jij kent die niet, maar hun wel envergeten doe je dat ook nooit meer.[size=78%]

[/size]Tja en voor het geval ze denken dat je erg ouderwets ben doe je er een Miley Cirrus van Wrecking ball bij, want Filipina's zijn wel modern en hier mogen ze dan hun eigen dansje bij verzinnen. [size=78%]

[/size]Na de wedstrijd laat je geen een dame zakken, geef je ze alle 3 de dames een prijs uiteraard en ben je niet 1500 peso armer, maar 3 vriendinnen en een geweldige ervaring rijker. [size=78%]

[/size]Feesten als de beesten met respect en je moet de dames van je af slaan.[size=78%]

[/size]Poolparty:[size=78%]
[/size]Twijfel ook niet om na een avond met een wat wildere meid een stuk of 5 of zeg max. 10 vriendinnen uit te nodigen of nog beter laat hun het door vriendin lief doen voor een zwembadfeest bij je hotel en beloof en trakteer ze op Jollibee en drank en beloof ze 500 peso tip als ze komen met badpak of bikini. Veel Filipina's durven namelijk niet in het openbaar in bikini of badpak te komen en aan de verlegen types ga je geen "lol" beleven.[size=78%]

Kijk eens wat je daarmee kan bereiken en je zult versteld staan van je resultaat.


Biljartwedstrijd:
Ben je iets bescheidener of ben je meer van de GFE dan kun je ook wat andere dingen voorstellen. Een mogelijkheid is een poolbiljart wedstrijd met je tijdelijke lief en uiteraard ga je die verliezen, maar dat haal je later weer in als je aan zet bent met je korte keu (als je begrijpt wat ik bedoel).


Ook naar de gamehall in de mall kun je een leuke tijd beleven met 1 of meerdere dames, altijd even langs Jolibee gaan en succes verzekerd.

Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #2 Gepost op: 1 februari 2014, 08:38:08 »
ik denk dat er met het  size/probleempje een heleboel mooie plaatjes missen. :mistress

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #3 Gepost op: 4 februari 2014, 22:59:20 »

En toch ben ik nog steeds vast ervan overtuigd dat je me onderstaande ook geflikt hebt.... :-\



Wil je iemand die er nog nooit geweest is een oor aan wil naaien zeg dan tegen de meiden dat je ze 2000 of 3000 peso geeft als ze je maat versieren, ha dan weet die niet meer wat hem overkomt. Ik heb dat slechts 1 keer gedaan bij mijn broer, want die zit onder de plak van zijn Filipina en hij wist niet wat hem overkwam. Maar omdat ik mijn lach niet kon bedwingen en ik wat Tagalog had gesproken verdacht hij mij en is hij sindsdien nooit meer geweest.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2014, 23:38:42 »


En toch ben ik nog steeds vast ervan overtuigd dat je me onderstaande ook geflikt hebt.... :-\



Wil je iemand die er nog nooit geweest is een oor aan wil naaien zeg dan tegen de meiden dat je ze 2000 of 3000 peso geeft als ze je maat versieren, ha dan weet die niet meer wat hem overkomt. Ik heb dat slechts 1 keer gedaan bij mijn broer, want die zit onder de plak van zijn Filipina en hij wist niet wat hem overkwam. Maar omdat ik mijn lach niet kon bedwingen en ik wat Tagalog had gesproken verdacht hij mij en is hij sindsdien nooit meer geweest.



Nee, ik heb geen geld geboden, maar ik wist dat de standaard behandeling al afschrikwekkend genoeg was, zelfs voor een Duitslandganger. Je ziet er namelijk veel te knap uit, onweerstaanbaar voor een Filipina, je hebt alles wat ze wensen in een man en in ruime mate. Dat heeft mijn zoon je toch al eens uitgelegd, want je geloofde mij toen ook niet.

De dame die mijn broer "bewerkte"vloog van de paal, om zijn nek, nee niet met haar armen om zijn nek, maar met haar benen. Ik kwam echt niet meer bij van het lachen, hij wist als volledig groentje niet waar hij moest kijken en de dame tijgerde als een wurgslang om hem heen en het enige wat hij zag wat haar bikinibroekje.

[attachimg=1]

Toen ze terug in de paal klom heb ik tegen hem gezegd dat hij haar nu een drankje moest geven voor de moeite en ik riep (voor hem) de serveerster en toen luisterde hij nog braaf naar mijn "advies" (of mag ik zeggen ik hielp het noodlot een beetje te tarten) en toen was de meid natuurlijk helemaal niet meer te houden. Uiteraard heb ik hem het verhaal op zijn mouw gespeld dat de dame op zijn spierwitte huid en mooie neus viel.

Echter hij kon er niet mee lachen en wilde weg, maar uiteraard moest ik mijn drankje nog opdrinken en de dame dacht dat ze "de jackpot"gevonden had en vroeg hem de gebruikelijke vragen. Hij zelf vertelde dat hij voor de eerste keer in de Filipijnen was, geen ralatie had en nog nooit van zijn leven in een club was geweest. Elk antwoord van hem was zo fout als maar kon, met de klapper dat hij zei dat hij wel een vaste relatie zocht. Hij maakte zich onbewust de meest gewilde vrijgezel van de Filipijnen en de droomman van elke Filipina. Echt fouter antwoorden als mijn broer da's onmogelijk.

Hij is NOOIT meer meegegaan en heeft er ook nooit meer iets over (durven) zeggen, het was werkelijk een onvergetelijke ervaring.

Groet, FootO0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #5 Gepost op: 5 februari 2014, 07:56:25 »
Wat ik het meest irritant vond in de Filipijnen, dat waren die strandverkopers. Verstaan het woord NO niet en lopen honderden meters met je mee over het strand met hun kutkraaltjes. Dan is het erg moeilijk om beleefd te blijven. Nog erger dan de Indiase kleermakers in Thailand. Daar ben je tenminste na een paar stappen vanaf, want die laten hun winkels niet in de steek.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #6 Gepost op: 5 februari 2014, 11:31:01 »
Wat ik het meest irritant vond in de Filipijnen, dat waren die strandverkopers. Verstaan het woord NO niet en lopen honderden meters met je mee over het strand met hun kutkraaltjes. Dan is het erg moeilijk om beleefd te blijven. Nog erger dan de Indiase kleermakers in Thailand. Daar ben je tenminste na een paar stappen vanaf, want die laten hun winkels niet in de steek.


Mijn ervaring is dat in Indonesie en in Thailand het veel erger is. In de Filipijnen zie je ze alleen op toeristische plekken, zoals boracay en puerto galera. 1 keer no of hindi po zeggen en negeren, zeker niet naar de spullen kijken. In Sabang puerto Galera is oriental Sabang hill resort ideaal daar kunnen ze niet komen, misschien goede tip als je die gasten niet wil zien.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #7 Gepost op: 6 februari 2014, 17:20:37 »

En toch ben ik nog steeds vast ervan overtuigd dat je me onderstaande ook geflikt hebt.... :-\



Wil je iemand die er nog nooit geweest is een oor aan wil naaien zeg dan tegen de meiden dat je ze 2000 of 3000 peso geeft als ze je maat versieren, ha dan weet die niet meer wat hem overkomt. Ik heb dat slechts 1 keer gedaan bij mijn broer, want die zit onder de plak van zijn Filipina en hij wist niet wat hem overkwam. Maar omdat ik mijn lach niet kon bedwingen en ik wat Tagalog had gesproken verdacht hij mij en is hij sindsdien nooit meer geweest.


Ik zie me in gedachten er al zitten  met een “free ticket, from relaxxxboard” . En met de hartelijke groeten from Foots en Dupke.

Ik vind de gedachten, om 3 meisjes te laten batlle voor 500 pesos wel aantrekkelijk. En zeker om dan na de winnaar ook die andere 2 te belonen. Beter dan een emmertje met pingpongballen gooien. Dat vind ik zo mens on erend

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #8 Gepost op: 6 februari 2014, 18:00:19 »

En toch ben ik nog steeds vast ervan overtuigd dat je me onderstaande ook geflikt hebt.... :-\



Wil je iemand die er nog nooit geweest is een oor aan wil naaien zeg dan tegen de meiden dat je ze 2000 of 3000 peso geeft als ze je maat versieren, ha dan weet die niet meer wat hem overkomt. Ik heb dat slechts 1 keer gedaan bij mijn broer, want die zit onder de plak van zijn Filipina en hij wist niet wat hem overkwam. Maar omdat ik mijn lach niet kon bedwingen en ik wat Tagalog had gesproken verdacht hij mij en is hij sindsdien nooit meer geweest.


Ik zie me in gedachten er al zitten  met een “free ticket, from relaxxxboard” . En met de hartelijke groeten from Foots en Dupke.

Ik vind de gedachten, om 3 meisjes te laten batlle voor 500 pesos wel aantrekkelijk. En zeker om dan na de winnaar ook die andere 2 te belonen. Beter dan een emmertje met pingpongballen gooien. Dat vind ik zo mens on erend


Ha ha free ticket from Relaxxxboard, ik hoop dat we nog ooit vrijkaarten voor de Filipijnen uit kunnen delen en zeg nooit nooit, tenslotte willen we waarmaken wat anderen niet eens aan durven denken.


Zo'n battle is hier redelijk onbekend, maar ik heb de tip van Tourist Bob van zeg 18 a 19 jaar geleden of zo op een locaal Filipijns forum, ja die is er en al heel erg lang ook. Dus denk niet dat ze achterlijk zijn, dat zijn ze zeker niet.


De hoofdprijs kun je zelf invullen natuurlijk, maar bedenk dat een gemiddeld dagloon 2 a 300 peso is dus 3 tot 5 euro per dag. Ja voorkom altijd gezichtverlies en geef de andere ook een beloning en je hebt vriendinnen voor "het leven".


Dat emmertje gooien is op zich gewoon geld weggooien en erg vinden de dames het niet. Wel dat de bar zeker dik meeprofiteert en dat is het nadeel ervan. Je kunt ook in je zak alle muntjes die je hebt op de dansvloer gooien of het aan een serveerster geven. Zelfs kleine tips worden gewaardeerd.


Maar geef toe je hebt veel meer lol met zo'n origineel idee als een dance contest of een poolbiljart contest, verzin het en geniet van die paar losse euro.


Zelf kocht ik ooit wat kleine knuffelbeertjes op straat voor een paar peso en na het barhoppen in wat bars liepen Dupke en ik een voor Dupke zijn gevoel saaie bar binnen (de sfeer was ook helemaal dood). Ik zei tegen Dupke sfeer maak je zelf en geloof me een paar lady drinks en met die 2 beertjes of konijntjes of weet ik wat het was, die werden in de onderbroek gestopt met het gezicht en de oortjes eruit en er werd gedanst, foto's gemaakt, gelachen en gek gedaan.


Wellicht was het de leukste bar van de avond, zonder dat ik overigens een dame gebarfined heb. Dat zeg ik altijd wel vooraf erbij, maar de Filipina's hebben ook liever wat lol dan een stel sjagrijnige gasten die zonder iets te zeggen hun pintje leegdrinken en weer weggaan.


Het beste wat je kunt doen iwat lol maken en alle andere rest gaat als vanzelf.


Echter aan de andere kant als je in je gesprek aangeeft dat je alleen maar voor de sex l komt en absoluut geen relatie wil en ze dus beschouwd als hoer, dan gaan alle dames zo bij je weg. Zo profie zijn ze niet als in het westen, maar ook dat komt wel meer en meer. Zeker in Thailand vind je veel meer "koude profie" dozen, in de Fiilpijnen vind je GFE+++. Daar zijn ze daar wereldkampioen in geloof mij maar. Zo'n dame kruipt het liefst in je hart.


Oh en als je denkt dat er geen knappe dames zitten dan wil ik er even aan herinneren dat miss world of Universe heel vaak daar vandaan komt, dus u bent gewaarschuwd.


Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #9 Gepost op: 6 februari 2014, 23:10:11 »
Kijk daar zitten een hoop goede tips tussen! Top :)

Een dans-battle-pool-party lijkt mij wel wat :) 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #10 Gepost op: 6 februari 2014, 23:59:48 »
Kijk daar zitten een hoop goede tips tussen! Top :)

Een dans-battle-pool-party lijkt mij wel wat :)


Van het een komt het ander.


Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #11 Gepost op: 7 februari 2014, 12:26:00 »
Kijk daar zitten een hoop goede tips tussen! Top :)

Een dans-battle-pool-party lijkt mij wel wat :)

En welkom op Relaxxxboard Aamu!


 :djparty:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #12 Gepost op: 7 februari 2014, 13:17:09 »
Kijk daar zitten een hoop goede tips tussen! Top :)

Een dans-battle-pool-party lijkt mij wel wat :)

En welkom op Relaxxxboard Aamu!


 :djparty:

Ook vanwege mij: welkom Aamu!!! ::)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #13 Gepost op: 9 februari 2014, 16:45:32 »
Kijk daar zitten een hoop goede tips tussen! Top :)

Een dans-battle-pool-party lijkt mij wel wat :)

En welkom op Relaxxxboard Aamu!

 :djparty:

Ook vanwege mij: welkom Aamu!!! ::)

Dank jullie wel!! :)

Vanaf volgende week zal ik een aantal do's en don't aan een praktijk test onderwerpen en mijn resultaten dan wellicht hier weer delen. Dat is dan zeker een do :)

Niet terugkomen en in een rijstveld in een vuilniszak eindigen is dan ook een don't die ik zeker niet ga proberen te testen ;)


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #14 Gepost op: 9 februari 2014, 17:00:39 »
Citaat
Ook vanwege mij: welkom Aamu!!!  ::)

@Aamu: ik merk net dat ik een totaal verkeerde smiley heb gebruikt bij mijn verwelkoming. Dat moest uiteraard iets zijn in de trand van:  :welcome: yourock  ;D

Oeps  ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum