Auteur Topic: Do's and Don'ts in de Filipijnen  (gelezen 42755 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #30 Gepost op: 2 april 2014, 07:06:55 »
Zo dansen alle vrouwen in BraziliĆ«  ,en sommige in AziĆ«

Ook vanwege mij:  :welcome: op RB! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #31 Gepost op: 7 juni 2014, 09:36:26 »
Ik hoor de laaste maanden dat het nog al onrustig is in de bars? Dat er invallen door de politie gedaan worden en ook de gasten mee moeten naar het politiebureau? Weten de heren experst of dit klopt of cowboy verhalen zijn? Het kan opzich wel een avontuur zijn tussen de dames in een cel. maar dan liever niet met heet gebakerde agentjes.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Do's and Don'ts in de Filipijnen
« Reactie #32 Gepost op: 8 juni 2014, 10:04:27 »
Ik hoor de laaste maanden dat het nog al onrustig is in de bars? Dat er invallen door de politie gedaan worden en ook de gasten mee moeten naar het politiebureau? Weten de heren experst of dit klopt of cowboy verhalen zijn? Het kan opzich wel een avontuur zijn tussen de dames in een cel. maar dan liever niet met heet gebakerde agentjes.

ok, een beetje meer uitleg over dit eerder duister kantje van de filipijnen is op zijn plaats.

Om te beginnen is corruptie van de politie ginds een groot probleem, dat zowel in je voordeel als in je nadeel kan uitpakken.

Al jaren woedt er een ondergrondse oorlog in Manila, Angeles city en Cebu tussen de bars en de spaarpotjes van de politici en de politie.

Deze raids door de politie gebeuren inderdaad en voor verschillende doelen.

Het eerste doel, waar ik het volledig me eens ben is omdat ze op zoek zijn naar die 15 tot 16 jarige meiden die met het paspoort van haar oudere zus ook een deeltje van het Angeles city geld voor haarzelf wil.  Deze meiden horen niet in de bar en heel af en toe gaat het toch fout dat zo een meid via een papiertje van haar oudere zus aan een licentie geraakt om in de bar te werken.

De corruptie biedt dan vaak een get out of jail pass aan de mamasans en of bareigenaars die wel of niet ( owv de licentie van city hall voor die meiden) op de hoogte zijn dat een minderjarige in de bars werkt.

Deze zelfde corruptie biedt natuurlijk ook de mogelijkheid voor de politie om een zakcentje met kerstmis, pasen, of eenderwelke verzonnen dag, te gaan vragen aan de bareigenaren.

Geven die dat niet goedwillend onder de vorm van security money dan komen we in de buurt van afpersing zoals ik het noem, laad alle meiden in de bar op, sluit de bar en laat iedereen weer vrij nadat het maandloon van de politie verdubbeld is.

Niets waar wij als klanten problemen van hebben, in het slechtste geval vragen ze je je drankrekening te betalen en moet je je echtgenote van de nacht die nacht missen.  Als ze je tel nr heeft belt ze je de volgende dagen wel om in je hotelkamer te komen uithuilen.

Ook dit is niet iets nieuws van de laatste maanden , maar is al jaren aan de gang , maar lijkt een beetje populairder te worden de laatste tijd.. Op dit moment 1 bar elke 3 weken ongeveer, terwijl er meer dan 100 bars zijn in Angeles city.

Vervelend, het maakt het iets moeilijker voor de nieuwe klanten in de bars om een meid mee te nemen, maar storend is het niet. Vroeger was het point en pay your barfine, nu is er allemaal bullschit omdat die barfine niet mag en door de politie misbruikt wordt door meiden te laten barfinen door undercover agenten  en dat kunnen  blanken of Koreanen zijn die een get out of jail card krijgen voor een andere overtreding door hun begaan om hier aan mee te werken.  Denk bv aan een gesnapt lid van de Koreaanse maffia die een naar blanken gerichte bar van een amerikaan helpt afpersen om zijn eigen handeltje te beschermen.

Het verhaal dat gasten mee moeten naar het politiebureau moesten is inderdaad gebeurd in sisters bar.  Een Koreaanse bar, weinig polulair.  Het is op de forums geweest en mij zelf bevestigd geweest door meerdere personen die het zelf hebben zien gebeuren van op straat.

De info hier rond is erg erg moeilijk vast te krijgen, maar wat ik te weten ben gekomen is het volgende:

De inval is origineel gebeurd om enkele Koreaanse maffia leden op te pakken, niet een gewone inval als een andere dus.

Het volgende verhaal komt slechts uit 1 bron, die een van de betrokken kent , en neem het voor wat het is, want alle betrokkenen hebben spreek verbod....

Waarom ze de meiden hebben opgeladen ????? vermoedelijk wilden de officieren van de inval een zakcentje overhouden aan een actie de ze toch al moesten uitvoeren.

Er waren in totaal een 7 tal mannen in de bar, 4 Aziaten, 3 blanken
Nogmaals waarom de 3 blanken zijn meegenomen terwijl ze Koreaanse maffia zochten,... geen idee, maar zeker geweten enkel ter identificatie.  Der zou maar eens een koreaans maffialid in australie moeten geboren zijn en de kleur van zijn australische broeders moeten overgenomen hebben zal de Filipijnse logika geweest zijn, of ze wilden niet geweten hebben dat ze Koreanen zochten.

Waarom die gasten naar manilla afgevoerd zijn ter identificatie terwijl hun paspoorten in de kluis in hun hotel liggen is natuurlijk ook een raadsel.


Ze hebben de nacht in Manilla door gebracht en zijn de volgende dag terug naar AC gebracht.

Een van de opgepakte blanken was een us navy militair die zijn oversten heeft kunnen verwittigen en daar is een grote rel rond ontstaan tussen de manila politie die deze raid heeft uitgevoerd, de amerikaanse ambassade en de lokale belangengroepen, lees lokale politici, business eigenaars die geen zin meer hadden beschermingsgeld te betalen en de lokale politie die plots geen inkomsten meer zag komen omdat vlak na dit voorval het annulaties in de upperklass hotels begon te regenen als gevolg van dit incident.

Dit verhaal , dat mannen meegenomen zijn, is nl op enkele uren op de verschillende filipijnen hobby forums tot 40 pagina lange draadjes uitegroeid en heeft de lokale business zeer zware schade bezorgd. Er heerste paniek onder de forum leden.. ook ik heb even overwogen om mijn AC stuk van de volgende nog te komen filipijnen trip te annuleren, maar omdat het nog ver weg was toen heb ik gewacht met annuleren van mijn hotelkamer en vooral de situatie aan de had van info van mannen met de voet aan de grond daar trachten op te volgen.

Nadien hebben de manilla ( nationale politie) groepen geen raids in AC meer gedaan, de raids door de lokale politie om hun spaarpotje wat aan te dikken gebeuren nog, maar brengen wat minder op.

Het is merkelijk rustiger in AC op dit moment, voor first timers zijn naar Thailand gegaan ipv de filipijnen en voor de meer ervaren gasten, die komen nu wel al terug, de hotels zijn grotendeels door hun 3 maanden dip heen, de bars hebben wel nog zwaar last van het fenomeen dat de newbies onder de gasten nog niet terug zijn en de meer ervaren gasten met meerdere trips achter de rug, werken meer via hun contacten met meiden op facebook en gsm nr's van meiden en hebben de bars eigenlijk niet nodig om de meiden te vinden.

Daarom zijn de AC boys vorige week eens op visite gegaan in Subic, om te trachten hun spaarpotje op verplaatsing wat aan te dikken.

Daar hebben ze echter in al hun haast MO, de baas van zowat alles wat in Subic aan entertainment gebeurt opgeladen ( standaard procedure van de bar manager mee te nemen met de meiden, dat is de melkkoe nl) zonder te weten wie dat was en hoe goed connected die gast binnen de lokale politiek en hogerop in Manila was.

Eens Mo terug vrij was, en de burgemeester van Subic dit verhaal aan zijn oren kreeg, zijn alle 'powers dat be' op een avondmaal uitgenodigd door hem om het verhaal van MO uit eigen mond te horen.

Die gasten zijn HEEL erg kwaad geworden, en zijn aan touwtjes in Manila beginnen trekken , en laat ons zeggen dat de hoogste pief van de AC lokale politieafdeling zwaar op de blaren zit nu.

Der wordt dus op zeer hoog niveau een machtspelletje gespeeld over de hoofden van de meiden, bars en gasten, waar enkel de bars en meiden last van hebben.


Nogmaals, zolang je je niet gaat moeien in die zaken en moeilijk gaat doen als die gasten de bar in komen voor een raid omdat je het meidje dat dan op je schoot zit niet meer mee kan nemen naar je hotel en gevraagd wordt je rekening te vereffen en naar de bar ernaast te verkassen, loop je zelf niet meer gevaar om in zo iets als bij die inval in sisters bar verzeild te raken als in Duitsland in een saunaclub waar misschien de politie enkele motorbende leden willen komen oppakken.




« Laatst bewerkt op: 8 juni 2014, 10:18:50 door dupke »