Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

LULU (romanian - black)

(1/3) > >>

raze495:
Smart tour 018/2014 SAMYA

Ce Lundi 10/02/2014

LULU.RO :laughingchick
Envoyé à ma rencontre par andra, cette jolie petite roumaine au long cheveux noir est au moins depuis deux mois au samya car déjà vue fin 2013,
elle est en général seins nu dans le club.
fille GFE proposant de légé FK, ce laissant allez lors du cunni et
ne renonce pas au divers positions.
Ce fut une belle chambre
http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1426

Laurent74:

[box title=LULU]
Land:        Roemeense
Taal:         Engels   - Spaans
Leeftijd:     24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte : 1m 60
Postuur : normaal
Bh : B cup  :-\
Haarkleur : bruin
 [/box]
[box title=JA NEEN]
TZ   PZC NMC  Likken Vingeren   
[/box]
[box title=extra info]
LULU werkt bij samya sinds zes maanden. Mooie Roemeense (slank, bruin haar) meet zeer mooie tieten :tietjes
 
Haar service is zeer goed, tongzoent graag, pijpt goed. Ik was tevreden na een uitstekend half uur.
Maar toen ik moest betalen, had ze zin in een klein  geschenk.
Later was ze van plan om een tweede keer naar de kamer te gaan. Ik weigerde en ze was boos op mij, of ten minsten slechtgehumeurd.  Typische Roemeense karakter  8)

Herhalingsgevaar : ja voor haar service als ze aardig en goedgehumeurd is  8)
[/box]
[attachimg=1]
 

sexmachine:





KanariePiet:
Vandaag tot mijn grote voldoening eindelijk met Lulu geneukt. Herhalingsgevaar is groot.

Uitgebreidere recensie volgt later!

KanariePiet:
Gisteren een eerste keer geneukt met Lulu, die meestal topless in Samya rondloopt, en terecht, want ze is begenadigd met een heel mooie B-cup.

De pre-sales waren apart: ik was nog maar net binnen in Samya of Lulu verpletterde mijn dikke teen bijna met haar hak. Ze is zich 's avonds nog zo vaak komen verontschuldigen dat ik uiteindelijk medelijden kreeg met de meid en haar maar heb meegepakt op kamer.

Lulu haar service is héél goed: ze tongzoent lekker en ze pijpt stevig en gevarieerd. Neuken in 3 standjes was een genot: cowgirl, missio en hondjes. Ik ben probleemloos klaargekomen op minuut 25, we hebben nog even nagepraat en na 30 minuten heb ik de kamer tevreden verlaten.

Aftersales waren goed: ik heb regelmatig nog een beetje aandacht gekregen.

Herhalingsgevaar: groot! 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie